SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er al 4 mensen komen zit je goed toch.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, het is een struggle wanneer je iedereen probeert te betrekken bij de organisatie met datumprikker enzo, want bijna niemand reageert erop. Nu hebben we maar een datum geprikt en een locatie gekozen; scheelt een hoop gedoe.
Inderdaad! Ich bin hopelijk dabei.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, het is een struggle wanneer je iedereen probeert te betrekken bij de organisatie met datumprikker enzo, want bijna niemand reageert erop. Nu hebben we maar een datum geprikt en een locatie gekozen; scheelt een hoop gedoe.
Ik snap best dat je je gepasseerd voelt, maar ik had gewoon geen interesse.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
beter dan 24/7 per DM naar sexy pics te vissen voor fapmateriaal viezerik
Jij geen interesse?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik snap best dat je je gepasseerd voelt, maar ik had gewoon geen interesse.
Nee, haar karakter is rotquote:
Vrouwenquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap eens met doen alsof je me kent en we matties zijn.
DAT VINDEN WE NU AL AHAHABAHAHAAHquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die naar de meet gaan, hoe zijn jullie in het echt? Ik ben best een stuiterbal enzo.Straks gaan jullie mij raar vinden enzo.
owww ik blijf wel thuis danquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DAT VINDEN WE NU AL AHAHABAHAHAAH
PWF schijnt irl ook een stuiterbal te zijn. Ik heb het niet gemerkt thoughquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die naar de meet gaan, hoe zijn jullie in het echt? Ik ben best een stuiterbal enzo.Straks gaan jullie mij raar vinden enzo.
Kom naar mij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
owww ik blijf wel thuis dan
Ik ben rustig tenzij je mij uitdaagt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
PWF schijnt irl ook een stuiterbal te zijn. Ik heb het niet gemerkt though
en dan snij je mn keel door zeker, ja ja ik ken dit soort trucsquote:
hoe uitdagen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben rustig tenzij je mij uitdaagt.
Oh shitquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben rustig tenzij je mij uitdaagt.
Aha. Ik dacht meer aan Cartmen figuur ofzoquote:
Dan had ik Che zijn keel wel doorgesneden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]heb je hem vaker gezien?
Ik heb nog nooit zo'n grote meet gehad eigenlijk. Misschien ga ik juist autistisch zijn, kan ik ook heel goed
[..]
en dan snij je mn keel door zeker, ja ja ik ken dit soort trucs
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik Che zijn keel wel doorgesneden.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap eens met doen alsof je me kent en we matties zijn.
Noem je KB gewoon dik..quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh shit
[..]
Aha. Ik dacht meer aan Cartmen figuur ofzo
wrm deed je dat niet danquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik Che zijn keel wel doorgesneden.
Neequote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stylo ik wil jouw cartman wel zijn xo
Iedereen weet dat ik dik ben, dus wrm ontkennen dan.quote:
Jij mag Kyle zijn.quote:[..]
Wie ben ik dan?
Nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik dik ben, dus wrm ontkennen dan.
[..]
Jij mag Kyle zijn.
Drama?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
Che ik heb je iets gedmd, waarom geef je geen antwoord?
Ik heb hem één keer gezien en dat was op de laatste meet. Ik heb alleen sylvesterrr en weissman buiten de meet irl gezien trouwens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]heb je hem vaker gezien?
Ik heb nog nooit zo'n grote meet gehad eigenlijk. Misschien ga ik juist autistisch zijn, kan ik ook heel goed
Na 4 jaar lidmaatschap nog steeds geen meet bijgewoondquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb hem één keer gezien en dat was op de laatste meet. Ik heb alleen sylvesterrr en weissman buiten de meet irl gezien trouwens.
Jij kent de mensen van hier langer dan ik geloof ik. Ik was nog maar drie weken lid toen ik naar de meet ging en ik werd hartelijk ontvangen.
Ja doe maar zo.quote:
Hoe jij dan?quote:
Oh wauw, dat is gewaagd!quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb hem één keer gezien en dat was op de laatste meet. Ik heb alleen sylvesterrr en weissman buiten de meet irl gezien trouwens.
Jij kent de mensen van hier langer dan ik geloof ik. Ik was nog maar drie weken lid toen ik naar de meet ging en ik werd hartelijk ontvangen.
Hoe is Weissman?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je per jaar voor je lidmaatschap?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na 4 jaar lidmaatschap nog steeds geen meet bijgewoond
4,50 per maandquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je per jaar voor je lidmaatschap?
Oh. Dus je gaat over op negeren? My God. Zo standaard na een helse relatie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je per jaar voor je lidmaatschap?
Relatie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Dus je gaat over op negeren? My God. Zo standaard na een helse relatie.
Nee ik was niet echt zenuwachtig. Ik was vooral benieuwd naar wat voor mensen ik zou meeten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wauw, dat is gewaagd!Gedurfd ook, was je niet zenuwachtig ofzo?
Ik ken hem eigenlijk niet. Hij is wel ong. 2 meter en heeft een baard echt iets voor jou Stimorol hehequote:
?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Dus je gaat over op negeren? My God. Zo standaard na een helse relatie.
Nee, gekkie. Jij bent Wendy dan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stylo ik wil jouw cartman wel zijn xo
Jij bent meer een Buttersquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, gekkie. Jij bent Wendy dan.
En ik Stan ofzo.
Welke?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik was niet echt zenuwachtig. Ik was vooral benieuwd naar wat voor mensen ik zou meeten.
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet. Hij is wel ong. 2 meter en heeft een baard echt iets voor jou Stimorol hehe
Hoe zien ze eruit en wat studeren ze?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:36 schreef Peunage het volgende:
Er zijn trouwens 2 studentes bij ons in de straat komen wonen. Meteen even kennis gemaakt met deze zusters en geholpen met hun auto. Want we zijn allemaal broeders en zusters.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent meer een Butters
Of die ene die teveel koffie op heeft
Geen idee wat ze studeren. Ze doen wel iets met zenders/ontvangers op een auto en om een stad heen rijden. Iets met meetkunde of zo, geen idee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe zien ze eruit en wat studeren ze?
Oke ik ben in voor alles bby.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, gekkie. Jij bent Wendy dan.
En ik Stan ofzo.
Zou je er op kunnen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee wat ze studeren. Ze doen wel iets met zenders/ontvangers op een auto en om een stad heen rijden. Iets met meetkunde of zo, geen idee.
En ze zien er uit als gemiddelde studentes
Ik vond hem niet aantrekkelijk eigk?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee ik was niet echt zenuwachtig. Ik was vooral benieuwd naar wat voor mensen ik zou meeten.
[..]
Ik ken hem eigenlijk niet. Hij is wel ong. 2 meter en heeft een baard echt iets voor jou Stimorol hehe
Ja. Want of je een kut gevoeld hebt of een penis hebt gehad is idd een goede graadmeter voor je puurheidquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks beters dan een maagd. Zo puur enzo.
smoesjesquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
Omg het niet eten maakt me labieler dan normaal
jatooogquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Want of je een kut gevoeld hebt of een penis hebt gehad is idd een goede graadmeter voor je puurheid
Mag ik komen voor bescherming?quote:
Nee, ik wil geen enkele pener zien op de meet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mag ik komen voor bescherming?
Ik doe wel petje en heuptasje om.
haal penenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de supermarkt, ik wil gezonde dingen halen maar weet niet wat. Heb behoefte aan variatie man begin food beu te raken.
wat is er gebeurd danquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Murphy heeft me geloof ik gemist.Murphy denkt dat ik z'n mattie ben terwijl hij mijn vijand is.
Zijn er mensen die dat wel willen zien dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen enkele pener zien op de meet.
Daarmee refereer ik naar mannen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel willen zien dan?
Goed planquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haal penen
[..]
wat is er gebeurd dan
quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel willen zien dan?
Laptop laten vallen, hardeschijf defect, 3-4 dagen aan werk kwijt, morgen deadline, onbruikbare leenlaptop (gemiddeld 60% cpu usage wanneer ik er niets mee doequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haal penen
[..]
wat is er gebeurd dan
omg de angst van iedereen. Geem back-up gemaakt dan!?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laptop laten vallen, hardeschijf defect, 3-4 dagen aan werk kwijt, morgen deadline, onbruikbare leenlaptop (gemiddeld 60% cpu usage wanneer ik er niets mee doe) gekregen ivm levertijd nieuwe laptop. Ik zit gewoon te werken op mijn 10" netbook/tablet.
Nopequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg de angst van iedereen. Geem back-up gemaakt dan!?
Daarom ook niet lokaal werken, welke IT-er heeft zijn werk nou lokaal staan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laptop laten vallen, hardeschijf defect, 3-4 dagen aan werk kwijt, morgen deadline, onbruikbare leenlaptop (gemiddeld 60% cpu usage wanneer ik er niets mee doe) gekregen ivm levertijd nieuwe laptop. Ik zit gewoon te werken op mijn 10" netbook/tablet.
Zodra ik de laptop aan het kantoornetwerk hang wordt alles gesynchroniseerd met de netwerkschijf. Maar ik heb enkele dagen thuisgewerkt en de laptop is gevallen voordat ik 'm aan het netwerk heb kunnen hangen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg de angst van iedereen. Geem back-up gemaakt dan!?
VPN broquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zodra ik de laptop aan het kantoornetwerk hang wordt alles gesynchroniseerd met de netwerkschijf. Maar ik heb enkele dagen thuisgewerkt en de laptop is gevallen voordat ik 'm aan het netwerk heb kunnen hangen.
Dus?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt seksistisch ben jij eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |