Zei ik toch..quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef mieksol het volgende:
[..]
Er komt vast een chemische reactie en allemaal allergische kindertjes.
We zullen het zo zienquote:Op maandag 10 november 2014 18:58 schreef Latert het volgende:
Hoe gaat het met Tinco nu? [ afbeelding ]
Het land uitquote:Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Oh jee Tinco gaat de bak in. Hackertje!
Tinco gaat de bak in, Mural overlijdt... Is er ooit een leerling die gewoon normaal en nominaal voor zijn/haar examen slaagt op die school?quote:Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Oh jee Tinco gaat de bak in. Hackertje!
Ik denk dat Lef de eerste gaat zijnquote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Tinco gaat de bak in, Mural overlijdt... Is er ooit een leerling die gewoon normaal en nominaal voor zijn/haar examen slaagt op die school?
Wie zijn er voor het laatst geslaagd op het Spangalis? Volgens mij alleen een paar van de eerste acteursquote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Tinco gaat de bak in, Mural overlijdt... Is er ooit een leerling die gewoon normaal en nominaal voor zijn/haar examen slaagt op die school?
Kennelijk nietquote:Op maandag 10 november 2014 19:04 schreef Latert het volgende:
[..]
In de tijd van die tweeling... zo'n 6 jaar geleden volgens mijquote:Op maandag 10 november 2014 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wie zijn er voor het laatst geslaagd op het Spangalis? Volgens mij alleen een paar van de eerste acteurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |