Beide een halve stem.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze noteren? Als D66 of GroenLinks? Vanwege de statistieken en dergelijke.
Ga jij tijdens de verkiezingscampagne mensen vertellen dat je op jezelf gaat stemmen en zo ja....hoe reageren ze daarop?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef Hexagon het volgende:
Vind ik niet. Als je al niet in jezelf gelooft, waarom zouden anderen dan op je moeten stemmen?
Doe maar GroenLinksquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze noteren? Als D66 of GroenLinks? Vanwege de statistieken en dergelijke.
Doe dan maar D66.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan moet er een nieuwe kolom aantal bij en dat is wel erg verwarrend.
Doorgaans zijn de mensen niet zo geïnteresseerd in het symbolische feit of ik op mezelf zou stemmen of niet. Dus die vraag is zeer zeldzaam. Maar het is wel eens gevraagd door mensen die me persoonlijk kennen. En daar heb ik gewoon verteld dat ik dat doe en ook waarom ik dat doe. En daar heeft niemand een probleem mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga jij tijdens de verkiezingscampagne mensen vertellen dat je op jezelf gaat stemmen en zo ja....hoe reageren ze daarop?
Done.quote:
Ik heb het in de OP gezet wat in het vervolg te doen bij deze kwesties.quote:
Ik ben een gematigd euroscepticus. Niet iemand die dweept met Farage, en ook geen 'EUSSR'-roeper.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd naar jouw stemgedrag in Europa. Je stemde voor de grondwet maar wijkt wel steeds uit naar de eurosceptische CU/SGP combinatie. Wat zit daarachter?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:31 schreef Roceco het volgende:
TK 2012: VVD (Rutte)
GR 2014: CDA (een lokale kennis ergens rond nummer 30)
EP 2014: VVD (random iemand geprikt buiten van Baalen om, volgens mij de nummer 10 uiteindelijk)
Wat Kaas bedoelt is dat hij degene is die 0,5/0,5 D66/GL heeft gestemd en vervolgens iemand anders zegt dat de hele stem maar naar GL moet gaan danquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het in de OP gezet wat in het vervolg te doen bij deze kwesties.
Jammer dat Google Docs bij het filteren gelijk alle waarden verandert.![]()
Uhhh nee. Want in Kaas zijn bijdrage staat niet D66/GL, maar echt D66.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat Kaas bedoelt is dat hij degene is die 0,5/0,5 D66/GL heeft gestemd en vervolgens iemand anders zegt dat de hele stem maar naar GL moet gaan dan
Oja, ik zie hetquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhhh nee. Want in Kaas zijn bijdrage staat niet D66/GL, maar echt D66.
Is acceptabel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
jij vroeg je af wat ik allemaal had gestemd toch, kijk maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |