Als ik het interviewtje vooraf zag mag van Gerwen ook wel weer eens een humble lesson krijgen.quote:
Och, als van Barneveld hetzelfde had gezegd hadden we hier 3 pagina's kotssmileys gehad.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:17 schreef Monolith het volgende:
Niet helemaal gezien, maar dat viel best mee toch. Bovendien staat die jongen gewoon eerste op de OoM en ProTour OoM. Valse bescheidenheid hoeft ook niet.
Je snapt toch zelf ook wel dat je een hele gare vergelijking trekt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, als van Barneveld hetzelfde had gezegd hadden we hier 3 pagina's kotssmileys gehad.
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat je een hele gare vergelijking trekt.
Ik snap de aversie tegen v. Barneveld ook nooit zo, maar puur op basis van de stand is v. Gerwen nu natuurlijk wel de beste darter van de PDC.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, als van Barneveld hetzelfde had gezegd hadden we hier 3 pagina's kotssmileys gehad.
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap de aversie tegen v. Barneveld ook nooit zo, maar puur op basis van de stand is v. Gerwen nu natuurlijk wel de beste darter van de PDC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |