Daar zijn ze deels toch al aan begonnen? Ze hebben een muurtje gebouwd, remember?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een reactie op deze post:
[..]
Ga jij hier nu met droge ogen beweren dat journalisten goed zijn in taal?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Net als het doorverwijzen van een journalist naar een site voor laaggeletterden.
quote:Vijf pagina’s: meer dan 20 spel-, stijl- en interpunctiefouten, vergeten voorzetsels, inconsequenties, dubbele lidwoorden, meervoud/enkelvoud-constructies en tante Betjes.
Meer dan wat knippen en plakken kunnen ze tegenwoordig niet meer en dan plaatsen ze er te vaak nog een volkomen belachelijke kop boven ook.quote:Zondagmiddag, na een paar dagen buitenland, nam ik de kranten van afgelopen week door. Op pagina 2 van het Noordhollands Dagblad van 4 oktober las ik een zin met een lidwoord te veel en op pagina 4 vond ik twee zinnen waarin een voorzetsel ontbrak. Dat was wel veel. De eerste vijf pagina’s nog eens van A tot Z gelezen.
De score: 25 artikelen, 12 zonder fouten. In die 13 andere stukken stonden 24 fouten; in één artikel zelfs 6. Over sommige fouten kan je twisten, maar in de meeste gevallen zijn ze echt fout
Ha, heeft Kees22 nu zijn eigen blogje?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ga jij hier nu met droge ogen beweren dat journalisten goed zijn in taal?![]()
http://www.journalismlab.nl/2013/10/de-onmisbare-corrector/
[..]
[..]
Meer dan wat knippen en plakken kunnen ze tegenwoordig niet meer en dan plaatsen ze er te vaak nog een volkomen belachelijke kop boven ook.![]()
Dan vraag ik me toch af wat al die Albanezen in Kosovo doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik vind dat landjepik ten eerste aangepakt moet worden. Kolonisten die willens en wetens met hun kinderen in illegaal gebied gaan wonen mogen geen ouders van die kinderen meer zijn. Ze misbruiken kinderen voor hun eigen religieuze doelen. Geen enkele ouder gaat met z'n volle verstand en eigen keuze in gestolen grond wonen.
Wat een onzin, het is in de grondwet verboden. Nog los van het feit dat het niet zo is (zoals we gezien hebben met homo's) geldt dat het de praktijk is dat telt. Het feit dat discriminatie cultureel gemeengoed is binnen de hindoecultuur - laat je simpelweg buiten beschouwing. Dat is pas achterlijk en je kop in het zand steken. Het treft daar 't hart van de samenleving. Huilie doen over Saoedie-Arabie en Israel, terwijl het in India net zo erg is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:52 schreef Zienswijze het volgende:
Dat is in de grondwet verboden. In Saoedi-Arabië is discriminatie jegens niet-moslims per wet toegestaan. Dat is het verschil. Huilie over Israël doen terwijl in het land van de bron van de islam Apartheid per wet geldt en dit nog erger dan van Israël is. Over hypocrisie gesproken.
Daarnaast vind in het prima om alle discriminerende teksten in heilige boeken en aanverwanten eruit te scheuren. Dat past immers niet (meer) in de 21e eeuw. Jij daarentegen wil alle discriminerende teksten laten staan. Net zoals de PVV allerlei discrminerende teksten in haar verkiezingsprogramma wil laten staan.
Dit vind ik te ver gaan. Slaat nergens op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 01:04 schreef Randle het volgende:
Zo'n jaar of 70 geleden was er een man die allang had gezien dat de joden een plaag waren, al eeuwenlang worden ze door maar weinigen gepruimd. Hoe zou dat toch komen?
Jammer dat de man die er echt wat aan wilde doen het niet kon afmaken.
Tuurlijk slotje voor Randle en de AIVD luistert mij verder af. Likoed gaat aangifte tegen me doen en anders het CIDI wel, die net de homofiele voorzitter hebben zien aftreden.
Het zal me jeuken allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |