SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
IF Nigel de Jong
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vind het na die update echt een stuk minder leuk :/
Vooral het verdedigen als iemand op snelheid op je af komt slaat nergens op; verdedigers gaan of gewoon aan de kant of ze reageren pas als diegene er naast staat
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzo
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niks anders aan het verdedigen johquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Vooral het verdedigen als iemand op snelheid op je af komt slaat nergens op; verdedigers gaan of gewoon aan de kant of ze reageren pas als diegene er naast staat
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
NBA > FifaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houdenquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik heb het juist andersomquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houden
Denk dat het eerder aan je eigen spel ligt. Of je komt gewoon betere spelers tegen.![]()
Gewoon FIFA doen
Ik vind het nog steeds een van de beste FIFA's van de afgelopen paar jaar. Speelt gewoon erg lekker weg en zeker in H2H kan je echt een speelwijze beheersen en daarmee winnen.![]()
Er is niets veranderd aan het verdedigen joh. Ik merk er niks van en het was ook geen onderdeel van de patch. Zit allemaal tussen je oren. Maar als jij het spel daardoor voor jezelf wil laten verzieken, be my guest. Wel zonde alleen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cups of seizoen maakt niet uit (D1 heeft betere spelers dan cups over het algemeen), maar verdedigers gaan gewoon aan de kant als er iemand op hoge snelheid aan komt dribbelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Denk dat het eerder aan je eigen spel ligt. Of je komt gewoon betere spelers tegen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Beleef er gewoon minder plezier aan dan voorheenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niets veranderd aan het verdedigen joh. Ik merk er niks van en het was ook geen onderdeel van de patch. Zit allemaal tussen je oren. Maar als jij het spel daardoor voor jezelf wil laten verzieken, be my guest. Wel zonde alleen.
Komt natuurlijk omdat je op die xbox one zit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Beleef er gewoon minder plezier aan dan voorheen![]()
ah, dat is het natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat je op die xbox one zit.
jullie voelen ook 0,0 verschil in dribbelen? Pre patch vs post patch?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Je moet gewoon even wat anders proberen joh. Nu ik silvers heb ontdekt beleef ik de tijd van m'n leven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:25 schreef The_Yakuza het volgende:
jullie voelen ook 0,0 verschil in dribbelen? Pre patch vs post patch?
Castaignos, Bebe, Ola John, Kishna, Promessi, Ebicilio wat een geweldenaren.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zilver fitness team is misschien wel een leuk ideequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moet gewoon even wat anders proberen joh. Nu ik silvers heb ontdekt beleef ik de tijd van m'n leven.
Castaignos, Bebe, Ola John, Kishna, Promessi, Ebicilio wat een geweldenaren.![]()
Dit is trouwens ook weer een excellent voorbeeld van keeperskillz
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2963576.page
Kutte is dat je dan maar 5 golds op de bank kan zettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zilver fitness team is misschien wel een leuk idee![]()
Dit is trouwens ook weer een excellent voorbeeld van keeperskillz
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2963576.page
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat hele skill dribbelen werkt voor geen meter meer. Op de één of andere manier win ik nu wel heel veel wedstrijden. Zal wel in de fase zitten dat het weer even mag van EA.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzoMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ben het echt helemaal met je eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat hele skill dribbelen werkt voor geen meter meer.
Voor de patch deed ik dat supervaak en scoorde daaruit ook vet vaak, nu werkt dat inderdaad voor geen meter meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oemand nog maar Kees gekeken? Bij Ivo Niehe..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, al verloor ik maar had ik een paar mooie solo's in zo'n wedstrijd had ik er toch nog een redelijk gevoel over. Nu is het gewoon passen en rennen voor mn gevoel. Al is dat wel een speelstijl die ik jaren heb gespeeld. Misschien vandaar de overwinningenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben het echt helemaal met je eens
Voor de patch deed ik dat supervaak en scoorde daaruit ook vet vaak, nu werkt dat inderdaad voor geen meter meerMaar diep van binnen lach ik.![]()
Link?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Oemand nog maar Kees gekeken? Bij Ivo Niehe..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Cerci vind ik veel beter dan Dos Santos.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/aanmerkingen? Sorry voor de futhead maar wilde prijsje weten
En dan kun je ook eventueel iets met Italianen doen op rechts (Marchisio, De Sciglio, Juve CB ipv Luiz). Modric dan wel op de plek van Iniesta.![]()
Ramos voor 9 chem?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/aanmerkingen? Sorry voor de futhead maar wilde prijsje wetenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of Marcelo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
thiago silva >>> david luizquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips/aanmerkingen? Sorry voor de futhead maar wilde prijsje wetenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Ik had dat groene linkje nog in m'n achterhoofd, maar ja, die gaat natuurlijk weg dan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weekendje naar Brussel geweest dan. Gelukkig geen problemen gehad in het hotel dat ik geen paspoort had. Rijbewijs was voldoende. En ik ben geen badboy dat ik in aanraking kom met de politie.
Gemengde gevoelens over de stad zelf. Het heeft wel veel mooie oude gebouwen, maar aan de andere kant zijn de kroegjes enzo niet helemaal mijn ding. Tenminste, wat we hadden gezien dan. Atomium, grote markt, kathedraal, etc etc allemaal wel lachen, maar Manneke Pis was echt de grap van de eeuw. We kwamen aangelopen op de kruising waar dat ding stond, echt een beeldje van 20 centimeter ofzo. We zeiden tegen elkaar ook echt meteen: huh, is dit het?Selfie gemaakt en gelijk weer weg gegaan.
En een hoeveelheid crackies daar... Man, man, man.. Nog niet zo veel bedelaars en zwervers bij elkaar gezien. 's Avonds zaten er gewoon een stuk of 20 naast elkaar bij het centraal station. Bah bah. Als iemand mij zou vragen om advies, dan zou ik Brussel afraden. Een Antwerpen bijvoorbeeld is gewoon een leukere, gezelligere stad.
Al met al wel een leuk weekend gehad met mijn vriendin.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit hoor ik echt van iedereen ja. Antwerpen is idd wel heel leuk. Gent ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
Weekendje naar Brussel geweest dan. Gelukkig geen problemen gehad in het hotel dat ik geen paspoort had. Rijbewijs was voldoende. En ik ben geen badboy dat ik in aanraking kom met de politie.
Gemengde gevoelens over de stad zelf. Het heeft wel veel mooie oude gebouwen, maar aan de andere kant zijn de kroegjes enzo niet helemaal mijn ding. Tenminste, wat we hadden gezien dan. Atomium, grote markt, kathedraal, etc etc allemaal wel lachen, maar Manneke Pis was echt de grap van de eeuw. We kwamen aangelopen op de kruising waar dat ding stond, echt een beeldje van 20 centimeter ofzo. We zeiden tegen elkaar ook echt meteen: huh, is dit het?Selfie gemaakt en gelijk weer weg gegaan.
En een hoeveelheid crackies daar... Man, man, man.. Nog niet zo veel bedelaars en zwervers bij elkaar gezien. 's Avonds zaten er gewoon een stuk of 20 naast elkaar bij het centraal station. Bah bah. Als iemand mij zou vragen om advies, dan zou ik Brussel afraden. Een Antwerpen bijvoorbeeld is gewoon een leukere, gezelligere stad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
brugge is ook wel leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit hoor ik echt van iedereen ja. Antwerpen is idd wel heel leuk. Gent ook.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Mooi verhaal, lekker kort ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
Grapje leuk dat je het na je zin hebt gehad![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef Freire het volgende:
NBA > FifaWel langer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat wel jammer was, we waren naar het Europees Parlement gegaan en blijkbaar kan je dan ook echt die zaal enzo zien. Maar dat is dus alleen doordeweeksquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit hoor ik echt van iedereen ja. Antwerpen is idd wel heel leuk. Gent ook.![]()
Volgende keer maar inderdaad naar Gent, Luik of Brugge ofzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuven is ook erg leuk. Wel hele erge studentenstad maar wel vetquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat wel jammer was, we waren naar het Europees Parlement gegaan en blijkbaar kan je dan ook echt die zaal enzo zien. Maar dat is dus alleen doordeweeks![]()
Volgende keer maar inderdaad naar Gent, Luik of Brugge ofzo.![]()
![]()
Voor een dag ofzo wel. Mooie stad, maar sfeer in Gent en Antwerpen is wel leuker. Veel meer te doen en gezelliger.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja precies. Ik wil iets kunnen doen. Brussel heb je allemaal wel dingen als Atomium enzo, maar ja, we hebben dat ding even gezien, paar foto's gemaakt en weer wegwezen daar. Om erin te willen moest je kapot lang in de rij gaan staan om een ticket te kopen en dan daarna weer in een andere rij om in dat ding te kunnen. Dikke doei, tram weer terugquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor een dag ofzo wel. Mooie stad, maar sfeer in Gent en Antwerpen is wel leuker. Veel meer te doen en gezelliger.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb echt veel familie wonen in Brussel en Vilvoorde (klein plaatsje grenzend aan Brussel) en het begint daar echt steeds meer op een grote asielzoekers centrum te lijken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef DuTank het volgende:
Overal lopen er zwervers of van die oude Golf 2'tjes met een Bulgaars/Pools/Roemeens kenteken. Je ziet in iedere straat wel een ingetikte autoruit.
Ik ben ook blij dat ik alles nog hebquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb echt veel familie wonen in Brussel en Vilvoorde (klein plaatsje grenzend aan Brussel) en het begint daar echt steeds meer op een grote asielzoekers centrum te lijken.
Overal lopen er zwervers of van die oude Golf 2'tjes met een Bulgaars/Pools/Roemeens kenteken. Je ziet in iedere straat wel een ingetikte autoruit.. Mijn vriendin met d'r gloednieuwe iPhone 6 die ze af en toe in haar broekzak had (en half eruit stak) is niet eens gejat. Godswonder hoor als je ziet wat daar allemaal rondloopt
Amsterdamquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Dus bij deze; favoriete stad ter wereld van jullie?
Ik denk New York, of Praag.![]()
Istanbul, maar ik denk dat New York net zo tof is om te zien. Staat wel op m'n lijstje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk New York, of Praag.
Beide nog nooit geweest. Maar ik vond Salta in Argentinië echt heel tofquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk New York, of Praag.
Elke stad heeft z'n eigen charme.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
NY, Londen en Montreal van de steden waar ik ben geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk New York, of Praag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tuurlijk, en het ligt er ook aan waar je naar op zoek bent maar het was meer algemeen bedoeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beide nog nooit geweest. Maar ik vond Salta in Argentinië echt heel tof
Elke stad heeft z'n eigen charme..
![]()
Rome.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en het ligt er ook aan waar je naar op zoek bent maar het was meer algemeen bedoeld.
Vooral ook mooie herinneringen aan die stad, omdat we er met school naar toe gingen in de 5e klasquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was ook erg vet ja. Een groot openlucht museum.
Oh dat deden ze bij ons ook, maar ik heb toen voor Barca gekozen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vooral ook mooie herinneringen aan die stad, omdat we er met school naar toe gingen in de 5e klas![]()
Je kon bij ons kiezen voor Rome of Griekenland. Maar alle kk nerdjes gingen naar Griekenland en de bazen (en chicks) gingen naar Rome. Machtig mooi, avondje helemaal misdragen, moest je de volgende dag na het eten niet meer weg (Spaanse trappen/Trevi fontein). Zat je met alle rebellen van de avond ervoor alsnog bij elkaar het restaurant en het hotel op stelten te zettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh dat deden ze bij ons ook, maar ik heb toen voor Barca gekozen.
21 = 5quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja maar in rome kom je om de 2 meter een zwerver tegen die je voor money begtquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Elke grote stad heeft rijke en arme![]()
Wij hadden niks te kiezen, gewoon naar Parijs.
Tevens de enige wereldstad waar ik ben geweest (Amsterdam zie ik niet als wereldstad en sowieso Amsterdam)
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altijd met witte schmink, discriminatie ten top.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:13 schreef Tim86 het volgende:
NWS / Agressieve clowns terrorisen Zuid-Frankrijk
Clowns...freaky fuckers![]()
Ik keek alleen om te kijken of men weer lager dan laag zou zakken en ja hoor, gelijk massaal opgekocht, 167k laagste BIN.
En op open bid zie je al 100k geboden worden![]()
![]()
Las Vegas is mijn nummer 1 stad in de wereldAlles wat het leven leuk maakt is daar.
Toronto als een goede tweede wereldstad. Daar was het vooral schoon, en voelde me daar erg veilig. Indrukwekkende skyline en op 360 meter hoogte eten in de CN tower
NY vond ik wat tegenvallen. Werd er niet verrast, omdat je NY al in elke serie en film ziet. Was meer een feest der herkenning.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Net als schilderijen van dooie mensen. Die worden ook meer waard.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik keek alleen om te kijken of men weer lager dan laag zou zakken en ja hoor, gelijk massaal opgekocht, 167k laagste BIN.
En op open bid zie je al 100k geboden wordenMaar diep van binnen lach ik.![]()
kneuzenvolkquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
En op open bid zie je al 100k geboden worden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet raar, iedereen wilt met een dood iemand spelenquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:20 schreef DutchSL het volgende:
En op open bid zie je al 100k geboden worden![]()
Sydney (6 maanden gewoond, dus niet geheel objectief)
volgens mij is iets als een favoriete stad aangeven sowieso niet objectief, maar dat terzijdequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Sydney (6 maanden gewoond, dus niet geheel objectief)
![]()
Las Vegasquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Las Vegas is mijn nummer 1 stad in de wereldAlles wat het leven leuk maakt is daar.
Toronto als een goede tweede wereldstad. Daar was het vooral schoon, en voelde me daar erg veilig. Indrukwekkende skyline en op 360 meter hoogte eten in de CN tower
NY vond ik wat tegenvallen. Werd er niet verrast, omdat je NY al in elke serie en film ziet. Was meer een feest der herkenning.![]()
![]()
Daar vond ik dus echt geen reet aan he, kwam ook omdat ik daar met mijn ouders was wss maar toch
Zat totaal geen sfeer in vond ik.![]()
wel veel prostituees daarquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Las Vegas![]()
![]()
Daar vond ik dus echt geen reet aan he, kwam ook omdat ik daar met mijn ouders was wss maar toch
Zat totaal geen sfeer in vond ik.![]()
beetje een kut opmerking over zijn moeder ditquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
beetje een kut opmerking over zijn moeder dit
Niet van jou verwacht dit Tim![]()
![]()
![]()
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: