SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hoe kan jij je identificeren met de vrouwelijke personages?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:27 schreef Montelly het volgende:
Geen zin om nieuwe TT te maken, dus hebben jullie pech
hier ga je geen vader van je kinderen vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Unlabeled yarin ola hayrola. Denk t niet. Ben niet goed in gezelschap.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
hier ga je geen vader van je kinderen vinden
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe kan jij je identificeren met de vrouwelijke personages?
Ja, ik vind mijzelf soms Ashley, en ook wel een beetje Sashaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt. Misschien Aria beetje. Jij?
Jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zei hoe, niet welke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind mijzelf soms Ashley, en ook wel een beetje Sasha
Hannah en Alisonquote:
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Jawel. Al is het alleen maar om mij te kunnen beledigen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
aight.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hannah en Alisonsorry las het verkeerd
![]()
Ben ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jammerik dacht dat je juist heel sociaal was.
Ze kan soms echt een bitch zijn...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
aight.
Ik vind Mona wel heel leuk moet ik zeggen.
Ja dat dacht ik ook, toen keek ik verder en big mindfuck.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejongejonge. Kijk je nog PLL? Ik heb van seizoen 5 alleen de eerste aflevering voor de helft gezien en was er toen klaar mee.
She has her reasons.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze kan soms echt een bitch zijn...
Doe eens spoilers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, toen keek ik verder en big mindfuck.
quote:
Mona en Aliquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens spoilers.
[..]! Jullie. Echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Tis Muharrem. Wallah Che weet niet of dit zo is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens spoilers.
[..]! Jullie. Echt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]ja dat heb ik meegekregen, maar door A? WOrdt het duidelijk wie A is uiteindelijk of nog steeds niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]die bitch heeft haar vermoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ik wachtte al op jouw reactie, hmmm.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
PLL is echt weer interessanter geworden, gewoon gaan kijken!
Mona en Spencer zijn mijn favorieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
RT.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef Crip het volgende:
Soms wil je echt een man gewoon right in the balls trappen.
SMARTI is beter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie niks en ik hoor niks. Mijn hoofd zit vol met smart. Ik voel alleen het bloeden, het bloeden van mijn harttttt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis Muharrem. Wallah Che weet niet of dit zo is.
quote:
Wat praat jij? Snap je niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst dacht ikmaar daarna well played
Wat heb je gedronken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit hart, ik heb het pas gekocht, bewusts een tweedehandssss. Je blijft geen gouden kopen. Want dit is mijn hart, een houten hartttt. De dames voor u hebben het al vast verzwaard. Dus wees maar lieffff, het kan geen kwaaaaad. En stelen lijkt me niet de moeite waaaaard.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wachtte al op jouw reactie, hmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De special van deze week was wel aardig maar niet onmisbaar..
kap nou eens, wazmetjouquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]dat is waar ook..halloweenspecial. ik heb niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De special van deze week was wel aardig maar niet onmisbaar.."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Iedereen mag elkaar hier uitschelden voor alles, de hele tijd over kcals praten, de hele tijd bitchen over wat dan ook. EN DAN MAG IK HIER NIET MIJN LIEDJES DIE IK LUISTER DELEN MET JULLIE?????quote:
juistquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:40 schreef Crip het volgende:
Soms wil je echt een man gewoon right in the balls trappen.
DAT KLOPTquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iedereen mag elkaar hier uitschelden voor alles, de hele tijd over kcals praten, de hele tijd bitchen over wat dan ook. EN DAN MAG IK HIER NIET MIJN LIEDJES DIE IK LUISTER DELEN MET JULLIE?????
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit hart, ik heb het pas gekocht, bewusts een tweedehandssss. Je blijft geen gouden kopen. Want dit is mijn hart, een houten hartttt. De dames voor u hebben het al vast verzwaard. Dus wees maar lieffff, het kan geen kwaaaaad. En stelen lijkt me niet de moeite waaaaard.
quote:
EN DAN POST JE PRECIES DIT LIED GATVERDAMME CRIP IK HAAT JOUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Je kan niet altijd zes gooien toch?Ja kom maar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:56 schreef Montelly het volgende:
Jullie wijven moeten snel aan de D, ALLEMAAL
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
EN DAN POST JE PRECIES DIT LIED GATVERDAMME CRIP IK HAAT JOUhahahahahahaa ik lachte zo hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
jij moet ook aan de Dquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:56 schreef Montelly het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef AMAR420 het volgende:
kijk, als je nou een lekkere sexy kroesch fatima was met een dikke ass, dat laatste is een beetje te exaggerated bij jou..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
Fuking hell wat mis ik dit.een BBC gangbang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:56 schreef Montelly het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shut upquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:56 schreef Montelly het volgende:
Jullie wijven moeten snel aan de D, ALLEMAAL![]()
laatste spoiler niet gelezenquote:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
kom kroelen kom..quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Wat heb je gedaan in ruil voor dat breezertje?quote:
* sylvesterrr is benieuwd of Breezer onderhevig is aan inflatie.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan in ruil voor dat breezertje?
![]()
![]()
Sorry daar kan ik niet over spreken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan in ruil voor dat breezertje?
![]()
met de nadruk op nogquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr is blij dat ie nog in leven is.![]()
Mijn vit.D. capsules zijn op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
Ik heb al D.
Op zich wel tevreden mee.![]()
![]()
Saving Face (2012) - IMDb
Aangrijpende docu op Netflix over vrouwen in Pakistan die slachtoffer zijn geworden van zuuraanvallen die behandeld worden d.m.v. plastische chirurgie. Aanrader!![]()
Ik heb hier nog een hele voorraad 5000IE vitamine D-pillen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn vit.D. capsules zijn op.![]()
![]()
juist nu heb je ze nodigquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn vit.D. capsules zijn op.😂
![]()
Mijn innerlijke klinkers hebben een botsing met elkaar. Kan gebeuren, loop door, niks te zien hier!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar medeklinkers... Wellicht kunnen deze de klinkers uit elkaar houden.Doe geven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een hele voorraad 5000IE vitamine D-pillen.het zit me ook NOOIT mee he!quote:![]()
![]()
Je kan het als bruikleen aanbiedenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een hele voorraad 5000IE vitamine D-pillen.
![]()
Laterrrrrrrrr, laaaaterrrrrr. Laterrrrrrrrrrrrrr is te laatttttt.
Dus doe wat je zelf wil, neem een besluittttt.
Denk je het te wetennnn, kom er voorrrrr uit.
Laaaat me niet raden naar wat je bedoelttttttt. Laat ze wetennnnnn hoe het voeltttt.
Laaaaaaaaaaaterrrrr, lateeeeeeeeeeeer, later bestaaat niet.![]()
Ik krijg ze gwn voorgeschreven van de huisarts.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:16 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-d/![]()
Huisarts wilde mij maar 50.000IE per twee maanden voorschrijven ondanks een enorme deficiëntie. Dat heb ik naar 50.000IE per maand weten te verhogen. Dat vul ik vervolgens aan met 5.000IE per dag.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik krijg ze gwn voorgeschreven van de huisarts.![]()
![]()
nee, ik ga hier niet op reageren...quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Dit verhaal ken ik al van jou, ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huisarts wilde mij maar 50.000IE per twee maanden voorschrijven ondanks een enorme deficiëntie. Dat heb ik naar 50.000IE per maand weten te verhogen. Dat vul ik vervolgens aan met 5.000IE per dag.Misschien moet ik ook maar zo'n potje bestellen.
![]()
Niet altijd even leuk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
geen fotografisch geheugen hebben![]()
![]()
![]()
Doen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit verhaal ken ik al van jou, ja.Misschien moet ik ook maar zo'n potje bestellen.
![]()
![]()
I'm really happy for you and imma let you finish but uh ik zie liever 7HMAR posten dan ditquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laterrrrrrrrr, laaaaterrrrrr. Laterrrrrrrrrrrrrr is te laatttttt.
Dus doe wat je zelf wil, neem een besluittttt.
Denk je het te wetennnn, kom er voorrrrr uit.
Laaaat me niet raden naar wat je bedoelttttttt. Laat ze wetennnnnn hoe het voeltttt.
Laaaaaaaaaaaterrrrr, lateeeeeeeeeeeer, later bestaaat niet.![]()
Misschien ook meteen potje vit.B.quote:Eigenlijk moet ik gewoon bloedprikken.
Maar bang daarvoor.
Oke fijn voor je, ik ga gewoon lekker door hiermee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
I'm really happy for you and imma let you finish but uh ik zie liever 7HMAR posten dan dit![]()
Bloedprikken... Ik ben eraan gewend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien ook meteen potje vit.B.Eigenlijk moet ik gewoon bloedprikken.
Maar bang daarvoor.
![]()
![]()
![]()
Tip aan iedereen hier, als je op zoek bent naar een compleet "vitamine" pil. Nog altijd beter dan Van A tot Z en de rest van kruidvat.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
Op tv. Man met mini hagedis in zn penis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het idee vind ik hilarisch.
![]()
Sinds wanneer heb je kabeltv op je kamerquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
Doet me denken aan een geval waarbij mini-visjes in de blaas zijn terechtgekomen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
![]()
Ga je weleens naar Frank?quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Zit beneden tv te kijkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je kabeltv op je kamer![]()
Deze heeft sinds enkele maanden een andere samenstelling geloof ik. Ik krijg tegenwoordig braakneigingen zodra ik deze pillen ruik...quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Tip aan iedereen hier, als je op zoek bent naar een compleet "vitamine" pil. Nog altijd beter dan Van A tot Z en de rest van kruidvat.![]()
![]()
Vitaminpillen zijn doorgaans eerder slecht voor je dan goed voor je. Muv vitamine D door het klimaat hier.
Mja.![]()
Je lijkt mij niet zo interessant.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat is mogelijk. Morgenmiddag tijd.![]()
Is ook zo, vitamine pillen zijn eigenlijk een grote fabeltje..quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Vitaminpillen zijn doorgaans eerder slecht voor je dan goed voor je. Muv vitamine D door het klimaat hier.
Mja.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Hoezo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:28 schreef De_Guidance het volgende:
Vitaminpillen zijn doorgaans eerder slecht voor je dan goed voor je.![]()
Cruise terminal? Nee, is het leuk daar?quote:Hmm, dat zal ik nooit doen, tenzij het over mij gaat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Anything you say or do may be used against you..."![]()
Ben heel saai geworden ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je lijkt mij niet zo interessant.![]()
Dus vitaminepillen zijn slecht & schadelijk?
Nee, simpelweg stellen dat vitaminepillen slecht zijn is ook weer niet juist. Er zijn zelfs onderzoeken die aantonen dat bepaalde vitaminepillen beter en sneller werken dan natuurlijke vitamines via voeding. Tegelijkertijd zijn er ook weer onderzoeken die concluderen dat de inname van (te veel) vitaminepillen een schadelijk effect kan hebben op de gezondheid. Het antwoord op de vraag of vitaminepillen gezond of slecht zijn ligt ergens in het midden en is afhankelijk van de vitamine en pil in kwestie, alsmede jouw specifieke gezondheidssituatie.
Inname van teveel vitaminepillen = schadelijk
Vitaminepillen kunnen sowieso schadelijk zijn als je er te veel van inneemt. Houd je dus altijd aan de maximale dosering. Als je lichaam van nature over voldoende vitamines beschikt, dan heb je vitaminepillen sowieso niet nodig. In dat geval is het slikken van dergelijke supplementen dus in ieder geval schadelijk voor je portemonnee.
Hoe issie met je cupcakes btwquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
Vitamine pillen zijn bullshit. Eet gewoon gezond.
Enige wat logisch is is vit D![]()
Ja die, ja best gezellig, leuke mensen ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Cruise terminal? Nee, is het leuk daar?
[..]
Hmm, dat zal ik nooit doen, tenzij het over mij gaat.
Nieuwe gemaakt! Morgen frosting erop doenquote:
Ik wou dat ik een husband had. Had em helemaal vetgemest.![]()
Lekkerrr, welke cupcakes eigenlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nieuwe gemaakt! Morgen frosting erop doen
Ik wou dat ik een husband had. Had em helemaal vetgemest.![]()
heb je chocoladekruimels tussen gedaan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ten eerste krijg je genoeg binnen bij een normaal dieet en ten tweede kunnen sommigen ophopen in je lichaam wat gewoon zelfs gevaarlijk is.quote:
Vitamine is ook maar een stofje.
En in fruit zit het in een samenspel met andere stoffen waardoor het gezond is.
Dus gewoon fruit eten.
Zoek maar op vitaminepillen en gezond/ongezond op Google. Grote consensus onder artsen dat het gewoon niet goed is.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb je chocoladekruimels tussen gedaan?chocolade kruimels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
heb je chocoladekruimels tussen gedaan?Nee.. geen choco in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe er morgen sprinkels en mibi marshmallows op.![]()
damn damn..ik hou van chocolade mennquote:
#foodgasmVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Softijs met chocoquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
damn damn..ik hou van chocolade menn
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb even gegoogled. Zo grootschalig no? Ken je nog andere hotspots in Rotterdam waar wat beschaafder publiek op afkomt? Edit: Beetje 1nul8 achtige tentjes zeg maar...quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja die, ja best gezellig, leuke mensen ook![]()
Ja chocolade is veelzijdig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
damn damn..ik hou van chocolade menn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#foodgasm![]()
![]()
S Club 7quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled. Zo grootschalig no? Ken je nog andere hotspots in Rotterdam waar wat beschaafder publiek op afkomt? Edit: Beetje 1nul8 achtige tentjes zeg maar...![]()
Gedraag jezelf, nu sla je wel een beetje door. Frank010 is leuk, cafe Pol, Cafe Beurs en laatst ook per toeval Bird ontdektquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled. Zo grootschalig no? Ken je nog andere hotspots in Rotterdam waar wat beschaafder publiek op afkomt?![]()
Stel kaaskoppenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gedraag jezelf, nu sla je wel een beetje door. Frank010 is leuk, cafe Pol, Cafe Beurs en laatst ook per toeval Bird ontdekt![]()
[ afbeelding ]![]()
met beschaafder publiek doelde ik gwn op beschaafd (minus er) en cafe beurs is voor ballen. been there done that.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gedraag jezelf, nu sla je wel een beetje door. Frank010 is leuk, cafe Pol, Cafe Beurs en laatst ook per toeval Bird ontdekt![]()
[ afbeelding ]![]()
maar waar vertoef je zoal dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:48 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
met beschaafder publiek doelde ik gwn op beschaafd (minus er) en cafe beurs is voor ballen. been there done that.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Neeee, ze zijn lekker hip. Lekker alternatief, maar toch van de gegoede burgerij. Ze drinken wijnbladerenthee in een sfeervolle ambiance.quote:![]()
heerlijk man, ik krijg daar best wel een stijfje vanquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neeee, ze zijn lekker hip. Lekker alternatief, maar toch van de gegoede burgerij. Ze drinken wijnbladerenthee in een sfeervolle ambiance.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
ging jij niet naar vroeger altijd, zo hip ook..quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neeee, ze zijn lekker hip. Lekker alternatief, maar toch van de gegoede burgerij. Ze drinken wijnbladerenthee in een sfeervolle ambiance.![]()
Schijnbaar zijn Montelly en Unlabeled heel hip, omdat zij uitgaan. Kennelijk vinden Che en Stimorol dit voor kaaskoppen. Dat is mijn samenvatting.quote:![]()
Oh nu is het duidelijk, thenks heldin.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn Montelly en Unlabeled heel hip, omdat zij uitgaan. Kennelijk vinden Che en Stimorol dit voor kaaskoppen. Dat is mijn samenvatting.![]()
Weet ik.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Cruise terminal? Nee, is het leuk daar?
[..]
Hmm, dat zal ik nooit doen, tenzij het over mij gaat.![]()
Fotografisch geheugen van een ander is confronterend. Mijn geheugen laat mij tegenwoordig vaak in de steek.![]()
![]()
![]()
Ja. Qua publiek van die kuthoeren en qua mannen type gay.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
ging jij niet naar vroeger altijd, zo hip ook..
Ik dronk wat en ging dansen. Sjans met chicks zelfs![]()
![]()
Helemaal fout.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn Montelly en Unlabeled heel hip, omdat zij uitgaan. Kennelijk vinden Che en Stimorol dit voor kaaskoppen. Dat is mijn samenvatting.![]()
Geen dank.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh nu is het duidelijk, thenks heldin.Maakt niet uit, dit was mijn interpretatie.quote:![]()
Niet. Ik ging voorheen elke WEEK uit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn Montelly en Unlabeled heel hip, omdat zij uitgaan. Kennelijk vinden Che en Stimorol dit voor kaaskoppen. Dat is mijn samenvatting.
BEN TE OUD NU![]()
ik ben ook hip!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben jij post-hip.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet. Ik ging voorheen elke WEEK uit.
BEN TE OUD NUOKE JIJ BENT PRE-HIP.quote:![]()
Weltrusten!quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedtijd voor mij. Welterusten allen!![]()
Goed plan. Slaap lekker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedtijd voor mij. Welterusten allen!![]()
![]()
Ik alleen na het examenfeest in 2010. En tijdens de introweek. Was wel leuk om iedereen dronken te zien enzo.quote:Maar nadeel was: OVERAL BIERRRRRRR> OVERAL!
![]()
Ik had een periode lang van 3x per weekquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet. Ik ging voorheen elke WEEK uit.
BEN TE OUD NU.
Maar ik ging nooit naar disco's of dat soort plekken waar iedereen max 20 jaar is.![]()
Mis uitgaan soms wel.
Ik vond t heerlijk zo in de muziek op te gaan. Voor 5 minuten. Want dan kwam Ali weer aandacht vragen. Of Mo die je per se een drankje wilde geven. Of Kareem die niet begreep waarom je niet wilde praten.
![]()
![]()
Rembrandtpleinquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had een periode lang van 3x per week.
Maar ik ging nooit naar disco's of dat soort plekken waar iedereen max 20 jaar is.![]()
![]()
je gaat zo uit toch...in je bedquote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
welke tenten ging jij, zo skeerquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mis uitgaan soms wel.
Ik vond t heerlijk zo in de muziek op te gaan. Voor 5 minuten. Want dan kwam Ali weer aandacht vragen. Of Mo die je per se een drankje wilde geven. Of Kareem die niet begreep waarom je niet wilde praten.
haat leven als je alleen door ali/mo/kareem wordt aangesproken
Jij ging uit in de moskee ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mis uitgaan soms wel.
Of Hollywood in Rotterdam?![]()
http://m.tno.nl/content.c(...)&item_id=1141&Taal=1
Turken hebben hun eigen groeidiagrammen.
#specialegenen
#DNA
#Bir![]()
je ging slapen toch?quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ga naar Bob's.. Hebben ze een speciaal gedeelte voor de niet bijzonder jonge mensen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mis uitgaan soms wel.
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mis uitgaan soms wel.
![]()
Maar echt elke week uit ja? Echt uitgaan a la dansen doe ik hoogstens 1 keer per half jaar ofzo. Borrelen vind ik leuker. Beetje socializen en zuipen met mensen![]()
![]()
Bob's was ok. Tot 2004/5.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga naar Bob's.. Hebben ze een speciaal gedeelte voor de niet bijzonder jonge mensen.![]()
Heb er nog een pasje van.. Ookal weer eeuwen niet geweest.quote:
Wij gaan nu liever ergens eten met live muziek![]()
![]()
Heet nu A9 Studio's ofzo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb er nog een pasje van.. Ookal weer eeuwen niet geweest.
Wij gaan nu liever ergens eten met live muziek
Ah, nu al in de sleur![]()
![]()
Trustennn.
Ik wil ook een dutje doen maar ik ben mijn hosts aan het afluisteren. Volgens mij denken ze dat ik niet thuis ben want ze zijn best hard aan het discussieren over of ze uit eten zullen gaan of niet. De jongen is echt aan het aandringen. Meisje loopt nu boos weg volgens mij.![]()
Heb je al een beetje met ze gesocialized of ga je meteen naar je kamer wanneer je 'thuiskomt'?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:21 schreef Bortecinem het volgende:
Trustennn.
Ik wil ook een dutje doen maar ik ben mijn hosts aan het afluisteren. Volgens mij denken ze dat ik niet thuis ben want ze zijn best hard aan het discussieren over of ze uit eten zullen gaan of niet. De jongen is echt aan het aandringen. Meisje loopt nu boos weg volgens mij.![]()
![]()
Heb een beetje gepraat met mooiboy maar ik zie ze bijna niet. We zijn allemaal bijna nooit thuis. Yani hun zijn ook altijd weg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al een beetje met ze gesocialized of ga je meteen naar je kamer wanneer je 'thuiskomt'?
Chick is nu aan het lachen. Volgens mij was ze ziek of zo.![]()
Gekke Amerikanen met hun drama.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb een beetje gepraat met mooiboy maar ik zie ze bijna niet. We zijn allemaal bijna nooit thuis. Yani hun zijn ook altijd weg.
Chick is nu aan het lachen. Volgens mij was ze ziek of zo.![]()
Het zijn geen Amerikanen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap echt de ballen van dat hele metrosysteem. Ik loop vooral en neem de taxi zo nu en dan, en heel af en toe de metro. Ik zit trouwens heel centraal dus heel ver lopen hoef ik niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je al eens een taxi genomen of gebruik je vooral de metro? Of heb je nog niet zo ver gereisd?![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:57 schreef Bortecinem het volgende:
Het zijn geen Amerikanen.
Interessante koppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Top of the Rock en Central Park, ik weet niet of je die nog wil bezoeken, moet je toch wel een stuk reizen volgens mij. West Village zat jij, toch?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap echt de ballen van dat hele metrosysteem. Ik loop vooral en neem de taxi zo nu en dan, en heel af en toe de metro. Ik zit trouwens heel centraal dus heel ver lopen hoef ik niet.
En ik hoop dat het nog goed is gekomen met navigeren? Want je vreesde dat je je telefoon niet daarvoor kon gebruiken...![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
Awwh hij roept nu dat hij van haar houdt.Hehehehehehe...quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij is die chick aan het huilen? Of kotsen? Ik hoor rare geluiden iig.
Ik ben niet de enige toch?!![]()
Ik dacht ook aan bepaalde dingenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hehehehehehe...
Ik ben niet de enige toch?!![]()
Natuurlijk wil ik die nog bezoeken. Het niet bezoeken van die plekken is als de eiffeltoren overslaan in Parijs.
zarGon is snap je niet?![]()
Wel tof dat borte het aandurft om bij vreemden te slapen.
Zou ik echt nooit kunnen. Ben ook wat banger aangelegd denk ik![]()
Meer omdat je rekening met ze moet houden bij het gebruikmaken van de badkamer en je op je gemak door het huis/appartement bewegen, vind ik het minder aantrekkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:23 schreef De_Guidance het volgende:
Wel tof dat borte het aandurft om bij vreemden te slapen.
Zou ik echt nooit kunnen. Ben ook wat banger aangelegd denk ik![]()
Ook, maar ook de kleine kans dat het psychos zijnquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meer omdat je rekening met ze moeten houden bij het gebruikmaken van de badkamer en je op je gemak door het huis/appartement bewegen, vind ik het minder aantrekkelijk eigenlijk.![]()
![]()
Je leest natuurlijk eerst de reviews, dus die kans is vrij klein als je niet een niet eerder geboekte plek bezoekt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook, maar ook de kleine kans dat het psychos zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door TheMagnificent op 26-10-2014 03:31:43 ]![]()
zullen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:03 schreef Stimorol- het volgende:
Uurtje is naar achter geschoven he? Begreep al niet waarom ik zo vroeg wakker was.
we.
zwemmen.
[ Bericht 34% gewijzigd door AMAR420 op 26-10-2014 08:19:16 ]zzzzz![]()
Sws niet te vaak in de lader doen pas ala hij helamaal leeg is. Bij samsung screwt vaak de batterij op.quote:![]()
Ja, weet ik alleen dat kun je niet altijd vooruit plannen, i.v.m. te weinig tijd en 's nachts laat ik het sws nooit op de lader.quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Sws niet te vaak in de lader doen pas ala hij helamaal leeg is. Bij samsung screwt vaak de batterij op.
Ik zit nu op 16% met al 14 uur op de accu bij intensief gebruik en muziek stond hele nacht aan.![]()
True, snachts laden is echt slecht voor je phone. Heb ik ondervonden.(batterij was helemaal bol)quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik alleen dat kun je niet altijd vooruit plannen, i.v.m. te weinig tijd en 's nachts laat ik het sws nooit op de lader.
Ik zit nu op 16% met al 14 uur op de accu bij intensief gebruik en muziek stond hele nacht aan.Maar it's alright zo'n accu kost toch geen fortuin.
Nice, sterke batterij.![]()
Hmm.
Freddie Mercury (Queen) was een Indier van Parsi origine.
http://en.wikipedia.org/wiki/Freddie_Mercuryzzzzz![]()
1 el zwarte peperkorrelsquote:
1/2 el gemberpoeder
1/2 el komijnezaadjes
2 tl komijnepoeder
1/2 el nootmuskaat
2 tl korianderzaad
1/2 el kaneelpoeder
2 tl paprikapoeder
2 tl kardemon
3 tl kurkuma
2 tl chilivlokken
1/2 el grof zeezout
1 tl kruidnagelpoeder
peper, gember, kaneel, kardemon, kurkuma: komen uit India.zzzzz![]()
Vele Japanners zijn Boeddhistisch en deze religie beheerst ook vele aspecten in he dagelijkse Japanse leven. Het Buddhisme is een spirituele levenswijze gebaseerd op meditatie. Het heeft zijn oorsprong in India.zzzzz![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Indische_cijfers
Arabische cijfers zijn niet ontstaan in de Arabische wereld, maar in India. De Arabieren leerden de Indische cijfers die later als Arabische cijfers bekend zouden worden dankzij een Indische wiskundige.
Ik kan uren doorgaan..zzzzz![]()
Marokkaanse kruidenquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drop wat Marokkaanse kruiden voor vlees-, vis- en kipgerechten. Of voor ovenschotels.
De helft komt uit India.zzzzz![]()
Paprika poederquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drop wat Marokkaanse kruiden voor vlees-, vis- en kipgerechten. Of voor ovenschotels.
Gember poeder
Komijn
Koriander poeder
Kurkuma
Kaneel ( alleen bij vlees niet bij kip of vis, en maar kleinnnn beetje. Brengt smaak naar boven)
En sws verse peterselie en koriander voor marineren.
Dit is echt een typische Marokkaanse kruiden combo. Ras el hanout kun je ook halen is alles gemixt maar wel minder fijn omdat je geen controle hebt over hoeveel je van alles wilt.
Is niet echt typisch iets Marokkaans (volgens mij uit Japan of China) maar wel altijd bij de mocro te vinden in de winkel en bij ons in de fam doen we het. Super lekker als je van pittig houd.
Deze kleine chili pepertjes malen totdat het beetje grove achtige chili poeder is en hiermee kruiden we ook veel. Of 1 zo'n pepertje heel in stoofschotels etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cumin has been in use since ancient times. Seeds excavated in India have been dated to the second millennium BC.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cumin#Historyzzzzz![]()
Gay ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:13 schreef AMAR420 het volgende:
Hmm.
Freddie Mercury (Queen) was een Indier van Parsi origine.
http://en.wikipedia.org/wiki/Freddie_Mercury
Deo komt sws niet uit India.![]()
Ben KPN helemaal beu met hun flutkastjes waar ze niet mee laten knutselen en die van tijd tot tijd maar een super zwak wifi-signaal afgeven.Op welke provider moet ik overstappen? Televisie hoeft niet meer, want dat wordt toch amper meer gekeken.
![]()
foto'squote:Op zondag 26 oktober 2014 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cupcakes en pizzabroodjes zijn gelukt![]()
Ziggo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben KPN helemaal beu met hun flutkastjes waar ze niet mee laten knutselen en die van tijd tot tijd maar een super zwak wifi-signaal afgeven.Op welke provider moet ik overstappen? Televisie hoeft niet meer, want dat wordt toch amper meer gekeken.
![]()
Wat zijn je eisen en wensen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:06 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor een pizzabroodjes?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:04 schreef Stimorol- het volgende:
Mn cupcakes en pizzabroodjes zijn gelukt![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen en wensen?Een degelijk wifi-signaal en als het kan ook aantrekkelijk wat betreft prijs, maar ik ga sowieso geen tv meer nemen, dus dat gaat sowieso schelen. Voor de laptop gebruik ik de kabel, dus weinig problemen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook laten ze je bij KPN niet of nauwelijks met port forwarding knoeien om de klant zogenaamd tegen zichzelf in bescherming te nemen, wat frustrerend was toen ik nog aan online gamen deed en dergelijke. Nu game ik de laatste tijd sowieso niet meer en ga ik mijn console wegdoen, dus dat is niet echt een bijzondere wens meer.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 26-10-2014 10:27:59 ]![]()
even geheugensteuntje voor mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wissel het af met zo en zo, soberso, zowiezo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik gebruik te vaak 'sowieso' in mijn posts. Moet ik echt afleren.![]()
Deeg maken. Mengsel maken (paprika/champignons/tomatenpuree etc). Balletjes rollen, die plat rollen, mengsel erin, dan bol van maken. Meerdere bollen tegen elkaar leggen. Ei erop smeren. Daarna kaas.quote:
200 gr oven voor max 22 min.
Ommothafuckingnom![]()
Dodenmaskers zijn echt fascinerend. Vooral wanneer het een persoon betreft uit een tijd waarin er nog geen fotografie was en we hierdoor een precieze idee krijgen van hoe diegene eruitzag.![]()
Isaac Newton (1642-1727)
Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832)
William Shakespeare (1564-1616)
Ludwig van Beethoven (1770-1827)
Napoléon Bonaparte (1769-1821)
Voor mee: http://library.princeton.edu/libraries/firestone/rbsc/aids/C0770/
[ Bericht 3% gewijzigd door TheMagnificent op 26-10-2014 11:14:12 ]![]()
UPC/Ziggo,quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:06 schreef TheMagnificent het volgende:
![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fucking boeiend. Ga janken.
oh dit was tegen hmaar.![]()
Ik houd sowieso niet van WiFi/routers van de ISP. Die apparaten zijn voor mijn doen veel te beperkt. Om die reden vind ik het prettig als de CPE die ik van de ISP krijg gewoon als doorgeefluik kan gebruiken (bridge mode), zodoende kan ik WiFi en routing in eigen beheer houden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een degelijk wifi-signaal en als het kan ook aantrekkelijk wat betreft prijs, maar ik ga sowieso geen tv meer nemen, dus dat gaat sowieso schelen. Voor de laptop gebruik ik de kabel, dus weinig problemen mee.
Ook laten ze je bij KPN niet of nauwelijks met port forwarding knoeien om de klant zogenaamd tegen zichzelf in bescherming te nemen, wat frustrerend was toen ik nog aan online gamen deed en dergelijke. Nu game ik de laatste tijd sowieso niet meer en ga ik mijn console wegdoen, dus dat is niet echt een bijzondere wens meer.
Ik heb thuis bijvoorbeeld een simpele DSL-verbinding van Online. Deze provider levert een flutmodem, maar gelukkig heb ik - via een omweg - mijn eigen modem van ¤ 25 kunnen aansluiten (het is maar een doorgeefluik). Daarop heb ik vervolgens mijn eigen router met WiFi aangesloten...
Modems met WiFi aan boord vind ik sowieso wazig. Vooral als je je modem in de meterkast moet plaatsen wanneer de hoofdaansluiting zich daar bevindt...
/nerd![]()
Heb je al gekeken naar de wifi-kanaal? Kleine kans, maar zou kunnen helpen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Beetje zoals de snelweg, als iedereen in dezelfde rijstrook zit, gaat dat trager dan wanneer iedereen netjes op de juiste strook rijdt.
Er zijn apps (smartphone) waar je een analyse mee kunt uitvoeren.
![]()
![]()
En je zit vast aan het afnemen van tv..
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 12:02:27 ]![]()
Ik heb de instructies op de KPN-website gevolgd en een handmatig wifi-kanaal gekozen. Dit stond blijkbaar op automatisch. Het probleem lijkt nu verholpen te zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar de wifi-kanaal? Kleine kans, maar zou kunnen helpen.
Beetje zoals de snelweg, als iedereen in dezelfde rijstrook zit, gaat dat trager dan wanneer iedereen netjes op de juiste strook rijdt.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb de instructies op de KPN-website gevolgd en een handmatig wifi-kanaal gekozen. Dit stond blijkbaar op automatisch. Het probleem lijkt nu verholpen te zijn.![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:02 schreef zarGon het volgende:
En je zit vast aan het afnemen van tv..
Ik ga tv sowieso wegdoen uit het pakket. Er wordt nauwelijks meer Nederlandse tv gekeken.![]()
KPN is ADSL?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ga tv sowieso wegdoen uit het pakket. Er wordt nauwelijks meer Nederlandse tv gekeken.
Bij UPC/Ziggo (kabel) kun je geen internet zonder tv Aanvragen.![]()
Ik heb glasvezel. Volgens mij kan het bij KPN wel, maar ik weet het niet zeker. Komende week maar even bellen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
KPN is ADSL?
Bij UPC/Ziggo (kabel) kun je geen internet zonder tv Aanvragen.
[ Bericht 2% gewijzigd door TheMagnificent op 26-10-2014 12:43:28 ]![]()
Waar komt dit gifje van?quote:Ziet eruit als een kicken film.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:24 schreef Crip het volgende:
0.5 kg afgevallen ongeveer deze week. Hoop dat dit elke week zo gaat.
0.5 - 1kg is perfect.![]()
![]()
Tele2 ADSL vereist ook geen TV.
Heb vorige week na onderhandelen aan de telefoon het contract verlengd![]()
![]()
Revenge of the Nerds, zegt Google.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar komt dit gifje van?Ziet eruit als een kicken film.
[..]![]()
![]()
NEE DANKJEquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar komt dit gifje van?Ziet eruit als een kicken film.
[..]
[ afbeelding ]![]()
2.4GHz met overlappende kanalen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar de wifi-kanaal? Kleine kans, maar zou kunnen helpen.
[ afbeelding ]
5GHz![]()
![]()
Bij Ziggo kan je geen internet/telefonie zonder tv afnemen, dat je het even weet. Kabeltv is namelijk een zogenaamd 'broadcast network' waarbij het tv-signaal niet voor een individuele aansluiting (of zelfs straat) uitgezet kan worden. Zolang analoge tv bestaat zal je internet/telefonie bij een kabelbedrijf niet zonder tv kunnen afnemen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, hier begrijp ik dus vrij weinig van.Ik ga wel informeren bij Ziggo.
![]()
60 mbit/s is best traag, 60 Mbit/s daarentegen is lekker vlot (milli vs Megaquote:). Ik 'overleef' het hier met 15 Mbit/s....
![]()
![]()
Van de week een reusachtige chocoladecupcake met Nutella-vulling en chocoladesaus en chocoladevlokken er bovenop gegeten als verjaardagstraktatie van de baas.quote:
Hoe krijg je die vulling er eigenlijk in? Dat je zo'n vloeibare kern hebt, zeg maar.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
60 mbit/s is best traag, 60 Mbit/s daarentegen is lekker vlot (milli vs Mega). Ik 'overleef' het hier met 15 Mbit/s....
Mierenneukert.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mierenneukert.
Een veelgemaakte fout, net als MB/s vs Mb/s (Byte vs bit wat een verschil van factor 8 is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het probleem met het wifi-signaal lijkt voor nu verholpen te zijn, dus ik blijf voorlopig wel bij KPN, denk ik. Ik ga komende week wel bellen wat de mogelijkheden zijn voor internet en bellen zonder tv.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij Ziggo kan je geen internet/telefonie zonder tv afnemen, dat je het even weet. Kabeltv is namelijk een zogenaamd 'broadcast network' waarbij het tv-signaal niet voor een individuele aansluiting (of zelfs straat) uitgezet kan worden. Zolang analoge tv bestaat zal je internet/telefonie bij een kabelbedrijf niet zonder tv kunnen afnemen.![]()
as;dga;sdg!quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een veelgemaakte fout, net als MB/s vs Mb/s (Byte vs bit wat een verschil van factor 8 is).![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het probleem met het wifi-signaal lijkt voor nu verholpen te zijn, dus ik blijf voorlopig wel KPN, denk ik. Ik ga komende week wel bellen wat de mogelijkheden zijn voor internet en bellen zonder tv.
Een kabelbedrijf hoef je niet te bellen om naar die mogelijkheden te vragen, die zijn er namelijk niet.Hoe dat bij KPN zit weet ik niet, ik ken hun productportfolio niet.![]()
Wat was het probleem met je wifi dan? Weet je dat al?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het probleem met het wifi-signaal lijkt voor nu verholpen te zijn, dus ik blijf voorlopig wel bij KPN, denk ik. Ik ga komende week wel bellen wat de mogelijkheden zijn voor internet en bellen zonder tv.![]()
#failquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:47 schreef Crip het volgende:
U BENT GEZAKT MET 5 FOUTEN TE VEEL.
Oke fuck jou.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: