En nu mijn vraag: zou je dit ons allen aanraden?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:32 schreef thelaudprince het volgende:
Zelf ben ik van mening dat het geen 6 weken is, maar ik wilde jullie mening. Ik heb zelf geen moeite met het regelmatig lopen van dit soort afstanden, er zit wekelijks altijd wel 1 training van ongeveer die afstand bij en ik heb dit jaar 2 blokken met 3 HM's gedaan in een periode van 5/6 weken.
Word!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Hij moet het plezier van een ander niet vergallen met zijn citroenbek.
Nee, want ik denk dat het persoonlijk is, ik had laatst een discussie hierover en dat ging dus over dat er werd gezegd dat iedereen zoveel hersteltijd nodig heeft, wat ik dus niet denk. En ik denk dat je dat niet kunt zeggen in het algemeen want we zijn allemaal anders. Maar het wordt door veel mensen wel gezegd, 1 of 2 marathons en een stuk of 4 HM's op een jaar. Dus ik dacht, let's ask here !quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
En nu mijn vraag: zou je dit ons allen aanraden?
Hola !!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Word!
Oh ja, welkom The Laudprince & toffe zweeffoto streamnl!!
Geldt hier niet altijd, of eigenlijk meestal nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:39 schreef Corniel het volgende:
"Genieten doe je tijdens de trainingen vooraf, tijdens een wedstrijd wil je een tijd zetten (..)".
Och, ik liep zondag ook al 3 weken na de HVT een wedstrijd. Heb wel het idee dat ik niet optimaal was, maar het ging nog best. Een week na de HVT liep ik ook al een snelle training geloof ik. Gewoon lekker doen wat goed voeltquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Die mijl-dagen regeling.. toch best wel lang. Dan zou ik 26 dagen geen tempotraining moeten doen, maar ik hoop toch volgende week al weer wat intervallen af te werken en de 19e lekker te vlammen op de 7^^
Ja dat gevoel heb ik nu ook wel, maar ik ben ook wel een beetje bang dat je het stiekem toch niet helemaal aanvoelt en dan langer niet topfit blijft, is ook al een enkeling hier gebeurd toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
Je voelt dat zelf het beste aan, denk ik. Ik ben nu twee weken na mijn marathon en de duurloopjes gaan alweer goed, hartslag is rustig. Ligt er ook aan hoe je traint en hoe je herstelt vlak ná de wedstrijd.
Maar jullie lopen elk weekend een wedstrijdjequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geldt hier niet altijd, of eigenlijk meestal niet![]()
Maar dat moet een ieder voor zich bepalen. Ik kijk netjes of ik bijvoorbeeld wel binnen de max tijd blijf van een evenement, maar daar zit ik eigenlijk altijd wel ruim binnen. Maar dat is dan ook 't enige.
Club run gehad net, flink wat heuvels, rug hield zich redelijk maar zit nu toch even te koelen alvorens ik onder een warme douche spring.
http://app.endomondo.com/workouts/430216311/881511
Sssssht!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar jullie lopen elk weekend een wedstrijdje
Dan vlam je wel in je eentje op die woensdag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef La_Tramposa het volgende:
en de 19e lekker te vlammen op de 7^^
Oh hehequote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan vlam je wel in je eentje op die woensdag.
Ik raad je aan om toch op de zondag hierheen te komen. Is net wat gezelliger.
Yup!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef thelaudprince het volgende:
Ik denk dat de experts nooit tot 1 algemene conclusie zullen komen dus gewoon doen wat goed voelt voor jezelf zou ik zeggen
Die hoor ik iig voor het eerstquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:58 schreef Jero_nimo het volgende:
Het is ook hoe vaker je een wedstrijd van een bepaalde afstand loopt hoe sneller je daarvan hersteld. Je lichaam leert dat heel snel. Dus na je eerste M heb je vaak een langere hersteltijd nodig dan je 5e, enzovoort.
klopt, na de 1e was het van...pfffffffffffffffffquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:58 schreef Jero_nimo het volgende:
Het is ook hoe vaker je een wedstrijd van een bepaalde afstand loopt hoe sneller je daarvan hersteld. Je lichaam leert dat heel snel. Dus na je eerste M heb je vaak een langere hersteltijd nodig dan je 5e, enzovoort.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat ik vaak hoor is het aantal mijl van de wedstrijd als dagen relatieve rust aanhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:58 schreef Jero_nimo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |