En dat is waar...EN DAT IS WAAR!quote:"Laat die jongûh lekkah zijn pijltjes gooien."
Denk dat Michael het niet erg vindt om 50k op te halen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:37 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
vraag me af wat het nut is van zo'n toernooi als het niet meetelt voor de Order Of Merit.
denk dat de meesten liever een weekendje rust hebben
Kan je het scherm niet vergroten?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:27 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ik kijk via unibet, ff inloggen dan bij livebetten kijken op klein scherm
Klein beetje, maar blijft kleinquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kan je het scherm niet vergroten?
Dit vraagt hij al sinds zijn registratie constant en ieder uur, ook wat het programma is, wanneer welk toernooi is, wat het gemiddelde is.quote:
Zoek eens wat zelf op leipkeesquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:06 schreef polderturk het volgende:
Beginnen de live wedstrijden 7 uur Engelse of Nederlandse tijd?
Wat snap jij niet aan pm?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:06 schreef polderturk het volgende:
Beginnen de live wedstrijden 7 uur Engelse of Nederlandse tijd?
Echt, wat ben jij een walgelijk stuk stront zeg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan pm?![]()
Echt, wat ben jij intens treurig dom.
Voormalig kooivechter, was normaalgesproken de huidige UFC kampioen in de lightweightklasse maar een ongeluk gooide roet in het eten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doet die Pipedansje, soort van breakdancen
Mensen die er niet naar kijken en toch in dit topic postenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:38 schreef WeertGeeIders het volgende:
Mensen die naar pijltjes gooien kijken
Wat is daarmee kerelquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mensen die er niet naar kijken en toch in dit topic posten
Als ik het interviewtje vooraf zag mag van Gerwen ook wel weer eens een humble lesson krijgen.quote:
Och, als van Barneveld hetzelfde had gezegd hadden we hier 3 pagina's kotssmileys gehad.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef Monolith het volgende:
Niet helemaal gezien, maar dat viel best mee toch. Bovendien staat die jongen gewoon eerste op de OoM en ProTour OoM. Valse bescheidenheid hoeft ook niet.
Je snapt toch zelf ook wel dat je een hele gare vergelijking trekt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, als van Barneveld hetzelfde had gezegd hadden we hier 3 pagina's kotssmileys gehad.
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat je een hele gare vergelijking trekt.
Ik snap de aversie tegen v. Barneveld ook nooit zo, maar puur op basis van de stand is v. Gerwen nu natuurlijk wel de beste darter van de PDC.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, als van Barneveld hetzelfde had gezegd hadden we hier 3 pagina's kotssmileys gehad.
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap de aversie tegen v. Barneveld ook nooit zo, maar puur op basis van de stand is v. Gerwen nu natuurlijk wel de beste darter van de PDC.
Nee volgens mij 12, HIj miste 2 dubbels. Maar toch, 4e beurt uit. Van Barneveld stond ook op 56 achter 'm geloof ik?quote:
Klopt, Barney gooide ook uitstekend, zeker in die laatste leg.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee volgens mij 12, HIj miste 2 dubbels. Maar toch, 4e beurt uit. Van Barneveld stond ook op 56 achter 'm geloof ik?
Ook storingen op RTL 7?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:09 schreef Nober het volgende:
Schotland is een achterlijk derde wereldland.
Dan liggen ze ook zo te slapen s'avonds..quote:Op zondag 2 november 2014 14:01 schreef Monolith het volgende:
Darten schijnt het enige te zijn wat hij traag doet volgens zijn vrouw.
Is het winnaar van match 1 vs 2 en 3 vs 4?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgenmiddag
Mervyn King v Justin Pipe
James Wade v Adrian Lewis
Phil Taylor v Gary Anderson
Michael van Gerwen v Dave Chisnall
Nee, 1 vs 4 en 2 vs 3quote:Op zondag 2 november 2014 14:30 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Is het winnaar van match 1 vs 2 en 3 vs 4?
Is de loting niet gewoon gebaseerd op de OoM ranking?quote:Op zondag 2 november 2014 14:36 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Taylor en Michael mogen uiteraard niet in de halve finale elkaar treffen.
Geen idee, denk het haast wel. Barney trof Michael. Hoeveelste staat Barney eigenlijk op de OoM?quote:Op zondag 2 november 2014 14:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is de loting niet gewoon gebaseerd op de OoM ranking?
16e, dus 1 tegen 16 zou goed kunnen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen idee, denk het haast wel. Barney trof Michael. Hoeveelste staat Barney eigenlijk op de OoM?
Dacht eerst dat hij 17e stond, maar top 16 doet mee inderdaad. Heeftie net op tijd gepiekt dan.quote:Op zondag 2 november 2014 14:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
16e, dus 1 tegen 16 zou goed kunnen.
Hij stond toch 13e na de European Championships.quote:Op zondag 2 november 2014 14:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
16e, dus 1 tegen 16 zou goed kunnen.
Het is wel erg hier jaquote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef Miou het volgende:
Darten is zo verkloot. Al die hooligans in de zaal, boe loeiend. Kan enkel nog kijken op mute, de sfeer is weg. Al die zure Barney haters ineens ook.
Echt jammer.
Ze waren voor Barney gisteren, Van Gerwen wist ook niet waarom.quote:Op zondag 2 november 2014 15:44 schreef Miou het volgende:
Darten is zo verkloot. Al die hooligans in de zaal, boe loeiend. Kan enkel nog kijken op mute, de sfeer is weg. Al die zure Barney haters ineens ook.
Echt jammer.
Die is populair in Schotland. Sowieso lijkt de Barney army aan de andere kant van het kanaal groter.quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze waren voor Barney gisteren, Van Gerwen wist ook niet waarom.
Is MVG ook nietquote:Op zondag 2 november 2014 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is populair in Schotland. Sowieso lijkt de Barney army aan de andere kant van het kanaal groter.
Wellicht heeft de sympathie voor Barney in Schotland te maken met het feit dat hij geen Engelsman is?
Gary Anderson is een schot. Hij heeft dus het publiek aan zijn kant.quote:Op zondag 2 november 2014 16:08 schreef Monolith het volgende:
2-0.
Volgens mij ook één van de weinige keren dat Phil in een vijandige omgeving staat.
No shit, Sherlock.quote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Gary Anderson is een schot. Hij heeft dus het publiek aan zijn kant.
Daar was ik van op de hoogte.quote:Op zondag 2 november 2014 16:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
Gary Anderson is een schot. Hij heeft dus het publiek aan zijn kant.
Zou mooi zijn. Wade wordt wel heel moeilijk voor Taylor.quote:Op zondag 2 november 2014 16:42 schreef Nober het volgende:
ITV Player was ineens weg maar na een stevige woordenwisseling op twitter doet 'ie het weer.
Straks Taylor v Van Gerwen
Het is niet te geloven, ook Taylor is maar een mensquote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Gister zat ie nog op 110.
quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Gister zat ie nog op 110.
Thanks!quote:Op zondag 2 november 2014 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://fancystreems.com/itv-4-uk-stream.php
Gisteren had ik dat wel ook bij 9-7 voor Van Barneveld maar als Chisnall de triples gaat raken dan kan het alle kanten op.quote:Op zondag 2 november 2014 17:25 schreef Monolith het volgende:
Ik zie MvG hier niet echt verliezen, maar chisnall houdt goed stand en pakt de kansen die hij krijgt.
Dit gaat al veel soepeler en nog steeds heeft MvG hier gewoon nog een extra versnelling als het moet.quote:Op zondag 2 november 2014 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren had ik dat wel ook bij 9-7 voor Van Barneveld maar als Chisnall de triples gaat raken dan kan het alle kanten op.
King kan je best een 5-0 voorsprong geven joh.quote:Op zondag 2 november 2014 17:30 schreef polderturk het volgende:
Volgende wedstrijd moet wel beter. Hier wordt hij geen kampioen mee.
Interessant ja.quote:Op zondag 2 november 2014 19:24 schreef Monolith het volgende:
Ter voorbereiding wel een aardige docu over Bristow op ITV.
Met 105 gemiddeld kom je een heel eind op een WK ondanks de 33% finishpercentage.quote:Op zondag 2 november 2014 20:39 schreef clavier het volgende:
Taylor is slordig op de dubbels. Dit is nog steeds geen wereldkampioensvorm.
Tuurlijk het is niet slecht. Maar het is niet meer automatisch zo dat hij met deze vorm het toernooi wint.quote:Op zondag 2 november 2014 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Met 105 gemiddeld kom je een heel eind op een WK ondanks de 33% finishpercentage.
Wat Taylor vooral niet doet is fouten van zijn tegenstander afstraffen. Het had hier ook makkelijk al 8-4 kunnen staan.quote:Op zondag 2 november 2014 20:39 schreef clavier het volgende:
Taylor is slordig op de dubbels. Dit is nog steeds geen wereldkampioensvorm.
Ja. Wade blijft in de race door fouten van Taylor.quote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat Taylor vooral niet doet is fouten van zijn tegenstander afstraffen. Het had hier ook makkelijk al 8-4 kunnen staan.
Hij gooit zelf toch ook best wel goed.quote:Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef clavier het volgende:
[..]
Ja. Wade blijft in de race door fouten van Taylor.
Wade is na Van Gerwen in de beste vorm gezien de afgelopen weken.quote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Knappe wedstrijd van Wade vooralsnog.
Ja want 105 gemiddeld is ook gewoon erg slecht van Wadequote:Op zondag 2 november 2014 20:46 schreef clavier het volgende:
[..]
Ja. Wade blijft in de race door fouten van Taylor.
Zeker. Hij pakt de kansen die Taylor hem geeft.quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij gooit zelf toch ook best wel goed.
Schotland is wel wat anders dan Engeland.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
Gebeurt ook niet vaak, dat het publiek voor Wade is
Hij zit er ook dicht genoeg op om kansen te krijgen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:48 schreef clavier het volgende:
[..]
Zeker. Hij pakt de kansen die Taylor hem geeft.
Absoluut niet, maar neemt niet weg dat Taylor al een aantal keer op beslissende momenten de dubbels mist en wade daardoor in de wedstrijd kon blijven.quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Ja want 105 gemiddeld is ook gewoon erg slecht van Wade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |