*boksquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:48 schreef Maraca het volgende:
Fuck it. Heb een knalroze hardloopjack gekocht voor als het weer behoorlijk gaat regenen (daar ging mijn excuus). Past mooi bij de knalroze schoenen
Met de benen gaat het qua spierpijn opmerkelijk goed. Zelfs trap af luktquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Uit interesse, waar ligt voor jou die grens?
En hoe gaat het met je benen inmiddels?
Whut, waarom zou je dat überhaupt willen proberenquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)0&cid=social34479627
Yur, beat that!
Nice!quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor het eerst in m'n leven sportkleren meegenomen op vakantie en ook nog daadwerkelijk gesport ook, hardlopen is echt fijn
Net weer lekker in m'n eigen stadje m'n rondje gelopen en de vooruitgang bij Couch-to-5K is echt motiverend, ben echt blij dat ik begonnen ben. Van een minuut om en om hardlopen/wandelen naar 3-5-3-5 minuten lopen met redelijk korte wandelpauzes
Hontsdol wordt je d'r vanquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
gisteravond, ondanks alle drukte, toch maar even een 5km rondje met de hont hard gelopen op de trails...
Het is normaal gesproken een stuk waar we alleen wandelen dus Cooper had zo iets van WTF... moet ik nu opeens uitsloverig gaan rennen in plaats van rusitg snuffelen, pissen en nog eens snuffelen...dat doe je lekker zelf maar
honten die eigenlijk trail-joggers zijn
Hup, naar KLB jij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
gisteravond, ondanks alle drukte, toch maar even een 5km rondje met de hont hard gelopen op de trails...
Het is normaal gesproken een stuk waar we alleen wandelen dus Cooper had zo iets van WTF... moet ik nu opeens uitsloverig gaan rennen in plaats van rusitg snuffelen, pissen en nog eens snuffelen...dat doe je lekker zelf maar
honten die eigenlijk trail-joggers zijn
Ik denk dat mini-Yur eerder zo'n tijd op de 10k haalt dan z'n vaderquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Yur, beat that!
Ik wil jullie niet op ideeën gaan brengen....quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Yur, beat that!
Het mooie aan hardlopen is dat je juist met niemand te maken hebt, wat anderen roepen moet je poep aan hebben, het gaat erom of je voor je zelf je best doet, voor de 1 is dat binnen 3 uur, en voor de ander 5, ik heb jarenlang de dam tot dam gedaan puur voor het plezier om mijn collega's te zien en achteraf gezellig een drankje te doen, moet wel zeggen dat ik daarom de avondloop wel een uitkomst vond omdat je dan nog een beetje toonbaar aan kan komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens 'Peter' heb ik niets bij een marathon te zoeken.
Nou, hij douwt het maar mooi in z'n reetAl denk ik op een vlakke wegmarathon toch wel wat sneller te kunnen dan 4.47, dan nóg zal ik achterin eindigen
ach ja.
Hè?
Zuur mannetje, die Peter. Zelf waarsch. al jaren geblesseerd op de bankquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens 'Peter' heb ik niets bij een marathon te zoeken.
Nou, hij douwt het maar mooi in z'n reetAl denk ik op een vlakke wegmarathon toch wel wat sneller te kunnen dan 4.47, dan nóg zal ik achterin eindigen
ach ja.
Hè?
Het zou mn trainer kunnen zijn, die heeft ooit bedacht dat ie nooit meer de marathon zou lopen als hij drie keer achter elkaar boven de 4 uur zou lopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zuur mannetje, die Peter. Zelf waarsch. al jaren geblesseerd op de bank
Ik vond het gezellig!quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:25 schreef Murmeli het volgende:
Ach, kut gelopen is ook gelopen
Iig weer nieuw afstandsrecord sinds de hm: 8,6 km volgens garmin (8,5 volgens suunto)
Donkere paadjes zonder verlichting. Handig wel, vriendje mee met hardlopen.
Precies. Hij moet het plezier van een ander niet vergallen met zijn citroenbek.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien zou Peter zich gewoon niet moeten bemoeien met de voldoening die anderen uit hun 4:47 marathon halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batterij van hartslagband leeg / kapot?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Net ff 5KM gedaan, maar ik zie nu voor de 2de keer op rij een hele vreemde hoge hartslag en plotselinge daling aan het begin van mijn loopje.beetje schoonmaken of wat vochtig maken in het begin. Dit soort fratsen komt wel vaker voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batterij van hartslagband leeg / kapot?
sowieso een intensief loopje geweest of heb je altijd zo'n hoge hartslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |