SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er al 4 mensen komen zit je goed toch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, het is een struggle wanneer je iedereen probeert te betrekken bij de organisatie met datumprikker enzo, want bijna niemand reageert erop. Nu hebben we maar een datum geprikt en een locatie gekozen; scheelt een hoop gedoe.
Inderdaad! Ich bin hopelijk dabei.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, het is een struggle wanneer je iedereen probeert te betrekken bij de organisatie met datumprikker enzo, want bijna niemand reageert erop. Nu hebben we maar een datum geprikt en een locatie gekozen; scheelt een hoop gedoe.
Ik snap best dat je je gepasseerd voelt, maar ik had gewoon geen interesse.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
beter dan 24/7 per DM naar sexy pics te vissen voor fapmateriaal viezerik
Jij geen interesse?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik snap best dat je je gepasseerd voelt, maar ik had gewoon geen interesse.
Nee, haar karakter is rotquote:
Vrouwenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap eens met doen alsof je me kent en we matties zijn.
DAT VINDEN WE NU AL AHAHABAHAHAAHquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die naar de meet gaan, hoe zijn jullie in het echt? Ik ben best een stuiterbal enzo.Straks gaan jullie mij raar vinden enzo.
owww ik blijf wel thuis danquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DAT VINDEN WE NU AL AHAHABAHAHAAH
PWF schijnt irl ook een stuiterbal te zijn. Ik heb het niet gemerkt thoughquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die naar de meet gaan, hoe zijn jullie in het echt? Ik ben best een stuiterbal enzo.Straks gaan jullie mij raar vinden enzo.
Kom naar mij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
owww ik blijf wel thuis dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |