SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 28-10-2014 14:19:13 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef Guard het volgende:
wintersportvakantie.
Je dient je vakanties om je loopjes te plannen, dan deed je goed Yuki, met Lissabon, maar nu dreigt het verkeerd te gaan.
Niet skien dus
Gelukkig moet ik eerst de randvoorwaarden rond krijgen, dus misschien gaat 't hele feest niet door
En met de CPC voor de deur heb ik iig een excuus om niet mee te hoeven après skien
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Belachelijk trouwens, zou me verbazen als die mensen weten welk tempo hierbij hoort. En hoe dat tempo ten opzichte van de rest van het veld is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)ende/#comment-169045
Wat zijn de 'reaguurders' op LV toch weer lekker opbouwend..Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Oh dat weten ze wel hoor. Maar het zijn allemaal van die 'vroeger was alles beter' types, want in de jaren 80 liep je alleen een marathon als je die onder de 3 uur kon doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:51 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Belachelijk trouwens, zou me verbazen als die mensen weten welk tempo hierbij hoort. En hoe dat tempo ten opzichte van de rest van het veld is.
Maar ze gaan even voorbij aan het feit dat de mensen die 4.47 over de marathon doen altijd nog 1000000000x zo fit zijn als de mensen die lui op de bank zitten, dus waarom zou je daar tegen zijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mja dat is inmiddels 30 jaar geledenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
weten ze wel hoor. Maar het zijn allemaal van die 'vroeger was alles beter' types, want in de jaren 80 liep je alleen een marathon als je die onder de 3 uur kon doen. Maar ze gaan even voorbij aan het feit dat de mensen die 4.47 over de marathon doen altijd nog 1000000000x zo fit zijn als de mensen die lui op de bank zitten, dus waarom zou je daar tegen zijn![]()
Ik heb geen idee, alsof deze tijd iets afdoet aan de prestatie. Zure mensen
Trek eens aan mijn vinger?
"ja zo kan iedereen tegenwoordig wel een marathon lopen, nee dan onze tijd, toen had je nog geen demping in je schoenen en liep met je een door oma gebreid truitje, dat was pas echt een marathon lopen"quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh dat weten ze wel hoor. Maar het zijn allemaal van die 'vroeger was alles beter' types, want in de jaren 80 liep je alleen een marathon als je die onder de 3 uur kon doen.
Maar ze gaan even voorbij aan het feit dat de mensen die 4.47 over de marathon doen altijd nog 1000000000x zo fit zijn als de mensen die lui op de bank zitten, dus waarom zou je daar tegen zijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tsja, om je nou druk te gaan zitten maken om een stelletje toetsenbordridders... daar wordt niemand beter van.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mja, heb het stuk zitten lezen en persoonlijk vind ik vooral het stuk wat apart geschreven. Verder vind ik het knap dat je op die jonge leeftijd überhaupt een marathon weet te voltooien, maar dan nog slaat het artikel in de volgende alinea behoorlijk de plank mis:Er wordt gesteld dat je ofwel puur voor het uitlopen een marathon loopt of puur voor de prijzen. Volgens mij loopt 89% voor een persoonlijke ambitie qua tijd, 10% voor het überhaupt uitlopen en (hoogstens) 1% daadwerkelijk voor de prijzen. Het is nogal zwart-wit gesteld als je stelt dat het uitlopen van marathon voor de recreant het doel is.quote:Allereerst: tenzij je een razendsnelle Keniaan bent met benen die tot aan je nek reiken, zul je hoogstwaarschijnlijk nooit van je leven een marathon winnen. Zo'n lange wedstrijd ren je om de finish te halen, niet om op het podium te kunnen staan. De snelste vrouw was zondag bijvoorbeeld in 2:28 uur binnen, Saskia had 4:47 nodig. En dat is voor een amateur nog steeds een prima resultaat.
Daarbij is ze op plaats 10851 van de 12212 geëindigd, dus we moeten het wel in perspectief blijven zien, ook ten opzichte van de recreanten. Het zijn mij net iets teveel superlatieven die in het stuk gebruikt worden en ze wordt iets teveel neergezet als iemand die een uitzonderlijke prestatie heeft neergezet.![]()
Ik ben het helemaal met je eens dat het een beetje teveel als happy happy joy joy wordt neergezet. Maar goed, ze wordt nu 10000 van de 12000 maar het aantal Nederlandse 18jarigen dat jaarlijks een marathon uitloopt is waarschijnlijk op 1 hand te tellen dus w.d.b. is het wel weer een bijzondere prestatie, van mensen die niet meedoen kun je ook niet winnen natuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef spiritusbus het volgende:
Mja, heb het stuk zitten lezen en persoonlijk vind ik vooral het stuk wat apart geschreven. Verder vind ik het knap dat je op die jonge leeftijd überhaupt een marathon weet te voltooien, maar dan nog slaat het artikel in de volgende alinea behoorlijk de plank mis:
[..]
Er wordt gesteld dat je ofwel puur voor het uitlopen een marathon loopt of puur voor de prijzen. Volgens mij loopt 89% voor een persoonlijke ambitie qua tijd, 10% voor het überhaupt uitlopen en (hoogstens) 1% daadwerkelijk voor de prijzen. Het is nogal zwart-wit gesteld als je stelt dat het uitlopen van marathon voor de recreant het doel is.
Daarbij is ze op plaats 10851 van de 12212 geëindigd, dus we moeten het wel in perspectief blijven zien, ook ten opzichte van de recreanten. Het zijn mij net iets teveel superlatieven die in het stuk gebruikt worden en ze wordt iets teveel neergezet als iemand die een uitzonderlijke prestatie heeft neergezet.
Ik weet iig dat er bij ons op de middelbare school altijd een heel aantal was dat niet eens de 12 min van de coopertest kon volhouden..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik reed vandaag per fiets o.a. het parcours van gister en kwam een non tegenNiet hardlopend, maar toch.
![]()
Inderdaad, prima om wat kanttekeningen of een kritische noot bij dat stuk te zetten hoewel opmerkingen als 'dan heb je daar niets te zoeken' wel heel erg zuur en negatief zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:38 schreef spiritusbus het volgende:
Mja, heb het stuk zitten lezen en persoonlijk vind ik vooral het stuk wat apart geschreven. Verder vind ik het knap dat je op die jonge leeftijd überhaupt een marathon weet te voltooien, maar dan nog slaat het artikel in de volgende alinea behoorlijk de plank mis:
[..]
Er wordt gesteld dat je ofwel puur voor het uitlopen een marathon loopt of puur voor de prijzen. Volgens mij loopt 89% voor een persoonlijke ambitie qua tijd, 10% voor het überhaupt uitlopen en (hoogstens) 1% daadwerkelijk voor de prijzen. Het is nogal zwart-wit gesteld als je stelt dat het uitlopen van marathon voor de recreant het doel is.
Daarbij is ze op plaats 10851 van de 12212 geëindigd, dus we moeten het wel in perspectief blijven zien, ook ten opzichte van de recreanten. Het zijn mij net iets teveel superlatieven die in het stuk gebruikt worden en ze wordt iets teveel neergezet als iemand die een uitzonderlijke prestatie heeft neergezet.![]()
Wat zouden nonnen aantrekken als ze gaan sporten?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit idd. Niet erg motiverend voor wie dan ook, 'de oude garde' in die opmerkingen..quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Inderdaad, prima om wat kanttekeningen of een kritische noot bij dat stuk te zetten hoewel opmerkingen als 'dan heb je daar niets te zoeken' wel heel erg zuur en negatief zijn.![]()
Daarom is deze reeks ook zo leuk. Of je nu 1km of een marathon hebt gelopen, je krijgt complimentjes
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat was een raar loopje vanmiddag. Een horde shetlanders die voor me uit rende (alsof die bang voor mij hoeven te zijn), vervolgens was het pad weg en moest ik dwars door de hei, precies midden in een koeienflats getrapt (verder wel leuk hoor al die natuurlijke grazers in de Groote Peel) en toen ik klaar was gaf Runkeeper aan dat ik 19.98 km had gelopen in 36 minuten...
Het zal ongeveer 4 km geweest zijn.....
Wel heerlijk zo eind oktober nog in een tshirt terwijl je wereldkampioen koukleumen bent.![]()
![]()
Dat gaat inderdaad wat ver, maar dat ligt inderdaad aan het volk wat daar reageert. Die zijn zoals L_T opmerkte nogal van het vroegah was alles beter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Inderdaad, prima om wat kanttekeningen of een kritische noot bij dat stuk te zetten hoewel opmerkingen als 'dan heb je daar niets te zoeken' wel heel erg zuur en negatief zijn.
Overigens vind ik wel dat je bij bepaalde snelheden wél die uitspraak kunt doen dat iemand niets op een marathon te zoeken heeft, maar die grens ligt wat mij betreft zeker niet bij 4:47.
Maar goed, daar heb ik hier in het verleden al vaker weerstand op gekregen, dus die discussie ga ik niet weer aan, want dan krijg je weer zo'n welles-nietes spelletje.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 17:01:49 ]![]()
En officieus wereldrecordhouder op de 20kmquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat was een raar loopje vanmiddag. Een horde shetlanders die voor me uit rende (alsof die bang voor mij hoeven te zijn), vervolgens was het pad weg en moest ik dwars door de hei, precies midden in een koeienflats getrapt (verder wel leuk hoor al die natuurlijke grazers in de Groote Peel) en toen ik klaar was gaf Runkeeper aan dat ik 19.98 km had gelopen in 36 minuten...
Het zal ongeveer 4 km geweest zijn.....
Wel heerlijk zo eind oktober nog in een tshirt terwijl je wereldkampioen koukleumen bent.![]()
![]()
Uit interesse, waar ligt voor jou die grens?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad wat ver, maar dat ligt inderdaad aan het volk wat daar reageert. Die zijn zoals L_T opmerkte nogal van het vroegah was alles beter.
Overigens vind ik wel dat je bij bepaalde snelheden wél die uitspraak kunt doen dat iemand niets op een marathon te zoeken heeft, maar die grens ligt wat mij betreft zeker niet bij 4:47.
Maar goed, daar heb ik hier in het verleden al vaker weerstand op gekregen, dus die discussie ga ik niet weer aan, want dan krijg je weer zo'n welles-nietes spelletje.
En hoe gaat het met je benen inmiddels?![]()
![]()
I will follow hiiiiiimquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zouden nonnen aantrekken als ze gaan sporten?![]()
Ik denk dat Guard gelijk heeft![]()
![]()
Ja, dat waren de Canicrossers. Deze liepen ook de 7,5km maar startten ongeveer 5 minuten na de algemene start. En elke canicrosser startte 15 seconden na elkaar, omdat die beesten allemaal horendol zijn. Dus per 15 seconden vertrok een canicrosser.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:33 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Aardig wat mensen met honden ook zeg, dat lijkt me onhandig. En grappig dat 'links voorbij, links voorbij' oidWel zo handig en duidelijk... Leuke omgeving wel zo te zien, smalle paadjes ook.
Was wel een prachtig gezicht, dat wel! Sommige honden liepen dwars door de modder en waterplassen, sommige baasjes zagen er dan ook echt uit als beesten![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik weet wel dat ze niet mee zullen doen aan de devilstrail.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zouden nonnen aantrekken als ze gaan sporten?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zouden ze die juist niet willen verslaan ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze niet mee zullen doen aan de devilstrail.Trek eens aan mijn vinger?
Gelukkig lopen we voor onszelf
En niet voor de azijnpisserts!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Of we lopen tijdens de loopjes VOOR de azijnpissers en daar worden ze juist zo zuur van... Ah well, tuurlijk loop je voor jezelf maar het kan je pret wel drukken als je zelf heppie en vrolijk bent en je krijgt een emmer gezeik over je heen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:28 schreef Murmeli het volgende:
Gelukkig lopen we voor onszelf
En niet voor de azijnpisserts!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: