Bronquote:Ju Peng uit Shanghai heeft een opmerkelijke manier gevonden om gratis te backpacken. De Chinese studente duikt met iedere kerel de koffer in die haar onderdak geeft.
De 19-jarige prijst zichzelf op sites aan als een meisje dat op zoek is naar 'tijdelijke vriendjes'. Zij dienen wel 'goed uitziend, onder de 30, langer dan 1m75 en, natuurlijk, rijk' te zijn.
"Zij betalen voor mij de reis naar hun stad en alle uitgaven als ik daar ben", zo bekent Ju. "In ruil daarvoor mogen ze een nacht met mij doorbrengen."
De studente zegt op deze manier al de hele oostkant van China te hebben bezocht. Nu wil ze de rest van het immense land bezichtigen. "Het is een soort liften, niets om je voor te schamen."
Critici veroordelen de actie van Ju. Volgens hen is het niets meer dan ordinaire prostitutie.
Op de Wallen en andere rosse buurten schijnen mannen daar geen moeite mee te hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker man, een wijf dat de afgelopen maand 30 verschillende mannen heeft gehad
Inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
Natuurlijk is dat prostitutie
Niet dat dat iets is om je voor te schamen, maar dat is een andere discussie
Het gewoon een andere naam geven veranderd niets aan wat het is
No shitquote:Volgens hen is het niets meer dan ordinaire prostitutie.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
Klinkt als iedere Europese backpacker in Australie.
Niet alleen Europees. Niet alleen in Australië.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
In Europa halen ze daar eerder de schouders voor op. Ik heb geen idee hoe dat in China is, maar waarschijnlijk een heel stuk gevoeliger.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:42 schreef Franknfurter het volgende:
Prima toch, eigen keuze. Zij blij, mannen blij, weten wat ze er aan hebben en ze ziet de wereld. Niks mis mee.
Chinezen zijn kleiner. Daar is de bouw ook naar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De wereld rond slaat ook nergens op. Ze heeft zo te zien zich enkel laten uitwonen door een paar spleetogen. Ben benieuwd of ze met hetzelfde plezier naar afrika gaat, want zo'n negerpener is natuurlijk wel andere koek
Serieus. Nooit geweten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
quote:Prostitutie, of hoererij, is het zich tegen betaling beschikbaar stellen voor seksuele handelingen.
Alsof dat nog nooit eerder is voorgekomenquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker man, een wijf dat de afgelopen maand 30 verschillende mannen heeft gehad
een en al plastic.quote:
Belachelijke bewoordingen, maar moest toch gierlijk lachen ;')quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De wereld rond slaat ook nergens op. Ze heeft zo te zien zich enkel laten uitwonen door een paar spleetogen. Ben benieuwd of ze met hetzelfde plezier naar afrika gaat, want zo'n negerpener is natuurlijk wel andere koek
Klinkt als iedere Europese backpacker in Overal.
Moeilijk, moeilijk. Als ze die arts ook geneukt heeft, zou het dan voor of na dé operatie geweest zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi meisje dat overduidelijk iets heeft gedaan met plastische chirurgie
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:16 schreef Dagonet het volgende:
Daily Mail verhaal. Ik hecht nog meer waarde aan verhalen over het Loch Ness monster.
Je bent langer op een goede dagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:19 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben 1,75, 1,76 op een goede dag.
Ben ik welkom?
Als ik goed geslapen heb, als je geslapen hebt dan ben je iets langer omdat je ruggenwervels rust hebben gekregen(oid) , naarmate de dag vordert gaat dat weer weg want je staat.quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als ik goed geslapen heb, als je geslapen hebt dan ben je iets langer omdat je ruggenwervels rust hebben gekregen(oid) , naarmate de dag vordert gaat dat weer weg want je staat.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:51 schreef Speculant. het volgende:
Ze zal nu wel voor 3 jaar volgeblaft zijn.
Vast wel, misschien moet je een meerprijs betalen, dus misschien naast onderdak bieden ook een goed ontbijt regelen voor haar. Moet lukken toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:19 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik welkom?
Ik dacht altijd dat Chinezen zo preuts waren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:05 schreef Tayu het volgende:
Ze is beslist niet de enige Chinese die deze manier van rondreizen erop na houdt. Het schijnt bijna een rage te zijn. Mijn partner runt een hotel in Nepal en krijgt regelmatig dergelijke voorstellen van Chinese dames.
Als je rijk bent, maakt ze vast wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:19 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik welkom?
Zou jij haar ook doen als nette heer, Scjvb?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef Scjvb het volgende:
Hmm.. netjes is anders, maar financieel gezien valt niet te ontkennen dat deze dame in kwestie op haar manier best vindingrijk is.
Als je genoeg Jopen op hebt is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zou jij haar ook doen als nette heer, Scjvb?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Als je genoeg Jopen op hebt is alles mogelijk.
Nette mensen lijken in bepaalde opzichten toch best veel op de meeste anderen. Maar gelet op de huiselijke situatie hier lijkt het me vrij ondenkbaar dat zoiets hier ooit zou plaatsvinden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zou jij haar ook doen als nette heer, Scjvb?
Hoogstpersoonlijk houden we het hier bij één of twee Jopen (of een andere biersoort) per avond, of gewoonweg een heerlijk wijntje, etc. Voorts denk ik eerder dat ladderzatte mensen juíst weinig meer presteren, en dat er ook niet veel zinnigs meer uitkomt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Als je genoeg Jopen op hebt is alles mogelijk.
Tis maar wat je mooi noemt..quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:20 schreef karr-1 het volgende:
[ [url=https://s2.yimg.com/bt/api/res/1.2/HM4_QhcID9EbBibXvqqVBA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTMxMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)02-2-.jpg]afbeelding[/url] ]
Hmmm ja nee ik denk het niet
Vanwaar de kick?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:55 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Chinezen zo preuts waren.
Nou ik heb eens de kungsleden gebackpacked maar er was nie veel sex nie.quote:
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou ik heb eens de kungsleden gebackpacked maar er was nie veel sex nie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |