Feminismequote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O, ik ging voor 'normatief'. Als in hetronormatief et al. Geleerd op de feministische blogs. Mijn telefoon kent dat woord nog niet en de 'r' viel weg.
Schijnt echt een goede te zijn. Een klasgenoot raadde het mij ook nog aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dystopische horror. Erg sfeervol. Al het intelligente leven is gelijk, maar sommig leven is gelijker dan ander leven.
http://myanimelist.net/anime/13125/Shinsekai_yori
Doei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schijnt echt een goede te zijn. Een klasgenoot raadde het mij ook nog aan.
Hij kan er niets aan doen dat hij er zo uit zietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is... creepier hoe langer ik er naar kijk.
True. Hij kijkt alleen zo evil. Geen idee of hij dat ook is. Kom ik vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hij kan er niets aan doen dat hij er zo uit ziet
Psst... Hebt u gouden wensen die u niet meer nodig hebt?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
On the internet, nobody knows if you're an incubator.
Ik weet niet echt iets, maar ik wil wel graag een magisch meisje worden. Ik heb de jurk al getekend en alles.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Psst... Hebt u gouden wensen die u niet meer nodig hebt?
Echt fantastisch!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet echt iets, maar ik wil wel graag een magisch meisje worden. Ik heb de jurk al getekend en alles.
Dat was minder een verrassing dan je misschien zou denken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik wou altijd al een klein meisje zijn
Die plaat achter Satsukiquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
Duurde even, maar het is dan toch eindelijk allemaal binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Bedankt voor je geld, gaijin"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zitten drie platen bij. Ik moet eens even kijken wat er op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |