Dat welquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.
"I made this"
"Waarom werkt dit niet!???? "quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.
"I made this"
Oh ja, want daar hoef je niet voor te programmeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef DrNick het volgende:
Ik wil misschien ook Kunstmatige Intelligentie doen.
Such twijfel.
Yes sir, handyquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Delphi_(programming_language)quote:
Dat wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, want daar hoef je niet voor te programmeren.
En dat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Waarom werkt dit niet!???? "
" Ik heb geen idee waarom dit wel werkt "
Had even snel gezocht ja. Komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Delphi_(programming_language)
Dat is ook voor mensen die eigenlijk niet kunnen programmeren maar toch wat willen klootviolen.quote:
Ohquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is ook voor mensen die eigenlijk niet kunnen programmeren maar toch wat willen klootviolen.
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat konquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had even snel gezocht ja. Komt me niet bekend voor.
Toen was ik 3quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat kon
quote:
ohjaquote:
Ik eigenlijk ook voor een lange tijdquote:
Ohja, een maande 3 toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook voor een lange tijd
Ik zie dat het nog steeds veel gebruikt wordt, omdat Android 4.1 en iOS 7 er ondersteuning voor bieden, dus het zal toch wel degelijk iets nuttigs zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat kon
Quequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |