SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
IF Nigel de Jong
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vind het na die update echt een stuk minder leuk :/
Vooral het verdedigen als iemand op snelheid op je af komt slaat nergens op; verdedigers gaan of gewoon aan de kant of ze reageren pas als diegene er naast staat
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzo
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niks anders aan het verdedigen johquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Vooral het verdedigen als iemand op snelheid op je af komt slaat nergens op; verdedigers gaan of gewoon aan de kant of ze reageren pas als diegene er naast staat
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
NBA > FifaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houdenquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik heb het juist andersomquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houden
Denk dat het eerder aan je eigen spel ligt. Of je komt gewoon betere spelers tegen.![]()
Gewoon FIFA doen
Ik vind het nog steeds een van de beste FIFA's van de afgelopen paar jaar. Speelt gewoon erg lekker weg en zeker in H2H kan je echt een speelwijze beheersen en daarmee winnen.![]()
Er is niets veranderd aan het verdedigen joh. Ik merk er niks van en het was ook geen onderdeel van de patch. Zit allemaal tussen je oren. Maar als jij het spel daardoor voor jezelf wil laten verzieken, be my guest. Wel zonde alleen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cups of seizoen maakt niet uit (D1 heeft betere spelers dan cups over het algemeen), maar verdedigers gaan gewoon aan de kant als er iemand op hoge snelheid aan komt dribbelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Denk dat het eerder aan je eigen spel ligt. Of je komt gewoon betere spelers tegen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Beleef er gewoon minder plezier aan dan voorheenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niets veranderd aan het verdedigen joh. Ik merk er niks van en het was ook geen onderdeel van de patch. Zit allemaal tussen je oren. Maar als jij het spel daardoor voor jezelf wil laten verzieken, be my guest. Wel zonde alleen.
Komt natuurlijk omdat je op die xbox one zit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Beleef er gewoon minder plezier aan dan voorheen![]()
ah, dat is het natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat je op die xbox one zit.
jullie voelen ook 0,0 verschil in dribbelen? Pre patch vs post patch?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Je moet gewoon even wat anders proberen joh. Nu ik silvers heb ontdekt beleef ik de tijd van m'n leven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:25 schreef The_Yakuza het volgende:
jullie voelen ook 0,0 verschil in dribbelen? Pre patch vs post patch?
Castaignos, Bebe, Ola John, Kishna, Promessi, Ebicilio wat een geweldenaren.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zilver fitness team is misschien wel een leuk ideequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moet gewoon even wat anders proberen joh. Nu ik silvers heb ontdekt beleef ik de tijd van m'n leven.
Castaignos, Bebe, Ola John, Kishna, Promessi, Ebicilio wat een geweldenaren.![]()
Dit is trouwens ook weer een excellent voorbeeld van keeperskillz
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2963576.page
Kutte is dat je dan maar 5 golds op de bank kan zettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zilver fitness team is misschien wel een leuk idee![]()
Dit is trouwens ook weer een excellent voorbeeld van keeperskillz
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2963576.page
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat hele skill dribbelen werkt voor geen meter meer. Op de één of andere manier win ik nu wel heel veel wedstrijden. Zal wel in de fase zitten dat het weer even mag van EA.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzoMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ben het echt helemaal met je eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat hele skill dribbelen werkt voor geen meter meer.
Voor de patch deed ik dat supervaak en scoorde daaruit ook vet vaak, nu werkt dat inderdaad voor geen meter meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oemand nog maar Kees gekeken? Bij Ivo Niehe..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, al verloor ik maar had ik een paar mooie solo's in zo'n wedstrijd had ik er toch nog een redelijk gevoel over. Nu is het gewoon passen en rennen voor mn gevoel. Al is dat wel een speelstijl die ik jaren heb gespeeld. Misschien vandaar de overwinningenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben het echt helemaal met je eens
Voor de patch deed ik dat supervaak en scoorde daaruit ook vet vaak, nu werkt dat inderdaad voor geen meter meerMaar diep van binnen lach ik.![]()
Link?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Oemand nog maar Kees gekeken? Bij Ivo Niehe..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Cerci vind ik veel beter dan Dos Santos.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/aanmerkingen? Sorry voor de futhead maar wilde prijsje weten
En dan kun je ook eventueel iets met Italianen doen op rechts (Marchisio, De Sciglio, Juve CB ipv Luiz). Modric dan wel op de plek van Iniesta.![]()
Ramos voor 9 chem?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/aanmerkingen? Sorry voor de futhead maar wilde prijsje wetenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of Marcelo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
thiago silva >>> david luizquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/aanmerkingen? Sorry voor de futhead maar wilde prijsje wetenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Ik had dat groene linkje nog in m'n achterhoofd, maar ja, die gaat natuurlijk weg dan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weekendje naar Brussel geweest dan. Gelukkig geen problemen gehad in het hotel dat ik geen paspoort had. Rijbewijs was voldoende. En ik ben geen badboy dat ik in aanraking kom met de politie.
Gemengde gevoelens over de stad zelf. Het heeft wel veel mooie oude gebouwen, maar aan de andere kant zijn de kroegjes enzo niet helemaal mijn ding. Tenminste, wat we hadden gezien dan. Atomium, grote markt, kathedraal, etc etc allemaal wel lachen, maar Manneke Pis was echt de grap van de eeuw. We kwamen aangelopen op de kruising waar dat ding stond, echt een beeldje van 20 centimeter ofzo. We zeiden tegen elkaar ook echt meteen: huh, is dit het?Selfie gemaakt en gelijk weer weg gegaan.
En een hoeveelheid crackies daar... Man, man, man.. Nog niet zo veel bedelaars en zwervers bij elkaar gezien. 's Avonds zaten er gewoon een stuk of 20 naast elkaar bij het centraal station. Bah bah. Als iemand mij zou vragen om advies, dan zou ik Brussel afraden. Een Antwerpen bijvoorbeeld is gewoon een leukere, gezelligere stad.
Al met al wel een leuk weekend gehad met mijn vriendin.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit hoor ik echt van iedereen ja. Antwerpen is idd wel heel leuk. Gent ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
Weekendje naar Brussel geweest dan. Gelukkig geen problemen gehad in het hotel dat ik geen paspoort had. Rijbewijs was voldoende. En ik ben geen badboy dat ik in aanraking kom met de politie.
Gemengde gevoelens over de stad zelf. Het heeft wel veel mooie oude gebouwen, maar aan de andere kant zijn de kroegjes enzo niet helemaal mijn ding. Tenminste, wat we hadden gezien dan. Atomium, grote markt, kathedraal, etc etc allemaal wel lachen, maar Manneke Pis was echt de grap van de eeuw. We kwamen aangelopen op de kruising waar dat ding stond, echt een beeldje van 20 centimeter ofzo. We zeiden tegen elkaar ook echt meteen: huh, is dit het?Selfie gemaakt en gelijk weer weg gegaan.
En een hoeveelheid crackies daar... Man, man, man.. Nog niet zo veel bedelaars en zwervers bij elkaar gezien. 's Avonds zaten er gewoon een stuk of 20 naast elkaar bij het centraal station. Bah bah. Als iemand mij zou vragen om advies, dan zou ik Brussel afraden. Een Antwerpen bijvoorbeeld is gewoon een leukere, gezelligere stad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
brugge is ook wel leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit hoor ik echt van iedereen ja. Antwerpen is idd wel heel leuk. Gent ook.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooi verhaal, lekker kort ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
Grapje leuk dat je het na je zin hebt gehad![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef Freire het volgende:
NBA > FifaWel langer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat wel jammer was, we waren naar het Europees Parlement gegaan en blijkbaar kan je dan ook echt die zaal enzo zien. Maar dat is dus alleen doordeweeksquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit hoor ik echt van iedereen ja. Antwerpen is idd wel heel leuk. Gent ook.![]()
Volgende keer maar inderdaad naar Gent, Luik of Brugge ofzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuven is ook erg leuk. Wel hele erge studentenstad maar wel vetquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat wel jammer was, we waren naar het Europees Parlement gegaan en blijkbaar kan je dan ook echt die zaal enzo zien. Maar dat is dus alleen doordeweeks![]()
Volgende keer maar inderdaad naar Gent, Luik of Brugge ofzo.![]()
![]()
Voor een dag ofzo wel. Mooie stad, maar sfeer in Gent en Antwerpen is wel leuker. Veel meer te doen en gezelliger.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja precies. Ik wil iets kunnen doen. Brussel heb je allemaal wel dingen als Atomium enzo, maar ja, we hebben dat ding even gezien, paar foto's gemaakt en weer wegwezen daar. Om erin te willen moest je kapot lang in de rij gaan staan om een ticket te kopen en dan daarna weer in een andere rij om in dat ding te kunnen. Dikke doei, tram weer terugquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor een dag ofzo wel. Mooie stad, maar sfeer in Gent en Antwerpen is wel leuker. Veel meer te doen en gezelliger.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb echt veel familie wonen in Brussel en Vilvoorde (klein plaatsje grenzend aan Brussel) en het begint daar echt steeds meer op een grote asielzoekers centrum te lijken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
Overal lopen er zwervers of van die oude Golf 2'tjes met een Bulgaars/Pools/Roemeens kenteken. Je ziet in iedere straat wel een ingetikte autoruit.
Ik ben ook blij dat ik alles nog hebquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb echt veel familie wonen in Brussel en Vilvoorde (klein plaatsje grenzend aan Brussel) en het begint daar echt steeds meer op een grote asielzoekers centrum te lijken.
Overal lopen er zwervers of van die oude Golf 2'tjes met een Bulgaars/Pools/Roemeens kenteken. Je ziet in iedere straat wel een ingetikte autoruit.. Mijn vriendin met d'r gloednieuwe iPhone 6 die ze af en toe in haar broekzak had (en half eruit stak) is niet eens gejat. Godswonder hoor als je ziet wat daar allemaal rondloopt
Amsterdamquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Dus bij deze; favoriete stad ter wereld van jullie?
Ik denk New York, of Praag.![]()
Istanbul, maar ik denk dat New York net zo tof is om te zien. Staat wel op m'n lijstje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk New York, of Praag.
Beide nog nooit geweest. Maar ik vond Salta in Argentinië echt heel tofquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk New York, of Praag.
Elke stad heeft z'n eigen charme.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
NY, Londen en Montreal van de steden waar ik ben geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk New York, of Praag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tuurlijk, en het ligt er ook aan waar je naar op zoek bent maar het was meer algemeen bedoeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beide nog nooit geweest. Maar ik vond Salta in Argentinië echt heel tof
Elke stad heeft z'n eigen charme..
![]()
Rome.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en het ligt er ook aan waar je naar op zoek bent maar het was meer algemeen bedoeld.
Vooral ook mooie herinneringen aan die stad, omdat we er met school naar toe gingen in de 5e klasquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was ook erg vet ja. Een groot openlucht museum.
Oh dat deden ze bij ons ook, maar ik heb toen voor Barca gekozen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vooral ook mooie herinneringen aan die stad, omdat we er met school naar toe gingen in de 5e klas![]()
Je kon bij ons kiezen voor Rome of Griekenland. Maar alle kk nerdjes gingen naar Griekenland en de bazen (en chicks) gingen naar Rome. Machtig mooi, avondje helemaal misdragen, moest je de volgende dag na het eten niet meer weg (Spaanse trappen/Trevi fontein). Zat je met alle rebellen van de avond ervoor alsnog bij elkaar het restaurant en het hotel op stelten te zettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh dat deden ze bij ons ook, maar ik heb toen voor Barca gekozen.
21 = 5quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja maar in rome kom je om de 2 meter een zwerver tegen die je voor money begtquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Elke grote stad heeft rijke en arme![]()
Wij hadden niks te kiezen, gewoon naar Parijs.
Tevens de enige wereldstad waar ik ben geweest (Amsterdam zie ik niet als wereldstad en sowieso Amsterdam)
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altijd met witte schmink, discriminatie ten top.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
NWS / Agressieve clowns terrorisen Zuid-Frankrijk
Clowns...freaky fuckers![]()
Ik keek alleen om te kijken of men weer lager dan laag zou zakken en ja hoor, gelijk massaal opgekocht, 167k laagste BIN.
En op open bid zie je al 100k geboden worden![]()
![]()
Las Vegas is mijn nummer 1 stad in de wereldAlles wat het leven leuk maakt is daar.
Toronto als een goede tweede wereldstad. Daar was het vooral schoon, en voelde me daar erg veilig. Indrukwekkende skyline en op 360 meter hoogte eten in de CN tower
NY vond ik wat tegenvallen. Werd er niet verrast, omdat je NY al in elke serie en film ziet. Was meer een feest der herkenning.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Net als schilderijen van dooie mensen. Die worden ook meer waard.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik keek alleen om te kijken of men weer lager dan laag zou zakken en ja hoor, gelijk massaal opgekocht, 167k laagste BIN.
En op open bid zie je al 100k geboden wordenMaar diep van binnen lach ik.![]()
kneuzenvolkquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
En op open bid zie je al 100k geboden worden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet raar, iedereen wilt met een dood iemand spelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
En op open bid zie je al 100k geboden worden![]()
Sydney (6 maanden gewoond, dus niet geheel objectief)
volgens mij is iets als een favoriete stad aangeven sowieso niet objectief, maar dat terzijdequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Sydney (6 maanden gewoond, dus niet geheel objectief)
![]()
Las Vegasquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Las Vegas is mijn nummer 1 stad in de wereldAlles wat het leven leuk maakt is daar.
Toronto als een goede tweede wereldstad. Daar was het vooral schoon, en voelde me daar erg veilig. Indrukwekkende skyline en op 360 meter hoogte eten in de CN tower
NY vond ik wat tegenvallen. Werd er niet verrast, omdat je NY al in elke serie en film ziet. Was meer een feest der herkenning.![]()
![]()
Daar vond ik dus echt geen reet aan he, kwam ook omdat ik daar met mijn ouders was wss maar toch
Zat totaal geen sfeer in vond ik.![]()
wel veel prostituees daarquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Las Vegas![]()
![]()
Daar vond ik dus echt geen reet aan he, kwam ook omdat ik daar met mijn ouders was wss maar toch
Zat totaal geen sfeer in vond ik.![]()
beetje een kut opmerking over zijn moeder ditquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje een kut opmerking over zijn moeder dit
Niet van jou verwacht dit Tim![]()
![]()
![]()
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wat snap je niet lieverd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Eigen schuld, had je maar moeten winnen na 90 of 120 minuten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:06 schreef DutchSL het volgende:
Halve finale van de gold cup, penalties en dan dit:
[ afbeelding ]
Fijn weer.
Stamina heeft invloed op fitness. Fitness heeft invloed op blessures. Die dikke Taarabt is altijd blessa bij mijquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Heeft stamina ook enige invloed op blessures?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sorryquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme.
Niet van jou verwacht dit TimAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Rossi heeft zo vaak blessures bij mij (en lage stamina) dus dacht miss is er een verbandquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stamina heeft invloed op fitness. Fitness heeft invloed op blessures. Die dikke Taarabt is altijd blessa bij mij
Zelfs Aguero is niet zo vaak geblesseerdFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Iemand noemt zijn team DutchBro's en dan speelt die zonder Nederlanders maar met Reus, Bale, Chames en andere spelers die duurder zijn dan mijn hele team bij elkaarquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar moeten winnen na 90 of 120 minuten.![]()
+ IBGS![]()
ja er is dus een verband. De rossi idd ook vaaaak blessaquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De Rossi heeft zo vaak blessures bij mij (en lage stamina) dus dacht miss is er een verband
Zelfs Aguero is niet zo vaak geblesseerdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
84 stamina is gewoon redelijk toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De Rossi heeft zo vaak blessures bij mij (en lage stamina) dus dacht miss is er een verband
Zelfs Aguero is niet zo vaak geblesseerdOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ook De Rossi maar die is niet opvallend vaak geblesseerd ofzo bij mij (niemand eigenlijk).
Maakt toch niet uit want ik speel nooit meer dan 1 wedstrijd achter elkaar met hetzelfde team en heb nog nooit een speler gehad die meer dan 2 wedstrijden geblesseerd was.![]()
ik ook altijd maar 1 potje per team, maar toch regelmatig blessures. Meestal 1 wedstrijd, soms 2. Heel soms meer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb ook De Rossi maar die is niet opvallend vaak geblesseerd ofzo bij mij (niemand eigenlijk).
Maakt toch niet uit want ik speel nooit meer dan 1 wedstrijd achter elkaar met hetzelfde team en heb nog nooit een speler gehad die meer dan 2 wedstrijden geblesseerd was.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
huilenquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ook altijd maar 1 potje per team, maar toch regelmatig blessures. Meestal 1 wedstrijd, soms 2. Heel soms meer.![]()
Ja. Bij TMNT net ook. Wat een brakke film.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
it verbazes me nothingquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Bij TMNT net ook. Wat een brakke film.![]()
Me not either. Maar toch kijk ik zulke films altijdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik geef films ook vaak het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Me not either. Maar toch kijk ik zulke films altijdDenk dat we gewoon een stel naieve romantici zijn die graag het goede zien in de wereld.
![]()
valt idd mee. maar hij is wel vaak blessa bij mijquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
84 stamina is gewoon redelijk toch?
Had net dat m'n verdediger 3x stond te hinken in één potje. Kostte me gelukkig maar 1 tegendoelpunt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ook altijd maar 1 potje per team, maar toch regelmatig blessures. Meestal 1 wedstrijd, soms 2. Heel soms meer.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je oordeel wordt ook beinvloed door met wie je er was, en hoe je je toen voelde natuurlijk. Had ik een buikgriep in Vegas gehad, dan was ik het allang weer vergeten. Een helicopter excursie naar de Grand Canyon, waar we landde en in de GC een champagne ontbijt kregen maakte het allemaal magisch.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Las Vegas![]()
![]()
Zat totaal geen sfeer in vond ik.
Verder ben ik gek op theater, gokken, live muziek en geile dronken vrouwen. Alles in overvloed daar
Prostitutie trouwens niet gezien daar.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Carlton
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Raar spel ook. Woonde in divisie 6 al een tijdje, en gisteren promoveerde ik. Had niet verwacht dat ik me zou handhaven in divisie 5, maar werd dus in 1 keer kampioen, en vrij gemakkelijk ook. Of ik zit in een goede fase in ELO, of de patch is in mijn voordeel
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wordt het niet tijd voor jou om een UI te nemen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 02:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Raar spel ook. Woonde in divisie 6 al een tijdje, en gisteren promoveerde ik. Had niet verwacht dat ik me zou handhaven in divisie 5, maar werd dus in 1 keer kampioen, en vrij gemakkelijk ook. Of ik zit in een goede fase in ELO, of de patch is in mijn voordeelOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, ik heb er al over nagedacht, maar ik weet nog niet welke ik zal nemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 02:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd voor jou om een UI te nemen?![]()
Ik ga er maar eens een nachtje over slapen
Maar diep van binnen lach ik.![]()
neem een UI van ernst van ernst bobbie en de rest hahahahahahahahhaahquote:Op maandag 27 oktober 2014 03:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja, ik heb er al over nagedacht, maar ik weet nog niet welke ik zal nemen![]()
Ik ga er maar eens een nachtje over slapen![]()
Free pack is ook weer dikke aids. Johnatan
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TrapZ en andere IT'ers, zin om even lekker te janken om hoe dom mensen met computers kunnen zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Free pack is ook weer dikke aids. Johnatan
DIG / Ouders kopen een nieuwe computer maar krijgen geen hulp.![]()
Godverquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
TrapZ en andere IT'ers, zin om even lekker te janken om hoe dom mensen met computers kunnen zijn?
DIG / Ouders kopen een nieuwe computer maar krijgen geen hulp.![]()
Dit soort mensen zijn altijd heel irritant voor IT'ers.. ook altijd als ik op een verjaardag kom van mijn schoonouders, opa en oma van vriendin enz enz.. Altijd die kut vragen over een laptop of computer.
Soms zit de rest lekker aan het bier en dan zit ik in een stoffig kamertje een computer na te kijken omdat ik het zo zielig vind voor opa.
ik zat het ook te lezen ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
TrapZ en andere IT'ers, zin om even lekker te janken om hoe dom mensen met computers kunnen zijn?
DIG / Ouders kopen een nieuwe computer maar krijgen geen hulp.het is een kwestie van tijd dat het niet om haar ouders pc gaat maar om haar eigen pc/laptop
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nog betalen ook...quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
DIG / Ouders kopen een nieuwe computer maar krijgen geen hulp.Leuk leesvoer al die 10 paginas! Wel schokkend dat er dus patienteninformatie op die computer staat...
Oh ik ben gestopt na 1 pagina. Maar heeft ze dus echt betaald?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog betalen ook...Leuk leesvoer al die 10 paginas! Wel schokkend dat er dus patienteninformatie op die computer staat...
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lees maar even op pagina 8 daar komt ze weer terug met een update:quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ik ben gestopt na 1 pagina. Maar heeft ze dus echt betaald?Bizar ..quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
ouders hebben met hulp van een computerwinkel in de buurt die bit coins gekocht en het bedrag voldaan want mijn ouders hebben voor hun praktijk veel op de nieuwe computer laten zetten. patienten software ofzo, en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
Ze waren wel vriendelijk verderRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Teringquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lees maar even op pagina 8 daar komt ze weer terug met een update:
[..]
Bizar ..Leuk als er zo met je klantengegevens omgegaan wordt, Maar die TS komt ook niet echt heel erg slim over. Dus zal wel in de familie zitten.
Naldo serieus?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Tis nie veul
Maar de golds die erin zitten zijn wel primaAlleen Naldo is een beetje jammer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goal en assist in 3-0 win, dus ja ik was er gisteren ook al bang voorquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind het eerder zielig dat iemand blijkbaar zoveel moeite doet om zijn tegenstander te irriteren, en dat dan 'hilarious' vindtquote:
En ja, ik wordt ook pissig als de laatste man vanaf eigen helft een diepe hoge bal geeft en daarmee een spits zomaar vrij voor je keeper zet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En hij stond niet ineens stiekem linksbuiten ofzo?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goal en assist in 3-0 win, dus ja ik was er gisteren ook al bang voor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is een vrije trappen specialist (weet niet of die uit vrije trap of corner scoorde though) dus vandaar dat die best vaak scoort voor een CBquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En hij stond niet ineens stiekem linksbuiten ofzo?![]()
De week begint weer goed.. ik heb me bijna verslapen, daarna heb ik toch de trein naar Leeuwarden gehaald en uiteindelijk heeft de trein naar Heerenveen vertraging.![]()
Kopbal uit een corner en een kopbal uit een corner die van richting werd veranderd door Perisicquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is een vrije trappen specialist (weet niet of die uit vrije trap of corner scoorde though) dus vandaar dat die best vaak scoort voor een CB
En hij stond idd CB
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Morrie![]()
Naldogelukkig heb ik er maar 1
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tja... Dat wordt dan weer proberen IF's te slijten voor de SIF-prijsquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kopbal uit een corner en een kopbal uit een corner die van richting werd veranderd door Perisic
En hij stond idd CB
En dat een keer of 5...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oja dat wordt een SIF dan natuurlijk, gelukkig heb ik zijn IF niet (hele slechte ervaringen met hem in FUT 12 en daarom komt die er nooit meer in bij mij)
![]()
Hoeveel?quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
IF Kabouter Wesley in een pack![]()
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij opent ook veel packs. Zeker net als Maver van je Wajongquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dikke spoiler, was net bij pagina 5quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lees maar even op pagina 8 daar komt ze weer terug met een update:
[..]
Bizar ..![]()
FC Unitedquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand gisteren die Tegenlicht-docu gezien?bazenclub.
Nog niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand gisteren die Tegenlicht-docu gezien?![]()
Ik doe wss alleen als het hele TOTY in packs zit nog 20 euro, voor de rest wordt dit een erg goedkoop jaar qua fifa
Echt mooi hoor die docu.quote:
Ik zal hem dadelijk wel even voor je spoilen in Skype en in dit topic.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt tof jaquote:
Mooi ook wat die journalist over Vitesse zei. 'Het is nog steeds wel een beetje jouw club, maar het is nu wel een KUTclub.'![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedere morgen 1tjequote:Op maandag 27 oktober 2014 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij opent ook veel packs. Zeker net als Maver van je Wajongen nee geen wajong was het maar zo'n feest.
#FreeTrapz![]()
Die vent die elke dag met zijn (klein)zoon bij de bouw van dat stadion ging kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi ook wat die journalist over Vitesse zei. 'Het is nog steeds wel een beetje jouw club, maar het is nu wel een KUTclub.'Wel tof dat zo'n club in een achterstandswijk met 96(!!)% van de inwoners een uitkering hebben opgericht wordt.
Supertof ja, hebben die lui niks beters te doen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die vent die elke dag met zijn (klein)zoon bij de bouw van dat stadion ging kijken.Wel tof dat zo'n club in een achterstandswijk met 96(!!)% van de inwoners een uitkering hebben opgericht wordt.
![]()
Dat dit bestaat...quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
DIG / Ouders kopen een nieuwe computer maar krijgen geen hulp.
En ze hebben die oplichters nog betaald ook![]()
![]()
En toch na een paar jaar enkele miljoenen kunnen neerleggen voor een nieuw stadion. Benieuwd naar dat verdienmodelquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die vent die elke dag met zijn (klein)zoon bij de bouw van dat stadion ging kijken.Wel tof dat zo'n club in een achterstandswijk met 96(!!)% van de inwoners een uitkering hebben opgericht wordt.
Die Portsmouth-vent met zijn kleinzoon met dat Pompey-shirt aan![]()
kippenvel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen komt share play naar de ps4. Dan kan je 2vs 1 spelen op fifa zonder dat je bij elkaar hoeft te zijn
Niet echt spelers tussen die ik zou kunnen/willen gebruikenquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Tis nie veul
Maar de golds die erin zitten zijn wel primaAlleen Naldo is een beetje jammer
![]()
Dat kan al vanaf het begin van Fifa 15quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef over_hedge het volgende:
Morgen komt share play naar de ps4. Dan kan je 2vs 1 spelen op fifa zonder dat je bij elkaar hoeft te zijn![]()
![]()
Nee. Je hebt seasons 2 vs 2. Maar je kan niet 2 vs 1 met fut doen als je niet bij elkaar op de bank zit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat kan al vanaf het begin van Fifa 15Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
O het gaat over FUT, dat kon niet inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Je hebt seasons 2 vs 2. Maar je kan niet 2 vs 1 met fut doen als je niet bij elkaar op de bank zit.![]()
![]()
Maar van af morgen dus wel. Vind met zijn 2en spelen altijd wel leuk. Helemaal omdat ik samen met een vriend van me onze accounts heb samen gevoegd zodat we ibra konden betalen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef Freire het volgende:
[..]
O het gaat over FUT, dat kon niet inderdaadDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hebben jullie ook een leren vriendschapsarmband?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar van af morgen dus wel. Vind met zijn 2en spelen altijd wel leuk. Helemaal omdat ik samen met een vriend van me onze accounts heb samen gevoegd zodat we ibra konden betalen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een leren vriendschapsarmband?![]()
![]()
Neen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een leren vriendschapsarmband?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee ook niet.quote:
Eigenlijk gaf die mij gewoon zijn 400k omdat die fifa 15 maar kut vind. Maar co op nog wel leuk is om te doen.
Als jij meteen iemand armbandjes gaat geven of een tattoo gaat nemen als iemand je iets geeft moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Ik maak meestal een armbandje van loombandjesquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Nee ook niet.
Eigenlijk gaf die mij gewoon zijn 400k omdat die fifa 15 maar kut vind. Maar co op nog wel leuk is om te doen.
Als jij meteen iemand armbandjes gaat geven of een tattoo gaat nemen als iemand je iets geeft moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Was weer een prachtige pass van hem gisteren he.quote:
Zo'n bal kan alleen maar van el fenomeno vandaan komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was weer een prachtige pass van hem gisteren he.. Pirlo/Xavi/Iniesta keken hun ogen uit
![]()
Blind kan dat ook wel aardig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n bal kan alleen maar van el fenomeno vandaan komen. Pirlo/Xavi/Iniesta keken hun ogen uit
Die hebben gisterenavond even bij de samenvattingen flink zitten fappen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n bal kan alleen maar van el fenomeno vandaan komen. Pirlo/Xavi/Iniesta keken hun ogen uit
Geluk en in een andere wedstrijd nooit meer laten zien.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geluk en in een andere wedstrijd nooit meer laten zien.
Ook wel een kansje op een IF Hendrix misschien? Die krijgt sowieso een januari upgrade + positie verandering lijkt me dus als hij dan ook een IF heeft wordt die ook geupped
#wensvadergedachte![]()
We nsva der gedachte?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:12 schreef DutchSL het volgende:
Ook wel een kansje op een IF Hendrix misschien? Die krijgt sowieso een januari upgrade + positie verandering lijkt me dus als hij dan ook een IF heeft wordt die ook geupped
#wensvadergedachteRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanaf de zijkant en op goed gelukquote:
Dat zijn 'El Fenomeno' ballen.![]()
Van de zijkant ja. Op goed geluk nee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant en op goed geluk
Dat zijn 'El Fenomeno' ballen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met een dip achter de verdediging leggen, splijtende passes dat de hele verdediging neukt, 1-2'tjes met Toornstra opzetten die alle vrouwen in het stadion een natte punani geeft en natuurlijk zijn indrukwekkende schoten op het doel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant en op goed geluk
Dat zijn 'El Fenomeno' ballen.
Hij heeft gewoon alles.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
@Kiid, welk gemiddelde heeft jullie spits dan met clubs?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb je hem weerquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:16 schreef poker4lifee het volgende:
@Kiid, welk gemiddelde heeft jullie spits dan met clubs?![]()
![]()
Behalve een prijs aan het einde van het seizoen hihahoquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met een dip achter de verdediging leggen, splijtende passes dat de hele verdediging neukt, 1-2'tjes met Toornstra opzetten die alle vrouwen in het stadion een natte punani geeft en natuurlijk zijn indrukwekkende schoten op het doel.
Hij heeft gewoon alles.![]()
supquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je bedoelt Fifa clubs?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:16 schreef poker4lifee het volgende:
@Kiid, welk gemiddelde heeft jullie spits dan met clubs?![]()
yupquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat weten we nog niet, chef.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Behalve een prijs aan het einde van het seizoen hihahoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
-6 voor jouw achterlijke vraag, natuurlijk Fifa clubsquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hihaho, 10/10 voor deze briljante grap![]()
![]()
Verdorie DutchSL, moet dit nou weer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
-6 voor jouw achterlijke vraag, natuurlijk Fifa clubs![]()
ja kan ik begrijpen, maar dan nog benieuwdquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met 11 vs. 11 kijkt niemand naar gemiddeldes, maar naar hoe je speelt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij bent echt geil op je stats en gemiddeldes he.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kan ik begrijpen, maar dan nog benieuwd![]()
Slecht dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met 11 vs. 11 kijkt niemand naar gemiddeldes, maar naar hoe je speelt.
Elke dag![]()
niet echt maar als zijn spits echt veel vaker zou scoren bv kan ik dat zien als dat ik nog een hele hoop kan verbeteren..quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent echt geil op je stats en gemiddeldes he.
Meer passen. gr grquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet echt maar als zijn spits echt veel vaker zou scoren bv kan ik dat zien als dat ik nog een hele hoop kan verbeteren..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik liep 1 op 1 met clubs. Dat vond ik prima. Helemaal omdat de club waar ik in zat nogal kut is en we meer verloren dan wonnen.
De meeste gaan allemaal weg uit de club en komen dan 's avonds weer terug. Dit is de enige speler die erin blijft. Persoonlijk vind ik hem ook 1 van de bestequote:Op maandag 27 oktober 2014 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja kan ik begrijpen, maar dan nog benieuwd
IbraZuperman11
75
GLS
99
GP
79
W%
19
AST
961
PASS
68
TKL
80
P%
0
GCS
27
Ik kan je wel een linkje geven naar wat gespeelde wedstrijden tegen andere (forum) 11 man teams. Op zich wel leuk om te zien vind ik zelf![]()
Dit is de ST?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
De meeste gaan allemaal weg uit de club en komen dan 's avonds weer terug. Dit is de enige speler die erin blijft. Persoonlijk vind ik hem ook 1 van de beste
IbraZuperman11
75
GLS
99
GP
79
W%
19
AST
961
PASS
68
TKL
80
P%
0
GCS
27
Ik kan je wel een linkje geven naar wat gespeelde wedstrijden tegen andere (forum) 11 man teams. Op zich wel leuk om te zien vind ik zelf![]()
oke nice, thx. ja is goedquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
De meeste gaan allemaal weg uit de club en komen dan 's avonds weer terug. Dit is de enige speler die erin blijft. Persoonlijk vind ik hem ook 1 van de beste
-
Ik kan je wel een linkje geven naar wat gespeelde wedstrijden tegen andere (forum) 11 man teams. Op zich wel leuk om te zien vind ik zelf'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij speelt in ieder geval voorin. Maar nogmaals, met 4/5 man clubs spelen of met en tegen 11 man is een wereld van verschil.quote:![]()
Is dat geen lagfeest?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij speelt in ieder geval voorin. Maar nogmaals, met 4/5 man clubs spelen of met en tegen 11 man is een wereld van verschil.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jullie zuigen gewoon ballen.Ja kan wel weer een keer. even datumpje prikken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ligt ook aan je eigen connectie, maar heb zelden last van lag. Soms alleen wat button delay, maar niks ernstigs. Als je BF4 met 64 man kan spelen dan moet 22 op Fifa ook wel lukkenquote:![]()
Heb je wel eens 11 tegen 11 gespeeld dan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet echt maar als zijn spits echt veel vaker zou scoren bv kan ik dat zien als dat ik nog een hele hoop kan verbeteren..![]()
Heb je op 27 oktober nog een gaatje in je agenda?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jullie zuigen gewoon ballen.
[..]
Ja kan wel weer een keer. even datumpje prikken.![]()
nope, ook wel benieuwd naar die vidsquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel eens 11 tegen 11 gespeeld dan?hier gaat met meestal al mis als we er meer dan 5 hebben. maar komt denk ik ook omdat iedereen die speelt wel een drang naar voren heeft uiteindelijk.
Oeh helaas. Dan zit ik met de honden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb je op 27 oktober nog een gaatje in je agenda?🍆![]()
BF4 heeft dedicated servers, fifa nietquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt ook aan je eigen connectie, maar heb zelden last van lag. Soms alleen wat button delay, maar niks ernstigs. Als je BF4 met 64 man kan spelen dan moet 22 op Fifa ook wel lukken![]()
![]()
Ik stuur je wel een link, daar staan een aantal van tegen de beste 11 man teams vs. het team waar ik mee speelquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, ook wel benieuwd naar die vidshier gaat met meestal al mis als we er meer dan 5 hebben. maar komt denk ik ook omdat iedereen die speelt wel een drang naar voren heeft uiteindelijk.
![]()
account nodig om het te kunnen zienquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een link, daar staan een aantal van tegen de beste 11 man teams vs. het team waar ik mee speelspelen jullie wel ook gewoon tegen 2 man teams enzo?
Nee, alleen maar 11 tegen 11.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
account nodig om het te kunnen zienspelen jullie wel ook gewoon tegen 2 man teams enzo?
![]()
nicequote:wel echt totaal anders ja
Na 21.00 heb ik wel een gaatje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb je op 27 oktober nog een gaatje in je agenda?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
5/5, 6/6, 7/7 (vaak speel je dan nog tegen 2/3 man) is echt zoveel makkelijker dan 11 tegen 11. Daarom kijkt men ook niet naar statistieken, maar naar hoe je speelt. Veel scoren tegen een CPU verdediging/keeper is niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicewel echt totaal anders ja
![]()
Het lijkt mij nou niet echt moeilijker om te scoren tegen 4 losse personen dan tegen 1 Any, maar goed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
5/5, 6/6, 7/7 (vaak speel je dan nog tegen 2/3 man) is echt zoveel makkelijker dan 11 tegen 11. Daarom kijkt men ook niet naar statistieken, maar naar hoe je speelt. Veel scoren tegen een CPU verdediging/keeper is niet zo moeilijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoezo ik heb gewoon betaald tot 22.00 hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Na 21.00 heb ik wel een gaatje.![]()
in die ene minuut start iedereen toch fifa nog op enzoquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo ik heb gewoon betaald tot 22.00 hoor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
4 losse personen kunnen natuurlijk zelf hun lengte etc. instellen (en hebben een veel hogere rating dan die ANY spelers).quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het lijkt mij nou niet echt moeilijker om te scoren tegen 4 losse personen dan tegen 1 Any, maar goed.![]()
Toch lijkt de samenwerking mij een stuk lastiger dan wanneer het 1 Any is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:15 schreef Freire het volgende:
[..]
4 losse personen kunnen natuurlijk zelf hun lengte etc. instellen (en hebben een veel hogere rating dan die ANY spelers).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb je moeder wel verwend hoor na 5 minuten..quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo ik heb gewoon betaald tot 22.00 hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga eerst maar eens 11 tegen 11 spelen en kom dan nog eens terug.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het lijkt mij nou niet echt moeilijker om te scoren tegen 4 losse personen dan tegen 1 Any, maar goed.![]()
Als je verdedigers hebt die ook echt willen en blijven verdedigen moet het wel lukken imo. Al kan ik daar persoonlijk geen lol aan belevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toch lijkt de samenwerking mij een stuk lastiger dan wanneer het 1 Any is.Als je op ANY staat en alleen de verdediging + 1 CDM nog over zijn is t ook al konko saai
![]()
![]()
Of jij vertelt even hoe jij het ziet. Zoiets noemen ze een gesprek.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens 11 tegen 11 spelen en kom dan nog eens terug.![]()
Dat is dus waar ik ook aan denk. meestal verslapt de concentratie een beetje stapt toch iets vaker in, kan dan misschien nog net corrigeren met een andere speler. maar als je dus 4 man hebt die alleen maar moeten verdedigen, lijkt mij onbegonnen werk. en dan ook nog eens met backs die wel/niet opkomen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Als je verdedigers hebt die ook echt willen en blijven verdedigen moet het wel lukken imo. Al kan ik daar persoonlijk geen lol aan belevenAls je op ANY staat en alleen de verdediging + 1 CDM nog over zijn is t ook al konko saai
#FreeTrapz![]()
gewoon 9 at the back spelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
over zijn is t ook al konko saai
Dat is dus waar ik ook aan denk. meestal verslapt de concentratie een beetje stapt toch iets vaker in, kan dan misschien nog net corrigeren met een andere speler. maar als je dus 4 man hebt die alleen maar moeten verdedigen, lijkt mij onbegonnen werk. en dan ook nog eens met backs die wel/niet opkomen.
Dat begrijp ik, maar het is gewoon moeilijk om zoiets uit te leggen. Zoiets moet je ervaren. Ik kan wel blijven zeggen dat het veel moeilijker is, maar totdat je het hebt gespeeld is er geen zinnig woord over te zeggen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of jij vertelt even hoe jij het ziet. Zoiets noemen ze een gesprek.![]()
er zijn dus versies van club waar ze wel passen en niet met 8 man aanvallen en niet verdedigenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het is gewoon moeilijk om zoiets uit te leggen. Zoiets moet je ervaren. Ik kan wel blijven zeggen dat het veel moeilijker is, maar totdat je het hebt gespeeld is er geen zinnig woord over te zeggen.![]()
hard to believe.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, want iets ervaren gaat natuurlijk exclusief over de eerste keer dat iemand jouw moeder douwt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:29 schreef Kamikazie het volgende:
Zoiets moet je ervarenhet gaat over clubs niet de eerste keer dat je een nauwe chick neukt.
![]()
Je hebt clubs zoals jullie clubs spelen en je hebt clubs waar men serieus met 11 man speelt. Ik zelf vind alleen het laatste leuk, alles minder dan met en tegen 7 man is echt dodelijk saai. Dan speel ik het liever niet, maar gewoon UT.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er zijn dus versies van club waar ze wel passen en niet met 8 man aanvallen en niet verdedigen![]()
hard to believe.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
in die grot kun je kan heel FOK! kamperen jonguh![]()
Dat zeg ik toch niet? Zeg alleen dat je net doet alsof het heel speciaal is terwijl dat wel meevalt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, want iets ervaren gaat natuurlijk exclusief over de eerste keer dat iemand jouw moeder douwt.![]()
Bedankt dat je het dan alsnog even komt relativerenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Zeg alleen dat je net doet alsof het heel speciaal is terwijl dat wel meevalt.![]()
![]()
![]()
BohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:52 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhib4 CB's omdraaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ib4 0 verdedigende middenvelders
ib4 loan players op de bank![]()
![]()
Waarom zou je die verdedigers omdraaien? Ik merk dat echt nooit ingame..
Voor de ekte ekte autistenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom zou je die verdedigers omdraaien? Ik merk dat echt nooit ingame..![]()
![]()
rechtpoot op links en andersom lijkt me juist handiger. In fifa gaan 9 van de 10 spelers binnendoor. Dan is het toch handiger om de goede voet richting de kant te hebben waar de bal komt?oranje is je cb. Dan kan hij met zijn rechtervoet beter blokkeren dan met links.
Geen idee of dit ingame iets uit maakt. Nog nooit op gelet eigenlijk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
met pace maak je meer goed dan met een bepaald been op een bepaalde plek te staan (in fifa dan)quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:05 schreef over_hedge het volgende:
rechtpoot op links en andersom lijkt me juist handiger. In fifa gaan 9 van de 10 spelers binnendoor. Dan is het toch handiger om de goede voet richting de kant te hebben waar de bal komt?
[ afbeelding ] oranje is je cb. Dan kan hij met zijn rechtervoet beter blokkeren dan met links.
Geen idee of dit ingame iets uit maakt. Nog nooit op gelet eigenlijk.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Inb4 dingen die geen reet uitmakenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:56 schreef Freire het volgende:
[..]
ib4 CB's omdraaien
ib4 0 verdedigende middenvelders
ib4 loan players op de bank![]()
Ik wil graag een autist zijn geen randdebiel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:08 schreef Freire het volgende:
[..]
https://mijnajaxkaart.ajax.nl/pageid=282
Je kunt je hier aanmeldenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag een autist zijn geen randdebiel.
En dan moet je naar spelers kijken zoals Serero![]()
![]()
terechte klachtquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit.
Moet dit nou weer?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit.
met serero hadden ze gewonnen van barca
kijk nog liever naar die mislukkeling van een serero dan naar clasie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
met serero hadden ze gewonnen van barca
kijk nog liever naar die mislukkeling van een serero dan naar clasie
Ja nu zal hij wel happen met die spoiler tag eronder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Autist gespot.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
kijk nog liever naar die mislukkeling van een serero dan naar clasie![]()
![]()
Huh waar is DS2quote:
sorry DS2 echt sorryPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Spotten met iemand. TR gemacht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Huh waar is DS2
sorry DS2 echt sorryRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hopelijk wel op tijd terug voor 5 decemberquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero heeft het al zwaar genoeg, nog geblesseerd en nu is die keeper van Zuid-Afrika ook nog doodgeschoten![]()
En pistorius in het gevang zit allemaal niet meequote:Op maandag 27 oktober 2014 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero heeft het al zwaar genoeg, nog geblesseerd en nu is die keeper van Zuid-Afrika ook nog doodgeschotenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die is sowieso niet goed bij zijn hoofd. Heb je die vriendin gezien (toen ze nog leefde)quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En pistorius in het gevang zit allemaal niet mee![]()
Is het dan erger?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is sowieso niet goed bij zijn hoofd. Heb je die vriendin gezien (toen ze nog leefde)
En we gaan weer naar het dieptepunt van de dag.quote:
Nee hoor. Dat is al geweest.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En we gaan weer naar het dieptepunt van de dag.![]()
Nee dit is wel het dieptepunt.. Een dode erger vinden omdat ze knapper is.quote:
Niet mee eens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dit is wel het dieptepunt.. Een dode erger vinden omdat ze knapper is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: