een en al plastic.quote:
Belachelijke bewoordingen, maar moest toch gierlijk lachen ;')quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De wereld rond slaat ook nergens op. Ze heeft zo te zien zich enkel laten uitwonen door een paar spleetogen. Ben benieuwd of ze met hetzelfde plezier naar afrika gaat, want zo'n negerpener is natuurlijk wel andere koek
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
Klinkt als iedere Europese backpacker in Australie.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
Klinkt als iedere Europese backpacker in Overal.
Moeilijk, moeilijk. Als ze die arts ook geneukt heeft, zou het dan voor of na dé operatie geweest zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Mooi meisje dat overduidelijk iets heeft gedaan met plastische chirurgie
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:16 schreef Dagonet het volgende:
Daily Mail verhaal. Ik hecht nog meer waarde aan verhalen over het Loch Ness monster.
Je bent langer op een goede dagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:19 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben 1,75, 1,76 op een goede dag.
Ben ik welkom?
Als ik goed geslapen heb, als je geslapen hebt dan ben je iets langer omdat je ruggenwervels rust hebben gekregen(oid) , naarmate de dag vordert gaat dat weer weg want je staat.quote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als ik goed geslapen heb, als je geslapen hebt dan ben je iets langer omdat je ruggenwervels rust hebben gekregen(oid) , naarmate de dag vordert gaat dat weer weg want je staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |