Hehe je hebt echt niks met Russen he :pquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:24 schreef Pecoro_Nero het volgende:
[..]
Bijna russen dan. Veel scheelt het niet.
Nee echt niet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehe je hebt echt niks met Russen he :p
dan heeft iemand het echt wel gemerkt als die 150 niet is overdreven door de krantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb zo,n vermoeden bij een begraafplaats.
Waar dan wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:12 schreef apfelstrudel het volgende:
[..]
dan heeft iemand het echt wel gemerkt als die 150 niet is overdreven door de krant
Russisch orthodox zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:10 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Deze man is christen. Ik ben helemaal klaar met die k christenen. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de christendom!!!
De Russisch orthodoxe kerk valt toch onder het christelijke geloof of zie ik het nou verkeerd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Russisch orthodox zul je bedoelen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk wat ja. Al vraag ik mij ook af of zijn bèta inzicht net zo goed is, want om talen onder de knie te krijgen hoef je niet eens zo heel erg intelligent te zijn.
Volgens mij is het iets totaal anders, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:14 schreef HexHunter het volgende:
[..]
De Russisch orthodoxe kerk valt toch onder het christelijke geloof of zie ik het nou verkeerd?
Dat zeg ik dan ook nergens. Wat ik zeg is dat je voor talen onder de knie krijgen niet uitermate intelligent hoeft te zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 04:27 schreef Donnis het volgende:
[..]![]()
Genoeg beta-wetenschappers die falen in talen, dat maakt ze niet dom. Net als dat het iemand die 13 talen kan spreken niet dom maakt als er wat aan zijn beta inzicht ontbreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |