Ja, al maken de klachten vaak ook deel uit van andere stoornissen, als je de dsm erop naslaatquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:50 schreef Californium het volgende:
Is dat echt een verschil? Ik heb daar ook laat van namelijk....
Dan zou je eens verder kunnen (laten) uitpluizen wat er aan de hand is, het schijnt een rotstoornis te zijn om te diagnosticeren.quote:
Ik denk wel enigszins te weten waar mijn probleem vandaan komt en dat is vooral in opvoeding en niet van daarvoor al.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou je eens verder kunnen (laten) uitpluizen wat er aan de hand is, het schijnt een rotstoornis te zijn om te diagnosticeren.
Als je gaan afbouwen. Doe het langzaam, heel langzaam.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef artelligence het volgende:
Zo, na lang persoonlijk beraad heb ik besloten om na lange tijd weer een consult aan te vragen bij mijn huisarts. Vanochtend gesprek gehad. Ik heb besloten om af te bouwen met paroxetine en te stoppen. Na mijn verhaal gedaan te hebben, vond mijn HA het ook een positief idee. Het gaat goed de laatste 3 jaar, veel ondernomen. Heb veel minder last van angsten, paniekaanvallen heb ik zelden tot nooit. Het rationele wint het vaak van mijn irrationele gedachtes.
Ik vind het heel spannend (ben eerder gestopt), maar tegelijkertijd vind ik het ook stoer en fijn om deze keuze te maken. Mocht het achteraf toch nog moeilijk gaan, ga ik me richten op cognitieve gedragstherapie of mindfullness. Eigenlijk kijk ik heel erg uit na de positieve effecten en die hebben mij ook gesterkt in dit besluit.
Dat gezegd hebbende is het ook belangrijk om goed voor mijn lichaam te zorgen. Zorgen dat mijn serotonine level op een gezonde manier aangevuld wordt. Dat moet een goede stok achter de deur zijn lijkt mij
10%? Op hoeveel Mg zat je dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:27 schreef zomertje het volgende:
[..]
Als je gaan afbouwen. Doe het langzaam, heel langzaam.
Ik heb afgebouwd met 10% per 4 weken. En nog ging het niet klachtenvrij. Grieperig, migraine aanvallen, enz. Het lijkt traag, maar Paroxetine is een pain in the ass als het om afbouwen gaat.
Ja inderdaad. Ik werk liever bij een toffe werkgever. En ja die onderzoeken verdienen best goed! Al wil ik niet meteen de gevaarlijkste medicatie testen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken. Dit is hun verlies, niet de jouwe. En die onderzoeken schijnen best aardig te verdienen toch?
Nou, als ik ooit gediagnosticeerd word dan zal het dit wel zijn. Precies mijn klachten. Al gaat het wel veel beter nu.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
http://m.thuisarts.nl/angststoornis/ik-heb-angststoornis?mobile
Hier staat aardig duidelijk uitgelegd waarmee je te maken kan hebben. In het kort; je leeft continu onder hoogspanning, daarbij heb ik steeds het idee dat ik beoordeeld word en daarop afgerekend of afgekeurd word. Je overschat gevaar en onderschat jezelf in wat je aan kan.
Daarbij vaak depressief geweest, of eigenlijk wist ik niet beter dan depressief te leven, het werd normaal. Het versterkte elkaar, een extreem laag zelfbeeld hielp hier niet echt bij.
Ik ben van 40 naar 20mg gegaan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
10%? Op hoeveel Mg zat je dan?
quote:Op zondag 9 november 2014 00:32 schreef Miniem het volgende:
Weet niet of ik het mag zeggen.
Maar ik zou het liefst een kogel door mijn kop jagen. Niemand die een flikker om me geeft en ik heb toch geen toekomst.
Zo voelt het, maar is dat ook echt de waarheid? Gevoel strookt niet altijd met de feiten, je gevoel maakt er soms een potje van is mijn ervaring tenminste. Het komt echt een keer goed.quote:Op zondag 9 november 2014 00:32 schreef Miniem het volgende:
Niemand die een flikker om me geeft en ik heb toch geen toekomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |