Die mensen moeten er ook zijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mis de grap blijkbaar, geeft niks, ik ben dement.
Je moet een blauwe zoeken om te helpen, want anders ken de lijst niet upgeupdate worden en da's kei-onhandig.quote:
Die is nog steeds blauw mede-dementequote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Je moet een blauwe zoeken om te helpen, want anders ken de lijst niet upgeupdate worden en da's kei-onhandig.
Ah, djkoelkast wordt weer blauw. Maak jij de MED of zal ik het doen?
kleurenblind =/= dementquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is nog steeds blauw mede-demente
Ik ben zelf vorig jaar aan iemand gekoppeld die mij een pakketje stuurde. Ik weet niet echt wat er achter de schermen gebeurd bij zo'n actie, maar wil FHF enorm graag helpen!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, geen idee eik, ben jij een beetje van de kerstpakketactie op de hoogte?
Die koelkast is toch blauw?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Je moet een blauwe zoeken om te helpen, want anders ken de lijst niet upgeupdate worden en da's kei-onhandig.
Ah, djkoelkast wordt weer blauw. Maak jij de MED of zal ik het doen?
Het gaat gewoon niet goed met mee...quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
Die koelkast is toch blauw?
Zal wel een Smeg zijn...
Ach, als jullie allebei dementeren kun je telkens opnieuw hetzelfde gesprek voeren.... thee, koekje erbij, en de volgende keer weer.quote:
Och popje toch, moeten we een inzamelingsactie houden zodat je je eigen blauwe Smeg kunt krijgen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet goed met mee...
Het zou verdomd lekker zijn!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och popje toch, moeten we een inzamelingsactie houden zodat je je eigen blauwe Smeg kunt krijgen?
Hallo, dit is FHF, heb je de regels van Yvonne niet gelezen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? Alsof ik voor noppes aan het werk ga. Pftu.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef yvonne het volgende:
[knip]
En, algemene noot: het is niet toegestaan om een financiële vergoeding te vragen voor zaken die je aanbiedt.
[knip]
Scheer je weg uit FHF!quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? Alsof ik voor noppes aan het werk ga. Pftu.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, dit is FHF, heb je de regels van Yvonne niet gelezen?
[..]dus niks in de [knip] voor jou, het is verboden
![]()
![]()
![]()
Haters, allemaal.quote:
En toen verslikte ik me in mijn twix (die naar mijn mening veel lekkerder smaakten toen het nog Raiders waren....quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk wat we kunnen doen.... het kan even wat tijd nodig hebben tot medio 2078, maar ik doe m'n best
Ik ben nog net zo blauw als toen ik net blauw werdquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die koelkast is toch blauw?
Zal wel een Smeg zijn...
* Leandra klopt Ireth even op haar rug....quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toen verslikte ik me in mijn twix (die naar mijn mening veel lekkerder smaakten toen het nog Raiders waren....)
Hoezo kon komen? Daar zitten we toch al??quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik heb niemand horen vragen of er weer een sc kon komen, om eens lekker ende frisch op nieuw te beginnen
Okay, nu heb ik zelfs twijfels of je het meent of sarcastisch bentquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik heb niemand horen vragen of er weer een sc kon komen, om eens lekker ende frisch op nieuw te beginnen
Ik hecht nogal aan mijn voortanden, dus ik neem het risico nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Ik meen hetquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, nu heb ik zelfs twijfels of je het meent of sarcastisch bent
Het schijnt dat zonder tanden hè...quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:01 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hecht nogal aan mijn voortanden, dus ik neem het risico niet
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Zoek eerst even een hulpmod. Voor de zekerheid
Eerst zien dat we de kerst halen...quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]eerst zien dat we de kerstactie door komen
Ik eis een SC, en wel nu. Dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn. Ik, nee, wij hebben recht op een SC.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:00 schreef yvonne het volgende:
Het enige recht dat jij hebt is het aanrechtquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik eis een SC, en wel nu. Dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn. Ik, nee, wij hebben recht op een SC.
Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik zou wel perfect zijn voor die gelegenheid. Ik kom altijd op voor de tedere zieltjes in onze samenleving.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Zoek eerst even een hulpmod. Voor de zekerheid
We waren er toch al over uit wie de bitch in onze relatie was, met je gay-ass roze tutu.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het enige recht dat jij hebt is het aanrecht
Dat was ons geheimpje, zei je!quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik zou wel perfect zijn voor die gelegenheid. Ik kom altijd op voor de tedere zieltjes in onze samenleving.
Nou, eigenlijk zou ik dat wel een hele interessante modkeuze vinden....quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil mezelf niet aanbieden, maar ik zou wel perfect zijn voor die gelegenheid. Ik kom altijd op voor de tedere zieltjes in onze samenleving.
Zolang ze maar <21 en vrouw zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Interessant". Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zou ik dat wel een hele interessante modkeuze vinden....
*zich niet meer speesjaal voelt*quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat de wereld recht heeft op meer van Scorpie.
Ho ho, cat22 is toch al gauw.........eh......... 22?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang ze maar <21 en vrouw zijn?
Ik ook niet toen je vorige week voor de 35252e keer zei dat je hoofdpijn had toen ik aan je pyjama begon te frunniken.quote:
Ik zal nooit blauw worden. yvonne is een racist.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Note to self: potentiële blauwe laten lachen: +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |