abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146325618
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom stuur je haar nog steeds berichtjes als ze jou dat geflikt heeft??
Dit. Ik heb tot 2 keer toe een vriendenkring
verloren en ik zou dat dus echt niet meer doen.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:35:28 #127
47102 Elvi
miemkwien
pi_146326024
Vrouwen zijn gewoon moeilijk. Elk mini ding moet uitgepraat worden en moeten ze een plekje geven. En dan kijken of ze dan toch niet voor zichzelf gaan kiezen en de giftige relatie achter zich laten :')
pi_146327436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom stuur je haar nog steeds berichtjes als ze jou dat geflikt heeft??
Omdat ik niet met zekerheid kan zeggen dat zij mij iets geflikt heeft. Of alleen iets heeft geflikt. Ongetwijfeld heb ik ook iets verkeerd gedaan. En ik zou eigenlijk stoppen, maar ja, toen kreeg ze een kind en kon ik het niet maken haar niet te feliciteren :D . En misschien ook wel om de deur op een klein kiertje te laten staan.

Met een andere vriendin van vroeger heb ik ook zoiets gehad, die vriendschap bloedde dood door verhuizingen. Maar elk jaar met de verjaardagen stuurden we elkaar een smsje/appje. Of zag ze iets op tv wat haar aan mij deed denken en stuurde een berichtje. En nu begint het allemaal weer langzaam op gang te komen. Bellen durf ik nog niet, maar zij zou het graag willen. En ondanks is ook ze moeder geworden en ze houdt me op de hoogte. Zo werd ik vanmorgen wakker geappt met een filmpje van het allereerste lachje van haar kindje. Ben nog nooit zo vrolijk en warm wakker geworden de laatste jaren O+
pi_146327962
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef Elvi het volgende:
Vrouwen zijn gewoon moeilijk. Elk mini ding moet uitgepraat worden en moeten ze een plekje geven. En dan kijken of ze dan toch niet voor zichzelf gaan kiezen en de giftige relatie achter zich laten :')
Lekker onzin. Ik vind mezelf echt niet moeilijk en er zijn genoeg mannen die ik moeilijk vind.
pi_146328248
Ik ben eens mn beste vriend verloren toen ie een relatie kreeg. Ik had totaal geen klik met haar. En hij was alleen maar met haar bezig, en haar vrienden/familie. Het is gewoon verwaterd, maar eigenlijk jammer. Maar ik kan niet zeggen dat het aan mij lag. Misschien spelen dat soort dingen bij jullie ook een rol? Het leven van mensen veranderd nogal als ze een relatie en een kind krijgen.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  woensdag 5 november 2014 @ 13:39:50 #131
399061 kuolema
vermaledijd
pi_146328293
quote:
Eens.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_146328754
quote:
Eensch
  woensdag 5 november 2014 @ 14:31:55 #133
47102 Elvi
miemkwien
pi_146330431
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

Eens.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef kvd het volgende:

[..]

Eensch
Misschien dat het ook wel wat over mij zegt als de 2 personen met trekjes van ASS het met me eens zijn :P

Maar soms vind ik vrouwenvriendschappen wel lastig. Mannenvriendschappen heb ik niet (meer) dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik vind wel dat er over kleine dingen meteen een heel drama is met uitpraten en aparte afspraken en alles. We gaan nog net niet op relatietherapie.
pi_146330522
Heb je niet de goede vrienden.... ik heb dat probleem namelijk nooit :P
pi_146332106
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Californium het volgende:
Heb je niet de goede vrienden.... ik heb dat probleem namelijk nooit :P
Ik heb vroeger wel "verkeerde" vrienden gehad, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer. Scheelt wel dat ik niet zoveel vrienden heb en dus ook minder te onderhouden is :P

Ook is het zo dat als 1 van mn vrienden een tijd lang om wat voor reden dan ook (druk, geen zin, whatever) geen contact meer met me opneemt, dan is dat helemaal niet erg. Na een tijdje (of meerdere maanden, whatever comes first :P ) pleegt 1 van ons wel weer een belletje en dan kletsen we weer even bij.

Dit is eigenlijk zoals ik dat wil, je moet bij me passen maar verder leg ik eigenlijk geen verplichtingen op (afgezien dan van de basisverplichtingen die de meesten wel normaal zullen vinden zoals "Gij zult niet van me stelen enzo :P " )
pi_146332754
Ik doelde op de vrouwen. Ik heb namelijk nog nooit bovenstaande problemen gehad met vriendinnen. ;)
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 18:00:13 #137
187254 Giertje
lets all make believe
pi_146338220
morgen naar de dokter om te praten over hoe ik me voel
mijn grens is bereikt ik ben compleet op nu en heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_146354854
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:00 schreef Giertje het volgende:
mijn grens is bereikt ik ben compleet op nu en heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld
Kut voor je, veel succes en sterkte!
pi_146359068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:00 schreef Giertje het volgende:
Succes, hou je vooral niet in bij de dokter.
pi_146359793
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:27 schreef kvd het volgende:

[..]

Succes, hou je vooral niet in bij de dokter.
precies, niet te groot houden.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2014 @ 11:39:23 #141
187254 Giertje
lets all make believe
pi_146362272
goed ben er geweest alles uitgelegd en hij gaat me weer terug naar mijn psycholoog sturen
ik krijg dan mijn psych terug als het meezit dus dan krijg ik iemand die ik volledig vertrouw
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  donderdag 6 november 2014 @ 15:02:15 #142
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_146368783
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde, alleen dan de gegeneraliseerde angststoornis. Hier zijn de scherpe kantjes eraf gegaan door antidepressiva te gebruiken. Heel af en toe komt de angst weer omhoog maar lukt het beter om het te relativeren.
Wat is dat eigenlijk, een gegeneraliseerde angststoornis? Heeft dat betrekking op sociale angst, of kan het angst over van alles zijn?
Ignorance is bliss
pi_146378511
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:02 schreef duracellkonijntje het volgende:

=aandachtsquote=

Hoe is je meeloopdag geweest?
pi_146378699
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

[..]

Misschien dat het ook wel wat over mij zegt als de 2 personen met trekjes van ASS het met me eens zijn :P

Maar soms vind ik vrouwenvriendschappen wel lastig. Mannenvriendschappen heb ik niet (meer) dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik vind wel dat er over kleine dingen meteen een heel drama is met uitpraten en aparte afspraken en alles. We gaan nog net niet op relatietherapie.
Daar heeft het vast niets mee te maken.
Ik zeg het uit eigen ervaring, ik heb heel wat ruzies bij verschillende stellen gezien en altijd bleven de vrouwen moeilijk doen terwijl het wat de mannen betreft al over en vergeven was.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 6 november 2014 @ 20:59:42 #145
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_146381871
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:43 schreef kvd het volgende:

[..]

Hoe is je meeloopdag geweest?
He, ik wilde dat echt serieus weten hoor haha. Aangezien ik zelf ook last heb van angst alleen nooit echt ergens onder geschaard ben, ben ik gewoon benieuwd wat het is. :)

Maarja, meeloopdag was matig. Twee uur bezig geweest, mocht weg omdat er geen klanten en teveel personeel waren en vervolgens niet aangenomen terwijl ik niks deed. De zoektocht continues. ;)
Ignorance is bliss
pi_146382073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:59 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

He, ik wilde dat echt serieus weten hoor haha. Aangezien ik zelf ook last heb van angst alleen nooit echt ergens onder geschaard ben, ben ik gewoon benieuwd wat het is. :)

Maarja, meeloopdag was matig. Twee uur bezig geweest, mocht weg omdat er geen klanten en teveel personeel waren en vervolgens niet aangenomen terwijl ik niks deed. De zoektocht continues. ;)
Die aandachtsquote is niet dat jij wat raars vroeg, maar dat ik je aandacht wilde :D

Wat klote dat het op niks is uitgelopen. Beetje vreemd ook, wegsturen omdat er teveel personeel is. Het is toch een kennismaking/meeloop-iets. Als ze zo met je 'omgaan', is het misschien ook maar beter ook. Verder nog wat lopen nu?
  donderdag 6 november 2014 @ 21:59:34 #147
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_146384301
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:04 schreef kvd het volgende:

[..]

Die aandachtsquote is niet dat jij wat raars vroeg, maar dat ik je aandacht wilde :D

Wat klote dat het op niks is uitgelopen. Beetje vreemd ook, wegsturen omdat er teveel personeel is. Het is toch een kennismaking/meeloop-iets. Als ze zo met je 'omgaan', is het misschien ook maar beter ook. Verder nog wat lopen nu?
Ooh haha, sorry... :$

Ja het is wel kloten, ik was er ook even behoorlijk pissed om. Heb nog teruggestuurd dat ik de beslissing accepteer, alleen niet snap wat ik precies fout heb gedaan, aangezien ik amper wat heb gedaan en mezelf dus niet heb kunnen bewijzen. Geen antwoord tot op heden. Maar als het zo moet hoef ik ook niet voor ze te werken, ik kan wel beter krijgen.

Heb nu drie sollicitaties de deur uit voor afwasbaantjes van zo'n 10 uur de week en als ik na dit weekend nog niks hoor ga ik de komende weken nog even de stad in. Misschien meld ik me wel aan voor zo'n medisch onderzoek voor geld. :')
Ignorance is bliss
pi_146390385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:02 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk, een gegeneraliseerde angststoornis? Heeft dat betrekking op sociale angst, of kan het angst over van alles zijn?
http://m.thuisarts.nl/angststoornis/ik-heb-angststoornis?mobile
Hier staat aardig duidelijk uitgelegd waarmee je te maken kan hebben. In het kort; je leeft continu onder hoogspanning, daarbij heb ik steeds het idee dat ik beoordeeld word en daarop afgerekend of afgekeurd word. Je overschat gevaar en onderschat jezelf in wat je aan kan.
Daarbij vaak depressief geweest, of eigenlijk wist ik niet beter dan depressief te leven, het werd normaal. Het versterkte elkaar, een extreem laag zelfbeeld hielp hier niet echt bij.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_146392528
Is dat echt een verschil? Ik heb daar ook laat van namelijk....
pi_146392929
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Ooh haha, sorry... :$

Ja het is wel kloten, ik was er ook even behoorlijk pissed om. Heb nog teruggestuurd dat ik de beslissing accepteer, alleen niet snap wat ik precies fout heb gedaan, aangezien ik amper wat heb gedaan en mezelf dus niet heb kunnen bewijzen. Geen antwoord tot op heden. Maar als het zo moet hoef ik ook niet voor ze te werken, ik kan wel beter krijgen.

Heb nu drie sollicitaties de deur uit voor afwasbaantjes van zo'n 10 uur de week en als ik na dit weekend nog niks hoor ga ik de komende weken nog even de stad in. Misschien meld ik me wel aan voor zo'n medisch onderzoek voor geld. :')
Vreemde gang van zaken. Dit is hun verlies, niet de jouwe. En die onderzoeken schijnen best aardig te verdienen toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')