quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
Waar is de James Foley thread gebleven....ik wil graag wat zeggen over die belachelijk onthoofding videos...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 28-10-2014 19:31:24 ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
Alstublieftquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:23 schreef Tingo het volgende:
Waar is de James Foley thread gebleven....ik wil graag wat zeggen over die belachelijk onthoofding videos...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]Dankje maar ik heb 't gezien 'n tijdje terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis wel mogelijk dat Mr.Foley woont op 'n leuke,zonnige eiland ergens met 'n andere gezicht en ID.
Z'n ouders waren(imo) niet echt upset :
[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 28-10-2014 19:35:05 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Dankje wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alstublieft
BNW / James Foley hoax?
Wat was off-topic?quote:
Je vraagt om het topic van James Foley. Dat heb je gekregen dus meer over specifiek de onthoofding van James Foley graag daar.quote:
Maar ik had niks geposte na het vragen over de James Foley topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vraagt om het topic van James Foley. Dat heb je gekregen dus meer over specifiek de onthoofding van James Foley graag daar.
Kun je nou al niet eens je eigen tijdlijn bijhouden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef Tingo het volgende:
Maar ik had niks geposte na het vragen over de James Foley topic.
En meteen weer in een 'ik word klein gehouden en de hele wereld is tegen me'-stuip. Ook een BNW trekje.quote:Of ISIS heeft niks te maken met James Foley?
Maakt niet uit maar ik denk you were jumping the gun.....jammer dat je ben niet zo snel met anderen.
Natuurlijk heeft James Foley met de IS te maken, dat heeft hij pijnlijk ondervonden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar ik had niks geposte na het vragen over de James Foley topic.
Of ISIS heeft niks te maken met James Foley?
Maakt niet uit maar ik denk you were jumping the gun.....jammer dat je ben niet zo snel met anderen.
Oeh vet ik zoek al een tijdje naar een goeie docu hierover, het enige wat ik tegen kom zijn vaak van die stukjes in verschillende praat programma's zoals deze hierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef ems. het volgende:
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/rise-of-isis/
Een vrij informatief stuk over het hoe en wat van IS.
Interessant! En gruwelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef ems. het volgende:
Die video legt voornamelijk uit hoe ISIS is 'ontstaan'. Als je geïnteresseerd bent in de daadwerkelijk werkwijze van IS kan ik je deze zeer uitgebreide docu van vice aanraden:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh vet ik zoek al een tijdje naar een goeie docu hierover, het enige wat ik tegen kom zijn vaak van die stukjes in verschillende praat programma's zoals deze hier
Die ken ik al, Vice heeft goeie docu'squote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Die video legt voornamelijk uit hoe ISIS is 'ontstaan'. Als je geïnteresseerd bent in de daadwerkelijk werkwijze van IS kan ik je deze zeer uitgebreide docu van vice aanraden:
Ik zou zeggen dat doodgaan na 'n paar dagen onder de puin van je opgeblazen huisje in Palestijn of zo. is veel pijnlijker dan onthoofding.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft James Foley met de IS te maken, dat heeft hij pijnlijk ondervonden.
Alleen geloof jij dat niet dus waarom je hem dan in het IS-topic zet is me een raadsel.
Zet het dan in betreffend topic.
Nou dat zijn nogal wat, crisis acteurs!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef ems. het volgende:
En wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Tingo het volgende:
Ik zou zeggen dat doodgaan na 'n paar dagen onder de puin van je opgeblazen huisje in Palestijn of zo. is veel pijnlijker dan onthoofding.
Tis niet alsof de IS (als ze echt bestaat) zijn de eerste om iets gruwelijk te doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En wat heeft dat er mee te maken?
Niets maar dat weerhoudt Tingo niet om dit soort posts te plaatsen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mensen die onthoofd worden moeten zich niet zo aanstellen natuurlijk. Er zijn immers veel ergere manieren om dood te gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Oh, en dat ja. Omdat Amerika het ook heeft gedaan moeten we nu gewoon iedereen vrij laten om elkaar uit te moorden en kan een ander land/volk nooit meer iets fouts doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
V.S. Special Forces in Cambodja heeft veel,veel erger terrorist daden gedaan.
Ik zou zeggen kijk even deze!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis niet alsof de IS (als ze echt bestaat) zijn de eerste om iets gruwelijk te doen.
Er is geen leger op aarde die kan niet beschuldigt zijn aan oorlogsmisdaden.
Goed argument. Kom we hakken er nog wat hoofden af, er is altijd wel iemand die wat ergers gedaan heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:
Tis niet alsof de IS (als ze echt bestaat) zijn de eerste om iets gruwelijk te doen.
Er is geen leger op aarde die kan niet beschuldigt zijn aan oorlogsmisdaden.
Het gaat meer om alsof ISIS zijn t ergste ooit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goed argument. Kom we hakken er nog wat hoofden af, er is altijd wel iemand die wat ergers gedaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |