Heb daarom een herinnering in mijn agenda staan dat ik moet opzeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Volgens mij kon je hem een maand gratis proberen. Weet eigenlijk niet of ik het waard vind. MAar door samenloop van omstandigheden heb ik nu een jaar abonnement
Whehe, njah... Voor die 30 dollar meteen maar genomenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee, heb het net een paar uurKreeg de optie voor een maand gratis proberen en tja, je blijft een Nederlander
die had ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb daarom een herinnering in mijn agenda staan dat ik moet opzeggen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Solique het volgende:
Gisteravond mijzelf er toe gezet om te lopen, laatste tijd weinig de zin er voor maar moet gewoon.
Toch in 20 minuten er 2,57km uit weten te krijgen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:56 schreef Solique het volgende:
Gisteravond mijzelf er toe gezet om te lopen, laatste tijd weinig de zin er voor maar moet gewoon.
Toch in 20 minuten er 2,57km uit weten te krijgen.
Veloviewer icm Strava.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:10 schreef Devv het volgende:
Waar kon je ook alweer van die mooie hoogtegrafieken maken?
Oh ja! Die 400 meter extra. Hmm.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kreeg gisteren bericht dat de verkrijgbaarheid van de FR920XT vier weken naar achteren geschoven is. Als ik dat wilde kon ik de bestellingen annuleren. Heb ik niet gedaan, ik had me allang ingesteld op volgend voorjaar. Iedere dag eerder zal mooi meegenomen zijn.
@GotC, de LVML is enkele honderden meters langer dan 5 km, dus als je een PR loopt zou dat extra mooi zijn.
windkracht 4 tegen op het strandquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja! Die 400 meter extra. Hmm.
En, krijgen we weer een storm?
Endomondo premium..niet boeiend eerlijk gezegd.
Thanksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]Ik schrijf een plusje achter je naam
Uur terug en gelijk stuk frisser inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:38 schreef Maraca het volgende:
Ben vandaag toch maar met lange mouwen gaan lopen't is koud
Vooral aan mijn oren kon ik het voelen..die begonnen toch een beetje pijn te doen.
Heb grappig genoeg vandaag minder gelopen qua afstand, maar wel meer calorieën verbrand ten opzichte van zondag. Zat veel meer in zone 2 te lopen
Tot overmorgen Evy
Had ook het idee dat het 'makkelijker' gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Thanks
plusje
[..]
Uur terug en gelijk stuk frisser inderdaad.
Netjes toch, betekend ook dat ook al is afstand korter je wel stabieler gelopen hebt.
plusje duimpje sticker kudo'squote:
Oke dat moest ik dus een keer of 5 lezen voor ik er uit was wat je nou bedoeldequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:25 schreef Quoi het volgende:
4 weken na je HM weer snelheid opzoeken![]()
Ik heb me met een HM 3 weken na een HM en 2 snelle korte wedstrijden 3 weken na die 2e HM (vat je 'm nog?) daar niet helemaal aan gehouden
Dat is goede vooruitgangquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ook het idee dat het 'makkelijker' ging
Moet jouw UI trouwens niet andersom zijn?
Ah, zo. Thanksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
plusje duimpje sticker kudo's
kies maar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:53 schreef KaiN het volgende:
[..]
Oke dat moest ik dus een keer of 5 lezen voor ik er uit was wat je nou bedoelde
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Veloviewer.com, maar dat moet je wel koppelen aan een Strava-account.
Ja, die zocht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |