SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 27-10-2014 09:11:24 ]![]()
Nou, de mannenrace was afgelast door rondrennende herten op een deel van hun route
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.
Ja doei.![]()
Want met een vrouwenparkoers kunnen mannen niet uit de voeten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, de mannenrace was afgelast door rondrennende herten op een deel van hun route
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb we gehobbeld. Was mooi! Wolve er maar ergens op de terugweg uitgeflikkerd om toch nog wat te kunnen lopen.![]()
ja, wij vonden het ook vrij debiel. Want wij moesten 6km, de heren 8 of 10 ofzo, dus dat was dan gewoon een meervoud van onze rondjes geweest. Er is ook wel geprotesteerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Want met een vrouwenparkoers kunnen mannen niet uit de voeten?maar ze vonden het toch neit veilig omdat de herten ook op ons deel geweest zouden zijn. Ik heb ze iig niet gezien
![]()
Ja doei.![]()
Jammer genoeg laatste 5km wedstrijd van het seizoen uitgelopen op een kleine deceptie. Afgelopen weekend op het station uitgegleden en een spier in mijn kuit verrekt. Toch jammer dat, terwijl je zoveel doet aan blessurepreventie, dit soort dingen altijd onverwachts komen (bv. uitglijden, stoepje missen etc.) Met veel massage en rust het recht kunnen trekken, maar de voorbereiding was niet ideaal.
Warming up ging goed en tot anderhalve kilometer had ik nog hoop op een goeie tijd, maar na kilometer twee zakte het tempo al snel van 4:00 naar 4:40, met fikse krampen in mijn zij. Zelfs een tijdje moeten wandelen en daarna nooit meer in mijn ritme gekomen.
Rustig gelopen en nog een mede loper geholpen naar een tijd onder de 25 minuten kunnen hazen en ikzelf heb er nog een 18e plek uit kunnen sleuren. Die tijd onder de 21:00 komt nog wel![]()
![]()
De 110 geeft niet je huidige pace aan? Je kunt dus niet tijdig versnellen of vertragen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuwe kon overkopen voor een net prijsje. Eén type geavanceerder, die ook de actual pace weergeeft tijdens het lopen. Maar het horloge dat ik ter overname heb (Garmin Forerunner 110) is echt een prima ding, simpel. Ik heb er perfect mee gelopen de eerste 2 jaar.
Je mag 'm zelfs kosteloos een tijdje proberen, om te kijken of lopen met een horloge iets voor je isZo schappelijk ben ik
(ik doe 'm alleen niet op de post)
![]()
Alleen de gemiddelde snelheid over de afgelopen km (of een andere in te stellen afstand)quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
De 110 geeft niet je huidige pace aan? Je kunt dus niet tijdig versnellen of vertragen?![]()
![]()
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Alleen de gemiddelde snelheid over de afgelopen km (of een andere in te stellen afstand)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je kunt dan na 1 km zien of je 6:00 of 5:30 hebt gelopen, en daarna in je tweede kilometer versnellen?Ah, goed om te weten. De voorloper, Forerunner 10, heeft ook zo'n functie zie ik. Maar dat is dus niet echt bruikbaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.![]()
Yup. Ik kijk nu wel naar actual pace, verschillende keren, maar vertrouw het meest op mijn gemiddelde pace over de afgelopen km.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook altijd op mijn 610. De gemiddelde pace in de huidige kilometer. Dat werkt veel beter dan de 'actual pace', omdat die door gps-onnauwkeurigheden veel te veel schommelt.![]()
Gek genoeg is de 10 geen voorloper, maar een betere opvolger van de 110.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef wyccie het volgende:
Je kunt dan na 1 km zien of je 6:00 of 5:30 hebt gelopen, en daarna in je tweede kilometer versnellen?
[..]
Ah, goed om te weten. De voorloper, Forerunner 10, heeft ook zo'n functie zie ik. Maar dat is dus niet echt bruikbaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh, daar ging ik vanuit, deels vanwege de prijs.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gek genoeg is de 10 geen voorloper, maar een betere opvolger van de 110.![]()
Devv, gaaf. Al zou ik die vlag echt hebben laten liggen.![]()
Vandaag trouwens weer Fok! loopsucces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerste keer weer hardgelopen na de marathon. He, wat ging dat lekker15km en nog ruimte voor wat kleine intervalletjes. Benen voelden superuitgerust en pijnvrij aan. Nu daarom ook besloten mijn Halve Marathon bij 't Is voor niks om te zetten naar de 30km
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:30 schreef SEMTEX het volgende:
Eerste keer weer hardgelopen na de marathon. He, wat ging dat lekker15km en nog ruimte voor wat kleine intervalletjes. Benen voelden superuitgerust en pijnvrij aan. Nu daarom ook besloten mijn Halve Marathon bij 't Is voor niks om te zetten naar de 30km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Quoi, kun jij mijn afstand in de OP aanpassen? Bij 't Is voor niks van de HM naar 30km.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik twijfel of ik de HM van Egmond ga doen. En dan met de bus van Eindhoven Atletiek mee. Scheelt stress
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen de eerste van zeven loopjes van de bosloopcompetitie. Ging wel aardig, niet fantastisch. De afgelopen 3 dagen iets van 900 km in de auto gezeten. Dat komt mijn flexibiliteit niet ten goede en die was al niet best. Ging niet zo soepel dus, maar wel mooi vlak kunnen lopen. Ook lekker om weer eens door het bos te lopen, was even geleden. Wel best zwaar met de nodige modder.
http://app.endomondo.com/workouts/429600489/11291298![]()
Op die foto zie je dus de herten voorbij galloperen!quote:
Stomme beesten, dit had loopje nummer 40 van dit jaar moeten worden.![]()
Desalniettemin toch nog bijna 7km gelopen, op een beetje een vlot tempo, want dat was in de wedstrijd ook de bedoeling geweest. Hoewel ik het maar niet al te gek heb gemaakt, want ik liep op m'n trailschoenen op grotendeels verharde paden. Maar toch lekker gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Pff vanmiddag ook een rondje gedaan waarbij ik te snel was gestart. Heb me daarna zo'n 3/4 km de pleuris moeten lopen. Gelukkig gingen de laatste paar kilometers toch weer wat fijnerhttps://www.endomondo.com/workouts/429578320/18835259
Forum Opties Forumhop: Hop naar: