abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:08:56 #1
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145973588
Antwoorden voor Kris

Nieuws:
Lisanne wordt vrijdag 31-10 in besloten kring begraven
Kaart van Baru (voormalige gids uit Boquete)
• NB: De taalschool van Lisanne en Kris is niet Habla Ya, maar Spanish by the river. (Gorraay)
• Zaak Lisanne en Kris op websleuths.com: deel 1 - deel 2 - deel 3 - deel 4 - deel 5 - deel 6

Overzichtskaart - Geruisloos 27-10
http://i4.minus.com/ilmzYhZ5BtuAz.jpg

Belgegevens telefoon - Geruisloos 22-10

Uitgebreide video door de ouders van Kris

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris

Vondsten en coördinaten in Google Maps
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 30-10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn (kort): - bron: EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag
SPOILER
Foto's van de wandeling:
SPOILER
Analyses van de foto's:
SPOILER
Overzicht en analyses van de telefoongegevens:
SPOILER
Nieuwslinks:
SPOILER
Kaarten en luchtfoto's:
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris:
SPOILER
Zoekacties:
SPOILER
Algemene foto's:
SPOILER
Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):
SPOILER
Flora, fauna, klimaat, zon en maan:
SPOILER
Informatie op video:
SPOILER
Informatieve posts:
SPOILER
Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 30-10-2014 15:42:22 ]
pi_145973650
Hebben de ouders van Kris de staat Panama nu aangeklaagd of niet? Of is er binnenkort sprake van?
pi_145973811
Bedankt voor de link ! Domnivoor, dat ga ik straks eens op mijn gemak bekijken.

Had je, in die link, de 4e regel van bovenaf gelezen ???
Iets voor mij dus...Bedankt !
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:36:37 #4
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145975212
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef A_Fortiori het volgende:
Hebben de ouders van Kris de staat Panama nu aangeklaagd of niet? Of is er binnenkort sprake van?
De advocaat heeft het aangekondigd. We hebben nog niets gehoord over een concrete aanklacht.
pi_145976035
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:36 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De advocaat heeft het aangekondigd. We hebben nog niets gehoord over een concrete aanklacht.
Dank je. Lijkt me geen makkelijke zaak.
pi_145976915
Zijn deze foto's hier al geplaatst?

http://api.ning.com/files(...)Du-4KvoIB/photo1.JPG

2e foto lukt niet!

Zie de link:

http://boquete.ning.com/f(...)5852&page=2#comments

[ Bericht 14% gewijzigd door A_Fortiori op 26-10-2014 22:13:29 ]
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:16:27 #7
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145977433
Ik zet ze bij de algemene foto's in de OP ;)

2e foto:
SPOILER
pi_145977667
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zet ze bij de algemene foto's in de OP ;)

2e foto:
SPOILER
Ik vind die pictogrammen al zoveel zeggend. Vooral dat kruis.
"Verkeerde richting".
Dat kan helemaal niet, er is namelijk maar 1 pad. En er zijn geen afslagen. Volgens AFK.
Make my day!
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:27:18 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145978139
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145978510
quote:
Beide artikelen gaan over hetzelfde Hof.
Make my day!
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:39:03 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145978942
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef agter het volgende:

[..]

Beide artikelen gaan over hetzelfde Hof.
Meen dat het 2 verschillende waren, nou ja veel nut heeft het niet lijkt me!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145979117
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Meen dat het 2 verschillende waren, nou ja veel nut heeft het niet lijkt me!
Nee, hun dochter krijgen ze er niet mee terug, idd.
Make my day!
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:47:45 #13
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145979401
Ik wil deze even in de groep gooien: een collage van de schoenen van Kris, gemaakt door Matteo van WS. Hij betoogt dat het wel dezelfde schoen is. (link)
SPOILER
Wat denken jullie?

[ Bericht 6% gewijzigd door Domnivoor op 27-10-2014 09:46:01 ]
pi_145979698
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil deze even in de groep gooien: een collage van de schoenen van Kris, gemaakt door van Matteo van WS. Hij betoogt dat het wel dezelfde schoen is. (link)
SPOILER
Wat denken jullie?
Ik snap zijn punt, maar ik persoonlijk vind de kleur van de zolen te afwijkend.
Het staat voor mij nog open.
Make my day!
pi_145979882
Waar zijn de meiden aan het Pianistapad begonnen , bij het restaurant of bij het begin van de trail ?
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:10:59 #16
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145980519
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind die pictogrammen al zoveel zeggend. Vooral dat kruis.
"Verkeerde richting".
Dat kan helemaal niet, er is namelijk maar 1 pad. En er zijn geen afslagen. Volgens AFK.
Het is inderdaad wonderlijk dat zoveel mensen dat sprookje "er is maar 1 pad" geloven en herhalen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:19:50 #17
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145980879
quote:
Het nut bestaat er wellicht uit dat de Panamese gezagsdragers een beetje onder druk worden gezet om het onderzoek te continueren. Kort na deze dreiging, om een rechtszaak te beginnen, maakten ze dan ook bekend dat ze in december weer gaan zoeken, omdat dan het water weer laag staat.

Ondertussen weten we dat er in Panama een verschil is tussen zeggen en doen. We wachten dus af.
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:34:08 #18
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145981372
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:57 schreef jackie12 het volgende:
Waar zijn de meiden aan het Pianistapad begonnen , bij het restaurant of bij het begin van de trail ?
Je zult altijd hier langs moeten, lijkt me:

https://www.google.com/ma(...)AAAAGOrQg6A!2e0!3e11
(ooit al eens door iemand hier gepost; je kunt 360 graden draaien)
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145981940
Ik zat naar under cover op de tv te kijken en dat ging over gedwongen prostitutie in Nederland.
Er werd verteld dat de telefoons van de meisjes afgepakt werden en vervolgens werd door de pooiers de simkaart er uit gehaald. Als ik de simkaart uit mijn telefoon haal, kan ik nog steeds een alarmoproep doen via een optie die dan op het scherm verschijnt. Net als bij geen bereik.
Zou het kunnen dat zoiets ook bij K&L gebeurd is, de simkaart is door derden uit hun telefoon gehaald dus konden ze alleen noodoproepen doen. Het zou een verklaring kunnen zijn waarom er geen berichten zijn gemaakt en geen andere nummers zijn gebeld. De simkaarten zijn er dan later terug in gedaan en de tas in de jungle gedumpt.
pi_145982456
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Je zult altijd hier langs moeten, lijkt me:

https://www.google.com/ma(...)AAAAGOrQg6A!2e0!3e11
(ooit al eens door iemand hier gepost; je kunt 360 graden draaien)
Deze postte ik een paar maanden geleden zelf en werd van de week idd door iemand anders ook gepost.
Het punt wat ik wil maken is dat als je naar de kaart van Geruisloos kijkt

http://i5.minus.com/i30be4yzgRnqj.jpg

Dan staat zit er tussen het restaurant en het begin van de trail nog zeker een km.

Afgaan van wat de getuigen zeggen (die ik dus niet geloof) zijn ze gezien door Peter Cabon van Casa Pedro en Giovanni van het restaurant Il Pianista.

Dus als je die getuigenissen niet in twijfel trekt of in ieder geval gelooft dat ze bij het restaurant zijn begonnen dan zijn ze dus om 11.05 daar begonnen.
Dan komt er dus nog even een kilometertje bij.

Om 11.05 beginnen bij het restaurant en 6 kilometer lopen en om 13.01 fris en fruitig je eerste foto maken (met scheenbeenblessure en de dag ervoor nog astmatisch zijn?)
no way Jose.

De ouders begonnen ergens tussen 5.30 en 5.45 en ik denk niet bij het restaurant maar bij het werkelijke begin van de trail.
Zij waren om 8 uur bovenop de mirador en liepen met gids dus in 1 keer goed.
Zij deden er dus een half uur tot 3 kwartier langer over dan K en L.
En als K en L zijn begonnen bij het restaurant en de ouders niet komt daar een kilometer bij op.

Onmogelijk dus voor K en L om het binnen 2 uurtjes te doen.
pi_145982525
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:52 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik zat naar under cover op de tv te kijken en dat ging over gedwongen prostitutie in Nederland.
Er werd verteld dat de telefoons van de meisjes afgepakt werden en vervolgens werd door de pooiers de simkaart er uit gehaald. Als ik de simkaart uit mijn telefoon haal, kan ik nog steeds een alarmoproep doen via een optie die dan op het scherm verschijnt. Net als bij geen bereik.
Zou het kunnen dat zoiets ook bij K&L gebeurd is, de simkaart is door derden uit hun telefoon gehaald dus konden ze alleen noodoproepen doen. Het zou een verklaring kunnen zijn waarom er geen berichten zijn gemaakt en geen andere nummers zijn gebeld. De simkaarten zijn er dan later terug in gedaan en de tas in de jungle gedumpt.
Dan zou dit tijdens het onderzoek van het NFI toch wel geconstateerd zijn? Dat de simkaart er uit gehaald zou zijn en/of teruggeplaatst.
pi_145982559
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is inderdaad wonderlijk dat zoveel mensen dat sprookje "er is maar 1 pad" geloven en herhalen.
Is dit al voorbij gekomen( ik las ook ergens dat er tours zijn van geheime paden op de Pianista Trail)
http://www.volkskrant.nl/(...)an-vermeld~a3680236/
pi_145982570
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 00:12 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Dan zou dit tijdens het onderzoek van het NFI toch wel geconstateerd zijn? Dat de simkaart er uit gehaald zou zijn en/of teruggeplaatst.
Als Panama daar geen opdracht voor heeft gegeven waarschijnlijk niet :P
  maandag 27 oktober 2014 @ 00:50:40 #24
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145983411
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 00:10 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Deze postte ik een paar maanden geleden zelf en werd van de week idd door iemand anders ook gepost.
Het punt wat ik wil maken is dat als je naar de kaart van Geruisloos kijkt

http://i5.minus.com/i30be4yzgRnqj.jpg

Dan staat zit er tussen het restaurant en het begin van de trail nog zeker een km.

[knip]
Het restaurant staat om de een of andere reden verkeerd aangegeven op die kaart (raar maar waar). De noordelijkste rode stip geeft de plaats aan van het begin van de trail (zoals te zien op de 360 graden foto) én van het restaurant, dat daar vlak naast ligt (je ziet het bord van het restaurant op die foto). Begin van de trail en restaurant Il Pianista vallen op de kaart dus praktisch samen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145983529
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 00:50 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het restaurant staat om de een of andere reden verkeerd aangegeven op die kaart (raar maar waar). De noordelijkste rode stip geeft de plaats aan van het begin van de trail (zoals te zien op de 360 graden foto) én van het restaurant, dat daar vlak naast ligt (je ziet het bord van het restaurant op die foto). Begin van de trail en restaurant Il Pianista vallen op de kaart dus praktisch samen.
Ik geloof de foto wel 100% want dat is restaurant Pianista.
Ik wil je geloven hoor maar waarom klopt de kaart van Geruisloss niet en ligt restaurant Pianista noordelijker?

Op Tripadvisor geeft ie m daar ook aan (of Geruisloos heeft m daar vandaan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')