Ik dacht dat je al veel langer topicmeubel was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, vijf maanden misschien. Kwam augustus 2013 of zo hier kijken? Misschien september.
Komt waarschijnlijk door mijn obscene postaantal hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al veel langer topicmeubel was.
Major, One Outs, Hikaru no Go.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Yamato 1,2,3
Macross, Legend of the Galactic Heroes
Neger pls, ik moet mensen indoctrineren met mecha.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Major, One Outs, Hikaru no Go.
Naruto gelezen? Ik ben zeer tevreden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neger pls, ik moet mensen indoctrineren met mecha.
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto gelezen? Ik ben zeer tevreden.
Ik wou zeggen ''gtfo die is nog niet eens uitquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ''gtfo die is nog niet eens uit'' maar toen keek ik en hij is er.
Wat een kut chapter zeg, eerste page is gewoon zelfde als de laatste.quote:
quote:
Waarom lezen jullie Naruto niet gewoon op Mangastream zoals ik dat doe?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto gelezen? Ik ben zeer tevreden.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neger pls, ik moet mensen indoctrineren met mecha.
Denk je dat de prinses rectaal of vaginaal diamanten of andere kroonjuwelen mee probeerde te smokkelen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:20 schreef Odaiba het volgende:
Begonnen aan Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo. Beloofd een goede anime te worden.
Te weinig geduld, ik lees hem gewoon twee keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Waarom lezen jullie Naruto niet gewoon op Mangastream zoals ik dat doe?
Jijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:20 schreef Odaiba het volgende:
Begonnen aan Cross Ange: Tenshi to Ryuu no Rondo. Beloofd een goede anime te worden.
Leek me wel een leuk onderzoekje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Denk je dat de prinses rectaal of vaginaal diamanten of andere kroonjuwelen mee probeerde te smokkelen?
Zo fout xDquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Denk je dat de prinses rectaal of vaginaal diamanten of andere kroonjuwelen mee probeerde te smokkelen?
Waar zijn hun armen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kishimoto flikt het weer.
[ afbeelding ]
O ik snap het, dit moet catharsis voorstellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kishimoto flikt het weer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |