SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 30-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 30-10-2014 15:42:22 ]![]()
Bedankt voor de link ! Domnivoor, dat ga ik straks eens op mijn gemak bekijken.
Had je, in die link, de 4e regel van bovenaf gelezen ???
Iets voor mij dus...Bedankt !![]()
De advocaat heeft het aangekondigd. We hebben nog niets gehoord over een concrete aanklacht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef A_Fortiori het volgende:
Hebben de ouders van Kris de staat Panama nu aangeklaagd of niet? Of is er binnenkort sprake van?![]()
Dank je. Lijkt me geen makkelijke zaak.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De advocaat heeft het aangekondigd. We hebben nog niets gehoord over een concrete aanklacht.![]()
Zijn deze foto's hier al geplaatst?
http://api.ning.com/files(...)Du-4KvoIB/photo1.JPG
2e foto lukt niet!
Zie de link:
http://boquete.ning.com/f(...)5852&page=2#comments
[ Bericht 14% gewijzigd door A_Fortiori op 26-10-2014 22:13:29 ]![]()
Ik zet ze bij de algemene foto's in de OP
2e foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zet ze bij de algemene foto's in de OP
2e foto:Ik vind die pictogrammen al zoveel zeggend. Vooral dat kruis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Verkeerde richting".
Dat kan helemaal niet, er is namelijk maar 1 pad. En er zijn geen afslagen. Volgens AFK.Make my day!![]()
2 rechtzaken?
http://www.nrc.nl/next/va(...)voor-rechter-1428149
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ter-amerikaans-hof/#
Heeft denk ik weinig nut.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Beide artikelen gaan over hetzelfde Hof.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef theguyver het volgende:
2 rechtzaken?
Heeft denk ik weinig nut.Make my day!![]()
Meen dat het 2 verschillende waren, nou ja veel nut heeft het niet lijkt me!quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:32 schreef agter het volgende:
[..]
Beide artikelen gaan over hetzelfde Hof.Er staat nog een vraag voor u open!!![]()
Nee, hun dochter krijgen ze er niet mee terug, idd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meen dat het 2 verschillende waren, nou ja veel nut heeft het niet lijkt me!Make my day!![]()
Ik wil deze even in de groep gooien: een collage van de schoenen van Kris, gemaakt door Matteo van WS. Hij betoogt dat het wel dezelfde schoen is. (link)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie?
[ Bericht 6% gewijzigd door Domnivoor op 27-10-2014 09:46:01 ]![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil deze even in de groep gooien: een collage van de schoenen van Kris, gemaakt door van Matteo van WS. Hij betoogt dat het wel dezelfde schoen is. (link)Ik snap zijn punt, maar ik persoonlijk vind de kleur van de zolen te afwijkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie?
Het staat voor mij nog open.Make my day!![]()
Waar zijn de meiden aan het Pianistapad begonnen , bij het restaurant of bij het begin van de trail ?![]()
Het is inderdaad wonderlijk dat zoveel mensen dat sprookje "er is maar 1 pad" geloven en herhalen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind die pictogrammen al zoveel zeggend. Vooral dat kruis.
"Verkeerde richting".
Dat kan helemaal niet, er is namelijk maar 1 pad. En er zijn geen afslagen. Volgens AFK.![]()
Het nut bestaat er wellicht uit dat de Panamese gezagsdragers een beetje onder druk worden gezet om het onderzoek te continueren. Kort na deze dreiging, om een rechtszaak te beginnen, maakten ze dan ook bekend dat ze in december weer gaan zoeken, omdat dan het water weer laag staat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef theguyver het volgende:
2 rechtzaken?
Heeft denk ik weinig nut.
Ondertussen weten we dat er in Panama een verschil is tussen zeggen en doen. We wachten dus af.![]()
Je zult altijd hier langs moeten, lijkt me:quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:57 schreef jackie12 het volgende:
Waar zijn de meiden aan het Pianistapad begonnen , bij het restaurant of bij het begin van de trail ?
https://www.google.com/ma(...)AAAAGOrQg6A!2e0!3e11
(ooit al eens door iemand hier gepost; je kunt 360 graden draaien)Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Ik zat naar under cover op de tv te kijken en dat ging over gedwongen prostitutie in Nederland.
Er werd verteld dat de telefoons van de meisjes afgepakt werden en vervolgens werd door de pooiers de simkaart er uit gehaald. Als ik de simkaart uit mijn telefoon haal, kan ik nog steeds een alarmoproep doen via een optie die dan op het scherm verschijnt. Net als bij geen bereik.
Zou het kunnen dat zoiets ook bij K&L gebeurd is, de simkaart is door derden uit hun telefoon gehaald dus konden ze alleen noodoproepen doen. Het zou een verklaring kunnen zijn waarom er geen berichten zijn gemaakt en geen andere nummers zijn gebeld. De simkaarten zijn er dan later terug in gedaan en de tas in de jungle gedumpt.![]()
Deze postte ik een paar maanden geleden zelf en werd van de week idd door iemand anders ook gepost.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Je zult altijd hier langs moeten, lijkt me:
https://www.google.com/ma(...)AAAAGOrQg6A!2e0!3e11
(ooit al eens door iemand hier gepost; je kunt 360 graden draaien)
Het punt wat ik wil maken is dat als je naar de kaart van Geruisloos kijkt
http://i5.minus.com/i30be4yzgRnqj.jpg
Dan staat zit er tussen het restaurant en het begin van de trail nog zeker een km.
Afgaan van wat de getuigen zeggen (die ik dus niet geloof) zijn ze gezien door Peter Cabon van Casa Pedro en Giovanni van het restaurant Il Pianista.
Dus als je die getuigenissen niet in twijfel trekt of in ieder geval gelooft dat ze bij het restaurant zijn begonnen dan zijn ze dus om 11.05 daar begonnen.
Dan komt er dus nog even een kilometertje bij.
Om 11.05 beginnen bij het restaurant en 6 kilometer lopen en om 13.01 fris en fruitig je eerste foto maken (met scheenbeenblessure en de dag ervoor nog astmatisch zijn?)
no way Jose.
De ouders begonnen ergens tussen 5.30 en 5.45 en ik denk niet bij het restaurant maar bij het werkelijke begin van de trail.
Zij waren om 8 uur bovenop de mirador en liepen met gids dus in 1 keer goed.
Zij deden er dus een half uur tot 3 kwartier langer over dan K en L.
En als K en L zijn begonnen bij het restaurant en de ouders niet komt daar een kilometer bij op.
Onmogelijk dus voor K en L om het binnen 2 uurtjes te doen.![]()
Dan zou dit tijdens het onderzoek van het NFI toch wel geconstateerd zijn? Dat de simkaart er uit gehaald zou zijn en/of teruggeplaatst.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:52 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik zat naar under cover op de tv te kijken en dat ging over gedwongen prostitutie in Nederland.
Er werd verteld dat de telefoons van de meisjes afgepakt werden en vervolgens werd door de pooiers de simkaart er uit gehaald. Als ik de simkaart uit mijn telefoon haal, kan ik nog steeds een alarmoproep doen via een optie die dan op het scherm verschijnt. Net als bij geen bereik.
Zou het kunnen dat zoiets ook bij K&L gebeurd is, de simkaart is door derden uit hun telefoon gehaald dus konden ze alleen noodoproepen doen. Het zou een verklaring kunnen zijn waarom er geen berichten zijn gemaakt en geen andere nummers zijn gebeld. De simkaarten zijn er dan later terug in gedaan en de tas in de jungle gedumpt.![]()
Is dit al voorbij gekomen( ik las ook ergens dat er tours zijn van geheime paden op de Pianista Trail)quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is inderdaad wonderlijk dat zoveel mensen dat sprookje "er is maar 1 pad" geloven en herhalen.
http://www.volkskrant.nl/(...)an-vermeld~a3680236/![]()
Als Panama daar geen opdracht voor heeft gegeven waarschijnlijk nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:12 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Dan zou dit tijdens het onderzoek van het NFI toch wel geconstateerd zijn? Dat de simkaart er uit gehaald zou zijn en/of teruggeplaatst.![]()
![]()
Het restaurant staat om de een of andere reden verkeerd aangegeven op die kaart (raar maar waar). De noordelijkste rode stip geeft de plaats aan van het begin van de trail (zoals te zien op de 360 graden foto) én van het restaurant, dat daar vlak naast ligt (je ziet het bord van het restaurant op die foto). Begin van de trail en restaurant Il Pianista vallen op de kaart dus praktisch samen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Deze postte ik een paar maanden geleden zelf en werd van de week idd door iemand anders ook gepost.
Het punt wat ik wil maken is dat als je naar de kaart van Geruisloos kijkt
http://i5.minus.com/i30be4yzgRnqj.jpg
Dan staat zit er tussen het restaurant en het begin van de trail nog zeker een km.
[knip]Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Ik geloof de foto wel 100% want dat is restaurant Pianista.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:50 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het restaurant staat om de een of andere reden verkeerd aangegeven op die kaart (raar maar waar). De noordelijkste rode stip geeft de plaats aan van het begin van de trail (zoals te zien op de 360 graden foto) én van het restaurant, dat daar vlak naast ligt (je ziet het bord van het restaurant op die foto). Begin van de trail en restaurant Il Pianista vallen op de kaart dus praktisch samen.
Ik wil je geloven hoor maar waarom klopt de kaart van Geruisloss niet en ligt restaurant Pianista noordelijker?
Op Tripadvisor geeft ie m daar ook aan (of Geruisloos heeft m daar vandaan)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: