Inderdaad. Maar er zullen vast vaker FOK!kers overlijden dan bekend gemaakt wordt denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:58 schreef tong80 het volgende:
Goed dat je een tweede topic opent Yvonne.
Ik denk er wel eens aan. Des te langer we straks FOK!kers kennen hoe vaker we dit gaan lezen.
Juist. Zullen er al zijn geweest. Zijn er ook geweest van mensen die er troost uit haalden als familie en vrienden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:23 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar er zullen vast vaker FOK!kers overlijden dan bekend gemaakt wordt denk ik.
Users die ineens verdwenen zijn en die in het echte leven geen contact hadden met andere mensen van FOK!. Daar komen we dan nooit achter als ze overleden zijn.
Ja, ik heb wel eens gezien dat er familie van een overleden user online kwam om het slechte nieuws te brengen. Vind het wel fijn voor de familie als ze steun kunnen halen uit berichten op een anoniem forum.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Zullen er al zijn geweest. Zijn er ook geweest van mensen die er troost uit haalden als familie en vrienden.
Internet IS al de realiteit. Heb vrienden gekregen door FOK! Ga en ging er mee naar concerten en Ajax. FOK! is voor mij en velen een tweede realiteit. Heb er een relatie door gekregen. Als zo iemand als Marie30 overlijdt voel je dat als een bekende overlijdt. Sorrie als ik te veel aan het woord ben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:19 schreef HighVolume het volgende:
WTF!!!! Zo wordt het veilige internet wereldje ineens keiharde realiteit.![]()
rust zacht...
Geeft niet tong.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Internet IS al de realiteit. Heb vrienden gekregen door FOK! Ga en ging er mee naar concerten en Ajax. FOK! is voor mij en velen een tweede realiteit. Heb er een relatie door gekregen. Als zo iemand als Marie30 overlijdt voel je dat als een bekende overlijdt. Sorrie als ik te veel aan het woord ben.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Internet IS al de realiteit. Heb vrienden gekregen door FOK! Ga en ging er mee naar concerten en Ajax. FOK! is voor mij en velen een tweede realiteit. Heb er een relatie door gekregen. Als zo iemand als Marie30 overlijdt voel je dat als een bekende overlijdt. Sorrie als ik te veel aan het woord ben.
je hebt gelijk...quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze was 34 en had kanker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 04:20 schreef mighty_myte het volgende:
Wat erg.
Hoe oud was ze en wat had ze?
Kanovinnie. Wilde me net druk maken. Waarom hé ?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kanovinnie. Wilde me net druk maken. Waarom hé ?
Ik bedoelde alles is relatief. Van wat ik post en jij eventueel sluit.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde alles is relatief. Van wat ik post en jij eventueel sluit.
lees het topic door.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ik zag dit topic al een poosje bovenin staan, nooit gevieuwd eigenlijk. Waaraan is ze overleden?
Mijn oprechte deelname.
kankerquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:05 schreef ChefvanOekels het volgende:
Ik zag dit topic al een poosje bovenin staan, nooit gevieuwd eigenlijk. Waaraan is ze overleden?
Mijn oprechte deelname.
Helaas is dat zo heb in mijn familie ook iemand die kanker heeft😞quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:39 schreef HighVolume het volgende:
kankerverschrikkelijke ziekte neemt WEER een leven
![]()
34 jaar ook pas![]()
Internet is niet de realiteit, het blijft altijd anders.. ook goed als je mensen leert kennen zonder internet.. internet is lekker veilig achter je PC.. maar toch RIP Marie, ook al kende ik je niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat het internet soms niet meer lekker veilig achter je PC is, maar verweven wordt met je échte leven (de realiteit dus). Ik heb real life vrienden die ik ken van FOK! en woon samen met een rasechte FOK!ker, FOK! is voor mij ook grotendeels dus realiteit en niet meer alleen 'veilig anoniem achter je PC'.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Internet is niet de realiteit, het blijft altijd anders.. ook goed als je mensen leert kennen zonder internet.. internet is lekker veilig achter je PC.. maar toch RIP Marie, ook al kende ik je niet.
Ja, okay zo kan je het ook bekijken. Maar het zou mij benauwen. Iemand van FOK in real life die heel aardig is etc ja oke. Maar om daar door een relatie te krijgen en vrienden en ga zo maar door. Nee.. ik hou mijn prive leven en Fok liever gescheiden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat het internet soms niet meer lekker veilig achter je PC is, maar verweven wordt met je échte leven (de realiteit dus). Ik heb real life vrienden die ik ken van FOK! en woon samen met een rasechte FOK!ker, FOK! is voor mij ook grotendeels dus realiteit en niet meer alleen 'veilig anoniem achter je PC'.
Als je dat zo ervaart is zo'n melding een stuk meer dan alleen 'hee, iemand van FOK! is dood', maar echt iemand uit je community waarmee je ook lief en leed hebt gedeeld die overleden is.
Dat kan, maar dat is dus lang niet voor iedereen zo.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, okay zo kan je het ook bekijken. Maar het zou mij benauwen. Iemand van FOK in real life die heel aardig is etc ja oke. Maar om daar door een relatie te krijgen en vrienden en ga zo maar door. Nee.. ik hou mijn prive leven en Fok liever gescheiden.
Ja vind het zo zielig lijken.. net alsof je vroeger gepest bent. Maar dat hoeft niet.. hou dat liever prive, alhoewel ik niks prive heb te houden voor familie en vrienden. Ben alleen maar te vinden in voetbal, playstation, v&a en klaagbaak. En af en toe is dit soort dingen.. maar iedereen z'n keus natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is dus lang niet voor iedereen zo.
Als je een keer naar een meet gaat zul je ook wel zien dat je (soms dan) mensen ontmoet die je graag in je persoonlijke leven wilt houdenAls je zo veel tijd op FOK! slijt is het ook wel logisch dat er bijna automatisch een soort klik is met sommige mensen.
Het benauwt mij totaal niet, in tegendeel. Het is voor mij juist een opluchting dat ik vrienden (en een vriend waar ik mee samenwoon) in mijn omgeving heb waarbij ik écht mezelf kan zijn met m'n vage FOK!humor die ik eindelijk eens kan delen met mensen die het snappen. Natuurlijk hou je ook gewoon je vrienden en kennissen buiten FOK! die er niks van snappen, maar 't is toch anders.
Dat verschilt gewoon per persoon natuurlijk, maar 't is dus wel een beetje wat Tong80 (volgens mij) duidelijk probeerde te maken. Dat een overleden FOK!ker soms niet meer zomaar een overleden FOK!ker is maar net een bekende die overlijdt omdat je zo verweven bent met de community.
Haha, dat zit in veel gevallen dus heel andersquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja vind het zo zielig lijken.. net alsof je vroeger gepest bent. Maar dat hoeft niet.. hou dat liever prive, alhoewel ik niks prive heb te houden voor familie en vrienden. Ben alleen maar te vinden in voetbal, playstation, v&a en klaagbaak. En af en toe is dit soort dingen.. maar iedereen z'n keus natuurlijk.
Jep helemaal gelijk inderdaad.. gelukkig zijn personen verschillend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, dat zit in veel gevallen dus heel andersGewoon normale sociale mensen (met een internetverslaving) hehe
Vooral voor mensen die al jaren slijten op FOK! en al veel meets hebben meegemaakt (wat dat betreft ben ik zelfs nog een broekie).
Maar het gros van de FOK!kers leeft gewoon in anonimiteit en wil niets liever dan FOK! en privé gescheiden houden, dat snap ik ookVoor mij is dat ook lang zo geweest, tot ik de stap nam om eens een FOK!ker te meeten die gewoon een awesome levenspartner bleek te zijn
Maar goed, zo kan het dus komen dat dit nieuws voor sommige FOK!kers wat harder aankomt dan voor anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |