De dooie vis van, ik meen, Rickario?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die komt tussen de klassiekers van deze reeks.
Net zoals het condoom-meisje van habitue, het oom-meisje etc.
Ja die ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:11 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
De dooie vis van, ik meen, Rickario?
Dat had ik van de week nou ook. Wel leermomentje van de week. Niet meer zeggen dat je zo verkouden bent dat er een paar afrikaanse landen een jaar lang snot kunnen etenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:16 schreef yats het volgende:
[..]
Of andersom natuurlijk. Ik flap er op zo'n speeddate op paiq gewoon alles uit. Dat is ook niet altijd even handig ben ik achter.
ik date dan ook al heel lang niet meer online. En dat bevalt mij meer dan perfect. Echt, de tijd alleen al die het me niet meer kost....quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Pleur zelf op.
Behalve beetje zeiken post je nooit iets on-topics...
not sure if serious or just retardedquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Dat had ik van de week nou ook. Wel leermomentje van de week. Niet meer zeggen dat je zo verkouden bent dat er een paar afrikaanse landen een jaar lang snot kunnen eten
Paar keer op gedrukt, maar vaak zonder resultaat. Zal het nog een paar keer proberen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat je niet te dom bent om de speeddate-knop te vinden?
Het is "mijn naam" of "m'n naam"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
WTF![]()
Vandaag 2 speeddates/gesprekken op Paiq. Leuk, gezellig gesprek maar op het moment dat ik me naam zeg *BAM* geblokkeerd![]()
Nou maak ik wel eens in de zoveel tijd mee dat een vrouw last heeft van xenofobische trekjes en liever geen Turks zaad over haar gezicht heeft. Prima, niks mis mee. Ieder zijn voorkeuren.
Maar dat je een leuk lopend gesprek afkapt om een naam, damnheel erg toevallig wel
inbe4 mensen die gaan zeggen dat ze afknapte op iets anders.
inbe4 tinder-mensen die beginnen over fotos
inbe4 any kind of bullshit
Zelf ook last van, dan praatte ik met mensen via de speeddate, ging allemaal prima, zodra ik mijn naam zei werd ik soms ook weg geklikt, anders was het wel via mijn foto.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
WTF![]()
Vandaag 2 speeddates/gesprekken op Paiq. Leuk, gezellig gesprek maar op het moment dat ik me naam zeg *BAM* geblokkeerd![]()
Nou maak ik wel eens in de zoveel tijd mee dat een vrouw last heeft van xenofobische trekjes en liever geen Turks zaad over haar gezicht heeft. Prima, niks mis mee. Ieder zijn voorkeuren.
Maar dat je een leuk lopend gesprek afkapt om een naam, damnheel erg toevallig wel
En werd ik geblokkeerd.quote:Ik voel geen klik meer
quote:Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen want je bent een erg leuke jongen, maar toch zie ik er elke keer weer tegen op om je een berichtje te sturen, snap niet waar dat vandaan komt want je ziet er leuk uit en bent een top gozer, maar het gaat niet werken
Ze wist gewoon het verschil niet tussen een Turkse en een Marokkaanse naamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef Weissman het volgende:
WTF![]()
Zover komt het nooit natuurlijk na het zeggen van je naamquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
Foto's begrijp ik ergens nog wel. Al heb ik er zelf geen last.
Shoarmasausquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Turks zaad klinkt om een of andere reden heel zoet. Alsof je honingsiroop over je gezicht heen zou krijgen
.
Ik ben nog niet geblokkeerd wegens afkomst. Al krijg je wel elke keer de vraag "of je dan wel een relatie mag".
Mag je wel een relatie dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Turks zaad klinkt om een of andere reden heel zoet. Alsof je honingsiroop over je gezicht heen zou krijgen
.
Ik ben nog niet geblokkeerd wegens afkomst. Al krijg je wel elke keer de vraag "of je dan wel een relatie mag".
Nee, maar anaal neuken kan wel toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Nou ja, is niet anders dan hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. En moet maagd blijven dus alleen anaal.
Dat duurt tegenwoordig best lang. Een tijdje terug was het elke 5 minuten een speeddate, nu kan het soms wel een uur duren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef Silenus het volgende:
Ik hoop dat je niet te dom bent om de speeddate-knop te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |