abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145969281

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1

23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
  zondag 26 oktober 2014 @ 19:58:15 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_145969634
Ik zie nu pas dat we een maand lang geen wedstrijd gewonnen hebben :{ :') . Gek.
2000 light years from home
pi_145969674
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Merkie het volgende:
Ik zie nu pas dat we een maand lang geen wedstrijd gewonnen hebben :{ :') . Gek.
pi_145970153
Niet de laatste maand, een maand.
pi_145970780
Feyenoord. O+
pi_145971457
quote:
Verloren bedoel je?
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:40:45 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_145971716
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Verloren bedoel je?
Nee, tussen 10 augustus en 27 september hebben we niks gewonnen :o .
pi_145972239
Gewoon weer derde staan. _O_
pi_145972309
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee, tussen 10 augustus en 27 september hebben we niks gewonnen :o .
Tsja, daarom stonden we dan ook een tijdje in het rechterrijtje :')

De overwinning op GAE was ook net op tijd voor er volledige crisis zou ontstaan, maar iedereen zag wel dat het team nog zoekende was. Het was gewoon onverwachts dat Mathijsen zo veel verval had en al onze flankspelers hopeloos uit vorm waren.
Ik denk dat je dit Feyenoord eigenlijk pas moet gaan beoordelen na het banken van Mathijsen en Schaken, en dus met het centrale duo Van Beek en Kingkong en Toornstra op de flank, dat liep eigenlijk vrij snel goed. Als we nu nog wat doelpuntjes gaan maken kunnen we best wel eens een heel stabiel seizoen tegemoet zien :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_145972962
quote:
Dat valt je nu pas op?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_145973013
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gewoon weer derde staan. _O_
Begin van het seizoen wordt imo steeds frustrerender als je ziet hoe het nu gaat.
pi_145973053
quote:
9s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Begin van het seizoen wordt imo steeds frustrerender als je ziet hoe het nu gaat.
Het is gewoon schandalig dat je drie keer thuis verliest.
pi_145973228
Feyenoord staat gewoon prima nu. Met Vermeer, Wilkshere, El Ahmadi, Clasie en Toornstra heb je ook gewoon spelers met een hoop ervaring, dat komt de stabiliteit ook wel ten goede. Centrale duo staat ook prima nu met een geweldige Vermeer in hun rug ipv een weifelende Mulder. Positiespel is beter dan het ooit onder Koeman is geweest en Feyenoord zal serieus mee gaan doen om de titel, een Ajax is bijvoorbeeld echt niet beter, dat heeft Feyenoord wel in de Klassieker bewezen. Alleen van PSV hebben we veel te vrezen denk ik, al wisten die het afgelopen jaren vakkundig te verneuken.
pi_145973434
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord staat gewoon prima nu. Met Vermeer, Wilkshere, El Ahmadi, Clasie en Toornstra heb je ook gewoon spelers met een hoop ervaring, dat komt de stabiliteit ook wel ten goede. Centrale duo staat ook prima nu met een geweldige Vermeer in hun rug ipv een weifelende Mulder. Positiespel is beter dan het ooit onder Koeman is geweest en Feyenoord zal serieus mee gaan doen om de titel, een Ajax is bijvoorbeeld echt niet beter, dat heeft Feyenoord wel in de Klassieker bewezen. Alleen van PSV hebben we veel te vrezen denk ik, al wisten die het afgelopen jaren vakkundig te verneuken.
Ajax is niet beter, dat heb ik wel vaker gehoord in de eerste seizoenshelft.
pi_145973637
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

ok
pi_145973669
quote:
PSV zit ook echt vol met egoīstische individualisten. Ik ben benieuwd nu Wijnaldum en Depay weer fit zijn hoe lang het duurt voor er onrust ontstaat, omdat iedereen vindt dat ie zelf moet spelen en elkander weinig gunt.

Er staat wel tegenover dat ze erg veel goede aanvallende spelers hebben.. ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_145973799
quote:
Yes, yes, krijg lekker veel hoop op de titel _O_ des te meer genot straks als die schaal weer naar Amsterdam gaat :9~
pi_145973816
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

PSV zit ook echt vol met egoīstische individualisten. Ik ben benieuwd nu Wijnaldum en Depay weer fit zijn hoe lang het duurt voor er onrust ontstaat, omdat iedereen vindt dat ie zelf moet spelen en elkander weinig gunt.

Er staat wel tegenover dat ze erg veel goede aanvallende spelers hebben.. ;(
Het is te hopen dat er daar wat flink mis gaat binnen hun selectie, want kwalitatief hebben ze echt een goed elftal nu.
pi_145973841
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Yes, yes, krijg lekker veel hoop op de titel _O_ des te meer genot straks als die schaal weer naar Amsterdam gaat :9~
ok
pi_145973866
quote:

[..]

Heb ik weinig last van. Het lijkt erop dat we na jaren eindelijk weer eens een team hebben dat veel zelfvertrouwen heeft en niet gelijk een goal tegen krijgt.

Ik heb wel vertrouwen in deze selectie, zeker als er in de winterstop nog een spits gehaald wordt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_145973884
quote:
12s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:59 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nice
pi_145974096
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de slechtste ajax selectie van de afgelopen 10 jaar. De huidige 2de plaats is gewoon geflatteerd.
pi_145974349
quote:
Wat me vooral opvalt is dat er weinig goals worden geīncasseerd.. de ploeg met de beste defensie wordt ook meestal kampioen. Clasie en El Ahmadi zijn toch in eerste instantie controleurs dus dan heb je een blok met 6 verdedigend ingestelde spelers. Alleen de spitspositie is een reden tot zorg.. die Kazim kan er weinig van en Te Vrede nog minder. Voor het overige ziet het er goed uit
pi_145974786
Met een redelijke spits kan je zo kampioen worden.
pi_145974874
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat me vooral opvalt is dat er weinig goals worden geīncasseerd.. de ploeg met de beste defensie wordt ook meestal kampioen. Clasie en El Ahmadi zijn toch in eerste instantie controleurs dus dan heb je een blok met 6 verdedigend ingestelde spelers. Alleen de spitspositie is een reden tot zorg.. die Kazim kan er weinig van en Te Vrede nog minder. Voor het overige ziet het er goed uit
Ja, en dan te bedenken dat je nog Bilal, Boetius, en Vilhena op de bank hebt zitten de afgelopen weken, dat betekent voor mij wel dat er nog voldoende potentie/ rek zit in dit elftal :)
pi_145975238
Maar hoe kan Boeitius zo gigantisch ver teruggevallen zijn? Om na bijna 3 maanden nog steeds te spreken van een vormdip....

Ik weet dat hij op vakantie ontmaagd is maar zou dat zoveel invloed hebben gehad?
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:39:30 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_145975340
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef eight het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de slechtste ajax selectie van de afgelopen 10 jaar. De huidige 2de plaats is gewoon geflatteerd.
Die overwinning van vorige maand is echt de meest gestolen ooit :').
pi_145975408
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:37 schreef Henrys het volgende:
Maar hoe kan Boeitius zo gigantisch ver teruggevallen zijn? Om na bijna 3 maanden nog steeds te spreken van een vormdip....

Ik weet dat hij op vakantie ontmaagd is maar zou dat zoveel invloed hebben gehad?
Vorige week had hij een erg sterke invalbeurt. Jammer dat hij dat niveau vandaag niet door kan zetten.
pi_145975440
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef eight het volgende:
Vorige week had hij een erg sterke invalbeurt
2 goede acties :')
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:45:59 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_145975693
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:59 schreef eight het volgende:

[..]

Dat valt je nu pas op?
Nee, maar in mijn herinnering was het eigenlijk wat minder erg dan als ik het zo terugzie.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:00:59 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145976563
quote:

[..]

Meh. Eerder noodzakelijk om iets op te bouwen. Ik word best wel vrolijk van het spel van Feyenoord dit seizoen. Voorgaande jaren was het toch vooral teren op erg sterke punten, wat ook niet verkeerd is natuurlijk. Rutten maakt er wat meer een echt collectief van. Dat gaat nu eenmaal met vallen en opstaan

Open deur out.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_145977209
Lijken nu te beseffen dat voor elk punt keihard geknokt moet worden dat is iets dat al jaaaaaren niet meer te zien is geweest.
blablablabla
pi_145978367
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef eight het volgende:

[..]

Vorige week had hij een erg sterke invalbeurt. Jammer dat hij dat niveau vandaag niet door kan zetten.
Dat viel ook allemaal wel mee, twee goede lange ballen. Voor de rest stelde die invalbeurt ook niet zoveel voor.
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 22:34:12 #34
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_145978619
Hopelijk blijft Vilhena in de basis maar dat zal wel niet.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:46:46 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_145979355
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk blijft Vilhena in de basis maar dat zal wel niet.
Immers > Vilhena

helaas.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:03:46 #36
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_145980237
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef TC03 het volgende:
Immers > Vilhena
_O-
pi_145981602
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Immers > Vilhena

helaas.
Nee joh :{
blablablabla
pi_145983930
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee. Want die kan er echt helemaal geen klote van. Die Kazan heeft in ieder geval nog wat fysiek en een aardige aanname.
Die is er dan niet meer natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_145984316
Minste tegendoelpunten. En in een maandje van kansloos naar 3e plek. Toch netjes.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145984719
quote:
El Ahmadi steunt Vilhena: 'Hij hoort eigenlijk gewoon in het elftal'

Feyenoord moest het zondag tegen SC Cambuur zien te redden zonder Lex Immers, die last had van zijn hamstring en niet bij de wedstrijdselectie zat. Door de afwezigheid van Immers kreeg Tonny Vilhena weer eens een basisplaats en Karim El Ahmadi vond dat de jongeling het uitstekend deed. "Als hij zoals vandaag speelt, hoort hij eigenlijk gewoon in het elftal", zei de middenvelder.

De negentienjarige Vilhena begon dit seizoen als basisspeler, maar door de slechte resultaten uit de eerste weken van het seizoen begon Fred Rutten zijn opstelling te veranderen. Vilhena belandde op de bank en moest daar wachten op een nieuwe kans. Die kwam er zondagmiddag: Vilhena bleef negentig minuten op het veld staan en won met Feyenoord met 0-1 in Leeuwarden.

"Ik vind echt dat Tonny het uitstekend heeft gedaan, zeker gezien het feit dat hij een paar weken op de bank heeft gezeten", stelde El Ahmadi in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Als je dan weer een kans krijgt, moet je het laten zien. En dat heeft hij gedaan." Immers kan in de eerstvolgende competitiewedstrijd van Feyenoord, thuis tegen PEC Zwolle, waarschijnlijk alweer meedoen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 07:08:19 ]
pi_145984730
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 02:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Minste tegendoelpunten.

[...]
Tevens de (gedeeld) minst productieve aanval uit de top-10 van de ranglijst, om het even te relativeren.

Maar 3e plaats is wel erg fijn oO<
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_145985461
quote:
Colin Kazim-Richards wordt in de Nederlandse competitie voor de eerste keer geconfronteerd met het fenomeen kunstgras. Zijn trainer Fred Rutten noemt dat speelveld cynisch altijd K-gras, verwijzend naar een scheldwoord met drie letters.

De spits zelf is ook geen fan van het kunstgras. ''Het voelde alsof ik op blote voeten over beton rende’’, zei de spits hoofdschuddend tegenover De Telegraaf. Kazim begrijpt niet waarom er in de eredivisie zoveel kunstgrasmatten worden aangelegd. ''Ik denk niet dat het goed is voor de eredivisie'', stelt hij.

Cambuur is overigens niet blij met alle kritiek op de grasmat. "Feyenoord heeft blijkbaar wel het vermogen om meer geld aan een goed hoofd- en trainingsveld te besteden. Wij niet'', vertelde directeur Gerard van den Belt eerder aan Voetbal International. ''We hebben het jaren gedaan en veel ellende meegemaakt met betrekking tot de kwaliteit van het veld.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 27 oktober 2014 @ 08:41:41 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145985524
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

zou gewoon een eis moeten zijn voor deelname aan het profvoetbal, als er geen geld voor is ga dan maar terug naar de amateurs
pi_145985563
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou gewoon een eis moeten zijn voor deelname aan het profvoetbal, als er geen geld voor is ga dan maar terug naar de amateurs
Inderdaad ja. Er zijn trouwens genoeg amateurs die hun veld goed op orde hebben, dus ik zie niet in waarom een profclub dat niet zou kunnen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_145986388
Als ze in het Stadio Olimpico in Rome en in het San Siro drie keer in de week op een echt grasveld kunnen voetballen dan moet Cambuur Leeuwarden toch ook in staat zijn om eens in de 14 dagen een acceptabel grasveld af te kunnen leveren, net zoals de amateurvereniging bij mij in het dorp dat kan.

Fred heeft Feyenoord trouwens echt aan het voetballen gekregen. Onder Koeman was het vooral zwoegen en ploeteren geblazen voor onze vriend Pelle.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:46:54 #46
277865 Sejt
Ondertitel
pi_145986800
quote:
Na onnodig verlies tegen Rijeka heeft Feyenoord uit bij Cambuur gelukkig gewonnen. Ik zeg 'gelukkig' omdat ik er altijd een beetje blij van word als Feyenoord wint. Maar ik bedoel 'gelukkig' ook letterlijk, er was mazzel bij. Want net als in Kroatië ging Feyenoord ook in Friesland slordig met de kansen om. Tegen Rijeka werd dat door de tegenstander afgestraft; Cambuur had, jammer voor die ploeg, niet zo'n spitsje rondlopen anders was Feyenoord weer onderuit gegaan.

Het is mooi om te zien dat Feyenoord klimt op de ranglijst van onze eredivisie, veel meer positiefs mag ik daar niet van zeggen. Want dan beīnvloed ik het verwachtingspatroon rond de club, dan verwachten de mensen te veel en daar worden ze bij Feyenoord zenuwachtig van. Laat ik daarom kritisch blijven, dat hebben ze misschien liever en eigenlijk helpt je dat ook, als je wil luisteren tenminste.

In Fred Rutten heb ik vertrouwen, die maakt zijn eigen keuzes wel, maar ik zou hem toch willen oproepen zorgvuldig om te gaan met de jonge, échte Feyenoorders in zijn ploeg. Ik vind dat hij Boëtius, bijvoorbeeld, onvoldoende krediet geeft. Waarom kreeg die zo weinig speeltijd afgelopen donderdag?

Manu miste de ene na de andere kans en Boëtius mocht er tien minuten voor tijd pas in. Ik begrijp dat niet. Wat ik ook niet begrijp is dat Karsdorp in Kroatië moest invallen, terwijl de veteraan Boulahrouz op de bank zat. Nu kreeg Karsdorp een bak met kritiek over zich heen omdat hij tekort schoot. Ja, vind je het gek onder die omstandigheden? Het regende, het veld was zwaar, de tegenstander was leep en er stond veel op het spel. Waarom mag Boulahrouz dan blijven zitten? Heel jammer.

Maar goed, de kater bleek toch wel verwerkt in Leeuwarden en ik zag daar een werkelijk excellente Jordy Clasie spelen. Een genot om naar te kijken. Nu moet alleen die Kazim zich focussen op zijn opdracht; scoren en zijn mond houden tegen de scheidsrechter. Dan volgt de jonge Manu hopelijk zijn voorbeeld, want die wil steeds meer lijken op Kazim; ook te veel bezig met randzaken in het veld. Als die twee alleen maar bezig zijn met scoren en laten scoren, dan wordt Feyenoord daar sterker van en komt, je weet het immers maar nooit, de landstitel weer in zicht.

Voor het echte voetbal moesten we ook afgelopen weekeinde over de grenzen kijken. Real Madrid tegen Barcelona. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één voetballiefhebber is, die die wedstrijd niet op zijn minst voor een deel gezien heeft. Wat een niveau! Daar moet je van genieten en niet afgunstig op zijn.

Real Madrid speelt momenteel het beste voetbal dat er is. Ze zijn eigenlijk al een half jaar beter dan Barcelona. Als Xavi en Iniesta minder worden, hebben ze bij Barįa een groot probleem. Het wordt tijd dat ze daar aan een nieuw team gaan bouwen. Ik ben er nog niet gerust op, hoewel Barcelona in een aantal fases domineerde in Madrid. Een leuk detail vond ik de inbreng van voormalig speler en nu assistent Hierro op de bank. Je zag hem achter zijn hand iets zeggen tegen Ancelotti. Het was na een minuut of twaalf. Op dat moment was Barcelona baas op het middenveld. Ancelotti luisterde goed, stond op en haalde Kroos en James naar het middenveld. Het viel meteen op dat met name Xavi in de problemen kwam. Leuk om te zien, dat tactisch spel in zo'n grote wedstrijd.

Ik moest ook weer aan dinsdag denken. Als Barcelona toch eens tegen Ajax gespeeld had zoals ze in Madrid stonden te voetballen, dan hadden we pas echt zicht op de afstand tussen Barcelona en Ajax gekregen. Het gat is niet meer te overbruggen. Vroeger waren Real en Barcelona ook te groot voor ons, maar af en toe kwam je in de buurt. Maar sinds je in heel Europa zo veel buitenlanders mag opstellen als je wil, gaan de toppers naar Spanje en Engeland. Pas als dat weer gereguleerd wordt, dus veel minder buitenlanders per opstelling toelaten, dan krijgen we weer kansen als Nederlandse ploegen.
Willem.
I love my mispoken words.
pi_145986909
Tja, Willem is toch nooit tevreden. Hij lijkt wel zo'n oud mannetje van de Muppetshow.
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:17:51 #48
53267 TC03
pi_145987565
Van Hanegem is wel voorspelbaar in zijn mening. Meestal komt het hierop neer:

1. Boëtius moet spelen
2. Clasie was goed
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:18:57 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145987591
Zoveel verkeerde dingen zegt hij niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_145988118
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Precies, er moet eens in de 2 weken op gespeeld worden, das toch niet zo moeilijk bij te houden.
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:38:15 #51
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145989789
KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:25 Daily Star: Man United wants to buy Feyenoord defender Terence Kongolo for approximately 3.8 million euros in the January transfer window. reageer retweet
KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:46 After this transfer, Kongolo would be send on loan for the rest of the season to Feyenoord again, according to the Daily Star. reageer retweet
Elite
Tegen TTIP
pi_145989802
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:38 schreef Happel het volgende:
KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:25 Daily Star: Man United wants to buy Feyenoord defender Terence Kongolo for approximately 3.8 million euros in the January transfer window. reageer retweet
KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:46 After this transfer, Kongolo would be send on loan for the rest of the season to Feyenoord again, according to the Daily Star. reageer retweet
Nope.
Daily star, random verzinsels.
pi_145989803
quote:
Ik denk dat ze zich hebben vergist met die punt tussen die drie en die acht.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_145989887
quote:
:D Met een contract t/m 2017, maar ja Daily Star :')
pi_145990032
quote:
Ik wil ook wel eens wat. Deze jongen is beter dan BMI, jonger dan BMI en moet dan ook meer kosten dan BMI.
pi_145990220
Kan iemand die journalist ontslaan? _O-
pi_145990252
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:53 schreef Kerftminister het volgende:
Kan iemand die journalist ontslaan? _O-
Het is de Daily Star, met dit verzinsel heeft hij promotie verdiend daar
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_145990651
Wanneer gaat Woudenberg trouwens eens de kans krijgen? Of Lopes Cabral als Wilkshire er niet bij is?
pi_145990759
Dat met dat kunstgras is een van de redenen van nivellering. Veel van die ploegen halen in eigen huis teveel punten. En het budget voor het grasveld maken ze vrij voor betere spelers. Dubbel voordeel dus ten opzichte van ploegen met echt gras. Nu bedoel ik daarmee niet echt Feyenoord, Ajax en PSV maar wel de NACs, NECs en Willem IIs van deze wereld.

Daarnaast verschilt het kunstgras ook nog eens. Dat bij Cambuur zag er zelfs nog kut uit ook. Bij PEC ziet het er een stuk strakker uit.
pi_145991730
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu bedoel ik daarmee niet echt Feyenoord, Ajax en PSV maar wel de NACs, NECs en Willem IIs van deze wereld.

Slechte voorbeelden, want dat zijn nu volgens mij net 3 clubs die geen kunstgras hebben :P
pi_145991765

Voor het eerst dat ik het terug zie. Waarom zie je in de kuip zoveel van die blanke tokkies maar je ziet ze nooit in Rotterdam zelf lopen? Waar komen ze vandaan
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:54:48 #62
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_145991848
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Slechte voorbeelden, want dat zijn nu volgens mij net 3 clubs die geen kunstgras hebben :P
Dat bedoelt ie ook. Die clubs ondervinden nadeel van het feit dat andere middenmotors het wel hebben.
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:05:05 #63
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145992133
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef Henrys het volgende:

Voor het eerst dat ik het terug zie. Waarom zie je in de kuip zoveel van die blanke tokkies maar je ziet ze nooit in Rotterdam zelf lopen? Waar komen ze vandaan
Wat ben je dan voor panjosti als je er trots over gaat doen op YT :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_145992244
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat bedoelt ie ook. Die clubs ondervinden nadeel van het feit dat andere middenmotors het wel hebben.
Wat een goeie voorbeelden :P, verkeerd gelezen :D
pi_145992321
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat een goeie voorbeelden :P, verkeerd gelezen :D
Het is je vergeven. ;) :P
pi_145992394
quote:

Jezus :')
Feyenoord Rotterdam
pi_145992403
quote:

Je hebt ook gasten die iemand verkrachten en dit filmen. Niet iedereen is gezegend met een gezond stel hersenen.
pi_145995329
quote:
Jens Toornstra is in korte tijd uitgegroeid tot een spelbepalende speler bij Feyenoord. De voor 3,5 miljoen euro van FC Utrecht gekomen middenvelder heeft ook veel indruk gemaakt op Pierre van Hooijdonk.

"Jens Toornstra is de laatste wedstrijden met afstand de beste speler. Hij loopt sinds zijn komst bij Feyenoord ook rond alsof hij er al vier jaar speelt. Zonder nervositeit of vrees. Hij doet gewoon zijn ding", vertelde Van Hooijdonk, die zelf jarenlang furore maakte in het shirt van Feyenoord, zondag in het televisieprogramma NOS Studio Voetbal.

Feyenoord staat na vier overwinningen op rij op een knappe vierde plaats en dat heeft AD-columnist Sjoerd Mossou verrast. "Ze hebben een middenveld dat bijna geen goal maakt en een spits die moeilijk scoort, maar ze voetballen wel goed. Dus het is best bijzonder."
pi_145995342
quote:
Algemeen directeur Eric Gudde heeft maandagmiddag een uitgebreide toelichting gegeven aan de leden van de Feyenoord Business Club op de eerder gepresenteerde financiële jaarcijfers van Feyenoord. Circa 170 FBC-leden hadden zich verzameld op de bovenste etage van het Rotterdamse Intell hotel voor een netwerklunch, waar tussen de diverse gangen door plaats was voor verschillende presentaties.

Gudde benadrukte tijdens de bijeenkomst dat de financiële resultaten over het afgelopen boekjaar, waarin Feyenoord een winst van 8,4 miljoen euro boekte, een prestatie is van iedereen binnen de club. ‘Van alle leden van de Business Club tot de supporters, van de Vrienden van Feyenoord tot het personeel en van staf op Varkenoord tot aan de spelers en trainers van het eerste elftal: met elkaar hebben we dit resultaat bewerkstelligd. Dat is in mijn ogen ook typisch Feyenoord.’

De algemeen directeur liet bovendien weten dat de lijn die op financieel vlak is ingezet de komende jaren zal worden doorgetrokken. ‘Jaar in jaar uit moeten we zwarte cijfers blijven schrijven’, zei hij. ‘Daarvoor is het bijvoorbeeld belangrijk om te blijven investeren in onze jeugdopleiding, zodat uiteindelijk ons eerste elftal zo sterk mogelijk wordt en we bovendien transferwaarde creëren.’

Eerder dit seizoen werd al duidelijk dat Feyenoord mede dankzij de winst van 8,4 miljoen euro voor het eerst sinds 2004 een positief eigen vermogen heeft. ‘Dit is zelfs sneller gelukt dan we in ons meerjarenplan beoogd hadden’, besloot Gudde.

Naast Gudde kwam tijdens de FBC-bijeenkomst ook stadiondirecteur Jan van Merwijk aan het woord. Hij gaf een toelichting op de financiële jaarcijfers van De Kuip. Kort voordat het dessert werd geserveerd aan de FBC-leden was er tot slot plaats voor een presentatie van architect Arend Rutgers, die betrokken is bij het ontwerp van de ‘vernieuwbouwde’ Kuip.
  maandag 27 oktober 2014 @ 14:49:28 #70
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145995463
KennerT hoor

quote:
Van Daele: 'Immers is een voortreffelijke nummer 10'

26-10-2014 | 21:55

De invulling van de spitspositie bij Feyenoord blijft een wekelijks terugkerend onderwerp. Voormalig profvoetballer Joop van Daele liet zondag in de voetbaltalkshow FC Rijnmond ook zijn licht schijnen over de 'nummer 9' van de Rotterdammers. Tegenwoordig is dat Colin Kazim-Richards, die in de laatste drie wedstrijden niet scoorde.

"Ik denk niet dat het een topspeler is. Ook niet voor het bovenste segment in de eredivisie," zegt Van Daele. In de gewonnen uitwedstrijd tegen SC Cambuur (0-1) baarde Kazim-Richards vooral opzien met overtredingen en handgebaren, maar Feyenoord-trainer Fred Rutten vond zijn spits wel goed spelen. "Zijn gedrag was irritant. Hij werd kort gedekt en kreeg weinig kansen. Ik kan me niet voorstellen dat Rutten zegt dat hij veel inbreng had."

Mitchell Te Vrede is momenteel de tweede spits van Feyenoord. Van Daele is er vooralsnog echter geen voorstander van om hem vanaf het eerste fluitsignaal te laten beginnen. "Te Vrede heb ik afgelopen maandag gezien in een oefenwedstrijd van de beloften, maar ook daar speelt hij niet beter," concludeert de oud-speler van Feyenoord in het praatprogramma. "Het probleem is dat Pellč en Guidetti hun voorgangers waren. Pellč scoorde 50 keer in 57 competitiewedstrijden. Dat zijn aantallen waar deze jongens niet aan gaan komen."

Van Daele is wel gecharmeerd van Lex Immers, die volgens hem slachtoffer is geworden van het vertrek van Pellč naar Southampton. "De wisselwerking tussen de aanvallende middenvelder en de spits werkt niet meer. Immers heeft dit seizoen nog maar één keer gescoord, terwijl hij in de afgelopen twee seizoenen meer dan twintig doelpunten heeft gemaakt. Hij is een voortreffelijke nummer tien voor Feyenoord. Analyseer maar eens hoe hij zich ontwikkeld heeft in de laatste twee jaar. Je moet ook niet zeggen dat hij beter moet spelen, want dan speelt hij niet bij Feyenoord. Immers behoort tot het betere segment van de spelersgroep."

Een naam die veelvuldig is gevallen als mogelijke nieuwe spits voor Feyenoord is die van Rotterdammer Michiel Kramer. De aanvaller van ADO Den Haag is met acht doelpunten topscorer van de eredivisie. "Zijn basistechniek is redelijk in orde. Het zou misschien geen slechte keuze zijn om hem te halen. Ik denk niet dat hij minder is dan Kazim en Te Vrede," aldus Van Daele.
Elite
Tegen TTIP
pi_145995476
quote:

Antillen.
pi_145995571
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:49 schreef Happel het volgende:
KennerT hoor

[..]

Zou hij z'n bril weer kwijt zijn?
BFF met GGMM
pi_145996283
Ik denk dat El Ahmadi ook veel beter zou presteren als er een goede spits stond. Geen toeval dat hij juist in het seizoen van Guidetti zijn beste seizoen ooit had

Guidetti heeft er trouwens al 5 inliggen. Sakho 6 en Kramaric scoorde er al 3 tegen ons alleen.

Kunnen we gewoon allemaal toegeven dat Van Geel keihard gefaald heeft met het halen van een nieuwe spits?
pi_145996324
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:11 schreef Henrys het volgende:
Ik denk dat El Ahmadi ook veel beter zou presteren als er een goede spits stond. Geen toeval dat hij juist in het seizoen van Guidetti zijn beste seizoen ooit had
jawel
pi_145996688
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:11 schreef Henrys het volgende:

Guidetti heeft er trouwens al 5 inliggen. Sakho 6 en Kramaric scoorde er al 3 tegen ons alleen.

Kunnen we gewoon allemaal toegeven dat Van Geel keihard gefaald heeft met het halen van een nieuwe spits?
Volgens mij hadden we dat al toegegeven?
pi_145996827
Heeft er iemand nog zicht op het spel van Bilal bij de beloften? Zit die een beetje tegen het niveau aan of valt het echt heel erg tegen?
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:37:14 #77
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145997206
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft er iemand nog zicht op het spel van Bilal bij de beloften? Zit die een beetje tegen het niveau aan of valt het echt heel erg tegen?
Geen idee. Maar die liep z'n laatste invalbeurten echt met de pest in zijn lijf leek het. Weet niet meer welke wedstrijd (volgens mij GAE, competitie) maar wat een porem had ie toen :D en schopte 2 minuten later iemand venijnig onderuit. Of het was iets met natrappen.

Ik moet niet zoveel meer blowen denk ik :')
pi_145997332
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Snap niet dat je voor 3,5 miljoen een vleugelspeler voor de bank gaat kopen. Echt weer zo'n klassieke Feyenoordaankoop. Dat Toornstra en Vermeer het zo goed doen is een wonder
pi_145997375
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef Henrys het volgende:

[..]

Snap niet dat je voor 3,5 miljoen een vleugelspeler voor de bank gaat kopen. Echt weer zo'n klassieke Feyenoordaankoop. Dat Toornstra en Vermeer het zo goed doen is een wonder
Triest inderdaad. Terwijl Kramaric 2 miljoen moest kosten ;(
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:42:04 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145997377
quote:

[..]

Nee
Elite
Tegen TTIP
pi_145997410
quote:

[..]

Ventje is pas 19 he, deed het goed bij Heerenveen en moest Schaken vervangen. Logische aankoop wat mij betreft.

Jammer dat ie er niet gelijk staat, maar nu al afschrijven is ook wat vroeg.
pi_145997453
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ventje is pas 19 he, deed het goed bij Heerenveen en moest Schaken vervangen. Logische aankoop wat mij betreft.

Jammer dat ie er niet gelijk staat, maar nu al afschrijven is ook wat vroeg.
Hij was bij Heerenveen niet eens altijd basisspeler...
Als aankoop an sich wel begrijpelijk, maar veel te veel voor betaald.
pi_145997479
quote:

[..]

2.5
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef H.FR het volgende:

[..]

Triest inderdaad. Terwijl Kramaric 2 miljoen moest kosten ;(
Nee.
pi_145997493
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

2.5

[..]

Nee.
Wat nee? Ja.
pi_145997534
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat nee? Ja.
Jij gelooft de pers eerder dan Van Geel?

Oke dan..
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:47:27 #86
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145997548
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat nee? Ja.
3.5 miljoen.

Maar dan nog. Achteraf zeiken over iets waar we geen van allen informatie over hebben. Beetje makkelijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_145997582
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef Happel het volgende:

[..]

3.5 miljoen.

Maar dan nog. Achteraf zeiken over iets waar we geen van allen informatie over hebben. Beetje makkelijk.
Bilal was 2.5 miljoen. Toornstra was 3.5 miljoen.
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:49:01 #88
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145997610
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:48 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Bilal was 2.5 miljoen. Toornstra was 3.5 miljoen.
Kramaric 3.5
Elite
Tegen TTIP
pi_145997620
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Kramaric 3.5
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Kramaric 3.5
Ah oke, my bad.
pi_145997663
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij was bij Heerenveen niet eens altijd basisspeler...
Als aankoop an sich wel begrijpelijk, maar veel te veel voor betaald.
Dat vind ik altijd een beetje makkelijk. Als Pelle het kut had gedaan bij southampton was ie te duur en nu is ie het koopje van het jaar.
pi_145997997
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Oke dan..
De geruchten zijn wel heel hardnekkig. En aangezien hij faalt, kan hij maar zo mis zitten en daar over jokken inderdaad.
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:59:57 #92
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145998045
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

De geruchten zijn wel heel hardnekkig.
Dus? Dan kunnen er nog steeds 40-45 redenen zijn waarom hij niet gekomen is.

Nogmaals: Achteraf gezeik, omdat hij 3x weet te scoren tegen ons.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:02:41 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145998157
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat met dat kunstgras is een van de redenen van nivellering. Veel van die ploegen halen in eigen huis teveel punten. En het budget voor het grasveld maken ze vrij voor betere spelers. Dubbel voordeel dus ten opzichte van ploegen met echt gras. Nu bedoel ik daarmee niet echt Feyenoord, Ajax en PSV maar wel de NACs, NECs en Willem IIs van deze wereld.

Daarnaast verschilt het kunstgras ook nog eens. Dat bij Cambuur zag er zelfs nog kut uit ook. Bij PEC ziet het er een stuk strakker uit.
Je noemt dan wel precies drie clubs op die geen kunstgras hebben. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_145998214
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Je noemt dan wel precies drie clubs op die geen kunstgras hebben. _O-
Zorgvuldiger lezen... ;)
BFF met GGMM
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:04:44 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145998228
Goftedomme.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_145998266
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, dus zeg dat gewoon. Als ze concluderen dat hij niet past of wat dan ook, ZEG DAT GEWOON.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:06:33 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145998288
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, dus zeg dat gewoon. Als ze concluderen dat hij niet past of wat dan ook, ZEG DAT GEWOON.
Communiceren is niet hun sterkste kant. Dat weet je toch?

Feyenoord geeft niks om haar supporters.
Elite
Tegen TTIP
pi_145998332
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Oke dan..
Van Geel zei ook dat Guidetti terminaal zou zijn en die scoort nu gewoon wekelijks bij Celtic
pi_145998348
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Communiceren is niet hun sterkste kant. Dat weet je toch?

Feyenoord geeft niks om haar supporters.
Dat weet ik, maar daar kan ik nog altijd chagrijnig over worden.
En zolang ze niet goed communiceren, hou ik mijn vraagtekens bij handelswijzen en neig ik er toch naar de media ook wel serieus te nemen, of in ieder geval niet zomaar te negeren.
pi_145998362
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:04 schreef Caland het volgende:
Goftedomme.
hahahaha, ben niet de enige
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:08:38 #101
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_145998367
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Henrys het volgende:
terminaal
Scoren in Schotland lukt ook als je terminaal bent.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:08:43 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145998374
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook voor een deel duimzuigerij natuurlijk. Dat hele gerucht dat Kramaric die clausule had werd pas vorige week bekend gemaakt in Kroatische kranten. Vervolgens bedenkt Krabby (omdat hij toch de hele dag geen kanker te doen heeft) daar een leuk bericht omheen nadat hij drie keer gescoord heeft. :')

En vervolgens lult iedereen elkaar na.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_145998395
quote:

[..]

Van Geel zei ook dat Guidetti terminaal zou zijn en die scoort nu gewoon wekelijks bij Celtic
Terminaal :X
Dat het onzeker was of hij op niveau zou komen en daarom geen transfersom wilde investeren.
Dat vond ik dan weer geen gekke redenatie. En hij speelt nu in een competitie van lager niveau dan de Eredivisie hč.
pi_145998401
quote:

[..]

Die was ook zijn haalbaar geweest met zijn salariseisen.
pi_145998485
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Die was ook zijn haalbaar geweest met zijn salariseisen.
Celtic betaalt denk ik ook niet 2 miljoen aan salaris uit. In plaats dat Van Geel de deur op een kier laat, soldeert hij deze dicht door te stellen dat Guidetti een zware lichamelijke handicap heeft
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:11:14 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145998491
Het niveau van de Eredivisie is ook zo ontzettend hoog natuurlijk...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:11:58 #107
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145998518
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Happel het volgende:
Te hoog voor onze spitsen helaas.

quote:
Als ie nou alleen tegen ons aardig presteerde, maar die jongen scoort momenteel aan de lopende band. :+
pi_145998530
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Happel het volgende:
Vertel dat ff aan Hakim Hakim... :{
BFF met GGMM
pi_145998546
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Henrys het volgende:

[..]

Celtic betaalt denk ik ook niet 2 miljoen aan salaris uit. In plaats dat Van Geel de deur op een kier laat, soldeert hij deze dicht door te stellen dat Guidetti een zware lichamelijke handicap heeft
Nee, maar die zouden wel 1,2 kunnen betalen, iets wat voor Feyenoord al veel te hoog is, voor een speler waarvan je niet weet of hij het niveau nog aan kan.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:14:37 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_145998607
quote:
15s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vertel dat ff aan Hakim Hakim... :{
Nee dat is die gozer uit Sesamstraat. Wij hebben Kazan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_145998623
Ik zou Achahbar gewoon een keer in de spits zetten. Hoge ballen kun je vergeten maar hij kan wel goed meevoetballen en afmaken

Valt me op dat Kazim helemaal niet zo fysiek sterk is met dat lichaam van hem. Pelle was toch een stuk sterker en die was zeker niet zo gespierd.
pi_145998642
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee dat is die gozer uit Sesamstraat. Wij hebben Kazan.
Hmm, zou die Hakim willen komen spitsen voor ons... Hij kan in elk geval een spits mimen...
BFF met GGMM
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:16:12 #113
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145998674
Het blijft gewoon jammer dat Te Vrede voetballend zoveel tekort komt want hoe makkelijk die op de juiste plek staat steeds is top-spits waardig. De rest alleen niet. :')
pi_145998701
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, maar die zouden wel 1,2 kunnen betalen, iets wat voor Feyenoord al veel te hoog is, voor een speler waarvan je niet weet of hij het niveau nog aan kan.
Neem aan dat Feyenoord ook het salaris van Kazim betaalt of tenminste een groot deel en die verdient ook een soortgelijk bedrag in Turkije
pi_145999004
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:16 schreef Lastpost het volgende:
Het blijft gewoon jammer dat Te Vrede voetballend zoveel tekort komt want hoe makkelijk die op de juiste plek staat steeds is top-spits waardig. De rest alleen niet. :')
Zeker jammer, het instinct heeft hij. De rest ontbreekt alleen.
pi_145999020
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een beetje dom.
pi_145999024
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:16 schreef Lastpost het volgende:
:')
Ik heb echt het idee dat hij gewoon zomaar ergens voorin gaat lopen en dan met puur geluk de bal in zijn poten krijgt en bijna onbewust schiet.
pi_145999041

Wat een kuthoofd heeft hij eigenlijk
pi_145999054
Van Geel is een achterlijke randdebiel die constant verkeerde beslissingen neemt en paar keer geluk heeft gehad.
Maar met Guidetti heeft hij gewoon het correcte gedaan.
Iedereen die anders beweert is een kaulo opportunist.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:27:10 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145999055
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Te hoog voor onze spitsen helaas.

[..]

Als ie nou alleen tegen ons aardig presteerde, maar die jongen scoort momenteel aan de lopende band. :+
Nah, ok. Achteraf gezeik, punt.
Elite
Tegen TTIP
pi_145999061
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat hij gewoon zomaar ergens voorin gaat lopen en dan met puur geluk de bal in zijn poten krijgt en bijna onbewust schiet.
dat zomaar ergens voorin gaan lopen heb ik meer bij Kazim, die lijkt soms echt verdwaalt.
pi_145999068
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]

Al eens naar Edje De Goey gekeken? Wat interesseert het mij nou hoe de keeper eruit ziet. Het probleem is gewoon dat Mulder er geen kloot van kan.
BFF met GGMM
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:27:27 #123
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145999070
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Moet je met jouw scoutingsvermogen toch eens beter op die jongen letten. Kiest echt vaak de juiste positie.
pi_145999078
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]

Jouw UI is pas kut.
De verhouding irriteert mij dagelijks.
Soms droom ik er ook over.
pi_145999097
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Al eens naar Edje De Goey gekeken? Wat interesseert het mij nou hoe de keeper eruit ziet. Het probleem is gewoon dat Mulder er geen kloot van kan.
Je wilt toch extra graag scoren tegen een speler met zo'n hoofd.

Vermeer komt zo sympathiek over dat je gewoon lullig voelt om tegen hem te scoren
pi_145999122
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef Henrys het volgende:

[..]

dat zomaar ergens voorin gaan lopen heb ik meer bij Kazim, die lijkt soms echt verdwaalt.
Kazim is inderdaad de weg kwijt ja.
Soms gaat ie ook het middenveld intrekken terwijl dat absoluut niet moet bij Feyenoord.

Maar ja, het is geen spits he.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 16:30:46 ]
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:31:17 #127
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145999221
Vraag me trouwens af wat Kazim steeds in die fitnesszalen doet, gozer doet me denken aan die fitness-boys met opgepompte spieren die je niet even kunnen helpen met een verhuizing omdat ze na 5 seconden al verzuren.

Leuk en aardig hoor zo breed/gespierd zijn, maar echt veel doet ie er niet mee. :D
pi_145999334
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef Lastpost het volgende:
Vraag me trouwens af wat Kazim steeds in die fitnesszalen doet, gozer doet me denken aan die fitness-boys met opgepompte spieren die je niet even kunnen helpen met een verhuizing omdat ze na 5 seconden al verzuren.

Leuk en aardig hoor zo breed/gespierd zijn, maar echt veel doet ie er niet mee. :D
Hij is sowieso veel te zwaar.
En...

---

Even serieus, hoe zwaar weegt deze man?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 16:36:29 ]
pi_145999388
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef Lastpost het volgende:

Dat zei ik ook, denk dat hij te veel isolatieoefeningen doet zoals curls etc en te weinig compounds zoals squats en deadlifts.

Bony is echt veel sterker dan hem en niet eens zoveel zwaarder

maandag 27 oktober 2014 @ 16:39:14 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_145999488
Ga 's weg met die foto's. :{w
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:41:26 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145999569
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:34 schreef RetRy32 het volgende:

Even serieus, hoe zwaar weegt deze man?
[ afbeelding ]
Height 6ft 1in (1.85m)
Weight 11st (69.84kg)

Lees op verschillende sites gewichten tussen de 65 en 70 kilo dus vermoed dat ie tegen de 70 kilo weegt. Daar zit 'm het probleem ook niet in gezien zijn bouw, maar die jongen verliest zoveel duels op de grond én in de lucht met dat postuur, bizar.
pi_145999666
quote:
17s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:41 schreef Lastpost het volgende:
Lees op verschillende sites gewichten tussen de 65 en 70 kilo dus vermoed dat ie tegen de 70 kilo weegt. Daar zit 'm het probleem ook niet in gezien zijn bouw, maar die jongen verliest zoveel duels op de grond én in de lucht met dat postuur, bizar.
Die gewichten had ik ook gezien, dat was voordat hij naar Feyenoord kwam, toen was hij ook nog redelijk snel.

maandag 27 oktober 2014 @ 16:44:41 #133
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_145999698
Rood-wit maakt dik, vraag maar aan Bakkal, Vilhena, Slabbekoorn en Verhoek.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:44:43 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_145999699
Boeie. Hij is gewoon te slecht voor de Eredivisie dus moeten we snel een vervanger zoeken of Achahbar een kans geven. Wel of niet te zwaar.
pi_145999971
Nice last few days in Rijeka. As expected Feyenoord came in much big number than they recived tickets, they came 2 days before match, grouping themselfs in city center and enjoying in Belgian pub. Even they were sorounded by cops (both croatian and dutch (undercover), still some fighting goes on every evening when night falls None of that was big fight, but many small attacks in sorounding streets when some Feyenoord guys got away from bigger group. Visually (on streets) and by numbers, by my opinion, best firm ever visited Rijeka, even Croatia.

As hosts we did everything to write us nice invitation for Rotterdams streets rematch.

Hope all from Feyenoord that are arrested, are released and allready home

See you in 10 days...
pi_145999982
quote:
Deila: 'We willen Guidetti definitief vastleggen'

John Guidetti maakt een goede indruk bij Celtic. De huurling van Manchester City tekende voor vijf treffers in de zeven duels die hij in het groen-witte tricot van de Schotten speelde en lijkt daarmee hard op weg naar een definitieve overgang.

'We zijn in gesprek met hem en de mensen om hem heen, en hij is er positief over', laat Ronny Deila, manager van Celtic, weten aan BBC. 'Zijn zelfvertrouwen is geweldig. Het lijkt of hij weer thuis is gekomen.'

Ook afgelopen weekend was de 22-jarige Zweed trefzeker voor The Celts. In het duel met Kilmarnock (2-0 winst) verzorgde hij zaterdag de eerste treffer uit een vrije trap.

Aflopend contract
Guidetti is bij Manchester City in het bezit van een aflopend contract. Daar lijkt Celtic nu van te willen profiteren. De Schotten hapten afgelopen zomer toe, toen bleek dat de excentrieke aanvaller verhuurd mocht worden.

Hij leek zelf in te zetten op een terugkeer naar Feyenoord, waar hij in het seizoen 2011/12 furore maakte als goalgetter (20 doelpunten in 23 wedstrijden). De Rotterdammers zagen echter af van een eventuele terugkeer, omdat het aantrekken van Guidetti financieel gezien een 'te groot risico' zou zijn.
pi_146000005
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:44 schreef satecl het volgende:
Achahbar een kans geven.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_146001438
quote:
De strijd tegen de ongelijkheid is begonnen. Dit keer niet op een occupy-plein maar op het voetbalveld, waar supporters zich massaal beginnen te verzetten tegen de overnames van hun club. De schatrijke Maleisiërs, Russische oligarchen en hedge funds delven het onderspit. Voetbal, volkssport nummer één, raakt in een identiteitscrisis. Trouwe supporters moeten aanzien hoe hun voetbalclub wordt gekocht door buitenlandse zakenmannen die geen emotionele band hebben met het voetbalverleden en louter op geld belust zijn. Voor hen is voetbal meer dan alleen schoppen tegen een bal, het is een sociaal bindmiddel. Wat doe je als je als supporter ziet hoe jouw club van naam verandert, of je ineens rood in plaats van blauw als clubkleur hebt? Juist, je neemt het heft, zo goed en zo kwaad als het gaat, in eigen handen. Je koopt gezamenlijk je club terug of je richt een nieuwe club op met een eigen stadion. Vooral in Engeland slaat deze beweging om zich heen. Een strijd tegen de 1 % die zoetjes aan de wereld overneemt. Een protestbeweging die misschien wel voor meer staat dan voetbal alleen.
Gisteren in VPRO Tegenlicht en voor wie het gemist heeft en wel wil zien: Link. Wel de tijd voor nemen, duurt 49 min en 20 seconden
pi_146001618
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:32 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Gisteren in VPRO Tegenlicht en voor wie het gemist heeft en wel wil zien: Link. Wel de tijd voor nemen, duurt 49 min en 20 seconden
Tegenlicht staat voor kwaliteit. Die gaan we even bekijken. :)
pi_146001632
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:32 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Van mij mag Feyenoord best overgenomen worden door een rijke Rus, die is waarschijnlijk nog minder onverschillig dan de huidige directie en ben je ook gelijk van dat talentenpool/vrienden van Feyenoord gezeik af. En we kunnen een spits van niveau halen.

Waarschijnlijk ook de enige manier voor een Nederlandse club om ooit nog internationaal van enige betekenis te zijn
  Moderator maandag 27 oktober 2014 @ 17:47:22 #141
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_146001974
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

ALS... met het geld van Bilal Guidetti was gehaald... *droomt verder*
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 27 oktober 2014 @ 17:49:55 #142
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_146002056
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Laten we stoppen met dat Guidetti gezever. Hij is afgelopen zomer niet gehaald en dat zal in de toekomst ook niet meer gebeuren.
pi_146002069
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Guidetti of Kramaric.. Van Geel haalt over het algemeen alleen spelers die hij kent en ik vind dat een zwaktebod eerlijk gezegd. Waar is je scouting voor nodig als je er toch nooit iets mee doet. En dat Bilal gehaald is wordt met de week vreemder.. die gozer zit alleen maar op de reservebank, verstopt onder zijn capuchon. Had voor dat geld inderdaad een spits gehaald, potverdorie..
pi_146002255
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Guidetti of Kramaric.. Van Geel haalt over het algemeen alleen spelers die hij kent en ik vind dat een zwaktebod eerlijk gezegd. Waar is je scouting voor nodig als je er toch nooit iets mee doet. En dat Bilal gehaald is wordt met de week vreemder.. die gozer zit alleen maar op de reservebank, verstopt onder zijn capuchon. Had voor dat geld inderdaad een spits gehaald, potverdorie..
Basacikoglu zou wel op de groei zijn gekocht. Drie miljoen is dan alsnog een hoop geld voor iemand die nu de bank warm houdt..
pi_146002404
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Basacikoglu zou wel op de groei zijn gekocht. Drie miljoen is dan alsnog een hoop geld voor iemand die nu de bank warm houdt..
Kan best dat hij met het oog op de toekomst is gekocht maar als de prioriteit ligt op andere posities dan is het gewoon een hele vreemde aankoop.. van een speler waarvoor je zoveel betaalt verwacht je ook wel iets meer dan Bilal nu kennelijk laat zien. Naar verluidt wilde Rutten Bilal erg graag hebben en heeft hij hem vorig jaar een tijd gevolgd. Allemaal leuk en aardig, maar we hadden hem helemaal niet nodig
pi_146002595
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan best dat hij met het oog op de toekomst is gekocht maar als de prioriteit ligt op andere posities dan is het gewoon een hele vreemde aankoop.. van een speler waarvoor je zoveel betaalt verwacht je ook wel iets meer dan Bilal nu kennelijk laat zien. Naar verluidt wilde Rutten Bilal erg graag hebben en heeft hij hem vorig jaar een tijd gevolgd. Allemaal leuk en aardig, maar we hadden hem helemaal niet nodig
Zeker niet als Toornstra rechtsbuiten is.
pi_146002808
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Destijds vond ik het gewoon een hele goede aankoop. Deed het goed bij Heerenveen terwijl wij met Schaken en Verhoek zaten aan te kloten.
pi_146002995
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Destijds vond ik het gewoon een hele goede aankoop. Deed het goed bij Heerenveen terwijl wij met Schaken en Verhoek zaten aan te kloten.
Mwa.. ik vond het meteen al erg veel geld voor een speler die nog niet eens een heel seizoen eredivisie in de benen had. Snap niet dat Van Geel wel risico neemt met een investering in een speler die alles nog moet bewijzen en Guidetti een te groot risico vindt. Het begint me een beetje te ergeren dat die man steeds weer zijn straatje schoonveegt door spelers af te branden of een lulverhaal op te hangen, terwijl hij ook gewoon kan toegeven: ja, ik heb gefaald, er had een spits moeten komen
pi_146003007
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef Luni het volgende:

[..]

Het is anders geen probleem om dat aan Schaken en Mathijsen te betalen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:40:58 #150
277865 Sejt
Ondertitel
pi_146003607
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mwa.. ik vond het meteen al erg veel geld voor een speler die nog niet eens een heel seizoen eredivisie in de benen had. Snap niet dat Van Geel wel risico neemt met een investering in een speler die alles nog moet bewijzen en Guidetti een te groot risico vindt. Het begint me een beetje te ergeren dat die man steeds weer zijn straatje schoonveegt door spelers af te branden of een lulverhaal op te hangen, terwijl hij ook gewoon kan toegeven: ja, ik heb gefaald, er had een spits moeten komen
Eens met dit.
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:51:25 #151
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146004037
Van Geel moet in de winterstop een spits halen, anders kan hij optyfen. Geen excuses, er is geld, en niet weer tot de laatste dag wachten en dan misgrijpen.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:59:59 #152
269692 Divje
brr brr patapim
pi_146004466
Bilal komt nog wel. Is gewoon een grote stap voor deze jongen uit de provincie.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:01:03 #153
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_146004518
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef PIETR het volgende:
Van Geel moet in de winterstop een spits halen, anders kan hij optyfen. Geen excuses, er is geld, en niet weer tot de laatste dag wachten en dan misgrijpen.
Volgens mij is er geen geld om het salaris te betalen en moeten er eerst spelers vertrekken voor er weer iets mogelijk is.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:21:26 #154
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146005514
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:01 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen geld om het salaris te betalen en moeten er eerst spelers vertrekken voor er weer iets mogelijk is.
Hoe kom je hierbij?
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:33:50 #155
53267 TC03
pi_146006180
quote:

[..]

Volgens mij niet.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:34:45 #156
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_146006230
quote:

[..]

Ze kunnen Kazim toch weer laten gaan?
pi_146006252
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
Bilal komt nog wel. Is gewoon een grote stap voor deze jongen uit de provincie.
Bilal is een beetje net niet.
Ik zie best wel potentie in hem, omdat hij een allochtoon is, maar ik schat de potentie van Achahbar en Slabbekoorn hoger in, derhalve aparte aankoop. Kon je beter een fatsoenlijke rechtsback halen die bij Heereveen speelt.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:35:38 #158
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_146006277
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:21 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij?
Volgens mij heeft Van Geel dat gezegd. Even kijken of ik het terug kan vinden.
pi_146006957
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef PIETR het volgende:
Hij heeft al een spits gehaald. Die lijkt het alleen niet echt te kunnen.

Je kunt wel roepen dat hij anders op moet tyfen, maar de rest van de selectie staat gewoon.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:48:58 #160
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_146006986
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ze kunnen Kazim toch weer laten gaan?
Maar heb je dan genoeg ruimte om een goede spits te huren? Beter proberen ze Schaken nog te lozen.

Kan helaas niks vinden om mijn uitspraak over het salarisbudget te onderbouwen. Alleen een citaat van Krabby. :') http://www.fr12.nl/nieuws(...)sbudget-bereikt.html
pi_146007106
quote:
Feyenoord hield zondag op bezoek bij SC Cambuur (0-1) opnieuw zijn doel schoon in een competitiewedstrijd buiten De Kuip. De reeks van vier clean sheets op rij op vreemde bodem is momenteel uniek in het Europese voetbal.

Voorafgaand aan het duel met SC Cambuur hield Feyenoord ook al zijn doel schoon in de uitbeurten bij ADO Den Haag (0-1), FC Twente (0-0) en Go Ahead Eagles (0-4). Erwin Mulder stond bij de eerste twee uitduels onder de lat, aankoop Kenneth Vermeer de laatste twee.

Van alle clubs in de hoogste twee divisies in het Europese competitievoetbal kan geen enkele club momenteel tippen aan de reeks van Feyenoord. Acht clubs koesteren in de voetsporen van de Rotterdammers een serie van drie opeenvolgende clean sheets in uitwedstrijden, waaronder Bayern München, Besiktas en Istanbulspor.

Beide laatste clubs hebben net als Feyenoord nog een honderd procent score als het gaat om clean sheets in duels op vreemde bodem, maar speelden dus één duel minder dan de Rotterdammers.

Feyenoord is dit Eredivisieseizoen de enige club die buiten het eigen stadion nog geen doelpunt incasseerde. Inclusief de slotfase van de vorige Eredivisiejaargang hielden de Rotterdammers zes keer de nul in hun laatste acht uitbeurten. Alleen Heracles Almelo (1-2) en AZ (1-1) slaagden er in die serie in de Feyenoord-defensie te verslaan.
Bron: VI.
pi_146007166
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

tijd voor CL.
pi_146007616
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Jammer dat ze het zo verziekt hebben in de eerste wedstrijden in De Kuip dit seizoen.
pi_146007649
wanneer stoeltjes klaarzetten op coolsingel
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:09:23 #165
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146007960
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt wel roepen dat hij anders op moet tyfen, maar de rest van de selectie staat gewoon.
Klopt, maar met de spitsenpositie heeft hij gefaald. Guidetti, die Kroaat en die spits van West Ham, zijn hier aangeboden/hadden hier kunnen spelen. Dat er geen goede spits haalbaar was, is dus een leugen. Van Geel heeft zijn pijlen op de verkeerde spitsen gericht. Gegokt en verloren dus. Ook heeft hij zaken verkeerd ingeschat (fitheid Guidetti/positie van die kroaat).

Kan allemaal gebeuren natuurlijk, maar toevoegen dat hij gefaald heeft zal hij nooit doen. Stuitend.
pi_146008100
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Klopt, maar met de spitsenpositie heeft hij gefaald. Guidetti, die Kroaat en die spits van West Ham, zijn hier aangeboden/hadden hier kunnen spelen. Dat er geen goede spits haalbaar was, is dus een leugen. Van Geel heeft zijn pijlen op de verkeerde spitsen gericht. Gegokt en verloren dus. Ook heeft hij zaken verkeerd ingeschat (fitheid Guidetti/positie van die kroaat).

Kan allemaal gebeuren natuurlijk, maar toevoegen dat hij gefaald heeft zal hij nooit doen. Stuitend.
:') Die Kroaat schiet er per ongelijk 3 in tegen ons en was zo mogelijk nog een grotere gok geweest dan Guidetti. En Guidetti was al onverantwoord met zijn geschiedenis. Van die spits van West Ham weet ik weinig, weet wel dat zelfs die clubs meer kunnen betalen dan wij.

We hebben alles behalve een spits, ik vind dat Van Geel prima werk heeft geleverd sinds hij bij ons in dienst is.
pi_146008181
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er eens goed gestart wordt. Of alles winnen tot aan de winterstop vanaf nu. :7

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 20:13:51 ]
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:21:34 #168
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146008575
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') Die Kroaat schiet er per ongelijk 3 in tegen ons en was zo mogelijk nog een grotere gok geweest dan Guidetti. En Guidetti was al onverantwoord met zijn geschiedenis. Van die spits van West Ham weet ik weinig, weet wel dat zelfs die clubs meer kunnen betalen dan wij.

We hebben alles behalve een spits, ik vind dat Van Geel prima werk heeft geleverd sinds hij bij ons in dienst is.
Over gokken gesproken. 3,5 miljoen voor Bilal? Boulahrouz die de afgelopen jaren maar 10 wedstrijden heeft gespeeld? Kazim, die al een waslijst aan clubs op zijn naam heeft staan?
pi_146008643
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:21 schreef PIETR het volgende:

[..]

Over gokken gesproken. 3,5 miljoen voor Bilal? Boulahrouz die de afgelopen jaren maar 10 wedstrijden heeft gespeeld? Kazim, die al een waslijst aan clubs op zijn naam heeft staan?
Jij wijst alleen maar naar de dingen die hij (misschien) fout heeft gedaan.
pi_146008664
bestuur tegen de muur!
ook al staan we boven aan gudde gaat er aan!!
pi_146008692
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gokken op Bilal maar niet op Guidetti is als masturberen op kinderporno.
Niet goed.
pi_146008798
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Gokken op Bilal maar niet op Guidetti is als masturberen op kinderporno.
Niet goed.
Talentje van Heereneven tegenover een spits die al 2 jaar niet gespeeld heeft (mede) door een mysterieus virus. Van Geel krijgt over Bilal positieve berichten van zowel scouts als Rutten (die scheen hem graag te willen) tegenover een negatief advies van onze clubartsen over Guidetti.

Valt prima te verklaren die keuze.
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:28:46 #173
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146008865
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Onzin, ben het met je eens dat er een goed team staat. Vermeer, Toornstra en El Ahmadi zijn fantastische aanwisten.

Maar Kazim komt te kort. Of ben je het daar niet mee eens?
pi_146008886
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
Talentje van Heereneven tegenover een spits die al 2 jaar niet gespeeld heeft (mede) door een mysterieus virus. Van Geel krijgt over Bilal positieve berichten van zowel scouts als Rutten (die scheen hem graag te willen) tegenover een negatief advies van onze clubartsen over Guidetti.
Met nadruk op talentje.
Zijn skills zijn niet uitzonderlijke, fysieke aanleg heeft hij ook niet, snelheidje voor nr10 positie.
Manu en Boetius zijn talenten. Bilal een talentje.
Guidetti kan het absolute verschil maken, Bilal niet.
Het blijkt ook direct een miskoop te zijn.
Want een club van Feyenoord heeft al indirecte versterkingen voor het A-elftal achter de hand door de geweldige jeugd, en als je dan een speler van 3,5 miljoon in het 2de laat spelen, dan heb je duidelijk de kwaliteit van deze jongen verkeerd ingeschat.
pi_146008914
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:28 schreef PIETR het volgende:

[..]

Onzin, ben het met je eens dat er een goed team staat. Vermeer, Toornstra en El Ahmadi zijn fantastische aanwisten.

Maar Kazim komt te kort. Of ben je het daar niet mee eens?
Tot nu toe ben ik ook niet tevreden over Kazim nee. Maar jij roept dat Van Geel weg moet als hij van winter geen spits haalt, dat vind ik overdreven.
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:31:12 #176
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146009000
De Krab aan de bar bij VI.
pi_146009019
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:29 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Met nadruk op talentje.
Zijn skills zijn niet uitzonderlijke, fysieke aanleg heeft hij ook niet, snelheidje voor nr10 positie.
Manu en Boetius zijn talenten. Bilal een talentje.
Guidetti kan het absolute verschil maken, Bilal niet.
Het blijkt ook direct een miskoop te zijn.
Want een club van Feyenoord heeft al indirecte versterkingen voor het A-elftal achter de hand door de geweldige jeugd, en als je dan een speler van 3,5 miljoon in het 2de laat spelen, dan heb je duidelijk de kwaliteit van deze jongen verkeerd ingeschat.
Guidetti moet je niet mee nemen in je beweringen, die man is afgekeurd op basis van medisch advies (en pas last minute verhuurd, City wilde daar niet eens over praten met Feyenoord). Dat kun je Van Geel amper aanrekenen.
pi_146009123
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Guidetti moet je niet mee nemen in je beweringen, die man is afgekeurd op basis van medisch advies (en pas last minute verhuurd, City wilde daar niet eens over praten met Feyenoord). Dat kun je Van Geel amper aanrekenen.
Nee, absoluut niet.
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef RetRy32 het volgende:
Van Geel is een achterlijke randdebiel die constant verkeerde beslissingen neemt en paar keer geluk heeft gehad.
Maar met Guidetti heeft hij gewoon het correcte gedaan.
Iedereen die anders beweert is een kaulo opportunist.
Maar Bilal nemen is net zo'n grote gok, neem dan geen van beide, of Guidetti.
pi_146009165
quote:
12s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet.

[..]

Maar Bilal nemen is net zo'n grote gok, neem dan geen van beide, of Guidetti.
Oneens.

En nu ga ik wat anders doen. gr gr
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:36:14 #180
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146009304
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik ook niet tevreden over Kazim nee. Maar jij roept dat Van Geel weg moet als hij van winter geen spits haalt, dat vind ik overdreven.
Ben vooral benieuwd met welke intentie Van Geel de winterstop ingaat. Zal wel een wij-houden-vertrouwen-in-Kazim-verhaal worden waardoor ze dus niet op zoek gaan naar een spits ben ik bang.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:01:49 #182
53267 TC03
pi_146010701
Had toch wel mooi geweest als Guidetti nu in de spits had gestaan bij ons. ;(
pi_146011608
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Die van mij staat er al, minste tegendoelpunten dit dat _O_
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:18:12 #184
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146011692
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:01 schreef TC03 het volgende:
Had toch wel mooi geweest als Guidetti nu in de spits had gestaan bij ons. ;(
Tiemosjoek er achter.
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:23:28 #185
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_146012054
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:36 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ben vooral benieuwd met welke intentie Van Geel de winterstop ingaat. Zal wel een wij-houden-vertrouwen-in-Kazim-verhaal worden waardoor ze dus niet op zoek gaan naar een spits ben ik bang.
Nou, Krabby heeft er vertrouwen in dat er toch nog een spits gaat komen. :D
pi_146012663
Vind trouwens niet dat Van Geel weg moet omdat hij heeft gefaald een fatsoenlijke spits te halen. Daarvoor heeft hij teveel goede dingen gedaan voor Feyenoord. Iedere TD doet wel eens iets fout, gelukkig heeft Van Geel zijn grootste fouten al gemaakt toen hij in dienst was van Ajax (aantrekken van die halve gare dure Spanjaard bijvoorbeeld)
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:48:02 #187
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146013558
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Nou, Krabby heeft er vertrouwen in dat er toch nog een spits gaat komen. :D
Wat trouwens ook kan is dat ze het seizoen uitzingen met Kazim en dat Kuyt dan volgend jaar terugkomt ..
pi_146013627
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Terechte opmerking. Dat is zeker ook zijn verdienste.

Verwacht wel dat van Geel vanwege alle kritiek nu getergd is en gewoon in de winterstop die spits haalt.
pi_146013717
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef eight het volgende:

[..]

Verwacht wel dat van Geel vanwege alle kritiek nu getergd is en gewoon in de winterstop die spits haalt.
Zou me niet verbazen als hij weer een poging doet bij Dost, wiens billen onderhand aan het verstenen zijn op de tribune bij Wolfsburg
pi_146013959
pi_146015299
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als hij weer een poging doet bij Dost, wiens billen onderhand aan het verstenen zijn op de tribune bij Wolfsburg
Vrij logisch lijkt me. Ik ga ervanuit dat zijn lijstje deze keer wat meer haalbare opties bevat.

Verder heb ik het idee dat van Geel erg leunt op onze scouting en zelf geen goed eigen netwerk heeft.
pi_146015541
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef eight het volgende:

[..]

Vrij logisch lijkt me. Ik ga ervanuit dat zijn lijstje deze keer wat meer haalbare opties bevat.

Verder heb ik het idee dat van Geel erg leunt op onze scouting en zelf geen goed eigen netwerk heeft.
Scouting? Welke scouting.. volgens mij haalt hij bij voorkeur juist spelers die hij al kent.. of recent zijn aangedragen door Rutten.
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:35:37 #193
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146015987
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef RetRy32 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk.
Gemaakt door je broertje van 6?
pi_146016113
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef elCholo het volgende:

[..]

Leuk.
Gemaakt door je broertje van 6?
ja
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:43:15 #195
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146016371
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Scouting? Welke scouting.. volgens mij haalt hij bij voorkeur juist spelers die hij al kent.. of recent zijn aangedragen door Rutten.
Die Beukers neukt alleen maar hoeren overal en nergens.
Wedstrijdjes kijken is gewoon een kleinschalige bijkomstigheid.
pi_146016482
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit.
Gewoon te triest voor woorden.
Zet Football Manager aan en je hebt betere scouting.
pi_146017451
Mensen die roepen dat Van Geel moet vertrekken :') ;( :'(

Who the fuck zou je er liever hebben zitten??

Dat je ontevreden bent over de bezetting van de spitspositie ok, maar kijk even hoe hij het op de baan heeft gezet en wat we hiervoor hadden....
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:09:55 #198
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146017799
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die roepen dat Van Geel moet vertrekken :') ;( :'(

Who the fuck zou je er liever hebben zitten??

Dat je ontevreden bent over de bezetting van de spitspositie ok, maar kijk even hoe hij het op de baan heeft gezet en wat we hiervoor hadden....
Niet serieus nemen joh.
Die hebben echt het (voetbal)verstand van een doodgereden egel.
pi_146018131
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef eight het volgende:

[..]

Ach, netwerk zegt natuurlijk ook niet alles, hč Leo :s) Kazim is gegokt en verloren en ja, Van Geel heeft meer spelers gehaald die het uiteindelijk niet bij ons gered hebben. Maar van alle laatste TDen die wij gehad hebben steekt hij er nog steeds met kop, schouders, buik en knieën bovenuit
pi_146018604
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef elCholo het volgende:

[..]

Niet serieus nemen joh.
Die hebben echt het (voetbal)verstand van een doodgereden egel.
Ja, inderdaad, maar het blijft vermoeiend om te lezen dat mensen niet schijnen te snappen dat een td normaal gesproken een lange-termijnsbaan is met lijnen die uitgezet worden en dat je een td niet af kan rekenen op het ontbreken van 1 fucking speler ;(
pi_146018789
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, maar het blijft vermoeiend om te lezen dat mensen niet schijnen te snappen dat een td normaal gesproken een lange-termijnsbaan is met lijnen die uitgezet worden en dat je een td niet af kan rekenen op het ontbreken van 1 fucking speler ;(
Maar je mag hem daar wel op bekritiseren. Pelle was ook niet gescout, kwam ook per toeval binnen en je mag wel een spits hebben als je weet dat die weggaat.

Dat is juist lange termijn
pi_146019201
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

3.5 miljoon uitgeven aan de meest druk bezette positie en als backup verdediger een veteraan halen die al 3 jaar niet fit is, een rechtsback in aftakeling met fysieke gebreken contract geven, 3 verdedigers verkopen maar de drukst bezette posities aanvullen.

Cabral ruilen voor Verhoek ipv verkopen voor 1mil aan Swansea, Achahbar niet verhuren, Ellabdellaoui geen contract geven voor toekomst, Mathijssen aantrekken ipv Kongolo of Van Beek door te laten komen (vergeet het matige spel van Joris in het begin niet, no way dat 1 van die 2 het slechter had kunnen doen), Toornstra niet ophalen bij Ado, Immers wel.

Kazim Richards, rechtsbuiten, aantrekken op advies van Pierre van Hooidonck, om vervolgens hem als echte spits neer te zetten.

Goossens aantrekken, Clasie niet verkopen om dat te gebruiken voor andere posities (Toornstra - Ahmadi - Vilhena).
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:49:10 #203
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146019440
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:42 schreef RetRy32 het volgende:
3.5 miljoon uitgeven aan de meest druk bezette positie en als backup verdediger een veteraan halen die al 3 jaar niet fit is, een rechtsback in aftakeling met fysieke gebreken contract geven, 3 verdedigers verkopen maar de drukst bezette posities aanvullen.

Cabral ruilen voor Verhoek ipv verkopen voor 1mil aan Swansea, Achahbar niet verhuren, Ellabdellaoui geen contract geven voor toekomst, Mathijssen aantrekken ipv Kongolo of Van Beek door te laten komen (vergeet het matige spel van Joris in het begin niet, no way dat 1 van die 2 het slechter had kunnen doen), Toornstra niet ophalen bij Ado, Immers wel.

Kazim Richards, rechtsbuiten, aantrekken op advies van Pierre van Hooidonck, om vervolgens hem als echte spits neer te zetten.

Goossens aantrekken, Clasie niet verkopen om dat te gebruiken voor andere posities (Toornstra - Ahmadi - Vilhena).
Hoe krijg jij het voor mekaar om zoveel onzin in 1 post te krijgen?
Zou me niks verbazen als jij graag Beenhakker nog als TD had willen hebben.
pi_146019478
Die Bilal begrijp ik ook niet, een groot risico, een duur risico op een moment dat je een spits nodig heb, terwijl je de beste rechtsbuiten van Nederland hebt (Boetius)

En die rechtsback kwam ook te laat, anders had je tegen Besiktas misschien wel doorgegaan.
pi_146019525
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:49 schreef elCholo het volgende:

[..]

Hoe krijg jij het voor mekaar om zoveel onzin in 1 post te krijgen?
Zou me niks verbazen als jij graag Beenhakker nog als TD had willen hebben.
Wat vind jij onzin dan ? Clasie houden begrijp ik wel, Mathijsen evt voor 2 jaar max maar de rest is geen onzin.
  maandag 27 oktober 2014 @ 23:55:10 #206
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146019678
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:32 schreef macca728 het volgende:
Maar je mag hem daar wel op bekritiseren. Pelle was ook niet gescout, kwam ook per toeval binnen en je mag wel een spits hebben als je weet dat die weggaat.

Dat is juist lange termijn
Op een falende spits mag je hem zeker bekritiseren. Al zou het wel fair zijn om daar even mee te wachten tot de winterstop.
En dat van Geel niet de credits mag krijgen voor Pelle, omdat die is aangeboden door de fietsenmaker van de buurjongen van de zoon van Koeman is ook zo een onzin. Tijdens een transferperiode krijgt een TD vanuit alle hoeken spelers aangeboden. Het is zijn taak om daar de juiste uit te pikken.

Als Pelle had gefaald dan was van Geel daar ook op afgerekend toch? Dat argument slaat echt nergens op want dan zou je van Geel nu ook niet mogen afrekenen op Kazim, omdat die is aangeboden door van Hooijdonk.
pi_146019868
Waarom wachten ? Die spits had er voor Besiktas al moeten zijn (RB eigenlijk ook). Kazim is geen spits en een pure paniek aankoop. Omdat Van Geel alles op Dost zet (die veels te duur was)

Als Pelle had gefaald had Van Geel daar op afgerekend moeten worden ja, hij kan niet zomaar elke speler halen die een trainer aanbrengt (Wilkshere, El Ahmadi en Bilal zijn ook gekomen op voorspraak van Fred Rutten ws)

Maar het is wel allemaal toevals werk geweest met die spitsen en daar mag je ook best kritiek op hebben ook al ging het 2x goed.

Moet hij daar de credits voor krijgen dan ? 2x goed gedraaid aan de roulettetafel ?

Al zal ik niet zeggen dat Van Geel niets goed heeft gedaan, integendeel verkopen is prima, buitengewoon goed zelfs, verlengen contracten jeugdspelers ook prima werk.

Alleen inkoop is matig.
pi_146020778
Lees ik nu dat Immers een miskoop was? Die jongen heeft prima zijn steentje bijgedragen om Feyenoord te brengen waar het nu is. Hij is gekomen uit de tijd dat we nog geen stuiver konden uitgeven. Immers is geen topper maar zeker geen miskoop.

En hadden ze voor achterin die Aké niet kunnen huren van Chelsea ipv de aankoop van Boula?

[ Bericht 17% gewijzigd door indiaantje89 op 28-10-2014 00:33:53 ]
pi_146021096
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Lees ik nu dat Immers een miskoop was? Die jongen heeft prima zijn steentje bijgedragen om Feyenoord te brengen waar het nu is. Hij is gekomen uit de tijd dat we nog geen stuiver konden uitgeven. Immers is geen topper maar zeker geen miskoop.

En hadden ze voor achterin die Aké niet kunnen huren van Chelsea ipv de aankoop van Boula?
Dan Chelsea de concurrentie versterken.

En Immers heeft het echt prima gedaan, zijn genoeg spelers die echt helemaal gebroken zouden zijn na al die kritiek maar hij blijft elke week alles 100% geven op trainingen en wedstrijden en zeurt nooit. Daarom stellen Koeman en Rutten hem altijd op.

Had Vilhena of Achabar maar de mentaliteit van Immers, dan waren die echt een stuk verder.
pi_146021316
quote:

Immers faalde al vanaf de fucking eerste wedstrijd CL playoff.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:59:42 #211
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146021525
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wat vind jij onzin dan ?

Het was geen 3.5 miljoen, en dat jij de rechtsbuiten de meest druk bezette positie noemt zegt genoeg. Want dat houdt in dat jij zowel Schaken als Verhoek geschikt vindt als backup voor de rechtsbuiten positie. Op dit moment heb je met Manu, Boetiüs en Bilal maar 3 echte buitenspelers die het niveau aan kunnen, en dat is absoluut niet druk bezet (Manu stijgt momenteel boven zichzelf uit, als die dalijk een dip krijgt heb je aan Bilal 10x meer dan aan Verhoek of Schaken). Plus..in de jeugd heb je nu niet echt buitenspelers rondlopen die er snel aan zitten te komen. Bilal heeft vorig jaar bewezen een groot talent te zijn voor Eredivisie begrippen en dan is het bedrag wat ze betaald hebben echt niet te veel. Nog voordat hij minuten maakte werd al gezegd dat hij gehaald is met het oog op de toekomst, maar al dit seizoen zal hij de nodige minuten gaan maken.

Er wordt nu doorgeselecteerd en de pure middelmaat (Goossens, Verhoek, Schaken en Vormer) wordt nu weggewerkt en langzaam maar met (financieel) beleid gebouwd aan een kwalitatief goede brede en talentvolle selectie, waar de posities dubbel bezet zijn.

Het aantrekken van Wilkshere en Khalid voor 1 seizoen is echt niet zo dom als dat je doet voorkomen. Er wordt nu juist gekeken naar wat er aankomt in de jeugd. Mannen als Verdonk, Woudenberg en Cabral hebben nog wat tijd nodig en die tijd kunnen die oudjes mooi opvullen. Plus hoe je het wendt of keert Boulahrouz heeft ervaring op het allerhoogste niveau (Oranje, Chelsea, Sevilla, Hamburg) en daar is Khalid samen met Mathijssen wel de enige van in de selectie. Zulke ervaren spelers heb je gewoon nodig in je selectie. Die is, ook al speelt die niet, echt wel van waarde (al door meerdere jonge spelers bevestigd). Wilkshere is gewoon een hele nuttige invulling voor de rechtsback positie dit seizoen.

Cabral verkopen aan Swansea was volgens mij een gerucht dat niet serieus was. Buiten dat was dat in de beginperiode toen hij erg sterk debuteerde en zowat iedereen een potentiële topper/basisspeler in hem zag. Hem daarna ruilen met Verhoek was uiteindelijk sportief geen succes, maar Cabral was wel een hele rotte appel binnen de selectie die met zijn instelling en gedrag voor een negatief sfeertje zorgde. Met de ruil met Verhoek was je daar van af en werd er gegokt dat Verhoek bij Feyenoord het niveau zou halen van zijn periode bij Den Haag.

Je weet hopelijk nog in welke situatie Feyenoord in die periode zat? Men kon niks uitgeven en dan moet je het hebben van gokjes die vaker slecht uitvallen dan goed. Maar vergeet ook ff niet dat die Janmaat voor niks heeft binnen gehaald en voor veel winst verkocht heeft. Alleen daarmee heeft die de gokjes met Singh, Goossens en Vormer ruimschoots gecompenseerd. Vergelijk het anders even met het materiaal dat onder Beenhakker is binnen gehaald.

Het een falen van van Geel noemen dat hij Toornstra niet haalde bij Den Haag is ook onzin. Je hebt ook te maken met een technische staf die nadrukkelijk om spelers vragen. Zo wilde Koeman Immers graag hebben en was er geen geld meer om uit te geven. Je zou als je het niet aantrekken van Toornstra in die periode als argument gebruikt ook van Geel kunnen aanvallen op het feit dat hij James Rodriguez niet al direct bij zijn aanstellen gescout had.

Met Kazim lijk je gelijk te hebben, al moet je hem nog wel even de tijd geven. Hij speelt net en zijn gemiddeldes in de Eredivisie zijn helemaal zo slecht nog niet, al betwijfel ik het ook ten zeerste of hij het gaat halen.

Ik word echt zo moe van die kritiek op van Geel. Kijk gewoon ff naar de situatie waarin we zaten toen hij begon en hoe we er nu voor staan! Van categorie 1 en op de rand van de afgrond naar in vergelijking nauwelijks schulden meer, er wordt winst gemaakt, grote jeugdtalenten van Varkenoord die al vastgelegd zijn (voornamelijk van Geel zijn verdiensten), veel geld binnen gehaald door knap werk van van Geel (Wijnaldum, Fer, Janmaat, Pelle, Indi, de Vrij). En er begint eindelijk na jaren een goede kwalitatieve selectie te ontstaan met een aantal grote jeugdtalenten die er aan gaan komen (o.a: Schuurman, Verdonk, Karsdorp). Deze selectie is in de breedte beter dan vorig jaar, alleen je mist een spits ja en met een spits zou je echt mee doen.

Je zal altijd achteraf kritiek kunnen hebben op aangetrokken spelers of spelers die niet zijn aangetrokken. Maar zelfs ploegen die honderden miljoenen hebben om uit te geven en een prima scoutingsapparaat hebben maken enorme fouten daarin. In de voetballerij is het aantrekken van succesvolle spelers ook grotendeels een kwestie van geluk, en vooral in de vijver waar Feyenoord in moet vissen. Toornstra lijkt een schot in de roos maar voor hetzelfde geld had die last van Kuipvrees gehad of aanpassingsproblemen en geen pepernoot geraakt.

Maar omdat er nu geen geschikte spits loopt al te roepen dat van Geel moet opkankeren is gewoon echt te treurig voor woorden. Die man heeft dus echt wel het krediet opgebouwd dat die even wat langer dan dat we zouden willen naar een geschikte spits mag zoeken. Die spits komt er heus wel in de winterstop anders zeker in de zomer, er wordt nu gewoon geen groot financieel risico meer genomen en dat is verstandig beleid, en als die goede spits er is dan heb je gewoon een selectie waar je kampioen mee kan worden. En als dat volgend jaar gebeurt, dan verdient die man een gouden standbeeld _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door elCholo op 28-10-2014 01:12:53 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 01:06:45 #212
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146021604
quote:
Mocht niet verhuurd worden van Chelsea.
pi_146021696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dan Chelsea de concurrentie versterken.

En Immers heeft het echt prima gedaan, zijn genoeg spelers die echt helemaal gebroken zouden zijn na al die kritiek maar hij blijft elke week alles 100% geven op trainingen en wedstrijden en zeurt nooit. Daarom stellen Koeman en Rutten hem altijd op.

Had Vilhena of Achabar maar de mentaliteit van Immers, dan waren die echt een stuk verder.
Immers, de man die nooit scoort tegen topploegen.

Ja natuurlijk stellen ze hem op, harde werker.
pi_146021741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:59 schreef elCholo het volgende:

[..]

Het was geen 3.5 miljoen, en dat jij de rechtsbuiten de meest druk bezette positie noemt zegt genoeg. Want dat houdt in dat jij zowel Schaken als Verhoek geschikt vindt als backup voor de rechtsbuiten positie. Op dit moment heb je met Manu, Boetiüs en Bilal maar 3 echte buitenspelers die het niveau aan kunnen, en dat is absoluut niet druk bezet (Manu stijgt momenteel boven zichzelf uit, als die dalijk een dip krijgt heb je aan Bilal 10x meer dan aan Verhoek of Schaken). Plus..in de jeugd heb je nu niet echt buitenspelers rondlopen die er snel aan zitten te komen. Bilal heeft vorig jaar bewezen een groot talent te zijn voor Eredivisie begrippen en dan is het bedrag wat ze betaald hebben echt niet te veel. Nog voordat hij minuten maakte werd al gezegd dat hij gehaald is met het oog op de toekomst, maar al dit seizoen zal hij de nodige minuten gaan maken.

Er wordt nu doorgeselecteerd en de pure middelmaat (Goossens, Verhoek, Schaken en Vormer) wordt nu weggewerkt en langzaam maar met (financieel) beleid gebouwd aan een kwalitatief goede brede en talentvolle selectie, waar de posities dubbel bezet zijn.

Het aantrekken van Wilkshere en Khalid voor 1 seizoen is echt niet zo dom als dat je doet voorkomen. Er wordt nu juist gekeken naar wat er aankomt in de jeugd. Mannen als Verdonk, Woudenberg en Cabral hebben nog wat tijd nodig en die tijd kunnen die oudjes mooi opvullen. Plus hoe je het wendt of keert Boulahrouz heeft ervaring op het allerhoogste niveau (Oranje, Chelsea, Sevilla, Hamburg) en daar is Khalid samen met Mathijssen wel de enige van in de selectie. Zulke ervaren spelers heb je gewoon nodig in je selectie. Die is, ook al speelt die niet, echt wel van waarde (al door meerdere jonge spelers bevestigd). Wilkshere is gewoon een hele nuttige invulling voor de rechtsback positie dit seizoen.

Cabral verkopen aan Swansea was volgens mij een gerucht dat niet serieus was. Buiten dat was dat in de beginperiode toen hij erg sterk debuteerde en zowat iedereen een potentiële topper/basisspeler in hem zag. Hem daarna ruilen met Verhoek was uiteindelijk sportief geen succes, maar Cabral was wel een hele rotte appel binnen de selectie die met zijn instelling en gedrag voor een negatief sfeertje zorgde. Met de ruil met Verhoek was je daar van af en werd er gegokt dat Verhoek bij Feyenoord het niveau zou halen van zijn periode bij Den Haag.

Je weet hopelijk nog in welke situatie Feyenoord in die periode zat? Men kon niks uitgeven en dan moet je het hebben van gokjes die vaker slecht uitvallen dan goed. Maar vergeet ook ff niet dat die Janmaat voor niks heeft binnen gehaald en voor veel winst verkocht heeft. Alleen daarmee heeft die de gokjes met Singh, Goossens en Vormer ruimschoots gecompenseerd. Vergelijk het anders even met het materiaal dat onder Beenhakker is binnen gehaald.

Het een falen van van Geel noemen dat hij Toornstra niet haalde bij Den Haag is ook onzin. Je hebt ook te maken met een technische staf die nadrukkelijk om spelers vragen. Zo wilde Koeman Immers graag hebben en was er geen geld meer om uit te geven. Je zou als je het niet aantrekken van Toornstra in die periode als argument gebruikt ook van Geel kunnen aanvallen op het feit dat hij James Rodriguez niet al direct bij zijn aanstellen gescout had.

Met Kazim lijk je gelijk te hebben, al moet je hem nog wel even de tijd geven. Hij speelt net en zijn gemiddeldes in de Eredivisie zijn helemaal zo slecht nog niet, al betwijfel ik het ook ten zeerste of hij het gaat halen.

Ik word echt zo moe van die kritiek op van Geel. Kijk gewoon ff naar de situatie waarin we zaten toen hij begon en hoe we er nu voor staan! Van categorie 1 en op de rand van de afgrond naar in vergelijking nauwelijks schulden meer, er wordt winst gemaakt, grote jeugdtalenten van Varkenoord die al vastgelegd zijn (voornamelijk van Geel zijn verdiensten), veel geld binnen gehaald door knap werk van van Geel (Wijnaldum, Fer, Janmaat, Pelle, Indi, de Vrij). En er begint eindelijk na jaren een goede kwalitatieve selectie te ontstaan met een aantal grote jeugdtalenten die er aan gaan komen (o.a: Schuurman, Verdonk, Karsdorp). Deze selectie is in de breedte beter dan vorig jaar, alleen je mist een spits ja en met een spits zou je echt mee doen.

Je zal altijd achteraf kritiek kunnen hebben op aangetrokken spelers of spelers die niet zijn aangetrokken. Maar zelfs ploegen die honderden miljoenen hebben om uit te geven en een prima scoutingsapparaat hebben maken enorme fouten daarin. In de voetballerij is het aantrekken van succesvolle spelers ook grotendeels een kwestie van geluk, en vooral in de vijver waar Feyenoord in moet vissen. Toornstra lijkt een schot in de roos maar voor hetzelfde geld had die last van Kuipvrees gehad of aanpassingsproblemen en geen pepernoot geraakt.

Maar omdat er nu geen geschikte spits loopt al te roepen dat van Geel moet opkankeren is gewoon echt te treurig voor woorden. Die man heeft dus echt wel het krediet opgebouwd dat die even wat langer dan dat we zouden willen naar een geschikte spits mag zoeken. Die spits komt er heus wel in de winterstop anders zeker in de zomer, er wordt nu gewoon geen groot financieel risico meer genomen en dat is verstandig beleid, en als die goede spits er is dan heb je gewoon een selectie waar je kampioen mee kan worden. En als dat volgend jaar gebeurt, dan verdient die man een gouden standbeeld _O_
Gewoon lezen, ik roep niet dat Van Geel op moet rotten, je moet alleen wel reëel zijn.

En goed lezen, Wilkshere is niet dom, maar had al vastgelegd moeten zijn voor Besiktas.
Bilal groot talent, maar je betaalt 3 miljoen en vervolgens kan je geen spits meer kopen. En 3 miljoen is een groot risico als je Boetius heb, Manu, Schaken en Verhoek ja.

Boulahrouz is wel dom, want die speelt al 8 jaar 10 wedstrijden per jaar.

En wb verkopen en verlengen geef ik hem alle eer.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 01:59:22 #215
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146022036
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 01:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

Gewoon lezen, ik roep niet dat Van Geel op moet rotten, je moet alleen wel reëel zijn.

En goed lezen, Wilkshere is niet dom, maar had al vastgelegd moeten zijn voor Besiktas.
Bilal groot talent, maar je betaalt 3 miljoen en vervolgens kan je geen spits meer kopen. En 3 miljoen is een groot risico als je Boetius heb, Manu, Schaken en Verhoek ja.

En wb verkopen en verlengen geef ik hem alle eer.
Was een reactie op de post van RetRy. Die noemt het aantrekken van Wilkshere een slechte zet van van Geel.

Maar om op jou in te gaan: Het is niet waar dat er door het aantrekken van Bilal geen geld voor een spits is. Bilal voor minder dan 3 miljoen is geen groot risico. sterker nog comfort de markt is het zelfs een goede deal voor Feyenoord. Ook gezien het feit dat er voor die positie in de jeugd op korte termijn zich niets zal aanbieden, en ook kijkend naar het materiaal wat er nu is in de selectie, is het geen slechte aankoop.

Maar ok, als jij Verhoek en Schaken geschikte opties voor de buitenpositie vindt dan heeft verder discusseren geen zin.

[ Bericht 0% gewijzigd door elCholo op 28-10-2014 02:15:35 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 02:14:07 #216
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_146022095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 01:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

Boulahrouz is toch voor maar 1 jaar vastgelegd? Cabral, Steenvoorden, Verdonk en Karsdorp hebben nog wat tijd nodig. Maar dat zijn wel spelers met potentie. In mijn ogen kan Boulahrouz daarom een geschikte tijdelijke opvulling zijn. Khalid had waarschijnlijk die fouten die Karsdorp maakte donderdag niet gemaakt....

Maar ook al zou die nauwelijks spelen is hij met zijn ervaring belangrijk binnen de selectie. Hij kost nauwelijks iets dus ook absoluut geen risico en is zijn aantrekken daardoor in mijn ogen niet dom gezien zijn toegevoegde waarde buiten het veld, en het feit dat hij geen jeugdspeler in de weg loopt.
pi_146022179
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 01:59 schreef elCholo het volgende:

[..]

Was een reactie op de post van RetRy. Die noemt het aantrekken van Wilkshere een slechte zet van van Geel.

Maar om op jou in te gaan: Het is niet waar dat er door het aantrekken van Bilal geen geld voor een spits is. Bilal voor minder dan 3 miljoen is geen groot risico. sterker nog comfort de markt is het zelfs een goede deal voor Feyenoord. Ook gezien het feit dat er voor die positie in de jeugd op korte termijn zich niets zal aanbieden, en ook kijkend naar het materiaal wat er nu is in de selectie, is het geen slechte aankoop.

Maar ok, als jij Verhoek en Schaken geschikte opties voor de buitenpositie vindt dan heeft verder discusseren geen zin.
Schaken was basisspeler vorig jaar.

Maar ik vind Manu en Boetius wel degelijk geschikt als basisspeler.

Maar daar gaat het niet om, prioriteit was een spits.
pi_146022195
Fredje staat nu even niet meer onder discussie en die gaat nog met geniale plannen komen.
pi_146022197
Koeman was ook een prutser voordat ie bij Feijnoord kwam.
pi_146022237
Wat een lulkoek allemaal. Als Guidetti was gehaald en hij was geblesseerd geraakt had iedereen vGeel de huid vol gescholden.

Dost is te arrogant en slaapt in Ajax-pyjama dus daar zouden ook opmerkingen over zijn gekomen.

Zapata is een gok a la Kazim.

Bilal niet meteen afbranden. Heeft tijd nodig om zich aan te passen. Kijk naar zo'n Zivkovic bij Ajax. Zit niet eens bij selectie terwijl ze een lepra patiënt als spits hebben.
pi_146022243
Feijenoord is op de goede weg. kost wat tijd om weer op oude niveau te komen.
pi_146022247
En veel scoren bij Celtic zegt weinig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 03:05:08 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 05:45:35 #223
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146022401
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
En veel scoren bij Celtic zegt weinig.
amper scoren in de eredivisie en je mede spelers verrot schelden zegt iig genoeg.

Ik ben klaar met dhr Kazim. Zie liever Te Vrede, Manu, Anass. Al is er vast iets mis aan Anass gezien hoeveel speeltijd dat die krijgt.

Iemand recent Dammers nog zien spelen?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_146022405
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 05:45 schreef Toekito het volgende:

[..]

amper scoren in de eredivisie en je mede spelers verrot schelden zegt iig genoeg.

Dan kan ie weer terug in de winterstop.
pi_146022407
En Boula krijgt betaald wanneer ie kan spelen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 05:55:29 #226
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146022422
Het enige dat ik tegen Karim El Ahmadi heb als aankoop is dat we zat middenvelders hebben. Al dan niet in de jeugd. Je kan prima het jaar door met Clasie, Immers, Toornstra, Vilenha, Karsdorp. En dan zitten er nog zat jongens aan te komen die je best 1 wedstrijdje op de bank kan zetten of 2 ofzo.

Zonde van het geld. Net als Boulah als je hem toch niet gebruikt zoals donderdag. Had je hem gebracht als vervanger van Wilkshere dan had het iets anders gelegen.
Sporten voor Sophia
pi_146022433
Op zich staat er best goed elftal maar de man in de spits ontbreekt.
Je kunt niet altijd geluk hebben met de aanschaf daarvan.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:13:52 #228
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146022453
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zich staat er best goed elftal maar de man in de spits ontbreekt.
Je kunt niet altijd geluk hebben met de aanschaf daarvan.
er staat wel een man. Alleen wat die er doet.... :+

Maar het is geen Feyprobleem dat we zelf geen goede spits sinds Luc Castaignos hebben opgeleid. Nergens in NL hebben ze goeie jeugdspitsen. Op Zivkovic na.
Sporten voor Sophia
pi_146022465
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 06:13 schreef Toekito het volgende:

[..]

er staat wel een man. Alleen wat die er doet.... :+

Het maakt niet veel uit welke je er neerzet nu.
Ze kunnen er beide niets van.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 06:18:24 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:20:26 #230
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146022473
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het maakt niet veel uit welke je er neerzet nu.
Ze kunnen er beide niets van.
ik zou Dammers neerzetten.
Sporten voor Sophia
pi_146022477
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 06:20 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik zou Dammers neerzetten.
Zo goed ken ik de jeugd van Feijenoord niet.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 06:32:46 #232
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146022504
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 06:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zo goed ken ik de jeugd van Feijenoord niet.
ik ook niet. Las her en der stukken dat hij en Slabbekoorn echt toppers kunnen worden.
Sporten voor Sophia
pi_146022988
Spits zou top zijn maar hoe het nu is geen must have oid. We scoren namelijk genoeg in collectief en als ajax het lukt met hun gare selecties en siggy zoveel te scoren dan wij ook
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:04:12 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146023018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:00 schreef Vasion het volgende:
Spits zou top zijn maar hoe het nu is geen must have oid. We scoren namelijk genoeg in collectief en als ajax het lukt met hun gare selecties en siggy zoveel te scoren dan wij ook
Omdat alles wat Ajax lukt Feyenoord ook lukt?
pi_146023050
quote:
Je moet geluk met spits huren en dat is 2x goed gelukt, de 3e brengt er nog niet veel van terecht, zijn logische vervanger is geen reet beter, wat loopt er in de jeugd?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:13:44 #236
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_146023102
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je moet geluk met spits huren en dat is 2x goed gelukt, de 3e brengt er nog niet veel van terecht, zijn logische vervanger is geen reet beter, wat loopt er in de jeugd?
Dammers
pi_146023125
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:13 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dammers
Uitproberen dan.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:16:29 #238
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146023133
Ik lees op social media dat we een spits gaan halen het is of Dost of dat mannetje van Ado..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146023135
Is Dammers een bijnaam voor Achahbar?
pi_146023143
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lees op social media dat we een spits gaan halen het is of Dost of dat mannetje van Ado..
2 spitsen waar iedereen mee zou kunnen komen.
Waarom hoor ik niet dat Feyenoord eens een 19 jarige spits uit Mexico aan het fixen is...
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:19:09 #241
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_146023163
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:17 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Waarom hoor ik niet dat Feyenoord eens een 19 jarige spits uit Mexico aan het fixen is...
Wat moet je met een 19-jarige spits uit Mexico? :? Doe normaal man, joekel.

Verder : zie mijn post hierboven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_146023306
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 00:59 schreef elCholo het volgende:

[..]

<Goede teksten>
_O_
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 05:55 schreef Toekito het volgende:
Het enige dat ik tegen Karim El Ahmadi heb als aankoop is dat we zat middenvelders hebben. Al dan niet in de jeugd. Je kan prima het jaar door met Clasie, Immers, Toornstra, Vilenha, Karsdorp. En dan zitten er nog zat jongens aan te komen die je best 1 wedstrijdje op de bank kan zetten of 2 ofzo.

Zonde van het geld. Net als Boulah als je hem toch niet gebruikt zoals donderdag. Had je hem gebracht als vervanger van Wilkshere dan had het iets anders gelegen.
Als je gewoon kijkt naar wat er nu voor selectie bij elkaar gesprokkeld is:

Vermeer (Mulder/<Hahn>)
Nr 1 heeft het beoogde niveau. Mulder is wel een goede backup, maar gedemotiveerd, Hahn mag na zijn ervaring bij PEC samen met Miazek gaan concurreren voor 2e plek (of 1e als ze het waar kunnen maken natuurlijk) -> Prima dubbel bezet

Wilkshire (Lopes Cabral) - Van Beek (Steenvoorden) - Kongolo (Mathijsen) - Nelom (Woudenberg)
+ Bouhlarouz (voor RB/RCV)

Dat is bijna allemaal eigen jeugd, aangevuld met een paar internationals die hun ervaring kunnen overbrengen -> Prima dubbel bezet

Clasie (Vilhena) - El Ahmadi (Toornstra) - Immers (Karsdorp)
Is gewoon dubbelbezet met hoge kwaliteit, dit is ook de reden dat het positiespel wat Rutten graag wilt spelen er daadwerkelijk uit komt

Manu (Boetius) - Kazim (Te Vrede) - Bilal (Achahbar) + Schaken (voor alle posities voorin)
Flanken zijn erg goed bezet, en ja, je lijkt nu een kwalitatief goede spits te missen.

Al met al staat er gewoon een vrij sterke selectie, die gewoon om de bovenste plaatsen hoort te spelen. Ja ik heb ook nog wel het een en ander aan te merken, ik vind de backs verdedigend matig, maar aanvallend (hoe laag het rendement dan ook) brengen ze wel de nodige dreiging. Ik hoop dat Toornstra snel van de vleugel af mag, want ik verwacht (nog) meer van hem als hij ergens in de as mag spelen, en ik denk dat als onze flanken weer een beetje vorm herpakken dat we Toornstra daar niet hoeven te misbruiken.
Mochten we weer gewoon met twee flankspelers gaan spelen en een technische 10, wat Rutten ok in het begin van het seizoen probeerde (wat faalde omdat toen onze flankspelers hopeloos uit vorm waren) dan heb je de spits veel minder nodig als kaatser/ balvasthouder en hoeft ie slechts doelpunten te maken. Dan heb je met Te Vrede misschien wel een prima spits, en met Kazim een goede pinchhitter die gewoon onrust komt stoken in de laatste 10 minuten van een moeilijke pot.

Immers heeft in de tijd dat hij gehaald is voldoende meerwaarde gecreeerd voor het geld wat hij toen moest kosten. En dat geld hebben we zelfs met een vreemde constructie moeten opzetten, omdat er zo weinig mogelijk was. Hij komt tekort voor het niveau wat we nu nastreven, maar zijn drive lijkt hem toch nog veel speelminuten op te leveren. Laten we maar hopen dat Vilhena nu zijn moment pakt en na zaterdag onomstreden is voor de 10 :P

Daarnaast moeten mensen ook beseffen dat het bijzonder is dat het al jaren rustig in de selectie, na het uitfaseren van al onze Rotterdamse straatjongetjes met een grote mond (Fer, Wijnaldum, Cabral, Leerdam, Mokotjo) die allemaal op hun eigen positie basis eiste te staan..

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 28-10-2014 08:42:53 ]
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:44:11 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_146023504
Van Geel doet het goed, punt. Daar is geen discussie voor nodig.
Elite
Tegen TTIP
pi_146023551
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Van Geel doet het goed, punt. Daar is geen discussie voor nodig.
Financieel sowieso.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:08:53 #245
268260 Dr.Mikey
pi_146023892
Terug over Feyenoord.
R.I.P DTS.
pi_146024441
quote:
Ajax scoort nooit zo veel, vorig jaar zelfs minder dan Feyenoord. Wel hadden ze de beste defensie. Dus in dat opzicht is Feyenoord op de goede weg. Er wordt weinig gescoord maar nog minder geīncasseerd
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:04:36 #247
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_146025057
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:17 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Haha tering jij hebt er echt geen verstand van :')
pi_146025076
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:47 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Financieel sowieso.
Overmars ook, maar daar zijn de meningen toch ook over verdeeld ;)
pi_146025152
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:05 schreef Fargo het volgende:

[..]

Overmars ook, maar daar zijn de meningen toch ook over verdeeld ;)
Zowel Overmars als Van Geel hebben financieel goede dingen gedaan voor hun club en mijn indruk is dat ze zich daardoor blind zijn gaan staren op het financiële en het sportieve op de 2e plaats komt. Als je als Van Geel Kazim haalt met de gedachte: 'yes, koopje!' terwijl er geld is om een betere spits te scouten dan kan je niet helemaal helder meer denken.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:25:01 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146025516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zowel Overmars als Van Geel hebben financieel goede dingen gedaan voor hun club en mijn indruk is dat ze zich daardoor blind zijn gaan staren op het financiële en het sportieve op de 2e plaats komt. Als je als Van Geel Kazim haalt met de gedachte: 'yes, koopje!' terwijl er geld is om een betere spits te scouten dan kan je niet helemaal helder meer denken.
hun werksituaties zijn ook niet echt te vergelijken
pi_146025563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

hun werksituaties zijn ook niet echt te vergelijken
Je moet nu geen verkeerde stand van zaken geven.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:35:30 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_146025733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Je moet nu geen verkeerde stand van zaken geven.
:) het lijkt me toch anders werken als je het geld voor aankopen hebt liggen dan als je eerst moet verkopen om aan te kopen.
pi_146026919
Met Vermeer waren we afgelopen seizoenen gewoon 2 van de 3 keer kampioen geworden. Misschien zelfs 3 van de 3 keer.
pi_146027092
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:18 schreef koosfransoos het volgende:
Met Vermeer waren we afgelopen seizoenen gewoon 2 van de 3 keer kampioen geworden. Misschien zelfs 3 van de 3 keer.
Te makkelijk, Vermeer heeft bij ajax ook gewoon de nodige blunders gemaakt, is niet voor niks daar 2e keeper geworden. Hij doet het nu prima, maar hij zal bij ons ook nog best wel eens een blunder maken
pi_146027119
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:23 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Te makkelijk, Vermeer heeft bij ajax ook gewoon de nodige blunders gemaakt, is niet voor niks daar 2e keeper geworden. Hij doet het nu prima, maar hij zal bij ons ook nog best wel eens een blunder maken
Die had ik al meegerekend.

En daarbij is Vermeer waarschijnlijk een stuk beter voor de ontwikkeling van jonge verdedigende talenten dan Mulder.
pi_146027149
Gaan jullie in de winterstop wederom iemand wegkapen bij ons ?
Zonder wrijving geen glans
pi_146027186
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoop het niet.

Misschien ruilen voor Immers, maar Kramer lijkt me geen ideale aankoop.
pi_146027191
quote:
Uit Den Haag? Hopelijk niet.
pi_146027205
quote:
Niet te hopen, Kramer = Te Vrede
pi_146027257
volgens mij heb je aan Kramer meer dan aan Te Vrede :)
pi_146027314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee
pi_146027320
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal elkaar niet veel ontlopen. Wellicht is Kramer iets beter, maar imo niet het niveau dat nagestreefd dient te worden.
pi_146027326
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef koosfransoos het volgende:

[..]

Hoop het niet.

Misschien ruilen voor Immers, maar Kramer lijkt me geen ideale aankoop.
Dit. Die lange darm scoort 8x maar is geen bijzondere voetballer, ook geen speler die zelf iets kan creëren. Wie Feyenoord wel zou moeten halen weet ik niet, type als Kramaric had wel gepast denk ik.. die gozer scoort veel maar kan ook nog voetballen.
pi_146027340
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Niet te hopen, Kramer = Te Vrede
Meh Kramer is wel een aardig spitsje hoor :)

Maare hij zat zondag aan tafel bij Kees en drie keer raden wie daar ook zat namens Twente en die gaf alweer een min of minder subtiele hint dat ie m ook wel zou willen omdat ze nu volledig afhankelijk zijn van die Castaignos
blablablabla
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:30:43 #265
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146027376
quote:
_O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146027396
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Meh Kramer is wel een aardig spitsje hoor :)

Maare hij zat zondag aan tafel bij Kees en drie keer raden wie daar ook zat namens Twente en die gaf alweer een min of minder subtiele hint dat ie m ook wel zou willen omdat ze nu volledig afhankelijk zijn van die Castaignos
Twente is geīnteresseerd in iedereen waar Feyenoord ook maar een beetje aan gelinkt wordt. Ze hadden toch die Borven wat zo'n groot talent was :')
pi_146027398
Kramer is sowieso een stuk sneller dan Te Vrede
blablablabla
pi_146027409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

_O-
Prachtige redenatie.

Ik ben om.
pi_146027427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Elan het volgende:
Kramer is niets mis mee. Pikt zijn doelpuntjes mee en kan bijna iedere ploeg in de eredivisie goed gebruiken vind ik :)
pi_146027433
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Twente is geīnteresseerd in iedereen waar Feyenoord ook maar een beetje aan gelinkt wordt. Ze hadden toch die Borven wat zo'n groot talent was :')
Ja zo fucking triest.
Joop zat alweer geheimzinnig te smalen met zijn bloedkop toen Kees hem vroeg of t niks voor Twente was dus die zullen binnenkort wel akkoord zijn :')
blablablabla
pi_146027498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Kramer is niets mis mee. Pikt zijn doelpuntjes mee en kan bijna iedere ploeg in de eredivisie goed gebruiken vind ik :)
Moet wel bij zeggen dat het voor het eerst in zijn carričre is dat hij zoveel scoort en hij is bijna 27
Maar op basis van wat hij dit seizoen laat zien zou het ons zeker punten opleveren t.o.v. Kazim Kazan.
blablablabla
pi_146027742
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja, maar niet voor een transfersom.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:43:33 #273
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_146027792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet wel bij zeggen dat het voor het eerst in zijn carričre is dat hij zoveel scoort en hij is bijna 27
Maar op basis van wat hij dit seizoen laat zien zou het ons zeker punten opleveren t.o.v. Kazim Kazan.
Bij Volendam ook 22 goals in 1 seizoen.
pi_146027849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Mühren was daar ook een goaltjesdief (moesten we volgens een aantal mensen hier ook halen overigens :') )
pi_146027888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Zag het staan ja maar vorig seizoen bij Ado 26/7 dat is weer ronduit kut.
blablablabla
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:49:49 #276
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_146027989
3x achter gewonnen ofzo?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:51:38 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_146028043
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Misschien is de pool waaruit beide clubs vissen niet zo groot, wat de kans aannemelijker maakt dat ze allebei interesse hebben in dezelfde speler...
Elite
Tegen TTIP
pi_146028491
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien is de pool waaruit beide clubs vissen niet zo groot, wat de kans aannemelijker maakt dat ze allebei interesse hebben in dezelfde speler...
Zojuist bericht terug uit Luik: No go via het officiële kanaal. Nu wachten op de sv van Genk... :+
BFF met GGMM
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:39:22 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_146029915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zojuist bericht terug uit Luik: No go via het officiële kanaal. Nu wachten op de sv van Genk... :+
Minder. Fuck hun maar dan. Kijk ik het wel op tv.
Elite
Tegen TTIP
pi_146031456
quote:
Met eto'o stonden we nu bovenaan in de competitie en champions league.
pi_146031591
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:18 schreef Herqules het volgende:

[..]

Niet als wij Pellč nog hadden.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:13:13 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_146033435
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:18 schreef Herqules het volgende:

[..]

Klopt. Dat geeft aan hoe groot spelers als Vermeer en Eto'o wel niet zijn. Onschatbare spelers die eigenlijk onbetaalbaar zijn voor Nederlandse clubs.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:51:08 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_146034632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Elan het volgende:
Beiden ver verwijderd van het niveau dat Feyenoord moet nastreven. Krijg bij die Kramer gelijk zo'n Danny Buijs gevoel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:17:58 #284
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_146035639

Hey kijk nou, Feyenoord gaat ook een retroshirt verkopen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Dekatria op 28-10-2014 15:39:20 ]
pi_146035851
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 13:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Niet als wij Pellč nog hadden.
Was te zien afgelopen seizoenen :)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:16:08 #286
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_146038179
quote:
Guidetti wilde dolgraag naar Feyenoord: 'Hij heeft zelf naar spelers gebeld'

John Guidetti wilde tijdens de zomerse transferperiode dolgraag terugkeren naar Rotterdam, zo heeft Martijn Krabbendam bevestigd. De Feyenoord-watcher van Voetbal International zag dat Feyenoord de spits uiteindelijk echter niet terugnam.

De Rotterdammers konden de transfersom die Manchester City verlangde niet betalen. Guidetti had echter ook op huurbasis kunnen vertrekken. "Op een gegeven moment vlak voor het verstrijken van de transferwindow, heeft Guidetti zelf naar spelers van Feyenoord gebeld met de boodschap: 'zeg nou dat ik kan worden verhuurd, want ik wil dolgraag komen.'"

"En toen kwam Feyenoord opeens met een medisch dossier wat ze al drie jaar op de kast hadden liggen. En ja, toen hebben ze hem niet genomen", besloot Krabbendam zijn relaas in Voetbal International. De voormalig publiekslieveling van de Rotterdammers komt tegenwoordig op huurbasis in actie voor Celtic.
Krabby houdt wel van rellen.
pi_146038256
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:22 schreef Herqules het volgende:

[..]

Was te zien afgelopen seizoenen :)
Pellč + Vermeer hebben we het nu over hč.
pi_146038694
quote:
Naar welke spelers zou hij gebeld hebben? El Ahmadi en Schaken zijn de enige die hij goed kent en die er nog zijn. Zou wel verklaren waarom Schaken zo boos was dat er nog geen nieuwe spits was van niveau
pi_146040073
http://www.fr12.nl/nieuws(...)noord-zo-moeten.html
Ze willen zo graag ook een leuke club zijn
pi_146040243
quote:
Het vermoeden was er al een tijdje bij Feyenoord, maar langzamerhand durven ze het in provinciestad Enschede ook toe te geven. FC Twente wil héél graag lijken op de Rotterdamse topclub. Het aankoop- en scoutbeleid verraadde die wens al.

Maar ook qua voetbal gaan ze graag de kant van de Rotterdammers op. Twente neemt het op tegen Go Ahead, dat in de vorige bekerronde Feyenoord uitschakelde. Ondanks het verlies, spiegelt Schreuder zich aan de Rotterdammers. "We weten ook wat Feyenoord drie dagen later voor de competitie tegen Go Ahead heeft gedaan. In die wedstrijd speelde Feyenoord heel volwassen en zo moeten wij ook spelen. Go Ahead speelt aanvallend en voelt zich in eigen stadion heel vrij. Daarnaast gooien ze veel strijd en passie in hun spel.''
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:08:44 #291
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146042124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Hey kijk nou, Feyenoord gaat ook een retroshirt verkopen.
Ben benieuwd hoeveel ze hier voor gaan vragen. Wel een ziek shirt btw.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:56:34 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_146043780
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 17:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Gras is groen, water nat, en Twente heeft een gejatte identiteit. Met hun Liverpool hek.
pi_146047005
quote:
Als dit waar is verdient Van Geel best een corrigerende tik opzich.
Ik heb altijd achter de beslissing gestaan om Guidetti níet te halen, omdat er een hele flinke transfersom en salariëring tegenover zou moeten staan, en je dan kunt twijfelen aan zijn fitheid.
Als nu blijkt dat wel degelijk eerder bekend was dat hij gehuurd kon worden, en van Geel dat blijkbaar gewoon niet zag zitten, waardoor we nu met 2 gehandicapten in de spits lopen dan mag hij daar best voor verantwoordelijk worden gehouden. Zo'n Guidetti blijft ook geen spelers contacten als hij zelf ook wel weet dat zijn salaris gewoon veel te hoog ligt voor Feyenoord. Het lijstje met op zijn minst dubieuze acties is ondertussen flink aan het groeien. En dat als verreweg best betaalde TD van Nederland. Jammer dit, want hij heeft uiteraard ook veel goed werk verricht.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:22:01 #294
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_146047644
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:07 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als dit waar is verdient Van Geel best een corrigerende tik opzich.
Ik heb altijd achter de beslissing gestaan om Guidetti níet te halen, omdat er een hele flinke transfersom en salariëring tegenover zou moeten staan, en je dan kunt twijfelen aan zijn fitheid.
Als nu blijkt dat wel degelijk eerder bekend was dat hij gehuurd kon worden, en van Geel dat blijkbaar gewoon niet zag zitten, waardoor we nu met 2 gehandicapten in de spits lopen dan mag hij daar best voor verantwoordelijk worden gehouden. Zo'n Guidetti blijft ook geen spelers contacten als hij zelf ook wel weet dat zijn salaris gewoon veel te hoog ligt voor Feyenoord. Het lijstje met op zijn minst dubieuze acties is ondertussen flink aan het groeien. En dat als verreweg best betaalde TD van Nederland. Jammer dit, want hij heeft uiteraard ook veel goed werk verricht.
Gluiperig mannetje die Van Geel.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:22:12 #295
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_146047649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:07 schreef De_Pel het volgende:
bekend was dat hij gehuurd kon worden, en van Geel dat blijkbaar gewoon niet zag zitten, waardoor we nu met 2 gehandicapten in de spits lopen dan mag hij daar best voor verantwoordelijk worden gehouden. Zo'n Guidetti blijft ook geen spelers contacten als hij zelf ook wel weet dat
Brands is de best betaalde td van Nederland. Verder heb je gelijk.
pi_146049222
quote:
Krabby is een rancuneus mannetje.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:54:54 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146049470
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 18:56 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gras is groen, water nat, en Twente heeft een gejatte identiteit. Met hun Liverpool hek.
en joden hebben....
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:55:26 #298
268260 Dr.Mikey
pi_146049511
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Krabby is een rancuneus mannetje.
Wat is die Toornstra goed he.
R.I.P DTS.
pi_146050063
1
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:05:22 #300
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_146050111
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:04 schreef RetRy32 het volgende:
1
1 goeie spits.....