quote:
Zoiets heet een lokquote, dan heb je volledige aandacht

Maar fftjes, tussen ons.
Wat ergens bovenin staat dat is mijn wens, mijn idee, en als iedereen, mods en users zich daar nou aan houdt is er niks aan de hand verder.
Maar mensen moeten aan het idee geen eigen draai gaan geven, of kicken op het buitensluiten van mensen of weetikveel wat, dan hoor je gewoon niet in FHF thuis.
Wat gaan we niet doenDe moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...
Wat gaan we wel doen?Kijken wat en waar we kunnen helpen,
het kan zijn aan spullen, het kan zijn aan je zomerhuisje een weekendje uitlenen aan die moeder of vader met kind die anders nooit eens wegkunnen, of eens iemand uitnodigen om eens goed te komen eten. En ja, voor mijn part kan dat ook aan een hongerende student die al maanden slecht eet.
Gewoon iets leuks.
( ik krijg in december een vreemde FOK!ker te eten, keileuk)
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoeld:- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigszins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
En, algemene noot: het is niet toegestaan om een financiële vergoeding te vragen voor zaken die je aanbiedt. Ondanks dat er geen geld gevraagd mag worden in FHF zijn er situaties te bedenken waarbij de gever de verzendkosten graag vergoed wil zien. Als dit het geval is, zet dit dan duidelijk in je OP en geef ook aan om hoeveel verzendkosten het zal gaan. Alleen het vragen van minimale, kale verzendkosten is toegestaan, hieronder vallen niet verpakkingskosten of kosten om bij het postkantoor te komen en dergelijke.
En op die hoerige hit and run enquetes moet gewoon eens streng op gemod worden.
Dat was het en dat zou mooi zijn als mensen hier weereens even over zouden willen nadenken.