Dit. Ik heb tot 2 keer toe een vriendenkringquote:Op woensdag 5 november 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom stuur je haar nog steeds berichtjes als ze jou dat geflikt heeft??
Omdat ik niet met zekerheid kan zeggen dat zij mij iets geflikt heeft. Of alleen iets heeft geflikt. Ongetwijfeld heb ik ook iets verkeerd gedaan. En ik zou eigenlijk stoppen, maar ja, toen kreeg ze een kind en kon ik het niet maken haar niet te feliciterenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom stuur je haar nog steeds berichtjes als ze jou dat geflikt heeft??
Lekker onzin. Ik vind mezelf echt niet moeilijk en er zijn genoeg mannen die ik moeilijk vind.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef Elvi het volgende:
Vrouwen zijn gewoon moeilijk. Elk mini ding moet uitgepraat worden en moeten ze een plekje geven. En dan kijken of ze dan toch niet voor zichzelf gaan kiezen en de giftige relatie achter zich laten
Eens.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef Elvi het volgende:
Vrouwen zijn gewoon moeilijk. Elk mini ding moet uitgepraat worden en moeten ze een plekje geven. En dan kijken of ze dan toch niet voor zichzelf gaan kiezen en de giftige relatie achter zich laten
Eenschquote:Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef Elvi het volgende:
quote:
Misschien dat het ook wel wat over mij zegt als de 2 personen met trekjes van ASS het met me eens zijnquote:
Ik heb vroeger wel "verkeerde" vrienden gehad, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer. Scheelt wel dat ik niet zoveel vrienden heb en dus ook minder te onderhouden isquote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef Californium het volgende:
Heb je niet de goede vrienden.... ik heb dat probleem namelijk nooit
Kut voor je, veel succes en sterkte!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:00 schreef Giertje het volgende:
morgen naar de dokter om te praten over hoe ik me voel
mijn grens is bereikt ik ben compleet op nu en heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld
Succes, hou je vooral niet in bij de dokter.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:00 schreef Giertje het volgende:
morgen naar de dokter om te praten over hoe ik me voel
mijn grens is bereikt ik ben compleet op nu en heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld
precies, niet te groot houden.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Succes, hou je vooral niet in bij de dokter.
Wat is dat eigenlijk, een gegeneraliseerde angststoornis? Heeft dat betrekking op sociale angst, of kan het angst over van alles zijn?quote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde, alleen dan de gegeneraliseerde angststoornis. Hier zijn de scherpe kantjes eraf gegaan door antidepressiva te gebruiken. Heel af en toe komt de angst weer omhoog maar lukt het beter om het te relativeren.
Daar heeft het vast niets mee te maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat het ook wel wat over mij zegt als de 2 personen met trekjes van ASS het met me eens zijn![]()
Maar soms vind ik vrouwenvriendschappen wel lastig. Mannenvriendschappen heb ik niet (meer) dus geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik vind wel dat er over kleine dingen meteen een heel drama is met uitpraten en aparte afspraken en alles. We gaan nog net niet op relatietherapie.
He, ik wilde dat echt serieus weten hoor haha. Aangezien ik zelf ook last heb van angst alleen nooit echt ergens onder geschaard ben, ben ik gewoon benieuwd wat het is.quote:
Die aandachtsquote is niet dat jij wat raars vroeg, maar dat ik je aandacht wildequote:Op donderdag 6 november 2014 20:59 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
He, ik wilde dat echt serieus weten hoor haha. Aangezien ik zelf ook last heb van angst alleen nooit echt ergens onder geschaard ben, ben ik gewoon benieuwd wat het is.
Maarja, meeloopdag was matig. Twee uur bezig geweest, mocht weg omdat er geen klanten en teveel personeel waren en vervolgens niet aangenomen terwijl ik niks deed. De zoektocht continues.
Ooh haha, sorry... :$quote:Op donderdag 6 november 2014 21:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Die aandachtsquote is niet dat jij wat raars vroeg, maar dat ik je aandacht wilde
Wat klote dat het op niks is uitgelopen. Beetje vreemd ook, wegsturen omdat er teveel personeel is. Het is toch een kennismaking/meeloop-iets. Als ze zo met je 'omgaan', is het misschien ook maar beter ook. Verder nog wat lopen nu?
http://m.thuisarts.nl/angststoornis/ik-heb-angststoornis?mobilequote:Op donderdag 6 november 2014 15:02 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk, een gegeneraliseerde angststoornis? Heeft dat betrekking op sociale angst, of kan het angst over van alles zijn?
Vreemde gang van zaken. Dit is hun verlies, niet de jouwe. En die onderzoeken schijnen best aardig te verdienen toch?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:59 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
Ooh haha, sorry... :$
Ja het is wel kloten, ik was er ook even behoorlijk pissed om. Heb nog teruggestuurd dat ik de beslissing accepteer, alleen niet snap wat ik precies fout heb gedaan, aangezien ik amper wat heb gedaan en mezelf dus niet heb kunnen bewijzen. Geen antwoord tot op heden. Maar als het zo moet hoef ik ook niet voor ze te werken, ik kan wel beter krijgen.
Heb nu drie sollicitaties de deur uit voor afwasbaantjes van zo'n 10 uur de week en als ik na dit weekend nog niks hoor ga ik de komende weken nog even de stad in. Misschien meld ik me wel aan voor zo'n medisch onderzoek voor geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |