Faalangst ofzo.. Weet niet precies. Als ik één foutje maakte kon ik dat niet meer loslaten, en ging dus de rest van de rit ook gigantisch kut.. En dat foutje hoefde niet eens heel groot te zijn..quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
Was je zo zenuwachtig bbq? of waarom zo vaak ?
Ah oke er ijn ook rijscholene speciaal voor mensen met faal angstquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Faalangst ofzo.. Weet niet precies. Als ik één foutje maakte kon ik dat niet meer loslaten, en ging dus de rest van de rit ook gigantisch kut.. En dat foutje hoefde niet eens heel groot te zijn..
quote:
Ja, ik had ook een faalangst examen kunnen doen idd, had ik misschien eerder moeten weten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah oke er ijn ook rijscholene speciaal voor mensen met faal angst
quote:
nee eigenlijk niet meestal kan ik er bij soms aan mijn anus of balzak mar dat is prima te krabbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 05:07 schreef BBQSausage het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Jeuk op zo'n plek waar je onmogelijk bij kan? Zeg maar gewoon in je lichaam?
Ik heb nu jeuk ergens tussen m'n oor en m'n kaak.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |