SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Hoe kan jij je identificeren met de vrouwelijke personages?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:27 schreef Montelly het volgende:
Geen zin om nieuwe TT te maken, dus hebben jullie pech
hier ga je geen vader van je kinderen vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Unlabeled yarin ola hayrola. Denk t niet. Ben niet goed in gezelschap.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
hier ga je geen vader van je kinderen vinden
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe kan jij je identificeren met de vrouwelijke personages?
Ja, ik vind mijzelf soms Ashley, en ook wel een beetje Sashaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt. Misschien Aria beetje. Jij?
Jammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zei hoe, niet welke.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik vind mijzelf soms Ashley, en ook wel een beetje Sasha
Hannah en Alisonquote:
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
Jawel. Al is het alleen maar om mij te kunnen beledigen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
aight.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hannah en Alisonsorry las het verkeerd
![]()
Ben ik ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jammerik dacht dat je juist heel sociaal was.
Ze kan soms echt een bitch zijn...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
aight.
Ik vind Mona wel heel leuk moet ik zeggen.
Ja dat dacht ik ook, toen keek ik verder en big mindfuck.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejongejonge. Kijk je nog PLL? Ik heb van seizoen 5 alleen de eerste aflevering voor de helft gezien en was er toen klaar mee.
She has her reasons.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze kan soms echt een bitch zijn...
Doe eens spoilers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, toen keek ik verder en big mindfuck.
quote:
Mona en Aliquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens spoilers.
[..]! Jullie. Echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Tis Muharrem. Wallah Che weet niet of dit zo is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens spoilers.
[..]! Jullie. Echt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]ja dat heb ik meegekregen, maar door A? WOrdt het duidelijk wie A is uiteindelijk of nog steeds niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |