Dat zou kunnen natuurlijk, maar waarom hebben ze dan gezegd dat er geen gidsen beschikbaar waren voor die dag? F was dan toch beschikbaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:07 schreef ToniB het volgende:
[..]
ja maar wat als de pianista min of meer "spontaan" kwam. 2 excursies geboekt bij f en die zegt bv we kunnen vandaag wel een stukje pianista doen... Hij praat nog wat met Eileen die de volgende dag mee wil naar de aardbeien farm. K en l bekijken ondertussen op de pc en het lijkt ze wel leuk. Kom we gaan zegt hij. Snel schoenen wisselen, wat spullen in de tas gooien en gaan. Aardige man toch.
juist.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:06 schreef 11en30 het volgende:
IL heeft er belang bij dat de noodlottige hike niet in verband gebracht wordt met haar school. Het kan waar zijn wat ze vertelt maar ze kan ook een onwelgevallig detail verzwijgen.
Omdat niemand verantwoordelijk wil zijn voor 2 verdwenen/dode meisjes natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Dat zou kunnen natuurlijk, maar waarom hebben ze dan gezegd dat er geen gidsen beschikbaar waren voor die dag? F was dan toch beschikbaar?
Mja, nee, ik geloof er niet echt in (hoewel het niet onmogelijk is natuurlijk, 't is mijn mening).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:17 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Omdat niemand verantwoordelijk wil zijn voor 2 verdwenen/dode meisjes natuurlijk.
ik wilde precies hetzelfde zeggen!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:17 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Omdat niemand verantwoordelijk wil zijn voor 2 verdwenen/dode meisjes natuurlijk.
dan moet f dus een ander groepje hebben opgehaald bij de taalschool. Wat deed hij daar? Helaas is hij hierover nooit bevraagd.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:14 schreef Saarah het volgende:
[..]
Dat zou kunnen natuurlijk, maar waarom hebben ze dan gezegd dat er geen gidsen beschikbaar waren voor die dag? F was dan toch beschikbaar?
Ik begrijp niet hoe een gids in Boquete voor de verdwijning en dood van de meisjes verantwoordelijk kan zijn (behalve wanneer hij ze bewust de verkeerde kant op heeft gestuurd of ze eigenhandig heeft vermoord).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:17 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Yup, dat had ik ook wel graag geweten. Misschien is hij wel ondervraagd, maar weten wij dat gewoon niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:25 schreef ToniB het volgende:
[..]
dan moet f dus een ander groepje hebben opgehaald bij de taalschool. Wat deed hij daar? Helaas is hij hierover nooit bevraagd.
Dit soort zaken kunnen pas onderzocht worden als Arrocha gewonnen heeft van Piti.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:25 schreef ToniB het volgende:
[..]
dan moet f dus een ander groepje hebben opgehaald bij de taalschool. Wat deed hij daar? Helaas is hij hierover nooit bevraagd.
Waar baseer je dat op dat ze dat al voor 1 april wisten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:20 schreef Saarah het volgende:
[..]
Mja, nee, ik geloof er niet echt in (hoewel het niet onmogelijk is natuurlijk, 't is mijn mening).
Ze hebben alle tours op voorhand gepland (vulkaantoer, koffietoer, ...), de ouders waren daarvan op de hoogte, dus ik denk echt dat àls ze de Pianista-trail met een gids gingen doen, dat de ouders dat ook hadden geweten.
Voor mij is het nog altijd logischer dat ze die wandeling zagen in de map van de taalschool, en besloten om die "pleasant day hike" zelf te gaan wandelen. Dat klopt met het berichtje dat Lisanne stuurde naar haar broer: dat ze gingen wandelen. Er werd toen dus niets gezegd van een gids.
Ik weet niet of ze dat voor 1 april wisten, dat is mijn punt ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dat ze dat al voor 1 april wisten?
Lisanne wist het in ieder geval nog niet 's avonds 31 maart
Zoals ik in mijn bericht hierboven zei:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:06 schreef 11en30 het volgende:
Waar heb je gezien dat ze hun ouders verteld hebben dat ze de andere tours met een gids gingen doen? Ik kan het niet vinden.
" en dat ze ook nog naar watervallen zouden gaan".quote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:13 schreef Saarah het volgende:
Al snel een klein stukje van het filmpje bekeken. Vader Kremers zegt dus dat ze maandag werden weggestuurd bij het vrijwilligerswerk, en dat ze vervolgens een aantal tours en trips hebben gepland voor de rest van de week.
Ze hebben contact opgenomen met hun ouders toen ze weggestuurd waren.
De ouders zeiden dat ze op de hoogte werden gehouden van hun plannen via smsjes en what's app. Dat ze op zaterdag naar de vulkaan zouden gaan en dat ze ook nog naar de watervallen zouden gaan.
Ze zeggen ook dat Lisanne naar haar broer had ge-sms't dat ze die dinsdag zouden gaan wandelen (dat was het laatste berichtje), maar ze vermelden geen specifieke plaats.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)1f-0b4e-c6c48f645c80
Het lijkt me logischer dat dit verwijst naar een andere beroemde trail "the lost waterfalls".quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:44 schreef ToniB het volgende:
[..]
" en dat ze ook nog naar watervallen zouden gaan".
Dus het zou het kunnen dat dit de "Pianista" is?
dat is best een stevige hike en als je dan ook nog op zaterdag de vulkaan gaat beklimmen lijkt het mij juist logischer dat ze de relatief korte hike van de Pianista verkozen of in overleg met gids dit plan hadden gemaakt. Eerst een lichte hike om te oefenen voor zaterdag en woensdag rustig aan naar de aardbeien farm.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:47 schreef Saarah het volgende:
[..]
Het lijkt me logischer dat dit verwijst naar een andere beroemde trail "the lost waterfalls".
Kan allemaal wel zijn,maar als ze zeggen dat ze naar de watervallen zouden gaan, en er is daar een hike die letterlijk heet "the lost waterfalls", dan is het voor mij echt gewoon aannemelijker dat ze die hike bedoelen. Zo kan je echt achter àlles meer gaan zoeken natuurlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:53 schreef ToniB het volgende:
[..]
dat is best een stevige hike en als je dan ook nog op zaterdag de vulkaan gaat beklimmen lijkt het mij juist logischer dat ze de relatief korte hike van de Pianista verkozen of in overleg met gids dit plan hadden gemaakt. Eerst een lichte hike om te oefenen voor zaterdag en woensdag rustig aan naar de aardbeien farm.
Stephan M., de vriend van Kris.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:08 schreef Saarah het volgende:
[..]
*EDIT* Dat laatste smsje was naar "Steven" (dus niet naar Martijn, broer van Lisanne). Wie is Steven? Is dat misschien de vriend van Kris? Dan is het Kris die dat laatste smsje verstuurd heeft.
Maar F. spreekt nergens van lost waterfalls hike dat is dan ook weer vreemd als ze die geboekt hadden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
Kan allemaal wel zijn,maar als ze zeggen dat ze naar de watervallen zouden gaan, en er is daar een hike die letterlijk heet "the lost waterfalls", dan is het voor mij echt gewoon aannemelijker dat ze die hike bedoelen. Zo kan je echt achter àlles meer gaan zoeken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |