quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Merkie het volgende:
Ik zie nu pas dat we een maand lang geen wedstrijd gewonnen hebben![]()
. Gek.
Verloren bedoel je?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Merkie het volgende:
. Gek.
Tsja, daarom stonden we dan ook een tijdje in het rechterrijtjequote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, tussen 10 augustus en 27 september hebben we niks gewonnen.
Dat valt je nu pas op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Merkie het volgende:
. Gek.
Het is gewoon schandalig dat je drie keer thuis verliest.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin van het seizoen wordt imo steeds frustrerender als je ziet hoe het nu gaat.
Ajax is niet beter, dat heb ik wel vaker gehoord in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord staat gewoon prima nu. Met Vermeer, Wilkshere, El Ahmadi, Clasie en Toornstra heb je ook gewoon spelers met een hoop ervaring, dat komt de stabiliteit ook wel ten goede. Centrale duo staat ook prima nu met een geweldige Vermeer in hun rug ipv een weifelende Mulder. Positiespel is beter dan het ooit onder Koeman is geweest en Feyenoord zal serieus mee gaan doen om de titel, een Ajax is bijvoorbeeld echt niet beter, dat heeft Feyenoord wel in de Klassieker bewezen. Alleen van PSV hebben we veel te vrezen denk ik, al wisten die het afgelopen jaren vakkundig te verneuken.
okquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet beter, dat heb ik wel vaker gehoord in de eerste seizoenshelft.
PSV zit ook echt vol met egoīstische individualisten. Ik ben benieuwd nu Wijnaldum en Depay weer fit zijn hoe lang het duurt voor er onrust ontstaat, omdat iedereen vindt dat ie zelf moet spelen en elkander weinig gunt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord staat gewoon prima nu. Met Vermeer, Wilkshere, El Ahmadi, Clasie en Toornstra heb je ook gewoon spelers met een hoop ervaring, dat komt de stabiliteit ook wel ten goede. Centrale duo staat ook prima nu met een geweldige Vermeer in hun rug ipv een weifelende Mulder. Positiespel is beter dan het ooit onder Koeman is geweest en Feyenoord zal serieus mee gaan doen om de titel, een Ajax is bijvoorbeeld echt niet beter, dat heeft Feyenoord wel in de Klassieker bewezen. Alleen van PSV hebben we veel te vrezen denk ik, al wisten die het afgelopen jaren vakkundig te verneuken.
Yes, yes, krijg lekker veel hoop op de titelquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is te hopen dat er daar wat flink mis gaat binnen hun selectie, want kwalitatief hebben ze echt een goed elftal nu.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
PSV zit ook echt vol met egoīstische individualisten. Ik ben benieuwd nu Wijnaldum en Depay weer fit zijn hoe lang het duurt voor er onrust ontstaat, omdat iedereen vindt dat ie zelf moet spelen en elkander weinig gunt.
Er staat wel tegenover dat ze erg veel goede aanvallende spelers hebben..
okquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yes, yes, krijg lekker veel hoop op de titeldes te meer genot straks als die schaal weer naar Amsterdam gaat
Heb ik weinig last van. Het lijkt erop dat we na jaren eindelijk weer eens een team hebben dat veel zelfvertrouwen heeft en niet gelijk een goal tegen krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin van het seizoen wordt imo steeds frustrerender als je ziet hoe het nu gaat.
Volgens mij is dit de slechtste ajax selectie van de afgelopen 10 jaar. De huidige 2de plaats is gewoon geflatteerd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is niet beter, dat heb ik wel vaker gehoord in de eerste seizoenshelft.
Wat me vooral opvalt is dat er weinig goals worden geīncasseerd.. de ploeg met de beste defensie wordt ook meestal kampioen. Clasie en El Ahmadi zijn toch in eerste instantie controleurs dus dan heb je een blok met 6 verdedigend ingestelde spelers. Alleen de spitspositie is een reden tot zorg.. die Kazim kan er weinig van en Te Vrede nog minder. Voor het overige ziet het er goed uitquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat je nog Bilal, Boetius, en Vilhena op de bank hebt zitten de afgelopen weken, dat betekent voor mij wel dat er nog voldoende potentie/ rek zit in dit elftalquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat er weinig goals worden geīncasseerd.. de ploeg met de beste defensie wordt ook meestal kampioen. Clasie en El Ahmadi zijn toch in eerste instantie controleurs dus dan heb je een blok met 6 verdedigend ingestelde spelers. Alleen de spitspositie is een reden tot zorg.. die Kazim kan er weinig van en Te Vrede nog minder. Voor het overige ziet het er goed uit
Die overwinning van vorige maand is echt de meest gestolen ooitquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:17 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de slechtste ajax selectie van de afgelopen 10 jaar. De huidige 2de plaats is gewoon geflatteerd.
Vorige week had hij een erg sterke invalbeurt. Jammer dat hij dat niveau vandaag niet door kan zetten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:37 schreef Henrys het volgende:
Maar hoe kan Boeitius zo gigantisch ver teruggevallen zijn? Om na bijna 3 maanden nog steeds te spreken van een vormdip....
Ik weet dat hij op vakantie ontmaagd is maar zou dat zoveel invloed hebben gehad?
2 goede actiesquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef eight het volgende:
Vorige week had hij een erg sterke invalbeurt
Nee, maar in mijn herinnering was het eigenlijk wat minder erg dan als ik het zo terugzie.quote:
Meh. Eerder noodzakelijk om iets op te bouwen. Ik word best wel vrolijk van het spel van Feyenoord dit seizoen. Voorgaande jaren was het toch vooral teren op erg sterke punten, wat ook niet verkeerd is natuurlijk. Rutten maakt er wat meer een echt collectief van. Dat gaat nu eenmaal met vallen en opstaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat viel ook allemaal wel mee, twee goede lange ballen. Voor de rest stelde die invalbeurt ook niet zoveel voor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:40 schreef eight het volgende:
[..]
Vorige week had hij een erg sterke invalbeurt. Jammer dat hij dat niveau vandaag niet door kan zetten.
Immers > Vilhenaquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:34 schreef Slobeend het volgende:
Hopelijk blijft Vilhena in de basis maar dat zal wel niet.
Die is er dan niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Want die kan er echt helemaal geen klote van. Die Kazan heeft in ieder geval nog wat fysiek en een aardige aanname.
quote:El Ahmadi steunt Vilhena: 'Hij hoort eigenlijk gewoon in het elftal'
Feyenoord moest het zondag tegen SC Cambuur zien te redden zonder Lex Immers, die last had van zijn hamstring en niet bij de wedstrijdselectie zat. Door de afwezigheid van Immers kreeg Tonny Vilhena weer eens een basisplaats en Karim El Ahmadi vond dat de jongeling het uitstekend deed. "Als hij zoals vandaag speelt, hoort hij eigenlijk gewoon in het elftal", zei de middenvelder.
De negentienjarige Vilhena begon dit seizoen als basisspeler, maar door de slechte resultaten uit de eerste weken van het seizoen begon Fred Rutten zijn opstelling te veranderen. Vilhena belandde op de bank en moest daar wachten op een nieuwe kans. Die kwam er zondagmiddag: Vilhena bleef negentig minuten op het veld staan en won met Feyenoord met 0-1 in Leeuwarden.
"Ik vind echt dat Tonny het uitstekend heeft gedaan, zeker gezien het feit dat hij een paar weken op de bank heeft gezeten", stelde El Ahmadi in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Als je dan weer een kans krijgt, moet je het laten zien. En dat heeft hij gedaan." Immers kan in de eerstvolgende competitiewedstrijd van Feyenoord, thuis tegen PEC Zwolle, waarschijnlijk alweer meedoen.
Tevens de (gedeeld) minst productieve aanval uit de top-10 van de ranglijst, om het even te relativeren.quote:
quote:Colin Kazim-Richards wordt in de Nederlandse competitie voor de eerste keer geconfronteerd met het fenomeen kunstgras. Zijn trainer Fred Rutten noemt dat speelveld cynisch altijd K-gras, verwijzend naar een scheldwoord met drie letters.
De spits zelf is ook geen fan van het kunstgras. ''Het voelde alsof ik op blote voeten over beton rende’’, zei de spits hoofdschuddend tegenover De Telegraaf. Kazim begrijpt niet waarom er in de eredivisie zoveel kunstgrasmatten worden aangelegd. ''Ik denk niet dat het goed is voor de eredivisie'', stelt hij.
Cambuur is overigens niet blij met alle kritiek op de grasmat. "Feyenoord heeft blijkbaar wel het vermogen om meer geld aan een goed hoofd- en trainingsveld te besteden. Wij niet'', vertelde directeur Gerard van den Belt eerder aan Voetbal International. ''We hebben het jaren gedaan en veel ellende meegemaakt met betrekking tot de kwaliteit van het veld.''
zou gewoon een eis moeten zijn voor deelname aan het profvoetbal, als er geen geld voor is ga dan maar terug naar de amateursquote:
Inderdaad ja. Er zijn trouwens genoeg amateurs die hun veld goed op orde hebben, dus ik zie niet in waarom een profclub dat niet zou kunnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou gewoon een eis moeten zijn voor deelname aan het profvoetbal, als er geen geld voor is ga dan maar terug naar de amateurs
Willem.quote:Na onnodig verlies tegen Rijeka heeft Feyenoord uit bij Cambuur gelukkig gewonnen. Ik zeg 'gelukkig' omdat ik er altijd een beetje blij van word als Feyenoord wint. Maar ik bedoel 'gelukkig' ook letterlijk, er was mazzel bij. Want net als in Kroatië ging Feyenoord ook in Friesland slordig met de kansen om. Tegen Rijeka werd dat door de tegenstander afgestraft; Cambuur had, jammer voor die ploeg, niet zo'n spitsje rondlopen anders was Feyenoord weer onderuit gegaan.
Het is mooi om te zien dat Feyenoord klimt op de ranglijst van onze eredivisie, veel meer positiefs mag ik daar niet van zeggen. Want dan beīnvloed ik het verwachtingspatroon rond de club, dan verwachten de mensen te veel en daar worden ze bij Feyenoord zenuwachtig van. Laat ik daarom kritisch blijven, dat hebben ze misschien liever en eigenlijk helpt je dat ook, als je wil luisteren tenminste.
In Fred Rutten heb ik vertrouwen, die maakt zijn eigen keuzes wel, maar ik zou hem toch willen oproepen zorgvuldig om te gaan met de jonge, échte Feyenoorders in zijn ploeg. Ik vind dat hij Boëtius, bijvoorbeeld, onvoldoende krediet geeft. Waarom kreeg die zo weinig speeltijd afgelopen donderdag?
Manu miste de ene na de andere kans en Boëtius mocht er tien minuten voor tijd pas in. Ik begrijp dat niet. Wat ik ook niet begrijp is dat Karsdorp in Kroatië moest invallen, terwijl de veteraan Boulahrouz op de bank zat. Nu kreeg Karsdorp een bak met kritiek over zich heen omdat hij tekort schoot. Ja, vind je het gek onder die omstandigheden? Het regende, het veld was zwaar, de tegenstander was leep en er stond veel op het spel. Waarom mag Boulahrouz dan blijven zitten? Heel jammer.
Maar goed, de kater bleek toch wel verwerkt in Leeuwarden en ik zag daar een werkelijk excellente Jordy Clasie spelen. Een genot om naar te kijken. Nu moet alleen die Kazim zich focussen op zijn opdracht; scoren en zijn mond houden tegen de scheidsrechter. Dan volgt de jonge Manu hopelijk zijn voorbeeld, want die wil steeds meer lijken op Kazim; ook te veel bezig met randzaken in het veld. Als die twee alleen maar bezig zijn met scoren en laten scoren, dan wordt Feyenoord daar sterker van en komt, je weet het immers maar nooit, de landstitel weer in zicht.
Voor het echte voetbal moesten we ook afgelopen weekeinde over de grenzen kijken. Real Madrid tegen Barcelona. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één voetballiefhebber is, die die wedstrijd niet op zijn minst voor een deel gezien heeft. Wat een niveau! Daar moet je van genieten en niet afgunstig op zijn.
Real Madrid speelt momenteel het beste voetbal dat er is. Ze zijn eigenlijk al een half jaar beter dan Barcelona. Als Xavi en Iniesta minder worden, hebben ze bij Barįa een groot probleem. Het wordt tijd dat ze daar aan een nieuw team gaan bouwen. Ik ben er nog niet gerust op, hoewel Barcelona in een aantal fases domineerde in Madrid. Een leuk detail vond ik de inbreng van voormalig speler en nu assistent Hierro op de bank. Je zag hem achter zijn hand iets zeggen tegen Ancelotti. Het was na een minuut of twaalf. Op dat moment was Barcelona baas op het middenveld. Ancelotti luisterde goed, stond op en haalde Kroos en James naar het middenveld. Het viel meteen op dat met name Xavi in de problemen kwam. Leuk om te zien, dat tactisch spel in zo'n grote wedstrijd.
Ik moest ook weer aan dinsdag denken. Als Barcelona toch eens tegen Ajax gespeeld had zoals ze in Madrid stonden te voetballen, dan hadden we pas echt zicht op de afstand tussen Barcelona en Ajax gekregen. Het gat is niet meer te overbruggen. Vroeger waren Real en Barcelona ook te groot voor ons, maar af en toe kwam je in de buurt. Maar sinds je in heel Europa zo veel buitenlanders mag opstellen als je wil, gaan de toppers naar Spanje en Engeland. Pas als dat weer gereguleerd wordt, dus veel minder buitenlanders per opstelling toelaten, dan krijgen we weer kansen als Nederlandse ploegen.
Precies, er moet eens in de 2 weken op gespeeld worden, das toch niet zo moeilijk bij te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou gewoon een eis moeten zijn voor deelname aan het profvoetbal, als er geen geld voor is ga dan maar terug naar de amateurs
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:25Daily Star: Man United wants to buy Feyenoord defender Terence Kongolo for approximately 3.8 million euros in the January transfer window. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:46After this transfer, Kongolo would be send on loan for the rest of the season to Feyenoord again, according to the Daily Star. reageer retweet
Nope.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:38 schreef Happel het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:25Daily Star: Man United wants to buy Feyenoord defender Terence Kongolo for approximately 3.8 million euros in the January transfer window. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:22:46After this transfer, Kongolo would be send on loan for the rest of the season to Feyenoord again, according to the Daily Star. reageer retweet
Ik denk dat ze zich hebben vergist met die punt tussen die drie en die acht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:38 schreef Happel het volgende:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:38 schreef Happel het volgende:
Ik wil ook wel eens wat. Deze jongen is beter dan BMI, jonger dan BMI en moet dan ook meer kosten dan BMI.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:38 schreef Happel het volgende:
Het is de Daily Star, met dit verzinsel heeft hij promotie verdiend daarquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:53 schreef Kerftminister het volgende:
Kan iemand die journalist ontslaan?
Slechte voorbeelden, want dat zijn nu volgens mij net 3 clubs die geen kunstgras hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu bedoel ik daarmee niet echt Feyenoord, Ajax en PSV maar wel de NACs, NECs en Willem IIs van deze wereld.
Dat bedoelt ie ook. Die clubs ondervinden nadeel van het feit dat andere middenmotors het wel hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Slechte voorbeelden, want dat zijn nu volgens mij net 3 clubs die geen kunstgras hebben
Wat ben je dan voor panjosti als je er trots over gaat doen op YTquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef Henrys het volgende:
Voor het eerst dat ik het terug zie. Waarom zie je in de kuip zoveel van die blanke tokkies maar je ziet ze nooit in Rotterdam zelf lopen? Waar komen ze vandaan
Wat een goeie voorbeeldenquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie ook. Die clubs ondervinden nadeel van het feit dat andere middenmotors het wel hebben.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een goeie voorbeelden, verkeerd gelezen
Jezusquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef Henrys het volgende:
Voor het eerst dat ik het terug zie. Waarom zie je in de kuip zoveel van die blanke tokkies maar je ziet ze nooit in Rotterdam zelf lopen? Waar komen ze vandaan
Je hebt ook gasten die iemand verkrachten en dit filmen. Niet iedereen is gezegend met een gezond stel hersenen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef Henrys het volgende:
quote:Jens Toornstra is in korte tijd uitgegroeid tot een spelbepalende speler bij Feyenoord. De voor 3,5 miljoen euro van FC Utrecht gekomen middenvelder heeft ook veel indruk gemaakt op Pierre van Hooijdonk.
"Jens Toornstra is de laatste wedstrijden met afstand de beste speler. Hij loopt sinds zijn komst bij Feyenoord ook rond alsof hij er al vier jaar speelt. Zonder nervositeit of vrees. Hij doet gewoon zijn ding", vertelde Van Hooijdonk, die zelf jarenlang furore maakte in het shirt van Feyenoord, zondag in het televisieprogramma NOS Studio Voetbal.
Feyenoord staat na vier overwinningen op rij op een knappe vierde plaats en dat heeft AD-columnist Sjoerd Mossou verrast. "Ze hebben een middenveld dat bijna geen goal maakt en een spits die moeilijk scoort, maar ze voetballen wel goed. Dus het is best bijzonder."
quote:Algemeen directeur Eric Gudde heeft maandagmiddag een uitgebreide toelichting gegeven aan de leden van de Feyenoord Business Club op de eerder gepresenteerde financiële jaarcijfers van Feyenoord. Circa 170 FBC-leden hadden zich verzameld op de bovenste etage van het Rotterdamse Intell hotel voor een netwerklunch, waar tussen de diverse gangen door plaats was voor verschillende presentaties.
Gudde benadrukte tijdens de bijeenkomst dat de financiële resultaten over het afgelopen boekjaar, waarin Feyenoord een winst van 8,4 miljoen euro boekte, een prestatie is van iedereen binnen de club. ‘Van alle leden van de Business Club tot de supporters, van de Vrienden van Feyenoord tot het personeel en van staf op Varkenoord tot aan de spelers en trainers van het eerste elftal: met elkaar hebben we dit resultaat bewerkstelligd. Dat is in mijn ogen ook typisch Feyenoord.’
De algemeen directeur liet bovendien weten dat de lijn die op financieel vlak is ingezet de komende jaren zal worden doorgetrokken. ‘Jaar in jaar uit moeten we zwarte cijfers blijven schrijven’, zei hij. ‘Daarvoor is het bijvoorbeeld belangrijk om te blijven investeren in onze jeugdopleiding, zodat uiteindelijk ons eerste elftal zo sterk mogelijk wordt en we bovendien transferwaarde creëren.’
Eerder dit seizoen werd al duidelijk dat Feyenoord mede dankzij de winst van 8,4 miljoen euro voor het eerst sinds 2004 een positief eigen vermogen heeft. ‘Dit is zelfs sneller gelukt dan we in ons meerjarenplan beoogd hadden’, besloot Gudde.
Naast Gudde kwam tijdens de FBC-bijeenkomst ook stadiondirecteur Jan van Merwijk aan het woord. Hij gaf een toelichting op de financiële jaarcijfers van De Kuip. Kort voordat het dessert werd geserveerd aan de FBC-leden was er tot slot plaats voor een presentatie van architect Arend Rutgers, die betrokken is bij het ontwerp van de ‘vernieuwbouwde’ Kuip.
quote:Van Daele: 'Immers is een voortreffelijke nummer 10'
26-10-2014 | 21:55
De invulling van de spitspositie bij Feyenoord blijft een wekelijks terugkerend onderwerp. Voormalig profvoetballer Joop van Daele liet zondag in de voetbaltalkshow FC Rijnmond ook zijn licht schijnen over de 'nummer 9' van de Rotterdammers. Tegenwoordig is dat Colin Kazim-Richards, die in de laatste drie wedstrijden niet scoorde.
"Ik denk niet dat het een topspeler is. Ook niet voor het bovenste segment in de eredivisie," zegt Van Daele. In de gewonnen uitwedstrijd tegen SC Cambuur (0-1) baarde Kazim-Richards vooral opzien met overtredingen en handgebaren, maar Feyenoord-trainer Fred Rutten vond zijn spits wel goed spelen. "Zijn gedrag was irritant. Hij werd kort gedekt en kreeg weinig kansen. Ik kan me niet voorstellen dat Rutten zegt dat hij veel inbreng had."
Mitchell Te Vrede is momenteel de tweede spits van Feyenoord. Van Daele is er vooralsnog echter geen voorstander van om hem vanaf het eerste fluitsignaal te laten beginnen. "Te Vrede heb ik afgelopen maandag gezien in een oefenwedstrijd van de beloften, maar ook daar speelt hij niet beter," concludeert de oud-speler van Feyenoord in het praatprogramma. "Het probleem is dat Pellč en Guidetti hun voorgangers waren. Pellč scoorde 50 keer in 57 competitiewedstrijden. Dat zijn aantallen waar deze jongens niet aan gaan komen."
Van Daele is wel gecharmeerd van Lex Immers, die volgens hem slachtoffer is geworden van het vertrek van Pellč naar Southampton. "De wisselwerking tussen de aanvallende middenvelder en de spits werkt niet meer. Immers heeft dit seizoen nog maar één keer gescoord, terwijl hij in de afgelopen twee seizoenen meer dan twintig doelpunten heeft gemaakt. Hij is een voortreffelijke nummer tien voor Feyenoord. Analyseer maar eens hoe hij zich ontwikkeld heeft in de laatste twee jaar. Je moet ook niet zeggen dat hij beter moet spelen, want dan speelt hij niet bij Feyenoord. Immers behoort tot het betere segment van de spelersgroep."
Een naam die veelvuldig is gevallen als mogelijke nieuwe spits voor Feyenoord is die van Rotterdammer Michiel Kramer. De aanvaller van ADO Den Haag is met acht doelpunten topscorer van de eredivisie. "Zijn basistechniek is redelijk in orde. Het zou misschien geen slechte keuze zijn om hem te halen. Ik denk niet dat hij minder is dan Kazim en Te Vrede," aldus Van Daele.
Antillen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:52 schreef Henrys het volgende:
jawelquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:11 schreef Henrys het volgende:
Ik denk dat El Ahmadi ook veel beter zou presteren als er een goede spits stond. Geen toeval dat hij juist in het seizoen van Guidetti zijn beste seizoen ooit had
Volgens mij hadden we dat al toegegeven?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:11 schreef Henrys het volgende:
Ik denk dat El Ahmadi ook veel beter zou presteren als er een goede spits stond. Geen toeval dat hij juist in het seizoen van Guidetti zijn beste seizoen ooit had
Guidetti heeft er trouwens al 5 inliggen. Sakho 6 en Kramaric scoorde er al 3 tegen ons alleen.
Kunnen we gewoon allemaal toegeven dat Van Geel keihard gefaald heeft met het halen van een nieuwe spits?
Geen idee. Maar die liep z'n laatste invalbeurten echt met de pest in zijn lijf leek het. Weet niet meer welke wedstrijd (volgens mij GAE, competitie) maar wat een porem had ie toenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft er iemand nog zicht op het spel van Bilal bij de beloften? Zit die een beetje tegen het niveau aan of valt het echt heel erg tegen?
Snap niet dat je voor 3,5 miljoen een vleugelspeler voor de bank gaat kopen. Echt weer zo'n klassieke Feyenoordaankoop. Dat Toornstra en Vermeer het zo goed doen is een wonderquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft er iemand nog zicht op het spel van Bilal bij de beloften? Zit die een beetje tegen het niveau aan of valt het echt heel erg tegen?
Triest inderdaad. Terwijl Kramaric 2 miljoen moest kostenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snap niet dat je voor 3,5 miljoen een vleugelspeler voor de bank gaat kopen. Echt weer zo'n klassieke Feyenoordaankoop. Dat Toornstra en Vermeer het zo goed doen is een wonder
Neequote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Snap niet dat je voor 3,5 miljoen een vleugelspeler voor de bank gaat kopen. Echt weer zo'n klassieke Feyenoordaankoop. Dat Toornstra en Vermeer het zo goed doen is een wonder
Ventje is pas 19 he, deed het goed bij Heerenveen en moest Schaken vervangen. Logische aankoop wat mij betreft.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij was bij Heerenveen niet eens altijd basisspeler...quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ventje is pas 19 he, deed het goed bij Heerenveen en moest Schaken vervangen. Logische aankoop wat mij betreft.
Jammer dat ie er niet gelijk staat, maar nu al afschrijven is ook wat vroeg.
2.5quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Terwijl Kramaric 2 miljoen moest kosten
Wat nee? Ja.quote:
3.5 miljoen.quote:
Bilal was 2.5 miljoen. Toornstra was 3.5 miljoen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:47 schreef Happel het volgende:
[..]
3.5 miljoen.
Maar dan nog. Achteraf zeiken over iets waar we geen van allen informatie over hebben. Beetje makkelijk.
Kramaric 3.5quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:48 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Bilal was 2.5 miljoen. Toornstra was 3.5 miljoen.
Dat vind ik altijd een beetje makkelijk. Als Pelle het kut had gedaan bij southampton was ie te duur en nu is ie het koopje van het jaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was bij Heerenveen niet eens altijd basisspeler...
Als aankoop an sich wel begrijpelijk, maar veel te veel voor betaald.
De geruchten zijn wel heel hardnekkig. En aangezien hij faalt, kan hij maar zo mis zitten en daar over jokken inderdaad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Jij gelooft de pers eerder dan Van Geel?
Oke dan..
Dus? Dan kunnen er nog steeds 40-45 redenen zijn waarom hij niet gekomen is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
De geruchten zijn wel heel hardnekkig.
Je noemt dan wel precies drie clubs op die geen kunstgras hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat met dat kunstgras is een van de redenen van nivellering. Veel van die ploegen halen in eigen huis teveel punten. En het budget voor het grasveld maken ze vrij voor betere spelers. Dubbel voordeel dus ten opzichte van ploegen met echt gras. Nu bedoel ik daarmee niet echt Feyenoord, Ajax en PSV maar wel de NACs, NECs en Willem IIs van deze wereld.
Daarnaast verschilt het kunstgras ook nog eens. Dat bij Cambuur zag er zelfs nog kut uit ook. Bij PEC ziet het er een stuk strakker uit.
Zorgvuldiger lezen...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je noemt dan wel precies drie clubs op die geen kunstgras hebben.
Ja, dus zeg dat gewoon. Als ze concluderen dat hij niet past of wat dan ook, ZEG DAT GEWOON.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus? Dan kunnen er nog steeds 40-45 redenen zijn waarom hij niet gekomen is.
Nogmaals: Achteraf gezeik, omdat hij 3x weet te scoren tegen ons.
Communiceren is niet hun sterkste kant. Dat weet je toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dus zeg dat gewoon. Als ze concluderen dat hij niet past of wat dan ook, ZEG DAT GEWOON.
Van Geel zei ook dat Guidetti terminaal zou zijn en die scoort nu gewoon wekelijks bij Celticquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Jij gelooft de pers eerder dan Van Geel?
Oke dan..
Dat weet ik, maar daar kan ik nog altijd chagrijnig over worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Communiceren is niet hun sterkste kant. Dat weet je toch?
Feyenoord geeft niks om haar supporters.
Scoren in Schotland lukt ook als je terminaal bent.quote:
Ook voor een deel duimzuigerij natuurlijk. Dat hele gerucht dat Kramaric die clausule had werd pas vorige week bekend gemaakt in Kroatische kranten. Vervolgens bedenkt Krabby (omdat hij toch de hele dag geen kanker te doen heeft) daar een leuk bericht omheen nadat hij drie keer gescoord heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus? Dan kunnen er nog steeds 40-45 redenen zijn waarom hij niet gekomen is.
Nogmaals: Achteraf gezeik, omdat hij 3x weet te scoren tegen ons.
Terminaalquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel zei ook dat Guidetti terminaal zou zijn en die scoort nu gewoon wekelijks bij Celtic
Die was ook zijn haalbaar geweest met zijn salariseisen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Van Geel zei ook dat Guidetti terminaal zou zijn en die scoort nu gewoon wekelijks bij Celtic
Celtic betaalt denk ik ook niet 2 miljoen aan salaris uit. In plaats dat Van Geel de deur op een kier laat, soldeert hij deze dicht door te stellen dat Guidetti een zware lichamelijke handicap heeftquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Die was ook zijn haalbaar geweest met zijn salariseisen.
Te hoog voor onze spitsen helaas.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Happel het volgende:
Het niveau van de Eredivisie is ook zo ontzettend hoog natuurlijk...
Als ie nou alleen tegen ons aardig presteerde, maar die jongen scoort momenteel aan de lopende band.quote:Nogmaals: Achteraf gezeik, omdat hij 3x weet te scoren tegen ons.
Vertel dat ff aan Hakim Hakim...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Happel het volgende:
Het niveau van de Eredivisie is ook zo ontzettend hoog natuurlijk...
Nee, maar die zouden wel 1,2 kunnen betalen, iets wat voor Feyenoord al veel te hoog is, voor een speler waarvan je niet weet of hij het niveau nog aan kan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Celtic betaalt denk ik ook niet 2 miljoen aan salaris uit. In plaats dat Van Geel de deur op een kier laat, soldeert hij deze dicht door te stellen dat Guidetti een zware lichamelijke handicap heeft
Hmm, zou die Hakim willen komen spitsen voor ons... Hij kan in elk geval een spits mimen...quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat is die gozer uit Sesamstraat. Wij hebben Kazan.
Neem aan dat Feyenoord ook het salaris van Kazim betaalt of tenminste een groot deel en die verdient ook een soortgelijk bedrag in Turkijequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar die zouden wel 1,2 kunnen betalen, iets wat voor Feyenoord al veel te hoog is, voor een speler waarvan je niet weet of hij het niveau nog aan kan.
Zeker jammer, het instinct heeft hij. De rest ontbreekt alleen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:16 schreef Lastpost het volgende:
Het blijft gewoon jammer dat Te Vrede voetballend zoveel tekort komt want hoe makkelijk die op de juiste plek staat steeds is top-spits waardig. De rest alleen niet.
Dat was inderdaad een beetje dom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Celtic betaalt denk ik ook niet 2 miljoen aan salaris uit. In plaats dat Van Geel de deur op een kier laat, soldeert hij deze dicht door te stellen dat Guidetti een zware lichamelijke handicap heeft
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:16 schreef Lastpost het volgende:
Het blijft gewoon jammer dat Te Vrede voetballend zoveel tekort komt want hoe makkelijk die op de juiste plek staat steeds is top-spits waardig. De rest alleen niet.
Nah, ok. Achteraf gezeik, punt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Te hoog voor onze spitsen helaas.
[..]
Als ie nou alleen tegen ons aardig presteerde, maar die jongen scoort momenteel aan de lopende band.![]()
dat zomaar ergens voorin gaan lopen heb ik meer bij Kazim, die lijkt soms echt verdwaalt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat hij gewoon zomaar ergens voorin gaat lopen en dan met puur geluk de bal in zijn poten krijgt en bijna onbewust schiet.
Al eens naar Edje De Goey gekeken? Wat interesseert het mij nou hoe de keeper eruit ziet. Het probleem is gewoon dat Mulder er geen kloot van kan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kuthoofd heeft hij eigenlijk
Moet je met jouw scoutingsvermogen toch eens beter op die jongen letten. Kiest echt vaak de juiste positie.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat hij gewoon zomaar ergens voorin gaat lopen en dan met puur geluk de bal in zijn poten krijgt en bijna onbewust schiet.
Jouw UI is pas kut.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kuthoofd heeft hij eigenlijk
Je wilt toch extra graag scoren tegen een speler met zo'n hoofd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al eens naar Edje De Goey gekeken? Wat interesseert het mij nou hoe de keeper eruit ziet. Het probleem is gewoon dat Mulder er geen kloot van kan.
Kazim is inderdaad de weg kwijt ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef Henrys het volgende:
[..]
dat zomaar ergens voorin gaan lopen heb ik meer bij Kazim, die lijkt soms echt verdwaalt.
Hij is sowieso veel te zwaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef Lastpost het volgende:
Vraag me trouwens af wat Kazim steeds in die fitnesszalen doet, gozer doet me denken aan die fitness-boys met opgepompte spieren die je niet even kunnen helpen met een verhuizing omdat ze na 5 seconden al verzuren.
Leuk en aardig hoor zo breed/gespierd zijn, maar echt veel doet ie er niet mee.
Dat zei ik ook, denk dat hij te veel isolatieoefeningen doet zoals curls etc en te weinig compounds zoals squats en deadlifts.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:31 schreef Lastpost het volgende:
Vraag me trouwens af wat Kazim steeds in die fitnesszalen doet, gozer doet me denken aan die fitness-boys met opgepompte spieren die je niet even kunnen helpen met een verhuizing omdat ze na 5 seconden al verzuren.
Leuk en aardig hoor zo breed/gespierd zijn, maar echt veel doet ie er niet mee.
Height 6ft 1in (1.85m)quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:34 schreef RetRy32 het volgende:
Even serieus, hoe zwaar weegt deze man?
[ afbeelding ]
Die gewichten had ik ook gezien, dat was voordat hij naar Feyenoord kwam, toen was hij ook nog redelijk snel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:41 schreef Lastpost het volgende:
Lees op verschillende sites gewichten tussen de 65 en 70 kilo dus vermoed dat ie tegen de 70 kilo weegt. Daar zit 'm het probleem ook niet in gezien zijn bouw, maar die jongen verliest zoveel duels op de grond én in de lucht met dat postuur, bizar.
quote:Deila: 'We willen Guidetti definitief vastleggen'
John Guidetti maakt een goede indruk bij Celtic. De huurling van Manchester City tekende voor vijf treffers in de zeven duels die hij in het groen-witte tricot van de Schotten speelde en lijkt daarmee hard op weg naar een definitieve overgang.
'We zijn in gesprek met hem en de mensen om hem heen, en hij is er positief over', laat Ronny Deila, manager van Celtic, weten aan BBC. 'Zijn zelfvertrouwen is geweldig. Het lijkt of hij weer thuis is gekomen.'
Ook afgelopen weekend was de 22-jarige Zweed trefzeker voor The Celts. In het duel met Kilmarnock (2-0 winst) verzorgde hij zaterdag de eerste treffer uit een vrije trap.
Aflopend contract
Guidetti is bij Manchester City in het bezit van een aflopend contract. Daar lijkt Celtic nu van te willen profiteren. De Schotten hapten afgelopen zomer toe, toen bleek dat de excentrieke aanvaller verhuurd mocht worden.
Hij leek zelf in te zetten op een terugkeer naar Feyenoord, waar hij in het seizoen 2011/12 furore maakte als goalgetter (20 doelpunten in 23 wedstrijden). De Rotterdammers zagen echter af van een eventuele terugkeer, omdat het aantrekken van Guidetti financieel gezien een 'te groot risico' zou zijn.
Gisteren in VPRO Tegenlicht en voor wie het gemist heeft en wel wil zien: Link. Wel de tijd voor nemen, duurt 49 min en 20 secondenquote:De strijd tegen de ongelijkheid is begonnen. Dit keer niet op een occupy-plein maar op het voetbalveld, waar supporters zich massaal beginnen te verzetten tegen de overnames van hun club. De schatrijke Maleisiërs, Russische oligarchen en hedge funds delven het onderspit. Voetbal, volkssport nummer één, raakt in een identiteitscrisis. Trouwe supporters moeten aanzien hoe hun voetbalclub wordt gekocht door buitenlandse zakenmannen die geen emotionele band hebben met het voetbalverleden en louter op geld belust zijn. Voor hen is voetbal meer dan alleen schoppen tegen een bal, het is een sociaal bindmiddel. Wat doe je als je als supporter ziet hoe jouw club van naam verandert, of je ineens rood in plaats van blauw als clubkleur hebt? Juist, je neemt het heft, zo goed en zo kwaad als het gaat, in eigen handen. Je koopt gezamenlijk je club terug of je richt een nieuwe club op met een eigen stadion. Vooral in Engeland slaat deze beweging om zich heen. Een strijd tegen de 1 % die zoetjes aan de wereld overneemt. Een protestbeweging die misschien wel voor meer staat dan voetbal alleen.
Tegenlicht staat voor kwaliteit. Die gaan we even bekijken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gisteren in VPRO Tegenlicht en voor wie het gemist heeft en wel wil zien: Link. Wel de tijd voor nemen, duurt 49 min en 20 seconden
Van mij mag Feyenoord best overgenomen worden door een rijke Rus, die is waarschijnlijk nog minder onverschillig dan de huidige directie en ben je ook gelijk van dat talentenpool/vrienden van Feyenoord gezeik af. En we kunnen een spits van niveau halen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gisteren in VPRO Tegenlicht en voor wie het gemist heeft en wel wil zien: Link. Wel de tijd voor nemen, duurt 49 min en 20 seconden
ALS... met het geld van Bilal Guidetti was gehaald... *droomt verder*quote:
Laten we stoppen met dat Guidetti gezever. Hij is afgelopen zomer niet gehaald en dat zal in de toekomst ook niet meer gebeuren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
ALS... met het geld van Bilal Guidetti was gehaald... *droomt verder*
Guidetti of Kramaric.. Van Geel haalt over het algemeen alleen spelers die hij kent en ik vind dat een zwaktebod eerlijk gezegd. Waar is je scouting voor nodig als je er toch nooit iets mee doet. En dat Bilal gehaald is wordt met de week vreemder.. die gozer zit alleen maar op de reservebank, verstopt onder zijn capuchon. Had voor dat geld inderdaad een spits gehaald, potverdorie..quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
ALS... met het geld van Bilal Guidetti was gehaald... *droomt verder*
Basacikoglu zou wel op de groei zijn gekocht. Drie miljoen is dan alsnog een hoop geld voor iemand die nu de bank warm houdt..quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Guidetti of Kramaric.. Van Geel haalt over het algemeen alleen spelers die hij kent en ik vind dat een zwaktebod eerlijk gezegd. Waar is je scouting voor nodig als je er toch nooit iets mee doet. En dat Bilal gehaald is wordt met de week vreemder.. die gozer zit alleen maar op de reservebank, verstopt onder zijn capuchon. Had voor dat geld inderdaad een spits gehaald, potverdorie..
Kan best dat hij met het oog op de toekomst is gekocht maar als de prioriteit ligt op andere posities dan is het gewoon een hele vreemde aankoop.. van een speler waarvoor je zoveel betaalt verwacht je ook wel iets meer dan Bilal nu kennelijk laat zien. Naar verluidt wilde Rutten Bilal erg graag hebben en heeft hij hem vorig jaar een tijd gevolgd. Allemaal leuk en aardig, maar we hadden hem helemaal niet nodigquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Basacikoglu zou wel op de groei zijn gekocht. Drie miljoen is dan alsnog een hoop geld voor iemand die nu de bank warm houdt..
Zeker niet als Toornstra rechtsbuiten is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan best dat hij met het oog op de toekomst is gekocht maar als de prioriteit ligt op andere posities dan is het gewoon een hele vreemde aankoop.. van een speler waarvoor je zoveel betaalt verwacht je ook wel iets meer dan Bilal nu kennelijk laat zien. Naar verluidt wilde Rutten Bilal erg graag hebben en heeft hij hem vorig jaar een tijd gevolgd. Allemaal leuk en aardig, maar we hadden hem helemaal niet nodig
Destijds vond ik het gewoon een hele goede aankoop. Deed het goed bij Heerenveen terwijl wij met Schaken en Verhoek zaten aan te kloten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan best dat hij met het oog op de toekomst is gekocht maar als de prioriteit ligt op andere posities dan is het gewoon een hele vreemde aankoop.. van een speler waarvoor je zoveel betaalt verwacht je ook wel iets meer dan Bilal nu kennelijk laat zien. Naar verluidt wilde Rutten Bilal erg graag hebben en heeft hij hem vorig jaar een tijd gevolgd. Allemaal leuk en aardig, maar we hadden hem helemaal niet nodig
Mwa.. ik vond het meteen al erg veel geld voor een speler die nog niet eens een heel seizoen eredivisie in de benen had. Snap niet dat Van Geel wel risico neemt met een investering in een speler die alles nog moet bewijzen en Guidetti een te groot risico vindt. Het begint me een beetje te ergeren dat die man steeds weer zijn straatje schoonveegt door spelers af te branden of een lulverhaal op te hangen, terwijl hij ook gewoon kan toegeven: ja, ik heb gefaald, er had een spits moeten komenquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Destijds vond ik het gewoon een hele goede aankoop. Deed het goed bij Heerenveen terwijl wij met Schaken en Verhoek zaten aan te kloten.
Het is anders geen probleem om dat aan Schaken en Mathijsen te betalen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar die zouden wel 1,2 kunnen betalen, iets wat voor Feyenoord al veel te hoog is, voor een speler waarvan je niet weet of hij het niveau nog aan kan.
Eens met dit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa.. ik vond het meteen al erg veel geld voor een speler die nog niet eens een heel seizoen eredivisie in de benen had. Snap niet dat Van Geel wel risico neemt met een investering in een speler die alles nog moet bewijzen en Guidetti een te groot risico vindt. Het begint me een beetje te ergeren dat die man steeds weer zijn straatje schoonveegt door spelers af te branden of een lulverhaal op te hangen, terwijl hij ook gewoon kan toegeven: ja, ik heb gefaald, er had een spits moeten komen
Volgens mij is er geen geld om het salaris te betalen en moeten er eerst spelers vertrekken voor er weer iets mogelijk is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef PIETR het volgende:
Van Geel moet in de winterstop een spits halen, anders kan hij optyfen. Geen excuses, er is geld, en niet weer tot de laatste dag wachten en dan misgrijpen.
Hoe kom je hierbij?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen geld om het salaris te betalen en moeten er eerst spelers vertrekken voor er weer iets mogelijk is.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen geld om het salaris te betalen en moeten er eerst spelers vertrekken voor er weer iets mogelijk is.
Ze kunnen Kazim toch weer laten gaan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bilal is een beetje net niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
Bilal komt nog wel. Is gewoon een grote stap voor deze jongen uit de provincie.
Volgens mij heeft Van Geel dat gezegd. Even kijken of ik het terug kan vinden.quote:
Hij heeft al een spits gehaald. Die lijkt het alleen niet echt te kunnen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:51 schreef PIETR het volgende:
Van Geel moet in de winterstop een spits halen, anders kan hij optyfen. Geen excuses, er is geld, en niet weer tot de laatste dag wachten en dan misgrijpen.
Maar heb je dan genoeg ruimte om een goede spits te huren? Beter proberen ze Schaken nog te lozen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ze kunnen Kazim toch weer laten gaan?
Bron: VI.quote:Feyenoord hield zondag op bezoek bij SC Cambuur (0-1) opnieuw zijn doel schoon in een competitiewedstrijd buiten De Kuip. De reeks van vier clean sheets op rij op vreemde bodem is momenteel uniek in het Europese voetbal.
Voorafgaand aan het duel met SC Cambuur hield Feyenoord ook al zijn doel schoon in de uitbeurten bij ADO Den Haag (0-1), FC Twente (0-0) en Go Ahead Eagles (0-4). Erwin Mulder stond bij de eerste twee uitduels onder de lat, aankoop Kenneth Vermeer de laatste twee.
Van alle clubs in de hoogste twee divisies in het Europese competitievoetbal kan geen enkele club momenteel tippen aan de reeks van Feyenoord. Acht clubs koesteren in de voetsporen van de Rotterdammers een serie van drie opeenvolgende clean sheets in uitwedstrijden, waaronder Bayern München, Besiktas en Istanbulspor.
Beide laatste clubs hebben net als Feyenoord nog een honderd procent score als het gaat om clean sheets in duels op vreemde bodem, maar speelden dus één duel minder dan de Rotterdammers.
Feyenoord is dit Eredivisieseizoen de enige club die buiten het eigen stadion nog geen doelpunt incasseerde. Inclusief de slotfase van de vorige Eredivisiejaargang hielden de Rotterdammers zes keer de nul in hun laatste acht uitbeurten. Alleen Heracles Almelo (1-2) en AZ (1-1) slaagden er in die serie in de Feyenoord-defensie te verslaan.
Klopt, maar met de spitsenpositie heeft hij gefaald. Guidetti, die Kroaat en die spits van West Ham, zijn hier aangeboden/hadden hier kunnen spelen. Dat er geen goede spits haalbaar was, is dus een leugen. Van Geel heeft zijn pijlen op de verkeerde spitsen gericht. Gegokt en verloren dus. Ook heeft hij zaken verkeerd ingeschat (fitheid Guidetti/positie van die kroaat).quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft al een spits gehaald. Die lijkt het alleen niet echt te kunnen.
Je kunt wel roepen dat hij anders op moet tyfen, maar de rest van de selectie staat gewoon.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, maar met de spitsenpositie heeft hij gefaald. Guidetti, die Kroaat en die spits van West Ham, zijn hier aangeboden/hadden hier kunnen spelen. Dat er geen goede spits haalbaar was, is dus een leugen. Van Geel heeft zijn pijlen op de verkeerde spitsen gericht. Gegokt en verloren dus. Ook heeft hij zaken verkeerd ingeschat (fitheid Guidetti/positie van die kroaat).
Kan allemaal gebeuren natuurlijk, maar toevoegen dat hij gefaald heeft zal hij nooit doen. Stuitend.
Als er eens goed gestart wordt. Of alles winnen tot aan de winterstop vanaf nu.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer stoeltjes klaarzetten op coolsingel
Over gokken gesproken. 3,5 miljoen voor Bilal? Boulahrouz die de afgelopen jaren maar 10 wedstrijden heeft gespeeld? Kazim, die al een waslijst aan clubs op zijn naam heeft staan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]Die Kroaat schiet er per ongelijk 3 in tegen ons en was zo mogelijk nog een grotere gok geweest dan Guidetti. En Guidetti was al onverantwoord met zijn geschiedenis. Van die spits van West Ham weet ik weinig, weet wel dat zelfs die clubs meer kunnen betalen dan wij.
We hebben alles behalve een spits, ik vind dat Van Geel prima werk heeft geleverd sinds hij bij ons in dienst is.
Jij wijst alleen maar naar de dingen die hij (misschien) fout heeft gedaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Over gokken gesproken. 3,5 miljoen voor Bilal? Boulahrouz die de afgelopen jaren maar 10 wedstrijden heeft gespeeld? Kazim, die al een waslijst aan clubs op zijn naam heeft staan?
Gokken op Bilal maar niet op Guidetti is als masturberen op kinderporno.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wijst alleen maar naar de dingen die hij (misschien) fout heeft gedaan.
Talentje van Heereneven tegenover een spits die al 2 jaar niet gespeeld heeft (mede) door een mysterieus virus. Van Geel krijgt over Bilal positieve berichten van zowel scouts als Rutten (die scheen hem graag te willen) tegenover een negatief advies van onze clubartsen over Guidetti.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gokken op Bilal maar niet op Guidetti is als masturberen op kinderporno.
Niet goed.
Onzin, ben het met je eens dat er een goed team staat. Vermeer, Toornstra en El Ahmadi zijn fantastische aanwisten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wijst alleen maar naar de dingen die hij (misschien) fout heeft gedaan.
Met nadruk op talentje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
Talentje van Heereneven tegenover een spits die al 2 jaar niet gespeeld heeft (mede) door een mysterieus virus. Van Geel krijgt over Bilal positieve berichten van zowel scouts als Rutten (die scheen hem graag te willen) tegenover een negatief advies van onze clubartsen over Guidetti.
Tot nu toe ben ik ook niet tevreden over Kazim nee. Maar jij roept dat Van Geel weg moet als hij van winter geen spits haalt, dat vind ik overdreven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onzin, ben het met je eens dat er een goed team staat. Vermeer, Toornstra en El Ahmadi zijn fantastische aanwisten.
Maar Kazim komt te kort. Of ben je het daar niet mee eens?
Guidetti moet je niet mee nemen in je beweringen, die man is afgekeurd op basis van medisch advies (en pas last minute verhuurd, City wilde daar niet eens over praten met Feyenoord). Dat kun je Van Geel amper aanrekenen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Met nadruk op talentje.
Zijn skills zijn niet uitzonderlijke, fysieke aanleg heeft hij ook niet, snelheidje voor nr10 positie.
Manu en Boetius zijn talenten. Bilal een talentje.
Guidetti kan het absolute verschil maken, Bilal niet.
Het blijkt ook direct een miskoop te zijn.
Want een club van Feyenoord heeft al indirecte versterkingen voor het A-elftal achter de hand door de geweldige jeugd, en als je dan een speler van 3,5 miljoon in het 2de laat spelen, dan heb je duidelijk de kwaliteit van deze jongen verkeerd ingeschat.
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Guidetti moet je niet mee nemen in je beweringen, die man is afgekeurd op basis van medisch advies (en pas last minute verhuurd, City wilde daar niet eens over praten met Feyenoord). Dat kun je Van Geel amper aanrekenen.
Maar Bilal nemen is net zo'n grote gok, neem dan geen van beide, of Guidetti.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:27 schreef RetRy32 het volgende:
Van Geel is een achterlijke randdebiel die constant verkeerde beslissingen neemt en paar keer geluk heeft gehad.
Maar met Guidetti heeft hij gewoon het correcte gedaan.
Iedereen die anders beweert is een kaulo opportunist.
Oneens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
[..]
Maar Bilal nemen is net zo'n grote gok, neem dan geen van beide, of Guidetti.
Ben vooral benieuwd met welke intentie Van Geel de winterstop ingaat. Zal wel een wij-houden-vertrouwen-in-Kazim-verhaal worden waardoor ze dus niet op zoek gaan naar een spits ben ik bang.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik ook niet tevreden over Kazim nee. Maar jij roept dat Van Geel weg moet als hij van winter geen spits haalt, dat vind ik overdreven.
Die van mij staat er al, minste tegendoelpunten dit datquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer stoeltjes klaarzetten op coolsingel
Tiemosjoek er achter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:01 schreef TC03 het volgende:
Had toch wel mooi geweest als Guidetti nu in de spits had gestaan bij ons.
Nou, Krabby heeft er vertrouwen in dat er toch nog een spits gaat komen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd met welke intentie Van Geel de winterstop ingaat. Zal wel een wij-houden-vertrouwen-in-Kazim-verhaal worden waardoor ze dus niet op zoek gaan naar een spits ben ik bang.
Wat trouwens ook kan is dat ze het seizoen uitzingen met Kazim en dat Kuyt dan volgend jaar terugkomt ..quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, Krabby heeft er vertrouwen in dat er toch nog een spits gaat komen.
Terechte opmerking. Dat is zeker ook zijn verdienste.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft al een spits gehaald. Die lijkt het alleen niet echt te kunnen.
Je kunt wel roepen dat hij anders op moet tyfen, maar de rest van de selectie staat gewoon.
Zou me niet verbazen als hij weer een poging doet bij Dost, wiens billen onderhand aan het verstenen zijn op de tribune bij Wolfsburgquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:49 schreef eight het volgende:
[..]
Verwacht wel dat van Geel vanwege alle kritiek nu getergd is en gewoon in de winterstop die spits haalt.
Vrij logisch lijkt me. Ik ga ervanuit dat zijn lijstje deze keer wat meer haalbare opties bevat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij weer een poging doet bij Dost, wiens billen onderhand aan het verstenen zijn op de tribune bij Wolfsburg
Scouting? Welke scouting.. volgens mij haalt hij bij voorkeur juist spelers die hij al kent.. of recent zijn aangedragen door Rutten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Vrij logisch lijkt me. Ik ga ervanuit dat zijn lijstje deze keer wat meer haalbare opties bevat.
Verder heb ik het idee dat van Geel erg leunt op onze scouting en zelf geen goed eigen netwerk heeft.
jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:35 schreef elCholo het volgende:
[..]
Leuk.
Gemaakt door je broertje van 6?
Die Beukers neukt alleen maar hoeren overal en nergens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Scouting? Welke scouting.. volgens mij haalt hij bij voorkeur juist spelers die hij al kent.. of recent zijn aangedragen door Rutten.
Dit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Scouting? Welke scouting.. volgens mij haalt hij bij voorkeur juist spelers die hij al kent.. of recent zijn aangedragen door Rutten.
Niet serieus nemen joh.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef ace_eleven het volgende:
Mensen die roepen dat Van Geel moet vertrekken![]()
![]()
![]()
Who the fuck zou je er liever hebben zitten??
Dat je ontevreden bent over de bezetting van de spitspositie ok, maar kijk even hoe hij het op de baan heeft gezet en wat we hiervoor hadden....
Ach, netwerk zegt natuurlijk ook niet alles, hč Leoquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Vrij logisch lijkt me. Ik ga ervanuit dat zijn lijstje deze keer wat meer haalbare opties bevat.
Verder heb ik het idee dat van Geel erg leunt op onze scouting en zelf geen goed eigen netwerk heeft.
Ja, inderdaad, maar het blijft vermoeiend om te lezen dat mensen niet schijnen te snappen dat een td normaal gesproken een lange-termijnsbaan is met lijnen die uitgezet worden en dat je een td niet af kan rekenen op het ontbreken van 1 fucking spelerquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Niet serieus nemen joh.
Die hebben echt het (voetbal)verstand van een doodgereden egel.
Maar je mag hem daar wel op bekritiseren. Pelle was ook niet gescout, kwam ook per toeval binnen en je mag wel een spits hebben als je weet dat die weggaat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar het blijft vermoeiend om te lezen dat mensen niet schijnen te snappen dat een td normaal gesproken een lange-termijnsbaan is met lijnen die uitgezet worden en dat je een td niet af kan rekenen op het ontbreken van 1 fucking speler
3.5 miljoon uitgeven aan de meest druk bezette positie en als backup verdediger een veteraan halen die al 3 jaar niet fit is, een rechtsback in aftakeling met fysieke gebreken contract geven, 3 verdedigers verkopen maar de drukst bezette posities aanvullen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar het blijft vermoeiend om te lezen dat mensen niet schijnen te snappen dat een td normaal gesproken een lange-termijnsbaan is met lijnen die uitgezet worden en dat je een td niet af kan rekenen op het ontbreken van 1 fucking speler
Hoe krijg jij het voor mekaar om zoveel onzin in 1 post te krijgen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:42 schreef RetRy32 het volgende:
3.5 miljoon uitgeven aan de meest druk bezette positie en als backup verdediger een veteraan halen die al 3 jaar niet fit is, een rechtsback in aftakeling met fysieke gebreken contract geven, 3 verdedigers verkopen maar de drukst bezette posities aanvullen.
Cabral ruilen voor Verhoek ipv verkopen voor 1mil aan Swansea, Achahbar niet verhuren, Ellabdellaoui geen contract geven voor toekomst, Mathijssen aantrekken ipv Kongolo of Van Beek door te laten komen (vergeet het matige spel van Joris in het begin niet, no way dat 1 van die 2 het slechter had kunnen doen), Toornstra niet ophalen bij Ado, Immers wel.
Kazim Richards, rechtsbuiten, aantrekken op advies van Pierre van Hooidonck, om vervolgens hem als echte spits neer te zetten.
Goossens aantrekken, Clasie niet verkopen om dat te gebruiken voor andere posities (Toornstra - Ahmadi - Vilhena).
Wat vind jij onzin dan ? Clasie houden begrijp ik wel, Mathijsen evt voor 2 jaar max maar de rest is geen onzin.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:49 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voor mekaar om zoveel onzin in 1 post te krijgen?
Zou me niks verbazen als jij graag Beenhakker nog als TD had willen hebben.
Op een falende spits mag je hem zeker bekritiseren. Al zou het wel fair zijn om daar even mee te wachten tot de winterstop.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:32 schreef macca728 het volgende:
Maar je mag hem daar wel op bekritiseren. Pelle was ook niet gescout, kwam ook per toeval binnen en je mag wel een spits hebben als je weet dat die weggaat.
Dat is juist lange termijn
Dan Chelsea de concurrentie versterken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Lees ik nu dat Immers een miskoop was? Die jongen heeft prima zijn steentje bijgedragen om Feyenoord te brengen waar het nu is. Hij is gekomen uit de tijd dat we nog geen stuiver konden uitgeven. Immers is geen topper maar zeker geen miskoop.
En hadden ze voor achterin die Aké niet kunnen huren van Chelsea ipv de aankoop van Boula?
Immers faalde al vanaf de fucking eerste wedstrijd CL playoff.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Lees ik nu dat Immers een miskoop was? Die jongen heeft prima zijn steentje bijgedragen om Feyenoord te brengen waar het nu is. Hij is gekomen uit de tijd dat we nog geen stuiver konden uitgeven. Immers is geen topper maar zeker geen miskoop.
En hadden ze voor achterin die Aké niet kunnen huren van Chelsea ipv de aankoop van Boula?
Het was geen 3.5 miljoen, en dat jij de rechtsbuiten de meest druk bezette positie noemt zegt genoeg. Want dat houdt in dat jij zowel Schaken als Verhoek geschikt vindt als backup voor de rechtsbuiten positie. Op dit moment heb je met Manu, Boetiüs en Bilal maar 3 echte buitenspelers die het niveau aan kunnen, en dat is absoluut niet druk bezet (Manu stijgt momenteel boven zichzelf uit, als die dalijk een dip krijgt heb je aan Bilal 10x meer dan aan Verhoek of Schaken). Plus..in de jeugd heb je nu niet echt buitenspelers rondlopen die er snel aan zitten te komen. Bilal heeft vorig jaar bewezen een groot talent te zijn voor Eredivisie begrippen en dan is het bedrag wat ze betaald hebben echt niet te veel. Nog voordat hij minuten maakte werd al gezegd dat hij gehaald is met het oog op de toekomst, maar al dit seizoen zal hij de nodige minuten gaan maken.quote:
Mocht niet verhuurd worden van Chelsea.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Immers, de man die nooit scoort tegen topploegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dan Chelsea de concurrentie versterken.
En Immers heeft het echt prima gedaan, zijn genoeg spelers die echt helemaal gebroken zouden zijn na al die kritiek maar hij blijft elke week alles 100% geven op trainingen en wedstrijden en zeurt nooit. Daarom stellen Koeman en Rutten hem altijd op.
Had Vilhena of Achabar maar de mentaliteit van Immers, dan waren die echt een stuk verder.
Gewoon lezen, ik roep niet dat Van Geel op moet rotten, je moet alleen wel reëel zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:59 schreef elCholo het volgende:
[..]
Het was geen 3.5 miljoen, en dat jij de rechtsbuiten de meest druk bezette positie noemt zegt genoeg. Want dat houdt in dat jij zowel Schaken als Verhoek geschikt vindt als backup voor de rechtsbuiten positie. Op dit moment heb je met Manu, Boetiüs en Bilal maar 3 echte buitenspelers die het niveau aan kunnen, en dat is absoluut niet druk bezet (Manu stijgt momenteel boven zichzelf uit, als die dalijk een dip krijgt heb je aan Bilal 10x meer dan aan Verhoek of Schaken). Plus..in de jeugd heb je nu niet echt buitenspelers rondlopen die er snel aan zitten te komen. Bilal heeft vorig jaar bewezen een groot talent te zijn voor Eredivisie begrippen en dan is het bedrag wat ze betaald hebben echt niet te veel. Nog voordat hij minuten maakte werd al gezegd dat hij gehaald is met het oog op de toekomst, maar al dit seizoen zal hij de nodige minuten gaan maken.
Er wordt nu doorgeselecteerd en de pure middelmaat (Goossens, Verhoek, Schaken en Vormer) wordt nu weggewerkt en langzaam maar met (financieel) beleid gebouwd aan een kwalitatief goede brede en talentvolle selectie, waar de posities dubbel bezet zijn.
Het aantrekken van Wilkshere en Khalid voor 1 seizoen is echt niet zo dom als dat je doet voorkomen. Er wordt nu juist gekeken naar wat er aankomt in de jeugd. Mannen als Verdonk, Woudenberg en Cabral hebben nog wat tijd nodig en die tijd kunnen die oudjes mooi opvullen. Plus hoe je het wendt of keert Boulahrouz heeft ervaring op het allerhoogste niveau (Oranje, Chelsea, Sevilla, Hamburg) en daar is Khalid samen met Mathijssen wel de enige van in de selectie. Zulke ervaren spelers heb je gewoon nodig in je selectie. Die is, ook al speelt die niet, echt wel van waarde (al door meerdere jonge spelers bevestigd). Wilkshere is gewoon een hele nuttige invulling voor de rechtsback positie dit seizoen.
Cabral verkopen aan Swansea was volgens mij een gerucht dat niet serieus was. Buiten dat was dat in de beginperiode toen hij erg sterk debuteerde en zowat iedereen een potentiële topper/basisspeler in hem zag. Hem daarna ruilen met Verhoek was uiteindelijk sportief geen succes, maar Cabral was wel een hele rotte appel binnen de selectie die met zijn instelling en gedrag voor een negatief sfeertje zorgde. Met de ruil met Verhoek was je daar van af en werd er gegokt dat Verhoek bij Feyenoord het niveau zou halen van zijn periode bij Den Haag.
Je weet hopelijk nog in welke situatie Feyenoord in die periode zat? Men kon niks uitgeven en dan moet je het hebben van gokjes die vaker slecht uitvallen dan goed. Maar vergeet ook ff niet dat die Janmaat voor niks heeft binnen gehaald en voor veel winst verkocht heeft. Alleen daarmee heeft die de gokjes met Singh, Goossens en Vormer ruimschoots gecompenseerd. Vergelijk het anders even met het materiaal dat onder Beenhakker is binnen gehaald.
Het een falen van van Geel noemen dat hij Toornstra niet haalde bij Den Haag is ook onzin. Je hebt ook te maken met een technische staf die nadrukkelijk om spelers vragen. Zo wilde Koeman Immers graag hebben en was er geen geld meer om uit te geven. Je zou als je het niet aantrekken van Toornstra in die periode als argument gebruikt ook van Geel kunnen aanvallen op het feit dat hij James Rodriguez niet al direct bij zijn aanstellen gescout had.
Met Kazim lijk je gelijk te hebben, al moet je hem nog wel even de tijd geven. Hij speelt net en zijn gemiddeldes in de Eredivisie zijn helemaal zo slecht nog niet, al betwijfel ik het ook ten zeerste of hij het gaat halen.
Ik word echt zo moe van die kritiek op van Geel. Kijk gewoon ff naar de situatie waarin we zaten toen hij begon en hoe we er nu voor staan! Van categorie 1 en op de rand van de afgrond naar in vergelijking nauwelijks schulden meer, er wordt winst gemaakt, grote jeugdtalenten van Varkenoord die al vastgelegd zijn (voornamelijk van Geel zijn verdiensten), veel geld binnen gehaald door knap werk van van Geel (Wijnaldum, Fer, Janmaat, Pelle, Indi, de Vrij). En er begint eindelijk na jaren een goede kwalitatieve selectie te ontstaan met een aantal grote jeugdtalenten die er aan gaan komen (o.a: Schuurman, Verdonk, Karsdorp). Deze selectie is in de breedte beter dan vorig jaar, alleen je mist een spits ja en met een spits zou je echt mee doen.
Je zal altijd achteraf kritiek kunnen hebben op aangetrokken spelers of spelers die niet zijn aangetrokken. Maar zelfs ploegen die honderden miljoenen hebben om uit te geven en een prima scoutingsapparaat hebben maken enorme fouten daarin. In de voetballerij is het aantrekken van succesvolle spelers ook grotendeels een kwestie van geluk, en vooral in de vijver waar Feyenoord in moet vissen. Toornstra lijkt een schot in de roos maar voor hetzelfde geld had die last van Kuipvrees gehad of aanpassingsproblemen en geen pepernoot geraakt.
Maar omdat er nu geen geschikte spits loopt al te roepen dat van Geel moet opkankeren is gewoon echt te treurig voor woorden. Die man heeft dus echt wel het krediet opgebouwd dat die even wat langer dan dat we zouden willen naar een geschikte spits mag zoeken. Die spits komt er heus wel in de winterstop anders zeker in de zomer, er wordt nu gewoon geen groot financieel risico meer genomen en dat is verstandig beleid, en als die goede spits er is dan heb je gewoon een selectie waar je kampioen mee kan worden. En als dat volgend jaar gebeurt, dan verdient die man een gouden standbeeld
Was een reactie op de post van RetRy. Die noemt het aantrekken van Wilkshere een slechte zet van van Geel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gewoon lezen, ik roep niet dat Van Geel op moet rotten, je moet alleen wel reëel zijn.
En goed lezen, Wilkshere is niet dom, maar had al vastgelegd moeten zijn voor Besiktas.
Bilal groot talent, maar je betaalt 3 miljoen en vervolgens kan je geen spits meer kopen. En 3 miljoen is een groot risico als je Boetius heb, Manu, Schaken en Verhoek ja.
Boulahrouz is wel dom, want die speelt al 8 jaar 10 wedstrijden per jaar.
En wb verkopen en verlengen geef ik hem alle eer.
Boulahrouz is toch voor maar 1 jaar vastgelegd? Cabral, Steenvoorden, Verdonk en Karsdorp hebben nog wat tijd nodig. Maar dat zijn wel spelers met potentie. In mijn ogen kan Boulahrouz daarom een geschikte tijdelijke opvulling zijn. Khalid had waarschijnlijk die fouten die Karsdorp maakte donderdag niet gemaakt....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gewoon lezen, ik roep niet dat Van Geel op moet rotten, je moet alleen wel reëel zijn.
Boulahrouz is wel dom, want die speelt al 8 jaar 10 wedstrijden per jaar.
Schaken was basisspeler vorig jaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:59 schreef elCholo het volgende:
[..]
Was een reactie op de post van RetRy. Die noemt het aantrekken van Wilkshere een slechte zet van van Geel.
Maar om op jou in te gaan: Het is niet waar dat er door het aantrekken van Bilal geen geld voor een spits is. Bilal voor minder dan 3 miljoen is geen groot risico. sterker nog comfort de markt is het zelfs een goede deal voor Feyenoord. Ook gezien het feit dat er voor die positie in de jeugd op korte termijn zich niets zal aanbieden, en ook kijkend naar het materiaal wat er nu is in de selectie, is het geen slechte aankoop.
Maar ok, als jij Verhoek en Schaken geschikte opties voor de buitenpositie vindt dan heeft verder discusseren geen zin.
amper scoren in de eredivisie en je mede spelers verrot schelden zegt iig genoeg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
En veel scoren bij Celtic zegt weinig.
Dan kan ie weer terug in de winterstop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 05:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
amper scoren in de eredivisie en je mede spelers verrot schelden zegt iig genoeg.
er staat wel een man. Alleen wat die er doet....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zich staat er best goed elftal maar de man in de spits ontbreekt.
Je kunt niet altijd geluk hebben met de aanschaf daarvan.
Het maakt niet veel uit welke je er neerzet nu.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
er staat wel een man. Alleen wat die er doet....
ik zou Dammers neerzetten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt niet veel uit welke je er neerzet nu.
Ze kunnen er beide niets van.
ik ook niet. Las her en der stukken dat hij en Slabbekoorn echt toppers kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 06:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de jeugd van Feijenoord niet.
Omdat alles wat Ajax lukt Feyenoord ook lukt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:00 schreef Vasion het volgende:
Spits zou top zijn maar hoe het nu is geen must have oid. We scoren namelijk genoeg in collectief en als ajax het lukt met hun gare selecties en siggy zoveel te scoren dan wij ook
Je moet geluk met spits huren en dat is 2x goed gelukt, de 3e brengt er nog niet veel van terecht, zijn logische vervanger is geen reet beter, wat loopt er in de jeugd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:00 schreef Vasion het volgende:
Spits zou top zijn maar hoe het nu is geen must have oid. We scoren namelijk genoeg in collectief en als ajax het lukt met hun gare selecties en siggy zoveel te scoren dan wij ook
Dammersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet geluk met spits huren en dat is 2x goed gelukt, de 3e brengt er nog niet veel van terecht, zijn logische vervanger is geen reet beter, wat loopt er in de jeugd?
2 spitsen waar iedereen mee zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lees op social media dat we een spits gaan halen het is of Dost of dat mannetje van Ado..
Wat moet je met een 19-jarige spits uit Mexico?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
2 spitsen waar iedereen mee zou kunnen komen.
Waarom hoor ik niet dat Feyenoord eens een 19 jarige spits uit Mexico aan het fixen is...
quote:
Als je gewoon kijkt naar wat er nu voor selectie bij elkaar gesprokkeld is:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 05:55 schreef Toekito het volgende:
Het enige dat ik tegen Karim El Ahmadi heb als aankoop is dat we zat middenvelders hebben. Al dan niet in de jeugd. Je kan prima het jaar door met Clasie, Immers, Toornstra, Vilenha, Karsdorp. En dan zitten er nog zat jongens aan te komen die je best 1 wedstrijdje op de bank kan zetten of 2 ofzo.
Zonde van het geld. Net als Boulah als je hem toch niet gebruikt zoals donderdag. Had je hem gebracht als vervanger van Wilkshere dan had het iets anders gelegen.
Financieel sowieso.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
Van Geel doet het goed, punt. Daar is geen discussie voor nodig.
Ajax scoort nooit zo veel, vorig jaar zelfs minder dan Feyenoord. Wel hadden ze de beste defensie. Dus in dat opzicht is Feyenoord op de goede weg. Er wordt weinig gescoord maar nog minder geīncasseerdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:00 schreef Vasion het volgende:
Haha tering jij hebt er echt geen verstand vanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
2 spitsen waar iedereen mee zou kunnen komen.
Waarom hoor ik niet dat Feyenoord eens een 19 jarige spits uit Mexico aan het fixen is...
Zowel Overmars als Van Geel hebben financieel goede dingen gedaan voor hun club en mijn indruk is dat ze zich daardoor blind zijn gaan staren op het financiële en het sportieve op de 2e plaats komt. Als je als Van Geel Kazim haalt met de gedachte: 'yes, koopje!' terwijl er geld is om een betere spits te scouten dan kan je niet helemaal helder meer denken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Overmars ook, maar daar zijn de meningen toch ook over verdeeld
hun werksituaties zijn ook niet echt te vergelijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zowel Overmars als Van Geel hebben financieel goede dingen gedaan voor hun club en mijn indruk is dat ze zich daardoor blind zijn gaan staren op het financiële en het sportieve op de 2e plaats komt. Als je als Van Geel Kazim haalt met de gedachte: 'yes, koopje!' terwijl er geld is om een betere spits te scouten dan kan je niet helemaal helder meer denken.
Je moet nu geen verkeerde stand van zaken geven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
hun werksituaties zijn ook niet echt te vergelijken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je moet nu geen verkeerde stand van zaken geven.
Te makkelijk, Vermeer heeft bij ajax ook gewoon de nodige blunders gemaakt, is niet voor niks daar 2e keeper geworden. Hij doet het nu prima, maar hij zal bij ons ook nog best wel eens een blunder makenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:18 schreef koosfransoos het volgende:
Met Vermeer waren we afgelopen seizoenen gewoon 2 van de 3 keer kampioen geworden. Misschien zelfs 3 van de 3 keer.
Die had ik al meegerekend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te makkelijk, Vermeer heeft bij ajax ook gewoon de nodige blunders gemaakt, is niet voor niks daar 2e keeper geworden. Hij doet het nu prima, maar hij zal bij ons ook nog best wel eens een blunder maken
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan jullie in de winterstop wederom iemand wegkapen bij ons ?
Uit Den Haag? Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet te hopen, Kramer = Te Vredequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
volgens mij heb je aan Kramer meer dan aan Te Vrede
Zal elkaar niet veel ontlopen. Wellicht is Kramer iets beter, maar imo niet het niveau dat nagestreefd dient te worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
volgens mij heb je aan Kramer meer dan aan Te Vrede
Dit. Die lange darm scoort 8x maar is geen bijzondere voetballer, ook geen speler die zelf iets kan creëren. Wie Feyenoord wel zou moeten halen weet ik niet, type als Kramaric had wel gepast denk ik.. die gozer scoort veel maar kan ook nog voetballen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Hoop het niet.
Misschien ruilen voor Immers, maar Kramer lijkt me geen ideale aankoop.
Meh Kramer is wel een aardig spitsje hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:18 schreef koosfransoos het volgende:
Met Vermeer waren we afgelopen seizoenen gewoon 2 van de 3 keer kampioen geworden. Misschien zelfs 3 van de 3 keer.
Twente is geīnteresseerd in iedereen waar Feyenoord ook maar een beetje aan gelinkt wordt. Ze hadden toch die Borven wat zo'n groot talent wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh Kramer is wel een aardig spitsje hoor
Maare hij zat zondag aan tafel bij Kees en drie keer raden wie daar ook zat namens Twente en die gaf alweer een min of minder subtiele hint dat ie m ook wel zou willen omdat ze nu volledig afhankelijk zijn van die Castaignos
Kramer is niets mis mee. Pikt zijn doelpuntjes mee en kan bijna iedere ploeg in de eredivisie goed gebruiken vind ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Elan het volgende:
Kramer is sowieso een stuk sneller dan Te Vrede
Ja zo fucking triest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente is geīnteresseerd in iedereen waar Feyenoord ook maar een beetje aan gelinkt wordt. Ze hadden toch die Borven wat zo'n groot talent was
Moet wel bij zeggen dat het voor het eerst in zijn carričre is dat hij zoveel scoort en hij is bijna 27quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kramer is niets mis mee. Pikt zijn doelpuntjes mee en kan bijna iedere ploeg in de eredivisie goed gebruiken vind ik
Ja, maar niet voor een transfersom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kramer is niets mis mee. Pikt zijn doelpuntjes mee en kan bijna iedere ploeg in de eredivisie goed gebruiken vind ik
Bij Volendam ook 22 goals in 1 seizoen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet wel bij zeggen dat het voor het eerst in zijn carričre is dat hij zoveel scoort en hij is bijna 27
Maar op basis van wat hij dit seizoen laat zien zou het ons zeker punten opleveren t.o.v. Kazim Kazan.
Mühren was daar ook een goaltjesdief (moesten we volgens een aantal mensen hier ook halen overigensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij Volendam ook 22 goals in 1 seizoen.
Zag het staan ja maar vorig seizoen bij Ado 26/7 dat is weer ronduit kut.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij Volendam ook 22 goals in 1 seizoen.
Misschien is de pool waaruit beide clubs vissen niet zo groot, wat de kans aannemelijker maakt dat ze allebei interesse hebben in dezelfde speler...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente is geīnteresseerd in iedereen waar Feyenoord ook maar een beetje aan gelinkt wordt. Ze hadden toch die Borven wat zo'n groot talent was
Zojuist bericht terug uit Luik: No go via het officiële kanaal. Nu wachten op de sv van Genk...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is de pool waaruit beide clubs vissen niet zo groot, wat de kans aannemelijker maakt dat ze allebei interesse hebben in dezelfde speler...
Minder. Fuck hun maar dan. Kijk ik het wel op tv.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zojuist bericht terug uit Luik: No go via het officiële kanaal. Nu wachten op de sv van Genk...
Met eto'o stonden we nu bovenaan in de competitie en champions league.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:18 schreef koosfransoos het volgende:
Niet als wij Pellč nog hadden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:18 schreef Herqules het volgende:
[..]
Met eto'o stonden we nu bovenaan in de competitie en champions league.
Klopt. Dat geeft aan hoe groot spelers als Vermeer en Eto'o wel niet zijn. Onschatbare spelers die eigenlijk onbetaalbaar zijn voor Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:18 schreef Herqules het volgende:
[..]
Met eto'o stonden we nu bovenaan in de competitie en champions league.
Beiden ver verwijderd van het niveau dat Feyenoord moet nastreven. Krijg bij die Kramer gelijk zo'n Danny Buijs gevoel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:31 schreef Elan het volgende:
Kramer is sowieso een stuk sneller dan Te Vrede
Krabby houdt wel van rellen.quote:Guidetti wilde dolgraag naar Feyenoord: 'Hij heeft zelf naar spelers gebeld'
John Guidetti wilde tijdens de zomerse transferperiode dolgraag terugkeren naar Rotterdam, zo heeft Martijn Krabbendam bevestigd. De Feyenoord-watcher van Voetbal International zag dat Feyenoord de spits uiteindelijk echter niet terugnam.
De Rotterdammers konden de transfersom die Manchester City verlangde niet betalen. Guidetti had echter ook op huurbasis kunnen vertrekken. "Op een gegeven moment vlak voor het verstrijken van de transferwindow, heeft Guidetti zelf naar spelers van Feyenoord gebeld met de boodschap: 'zeg nou dat ik kan worden verhuurd, want ik wil dolgraag komen.'"
"En toen kwam Feyenoord opeens met een medisch dossier wat ze al drie jaar op de kast hadden liggen. En ja, toen hebben ze hem niet genomen", besloot Krabbendam zijn relaas in Voetbal International. De voormalig publiekslieveling van de Rotterdammers komt tegenwoordig op huurbasis in actie voor Celtic.
Pellč + Vermeer hebben we het nu over hč.quote:
Naar welke spelers zou hij gebeld hebben? El Ahmadi en Schaken zijn de enige die hij goed kent en die er nog zijn. Zou wel verklaren waarom Schaken zo boos was dat er nog geen nieuwe spits was van niveauquote:
quote:Het vermoeden was er al een tijdje bij Feyenoord, maar langzamerhand durven ze het in provinciestad Enschede ook toe te geven. FC Twente wil héél graag lijken op de Rotterdamse topclub. Het aankoop- en scoutbeleid verraadde die wens al.
Maar ook qua voetbal gaan ze graag de kant van de Rotterdammers op. Twente neemt het op tegen Go Ahead, dat in de vorige bekerronde Feyenoord uitschakelde. Ondanks het verlies, spiegelt Schreuder zich aan de Rotterdammers. "We weten ook wat Feyenoord drie dagen later voor de competitie tegen Go Ahead heeft gedaan. In die wedstrijd speelde Feyenoord heel volwassen en zo moeten wij ook spelen. Go Ahead speelt aanvallend en voelt zich in eigen stadion heel vrij. Daarnaast gooien ze veel strijd en passie in hun spel.''
Ben benieuwd hoeveel ze hier voor gaan vragen. Wel een ziek shirt btw.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hey kijk nou, Feyenoord gaat ook een retroshirt verkopen.
Als dit waar is verdient Van Geel best een corrigerende tik opzich.quote:
Gluiperig mannetje die Van Geel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als dit waar is verdient Van Geel best een corrigerende tik opzich.
Ik heb altijd achter de beslissing gestaan om Guidetti níet te halen, omdat er een hele flinke transfersom en salariëring tegenover zou moeten staan, en je dan kunt twijfelen aan zijn fitheid.
Als nu blijkt dat wel degelijk eerder bekend was dat hij gehuurd kon worden, en van Geel dat blijkbaar gewoon niet zag zitten, waardoor we nu met 2 gehandicapten in de spits lopen dan mag hij daar best voor verantwoordelijk worden gehouden. Zo'n Guidetti blijft ook geen spelers contacten als hij zelf ook wel weet dat zijn salaris gewoon veel te hoog ligt voor Feyenoord. Het lijstje met op zijn minst dubieuze acties is ondertussen flink aan het groeien. En dat als verreweg best betaalde TD van Nederland. Jammer dit, want hij heeft uiteraard ook veel goed werk verricht.
Brands is de best betaalde td van Nederland. Verder heb je gelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:07 schreef De_Pel het volgende:
bekend was dat hij gehuurd kon worden, en van Geel dat blijkbaar gewoon niet zag zitten, waardoor we nu met 2 gehandicapten in de spits lopen dan mag hij daar best voor verantwoordelijk worden gehouden. Zo'n Guidetti blijft ook geen spelers contacten als hij zelf ook wel weet dat
en joden hebben....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gras is groen, water nat, en Twente heeft een gejatte identiteit. Met hun Liverpool hek.
Wat is die Toornstra goed he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Krabby is een rancuneus mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |