Faalangst ofzo.. Weet niet precies. Als ik één foutje maakte kon ik dat niet meer loslaten, en ging dus de rest van de rit ook gigantisch kut.. En dat foutje hoefde niet eens heel groot te zijn..quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
Was je zo zenuwachtig bbq? of waarom zo vaak ?
Ah oke er ijn ook rijscholene speciaal voor mensen met faal angstquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Faalangst ofzo.. Weet niet precies. Als ik één foutje maakte kon ik dat niet meer loslaten, en ging dus de rest van de rit ook gigantisch kut.. En dat foutje hoefde niet eens heel groot te zijn..
quote:
Ja, ik had ook een faalangst examen kunnen doen idd, had ik misschien eerder moeten weten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah oke er ijn ook rijscholene speciaal voor mensen met faal angst
quote:
nee eigenlijk niet meestal kan ik er bij soms aan mijn anus of balzak mar dat is prima te krabbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 05:07 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Jeuk op zo'n plek waar je onmogelijk bij kan? Zeg maar gewoon in je lichaam?
Ik heb nu jeuk ergens tussen m'n oor en m'n kaak.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ook niet binnenin.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet meestal kan ik er bij soms aan mijn anus of balzak mar dat is prima te krabben
ik heb ook nooit jeuk binnen in mijn lijf tenzij je de neus mee telt maarja daar kan je dan nog bijquote:
Nee, dat bedoel ik idd niet. 't is wel echt irritant.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik heb ook nooit jeuk binnen in mijn lijf tenzij je de neus mee telt maarja daar kan je dan nog bij
Ik vind het heerlijke muziek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding maar ook niet slecht
Mag, doe ik ook altijdquote:
Trustequote:Op zondag 26 oktober 2014 05:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik begin delen niet bewust mee te krijgen van Fringe. Tijd om te slapen.
Trusten
Sleep tight.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik begin delen niet bewust mee te krijgen van Fringe. Tijd om te slapen.
Trusten
quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:23 schreef moemoe het volgende:
Nou. Laat jij eens wat horen dan. Geen techno/hardstyle bitte.
Vanaf 1:27 doet het me aan een ander nummer denken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 weken terug hier toevallig bij gekomen en vind het echt enorm goed
Iets van Pearl jam?quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vanaf 1:27 doet het me aan een ander nummer denken.
Erhm.....
Dealquote:Op zondag 26 oktober 2014 05:33 schreef moemoe het volgende:
Geen idee, als het me nog binnen schiet hoor je het wel.
quote:
Heb de vriendin va. Xd de man naast mjj proberen tr versieren. Nu koffie en een weg naaar huus zien te vinden!quote:
Je kunt de weg niet vinden door het blauwe oog dat je hebt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Heb de vriendin va. Xd de man naast mjj proberen tr versieren. Nu koffie en een weg naaar huus zien te vinden!
Dat ging opzich wek goed, hij was spportief. De weg naar huis is n lange...quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt de weg niet vinden door het blauwe oog dat je hebt?
Gelukkig maar en succesquote:Op zondag 26 oktober 2014 05:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ging opzich wek goed, hij was spportief. De weg naar huis is n lange...
quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ging opzich wek goed, hij was spportief. De weg naar huis is n lange...
Daar is het weekend toch voor?quote:Op zondag 26 oktober 2014 06:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Aight, ben baked as fuckLigt lekker in mijn nest film te checken.
sherlock jij op smullers of debiel ;squote:
huh wat doe jij hierquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
sherlock jij op smullers of debiel ;s
lb quote mijquote:
ja jij doet alsof het erg is ;squote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
sherlock jij op smullers of debiel ;s
wat danquote:
Misschien loopt ze wel je hele pohi naquote:
Ik zocht op LB (was sherlock intensief aan het testen voor bondage). Kwam toen iets tegen met "Vet" en "LB". VA zei daar iets over en toen was ik benieuwd wat je verder zeiquote:
Wat denk je wel nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien loopt ze wel je hele pohi na
Nee jij bent lievquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat denk je wel nietik ben DrNick niet
Sof post eens iets hier hoorquote:
ooohquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zocht op LB (was sherlock intensief aan het testen voor bondage). Kwam toen iets tegen met "Vet" en "LB". VA zei daar iets over en toen was ik benieuwd wat je verder zei
Jaquote:
BBQquote:
Ouiquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Heb jij dat linkje van zijn css ding nog.
biologische kip wordt ook vermoord. Als je het echt zielig vindt eet je helemaal geen vleesquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mijn maag heeft geen gevoelens
BBQ hequote:
Kan je t zelf niet aanpassen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:16 schreef d4v1d het volgende:
[zeurmodus]
die kleur is net iets te licht
[/zeurmodus]
jawelquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan je t zelf niet aanpassen?
Okéquote:
Beetjequote:
Ik zal eens toverenquote:
Goedemiddag slaapkopquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
Wekker gaat af, ik denk het is 14.00 snel alles doen want half 3 is PSV, ohja analoge herrie wekker die nog geen uur terug staat
Omdat je het beter kan waarschijnlijkquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom fix jij het dan niet voor me de volgende keer
als het dat niet doet weet je iig zeker dat het nog voor staat. Met digitale shit ben ik bang dat ie het niet doet maar ik er van uit ga van welquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
Wekker gaat af, ik denk het is 14.00 snel alles doen want half 3 is PSV, ohja analoge herrie wekker die nog geen uur terug staat
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat je het beter kan waarschijnlijk
Ik zag hetquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedemiddag krullenbolen ik sliep pas rond 07.00 dus is niet gek
Maar nog steedsquote:
Ik scroll gewoon door het topic jaquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Stop hou op dit vind ik niet meer leuk
quote:
Mijn dagboek heeft maar 1 zin: I don't give a fuckquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]boehoehoe, dat dagboek van jou heeft vele hoofdstukken wed ik
jij bent ook superbadassquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn dagboek heeft maar 1 zin: I don't give a fuck
Maar dat klinkt te badass dus doe ik zielig
Irl nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent ook superbadass
Ik vind dat altijd zonde bij donkere mensen, je ziet het dan gewoon niet zo goed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ink my body up, I don't give a mother fuck
Ja ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zonde bij donkere mensen, je ziet het dan gewoon niet zo goed.
het is wat, uithuilschouder nodig?quote:
Hm, ziet er bijna uit alsof het iets onder de huid is.. soort rellief of braille achter. Het is wel minder 'schreeuwerig' maar echt mooi vind ik het niet.quote:
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is wat, uithuilschouder nodig?
Lijkt een beetje op litteken. Mijn zus heeft een wit hartjequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hm, ziet er bijna uit alsof het iets onder de huid is.. soort rellief of braille achter. Het is wel minder 'schreeuwerig' maar echt mooi vind ik het niet.
Ja dat ook jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op litteken. Mijn zus heeft een wit hartje
Ja daag, ze moet eerst door de keuring heen komen dan kijk ik wel of ik er contact mee wilquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik geef wel gelijk der whatsapp even in dm
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daag, ze moet eerst door de keuring heen komen dan kijk ik wel of ik er contact mee wil
Ik deed gisteravond jou na. Roald miste jequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OH NOU SORRY HOOR
altijd boos
altijd emogiffen
LB doet altijd stom
Het is ook een littekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
jeetje kan je ook gewoon normaal zeggen hoor
Oh jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik deed gisteravond jou na. Roald miste je
Link?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik deed gisteravond jou na. Roald miste je
Ik drink geen Radler.quote:
Ja kwam omdat jij grappen maakte over begeleiding.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link?
Ro-ald is de laatste tijd een stuk aanhankelijk/respectvoller/liefdevoller richting mij, dat is mij opgevallen ja dus dat hij mij mist is niet raar.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja kwam omdat jij grappen maakte over begeleiding.
BBQquote:
Goed zoquote:
Heb de kleur bij jouw posts even aangepast.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:16 schreef d4v1d het volgende:
[zeurmodus]
die kleur is net iets te licht
[/zeurmodus]
Het is geel en het doet pijn als het in je oog komtquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kut, vast in de trein, aanrijding met persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klachtquote:
Tussen Arnhem en Dieren ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kut, vast in de trein, aanrijding met persoon
Ik wed op rozequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, die wijziging van d4v1d's postcount-kleur is globaal natuurlijk. Dus iedereen ziet het zo.
ja. Net ook al vervangende bus vanuit zutphenquote:
Gemist?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. Net ook al vervangende bus vanuit zutphendan maar over een half uur busje pakken
Hoi hoiquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wed op roze
Ff zo m'n pc aandoen
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij is Geo nog dronken, hij snapt m'n simpele DM's niet
nee? Deze lijnbus gaat maar 1 keer per uur omdat er ook een trein gaatquote:
testquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb de kleur bij jouw posts even aangepast.
Ik was opeens paarsquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie niks maar kan mij er wel wat bij voorstellen wat er gebeurd
BBQ heeft de code van Pino bewerkt waarbij je je positie (en van anderen) in de top 500 kan zien met daarnaast je aantal posts.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie niks maar kan mij er wel wat bij voorstellen wat er gebeurd
Het is rozequote:
Goed verhaal.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ heeft de code van Pino bewerkt waarbij je je positie (en van anderen) in de top 500 kan zien met daarnaast je aantal posts.
David klaagt dat de tekst een te lichte kleur heeft, BBQ verandert zijn specifieke tekst in paars.
En iedereen die die code heeft ziet dat ook
Einde
Ook nog kleurenblind man manquote:
Nawhquote:
quote:
quote:
quote:
Smoothquote:
Neequote:
Doe eens code droppen, en ook die vande button plsquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beter research moeten doen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ctrl+f5quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe eens code droppen, en ook die vande button pls
Deze man (w)eet alles.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik wist niet dat die er nog steeds in stond. Ik kijk echt nooit meer naar de OP.
Ik klik altijd het topic aan en druk dan als een gek op End om de laatste posts te lezen, en dan langzaam aan naar boven scrollen om terug te lezen.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik klik altijd het topic aan en druk dan als een gek op End om de laatste posts te lezen, en dan langzaam aan naar boven scrollen om terug te lezen.
Wat slecht. Daar zit één of andere encoding op. Zal dan ooit wel iemand misbruik van gemaakt hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Je kan zo'n hartje ook niet in je ondertitel doen
Maybe jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat slecht. Daar zit één of andere encoding op. Zal dan ooit wel iemand misbruik van gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |