SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
IF Nigel de Jong
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vind het na die update echt een stuk minder leuk :/
Vooral het verdedigen als iemand op snelheid op je af komt slaat nergens op; verdedigers gaan of gewoon aan de kant of ze reageren pas als diegene er naast staat
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzo
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Niks anders aan het verdedigen johquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Vooral het verdedigen als iemand op snelheid op je af komt slaat nergens op; verdedigers gaan of gewoon aan de kant of ze reageren pas als diegene er naast staat
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
NBA > FifaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houdenquote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik heb het juist andersomquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houden
Denk dat het eerder aan je eigen spel ligt. Of je komt gewoon betere spelers tegen.![]()
Gewoon FIFA doen
Ik vind het nog steeds een van de beste FIFA's van de afgelopen paar jaar. Speelt gewoon erg lekker weg en zeker in H2H kan je echt een speelwijze beheersen en daarmee winnen.![]()
Er is niets veranderd aan het verdedigen joh. Ik merk er niks van en het was ook geen onderdeel van de patch. Zit allemaal tussen je oren. Maar als jij het spel daardoor voor jezelf wil laten verzieken, be my guest. Wel zonde alleen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens hoor, verdedigers leggen gewoon de rode loper soms uit. Voor de update reageerden ze wel iets sneller en waren LB Y ballen ook beter tegen te houdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cups of seizoen maakt niet uit (D1 heeft betere spelers dan cups over het algemeen), maar verdedigers gaan gewoon aan de kant als er iemand op hoge snelheid aan komt dribbelen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
Denk dat het eerder aan je eigen spel ligt. Of je komt gewoon betere spelers tegen.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Beleef er gewoon minder plezier aan dan voorheenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niets veranderd aan het verdedigen joh. Ik merk er niks van en het was ook geen onderdeel van de patch. Zit allemaal tussen je oren. Maar als jij het spel daardoor voor jezelf wil laten verzieken, be my guest. Wel zonde alleen.
Komt natuurlijk omdat je op die xbox one zit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Beleef er gewoon minder plezier aan dan voorheen![]()
ah, dat is het natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat je op die xbox one zit.
jullie voelen ook 0,0 verschil in dribbelen? Pre patch vs post patch?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Je moet gewoon even wat anders proberen joh. Nu ik silvers heb ontdekt beleef ik de tijd van m'n leven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:25 schreef The_Yakuza het volgende:
jullie voelen ook 0,0 verschil in dribbelen? Pre patch vs post patch?
Castaignos, Bebe, Ola John, Kishna, Promessi, Ebicilio wat een geweldenaren.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zilver fitness team is misschien wel een leuk ideequote:Op zondag 26 oktober 2014 21:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je moet gewoon even wat anders proberen joh. Nu ik silvers heb ontdekt beleef ik de tijd van m'n leven.
Castaignos, Bebe, Ola John, Kishna, Promessi, Ebicilio wat een geweldenaren.![]()
Dit is trouwens ook weer een excellent voorbeeld van keeperskillz
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2963576.page
Kutte is dat je dan maar 5 golds op de bank kan zettenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zilver fitness team is misschien wel een leuk idee![]()
Dit is trouwens ook weer een excellent voorbeeld van keeperskillz
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2963576.page
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat hele skill dribbelen werkt voor geen meter meer. Op de één of andere manier win ik nu wel heel veel wedstrijden. Zal wel in de fase zitten dat het weer even mag van EA.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
In het begin wel veel plezier beleefd, maar ga denk ik wel gewoon CoD halen ofzoMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ben het echt helemaal met je eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat hele skill dribbelen werkt voor geen meter meer.
Voor de patch deed ik dat supervaak en scoorde daaruit ook vet vaak, nu werkt dat inderdaad voor geen meter meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oemand nog maar Kees gekeken? Bij Ivo Niehe..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, al verloor ik maar had ik een paar mooie solo's in zo'n wedstrijd had ik er toch nog een redelijk gevoel over. Nu is het gewoon passen en rennen voor mn gevoel. Al is dat wel een speelstijl die ik jaren heb gespeeld. Misschien vandaar de overwinningenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ben het echt helemaal met je eens
Voor de patch deed ik dat supervaak en scoorde daaruit ook vet vaak, nu werkt dat inderdaad voor geen meter meerMaar diep van binnen lach ik.![]()
Link?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Oemand nog maar Kees gekeken? Bij Ivo Niehe..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: