En deze verhaal is zeker van 'trustworthy sources in the intelligence and security forces',neem ik aan.quote:Op zondag 9 november 2014 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij gelooft niet dat er een aanslag beraamd is op koningin Elizabeth?
Vorige week was er 'n man buiten 't supermarkt in heel vreemde kleding.Ik dacht meteen dat ie 'n islamic,fundamentaliste,geradicaliseerde terrorist was,maar toen ik had hem gevraagd,het lijkt dat ie was eurotjes aan 't verzamelen voor de locale moskee,dus ik heb hem wat geld gegeven en Salaam Aleikoom gezegd.quote:Op zondag 9 november 2014 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor elke IS-leider die wegvalt staan er 10 nieuwe op.
Wat goed van jouquote:Op zondag 9 november 2014 12:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Vorige week was er 'n man buiten 't supermarkt in heel vreemde kleding.Ik dacht meteen dat ie 'n islamic,fundamentaliste,geradicaliseerde terrorist was,maar toen ik had hem gevraagd,het lijkt dat ie was eurotjes aan 't verzamelen voor de locale moskee,dus ik heb hem wat geld gegeven en Salaam Aleikoom gezegd.
Ja eh.Dankje.Meest van de tijd ben ik heel aardig, geloof 't of niet.quote:
Het is maar net wat je wilt/kiest ervoor te geloven. Je kan alles wat er gebeurd natuurlijk gewoon wegzetten als leugens en onwaar. Over kritisch gesprokenquote:Op zondag 9 november 2014 11:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is weer zo'n " niks gebeurd " verhaal waarbij je de mate van ernst moet hebben van wat je er persoonlijk bij voor kan stellen . Iets wat verschillende westerse regeringen de laatste tijd roepen . " we hebben een aanslag verijdeld " , goed voor het inplanten van angst in het massabewustzijn en het bevorderen van discriminatie en racisme ..
Na 12 jaar war of terror waarbij de msm gewoon niet kritisch meedraaide met de leugens moet je met iets meer komen dan woorden en moet ieder verhaal bewezen worden voordat ik een verhaal zelf echt ga maken met mijn eigen emoties . Ook hoef ik niet mee te doen met hypocrisie of het meten met twee maten van zogenaamde leiders .
Dat is het probleem met de false flag en hoax-roepers.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt/kiest ervoor te geloven. Je kan alles wat er gebeurd natuurlijk gewoon wegzetten als leugens en onwaar. Over kritisch gesproken
Ik heb niet de luxe dat ik kan zowiezo geloven wat ik wil.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt/kiest ervoor te geloven. Je kan alles wat er gebeurd natuurlijk gewoon wegzetten als leugens en onwaar. Over kritisch gesproken
Wat je gelooft bepaal je zelf, dat je het dus niet kan kiezen vind ik onzin. Dat je weet dat je niet alle informatie hebt of er veel disinformatie is neem je toch ook mee in wat je wel/niet gelooft. Stel dat journalisten bewust details achter hebben gehouden over Ebola/MH17/IS, dat betekend toch niet dat het allemaal gestaged is.quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb niet de luxe dat ik kan zowiezo geloven wat ik wil.
Ik wil niet geloven dat we zijn vertelt enorme leugens over wat dan ook.Voor mij is geloof niet iets dat je kan gewoon kiezen.
Als ik kon geloven wat ik wil dan kon ik ook m'n leven wat makkelijker maken als ik kies om te geloven de officiele verhalen....en dat kan ik niet doen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:51 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Wat je gelooft bepaal je zelf, dat je het dus niet kan kiezen vind ik onzin. Dat je weet dat je niet alle informatie hebt of er veel disinformatie is neem je toch ook mee in wat je wel/niet gelooft. Stel dat journalisten bewust details achter hebben gehouden over Ebola/MH17/IS, dat betekend toch niet dat het allemaal gestaged is.
Hier kan ik echt geen touw aan vast knopen. Begrijp de zin niet en wat je ermee wilt zeggen. Hogere wiskunde is dit, heb de zin minstens vijf keer geprobeerd te ontleden.quote:Op zondag 9 november 2014 15:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als ik kon geloven wat ik wil dan kon ik ook m'n leven wat makkelijker maken als ik kies om te geloven de officiele verhalen....en dat kan ik niet doen.
OK...sorry about thatquote:Op zondag 9 november 2014 15:52 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Hier kan ik echt geen touw aan vast knopen. Begrijp de zin niet en wat je ermee wilt zeggen. Hogere wiskunde is dit, heb de zin minstens vijf keer geprobeerd te ontleden.
Ah oké zo, ik begrijp et. Je hoeft trouwens geen sorry te zeggen hoorquote:Op zondag 9 november 2014 16:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK...sorry about that
In m'n moedertaal dan als je dat niet erg vind:
If I could beleive what I wanted,then I could make my life a little bit easier by choosing to beleive the official stories...and I can't do that.
Oh wow! So it did make sense!quote:
Ja, daar noem je zomaar even ietsquote:Op zondag 9 november 2014 16:26 schreef WammesWaggel het volgende:
IS zie ik de overheid van Sri Lanka en de Tamil Tijgers ook niet zo rap verslaan eigenlijk.
Om maar even iets te noemen.
Ja, en voor mj is er genoeg bewijs om te denken dat bepaalde beelden zijn in scene gezet en dat is 'n kwestie van je eigen perceptie,denkwijze.Zijn er mensen die geloven nog steeds van de Osama Bin Laden 911 confession tapes bvb? Voor mij zijn de beelden van de zogenaamde IS/ISL/ISIS net zo verdacht(fake dus)quote:Op zondag 9 november 2014 16:23 schreef JeMoeder het volgende:
Je moet niet alles klakkeloos geloven natuurlijk, maar wanneer je op alles uit de main stream media kritisch bent, moet je dat wel kunnen staven met bewijzen/argumenten.
Ik verwacht zelfs van mensen dat ze buiten de main stream om zelf ook nog wat minder 'normale' bronnen naslaan om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en zelf een goede afweging kunnen maken.
wat zijn ze nu aan het bombarderen dan?quote:Op zondag 9 november 2014 16:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja, en voor mj is er genoeg bewijs om te denken dat bepaalde beelden zijn in scene gezet en dat is 'n kwestie van je eigen perceptie,denkwijze.Zijn er mensen die geloven nog steeds van de Osama Bin Laden 911 confession tapes bvb? Voor mij zijn de beelden van de zogenaamde IS/ISL/ISIS net zo verdacht(fake dus)
Ik weet 't niet.quote:Op zondag 9 november 2014 22:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat zijn ze nu aan het bombarderen dan?
Burgers?
En worden die dan niet pissed op de VS en EU en VN etc, en krijgen we dan niet een nieuwe terrorist groep, omdat de VN burgers aan het bombarederen zijn en zo... ik bedoel ze gooien ergens bommen op..
Of is dat dan ook nep?
Kom ... er moet toch wel iets zijn?quote:
Vandaag vast wel.quote:Op maandag 10 november 2014 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er staat nog niks over op Cluesforum dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |