SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ORIGINELE GRAPJEN DIT.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar dan zou je altijd zand in je kut hebben.
Oh wait!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende: [..] Maar dan zou je altijd zand in je kut hebben. Oh wait! [ afbeelding ]
Dat ontken ik niet. Maar de man had het ook miserabel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vaak heeft de vrouw een meer miserabel leventje hoor. Vooral gezien vrouwen niks te 'bieden' hebben omdat mannen kostwinnaar zijn en zo.
Jij bent zo een shithead zonder enige empathisch vermogen. Ik heb nooit gezegd dat het ALLEEN erg is voor de vrouw. Ik heb dat woord niet gebruikt. Ik zei dat het voor haar erger was. Leer je eens in te leven, en je te verplaatsen in anderen in plaats van je direct op je mini- pener getrapt te voelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Leer relativeren? Jij bent degene die vond dat de deken-traditie alleen erg is voor de vrouw.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende: [..] Stylo stuurt nooit 2x dezelfde afbeelding als grap.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent zo een shithead zonder enige empathisch vermogen. Ik heb nooit gezegd dat het ALLEEN erg is voor de vrouw. Ik heb dat woord niet gebruikt. Ik zei dat het voor haar erger was. Leer je eens in te leven, en je te verplaatsen in anderen in plaats van je direct op je mini- pener getrapt te voelen.
Ja ik zei mini-pener. Komt door de vibe van dit topic. Sorry TM.
quote:
Echt niet naar jouquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KIJK VERDOMME DIT BEDOEL IK DEZE HEB IK MINIMAAL 5 KEER ONTVANGEN![]()
Ik denk dat je hier meer aan heb, bae:quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit boo, heb toch penisvrees dus hoe kleiner joe beter
Geen dank.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent zo een shithead zonder enige empathisch vermogen. Ik heb nooit gezegd dat het ALLEEN erg is voor de vrouw. Ik heb dat woord niet gebruikt. Ik zei dat het voor haar erger was. Leer je eens in te leven, en je te verplaatsen in anderen in plaats van je direct op je mini- pener getrapt te voelen.
Je had geen idee op wat je reageerde...quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij bloedt inderdaad niet nee. Goed gelezen.
Zie editquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeker wel meer, sowieso ook twee keer met die tekst erboven.
Over wie gelijk heeftquote:
Och arme man. Vertel eens. Wrm?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Maar de man had het ook miserabel.
Wat een mieters idee, meid!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef Crip het volgende:
Kunnen we gewoon weer over eten praten en leuk zijn samen?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
Ik ga weer mezelf worden en lief zijn en netjes zoals altijd. Deze vakantie heb ik mezelf een beetje laten gaan Astarfighullah.
quote:
Waar zat je al die tijd, dit topic heeft meer van jou nodigquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een mieters idee, meid!
Hoe ziet jouw eetlijstje van vandaag eruit?
Jij bent degene die dat woord gebruikt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom denk je daar zo veel aan? Wil je het zelf?
y u mad booquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is alsnog lief. Waar bemoei jij me mee?!
Nou, ik heb s morgens een peer en een appel gegeten, met lunch tempeh en broccoli en als avond eten 1 wrap met gerookte zalm en rucola en 1 wrap met tonijn en tomaat, komkommer en sla.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat een mieters idee, meid!
Hoe ziet jouw eetlijstje van vandaag eruit?
Dus is het seksueel, logic syl.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent degene die dat woord gebruikt.
In die context betekend het iets anders.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het betekent wel iets seksueels ja :s
Wat ben jij een vervelende meid af en toe.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het betekent wel iets seksueels ja :s
Je moet gewoon beter op je woordkeuze letten vind ik.quote:
Als je mij masseert(sport), masseer ik jou ook.quote:
hi ha ho heel grappig jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter op je woordkeuze letten vind ik.
Als een knappe dame "fuck you" zegt bij een meningsverschil, dan is mijn antwoord ook gewoon "waar en wanneer?". Kunnen we allebei weer lachen.
echt? Vind je dat echt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelende meid af en toe.
Nee jouw grapjes zijn gewoon oud genoeg om jeugdherinneringen op te roepen bij bejaarden, doe er wat aan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent nog te jong voor dit soort grapjes.
Jij hebt geen idee waar je überhaupt over spreekt. Gewoon je mening geven om iets te kunnen zeggen. Woordenstroom van diarree my friend. En nu stop ik met reageren op poep.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je had geen idee op wat je reageerde...
Mmmm, meid. Lekker genieten, hoor! Jij bent binnen no time een slanke en gespierde fitgurl!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou, ik heb s morgens een peer en een appel gegeten, met lunch tempeh en broccoli en als avond eten 1 wrap met gerookte zalm en rucola en 1 wrap met tonijn en tomaat, komkommer en sla.
Daarbij heb ik een beetje brocolli gegeten
En als tussendoortje had ik nog eerder een quest bar gegeten ( cookies and creme)
En ik heb vandaag 2 l water genuttigd.
En jij?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef Deuce92 het volgende:
O: 100g kwarktaart
L: 600g kwarktaart, 90g melkbroodjes
T: 175g advocaat spritsen
D: 600g käsespätzle, 200g ham
Kcal: 3578
E: 187g
K: 363g
V: 147gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktaart is inmiddels op.
My niggaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als een knappe dame "fuck you" zegt bij een meningsverschil, dan is mijn antwoord ook gewoon "waar en wanneer?". Kunnen we allebei weer lachen.
Massagequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je mij masseert(sport), masseer ik jou ook.
En als het een minder-knappe dame is?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe chill zou het zijn als je partner fysiotherapeut is?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je mij masseert(sport), masseer ik jou ook.
Deze manquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mmmm, meid. Lekker genieten, hoor! Jij bent binnen no time een slanke en gespierde fitgurl!
Hier is mijn lijstje:
[..]
Neuhquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee waar je überhaupt over spreekt. Gewoon je mening geven om iets te kunnen zeggen. Woordenstroom van diarree my friend. En nu stop ik met reageren op poep.
waz met jouquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee waar je überhaupt over spreekt. Gewoon je mening geven om iets te kunnen zeggen. Woordenstroom van diarree my friend. En nu stop ik met reageren op poep.
Je hebt jezelf volgepropt met junk de hele dag. Had je cheat day ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mmmm, meid. Lekker genieten, hoor! Jij bent binnen no time een slanke en gespierde fitgurl!
Hier is mijn lijstje:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee man.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef Montelly het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over Crip dr maagdelijk gleufje, maar ze klapt jullie allemaal
Jij jezelf met lucht. Had je een anorexiadagje,quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt jezelf volgepropt met junk de hele dag. Had je cheat day ofzo?
Ja lekker, en nu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij jezelf net lucht. Had je een anorexiadagje,
Full rantquote:
Hij is geniaal man. Check zijn andere video'squote:
Nu ga je dat gevoel krijgen: ik vind mn dieet kut. Tis saai. Eentonig. En ga je weer schranzen en kon je 20k aan.quote:
Nee voel me geniaal, opgewekt en kan lekker veel meer eten door alleen gezond te eten. Mn leven is perfect.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu ga je dat gevoel krijgen: ik vind mn dieet kut. Tis saai. Eentonig. En ga je weer schranzen en kon je 20k aan.
Niks mee te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hallo ik ben degene die ongesteld is
Nee, gewoon lekker genieten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt jezelf volgepropt met junk de hele dag. Had je cheat day ofzo?
Ik ook, maar heeft voor de rest wel gelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat praat die homo nou. Ik gebruik ook handschoenen
Naicccc, met whey?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker genieten.
Die kwarktaart is zelfgemaakt. Lekker en veel eiwitten.
#kijkdiejongenlekkergaanmetznzelfgemaaktekwarktaartcheckdiegainsvanmeensnietnormaaltjongejongewateenbaas
Waarom, als ik vragen mag? Ben oprecht benieuwd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat praat die homo nou. Ik gebruik ook handschoenen
Moet ik zeker eens doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is geniaal man. Check zijn andere video's
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom, als ik vragen mag? Ben oprecht benieuwd.
[..]
Moet ik zeker eens doen.
Om handen te beschermen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom, als ik vragen mag? Ben oprecht benieuwd.
Oh kan best, maar eet toch bijna geen zoetigheid meer. Wil wel proteine brownies gaan maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij heb ik het recept al eens in de GYM gezet voordat je ons dumpte.
Ik doe volgens zijn video bijna alles foutquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook, maar heeft voor de rest wel gelijk.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik doe volgens zijn video bijna alles fout
Nou nou, jij bent aardig vandaag. Ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh kan best, maar eet toch bijna geen zoetigheid meer. Wil wel proteine brownies gaan maken.
Dumpte? Jullie waren fucking saai.
Ik kan de liefde tussen de vrouwen in dit topic gewoon voelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu ga je dat gevoel krijgen: ik vind mn dieet kut. Tis saai. Eentonig. En ga je weer schranzen en kon je 20k aan.
Dan klopt het filmpje toch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Om handen te beschermen?![]()
NoHommo maar ik heb gewoon hele zachte handen en dat is eigenlijk wel chill om zo te behouden.
Nee ben niet ongesteld, moet ik worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent aardig vandaag. Ben je ongesteld ofzo?![]()
OH WAIT!
[ afbeelding ]
closeenough.jpgquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ben niet ongesteld, moet ik worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |