quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:Enkele personen leken op straat een overval te plegen. Er vloeide bloed. Omstanders waarschuwden de politie en deden aldus aangifte. Die aangifte was niet overeenkomstig de werkelijkheid, want het bloed bleek duivenbloed te zijn en de overval bleek in scene te zijn gezet. Maar omdat de aangevers waren misleid, hadden zij niet het in art. 188 Sr vereiste opzet ('wetende dat'). Dat opzet was wel bij de 'overvallers' aanwezig en zij werden schuldig bevonden aan doen plegen van valse aangifte. Uit dit arrest blijkt bovendien dat er geen directe relatie tussen de doen-pleger en de uitvoerder noodzakelijk is om doen plegen aan te mogen nemen.
Dafuqquote:
Videodozenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:57 schreef Henrys het volgende:
Wie weet er nog een leuk strafrechtarrest om te lezen voor het slapen gaan?
Zeg dat dan: porsche, slaan met pistool, ruzie te Loon op Zand, Bijlmer schietpartijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:37 schreef Henrys het volgende:
Ik verwachte zeer gewelddadige en schokkende arresten die mij een slapeloze nacht zouden bezorgen
Die ken ik allemaal al en die zijn nou niet bepaald gewelddadig of choquerend. Dacht meer in de trend van Kindertaxi en dat is nog privaatrecht ook, dat zou een strafrechtarrest makkelijk moeten kunnen overtreffenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg dat dan: porsche, slaan met pistool, ruzie te Loon op Zand, Bijlmer schietpartij
Kindertaxiquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en die zijn nou niet bepaald gewelddadig of choquerend. Dacht meer in de trend van Kindertaxi en dat is nog privaatrecht ook, dat zou een strafrechtarrest makkelijk moeten kunnen overtreffen
Ramptoerist die je er bentquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en die zijn nou niet bepaald gewelddadig of choquerend. Dacht meer in de trend van Kindertaxi en dat is nog privaatrecht ook, dat zou een strafrechtarrest makkelijk moeten kunnen overtreffen
Ballenknijper.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat doen ze op elke uni denk ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef Blistering het volgende:
Taxibus arrestMijn privaatdocent die dat arrest afgelopen maandag toelichtte heeft de hele zaal stil van afschuw gekregen door met veel detail te vertellen over hoe de moeder met haar hand in de schedel van haar dochter greep.
Dat is wel echt een memorabel arrest.
Klopt inderdaad. Echt een typisch standaardarrest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat doen ze op elke uni denk ik
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef Henrys het volgende:
Gewelddadige termen in rechtspraak.nl intypen brengt je er ook wel.
Lees nu een uitspraak over een verkrachte anorexiapatientje.
Toch iets te zwaar voor deze avond
Klopt, maar op de UU krijg je je diploma bij een pakje boter dus dan is het wel zwaar voor de studenten daar om dergelijke verhalen te moeten aanhorenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat doen ze op elke uni denk ik
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, maar op de UU krijg je je diploma bij een pakje boter dus dan is het wel zwaar voor de studenten daar om dergelijke verhalen te moeten aanhoren
Kijk je ook Match of the Day? Arsenal nuquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, maar op de UU krijg je je diploma bij een pakje boter dus dan is het wel zwaar voor de studenten daar om dergelijke verhalen te moeten aanhoren
Sanchezquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk je ook Match of the Day? Arsenal nu
Vooral die laatste zinquote:(vervolgens) (dwingend) tegen die [slachtoffer] heeft gezegd "doe je broek naar
beneden" en/of
- onverhoeds zijn broek omlaag heeft gedaan en/of (daarbij) heeft gezegd
"eerst wil ik neuken en dan praten we verder" en/of
- [slachtoffer] op dwingende wijze bij het hoofd heeft vastgepakt en/of
(vervolgens) haar hoofd in de richting van zijn penis heeft geduwd en/of
(vervolgens) zijn penis in de mond van die [slachtoffer] heeft geduwd/gebracht
en/of
- [slachtoffer] met haar handen tegen een muur heeft geplaatst/geduwd en/of haar
rug naar voren heeft gebogen en/of (vervolgens) onverhoeds zijn penis in haar
vagina en/of anus heeft geduwd/gebracht en/of (daarbij) haar mond heeft dicht
gehouden,
en/of (aldus) voor die [slachtoffer] een bedreigende situatie heeft doen ontstaan
Alsof het normaal is dat meisjes van 12 s'avonds naar feestjes gaan waar alcohol wordt geschonken.quote:Op [datum] 2014 in [plaats] staat buurjongen[getuige], rond 18.00 uur bij de twaalfjarige [slachtoffer 2] aan de deur om haar uit te nodigen voor een feestje bij hem thuis. [slachtoffer], eveneens twaalf jaar oud, is op dat moment bij [slachtoffer 2] thuis. [slachtoffer 2] en [slachtoffer] zijn van plan om later die avond naar een ander feestje te gaan. Ze besluiten eerst naar het feestje van [getuige] te gaan. Om ongeveer 18.30 uur zijn ze op het feestje bij [getuige] thuis. Even later verschijnen daar ook twee oudere jongens, de verdachte en zijn vriend [X ]. Zij hebben alcoholhoudende drank, namelijk twee flessen Wodka, bij zich. [slachtoffer] drinkt van de Wodka en voelt zich niet lekker.
Heb je een linkje? Benieuwd naar de veroordelingquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:54 schreef Henrys het volgende:
Die hele casus is fucked up. Het gaat om twee meisjes van 12 die worden dronken gevoerd.
[..]
Alsof het normaal is dat meisjes van 12 s'avonds naar feestjes gaan waar alcohol wordt geschonken.
http://uitspraken.rechtsp(...):NL:RBDHA:2014:11636quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Benieuwd naar de veroordeling
Pffffquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...):NL:RBDHA:2014:11636
D66 rechter etc
Wel ja, met dank aan het handboek zijn er zoveel labels te plakken dat iedereen wel in een bepaalde mate lijdt aan ADHD en aanverwanten. Dat naast first offender principe en daar gaat de strafmaat maar weer eens flink mee omlaag + tijd van voorarrest eraf.quote:De verdachte lijdt aan een stoornis van zijn geestvermogens, hetgeen tot uiting komt in ODD en mogelijk ook in ADHD. Hiervan was ook sprake tijdens het ten laste gelegde en het beïnvloedde zijn gedragskeuzes en gedragingen ten tijde van het ten laste gelegde op zijn minst in enige mate. Geadviseerd wordt om de verdachte als licht verminderd toerekeningsvatbaar aan te merken.
Interview met http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-intelligentie.htmlquote:"We moeten erg voorzichtig omgaan met kunstmatige intelligentie", zeg Musk. "Als ik zou moeten raden wat onze grootste existentiële bedreiging is, dan is [kunstmatige intelligentie] dat."
Musk roept op tot internationaal toezicht dat er voor zorgt dat de mensheid niks doms doet. "Met kunstmatige intelligentie roepen we de demon op. In zulke verhalen is er altijd iemand met een pentagram en wijwater die denkt de demon te kunnen controleren. Werkt nooit."
Als dit mijn dochter overkwam zou ik toch al snel neigen naar eigenrichting door dit soort uitspraken, dan is er vast wel een of andere stoornis waardoor het mij verminderd is aan te rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wel ja, met dank aan het handboek zijn er zoveel labels te plakken dat iedereen wel in een bepaalde mate lijdt aan ADHD en aanverwanten. Dat naast first offender principe en daar gaat de strafmaat maar weer eens flink mee omlaag + tijd van voorarrest eraf.
Zo'n uitspraak zal je in het kader van de preventieve werking en heropvoedende werking vast geslaagd noemen, maar het schuurt /pun intendedflink met de vergeldende en beschermende werking. Preventieve werking en vergelding gaan hand in hand, als in: flinke vergelding werkt eerder afschrikwekkend (theoretisch gezien) en voorkomt preventief allicht bij een aantal om de knop om te zetten (praktisch bij het leeuwendeel niet, zie Amerika) Maar of je met bestraffing iemand nu echt kan opvoeden waag ik te betwijfelen, anders dan 'foei, dat mag niet/accepteren we niet' komt het niet echt. En het beschermt de samenleving ook verre van (half jaar later, nieuw feestje, heuh recidive klant). Maarja.. ga er maar eens aan staan als rechter, tis elke keer ongetwijfeld lastig om te bezien welke doelen zwaarder wegen.
Ik zou de nadruk zelf leggen op preventie, verhoog die pakkans, verhoog de capaciteit v/h opsporingsapparaat opdat het oplossingspercentage omhoog gaat, dit verhoogt op zijn beurt weer de mate van het veilig voelen als burger, als je in de omgeving gewoon ziet dat de politie eindelijk eens wat doet met jouw aangifte. Ipv voor de zoveelste keer zien dat ze door onderbezetting de zoveelste aangifte op een stapel gooien welke stof aan het happen is. Hiermee jaag je ook de beschermende werking na, want zodra menig aspirant veroordeelde door krijgt dat de pakkans is toegenomen, zal menigeen het hazenpad kiezen en hun voornemen niet uitvoeren. (behalve dan die lui die zich door niemand laten afleiden en gewoon stug doorzetten)
Genoeg gemijmer op de vroege ochtend/late nacht
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als dit mijn dochter overkwam zou ik toch al snel neigen naar eigenrichting door dit soort uitspraken, dan is er vast wel een of andere stoornis waardoor het mij verminderd is aan te rekenen
huh hebben jullie daar alleen meerkeuze of zo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
niet eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Door eigen aanhang? Waar stond je, weer bij de 'ekte' fans?
Beetje een ongeschreven regel dat je niet met je eigen stewards gaat klotenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet eensdie gedragen zich nog een stuk beter dan die huisvader types..
If only.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:31 schreef mapima het volgende:
[..]
huh hebben jullie daar alleen meerkeuze of zo?
Dat haal ik normaal in twee dagen.quote:
Waarom is een rechtshandeling t.w.v. 3800 euro die je je niet kan veroorloven niet nadelig?quote:Vraag 3 (15 punten)
Hans, een manisch-depressieve man heeft in een manische bui een zeer dure zeilreis geboekt bij reisbureau X voor ¤ 3.800.
Weer enigszins hersteld realiseert Hans zich dat hij zich helemaal geen dure zeiltocht kan veroorloven en hij besluit zijn boeking telefonisch te annuleren. X reageert daarop met de mededeling dat de reis inmiddels is geboekt en dat annuleren niet mogelijk is.
a. Kan Hans zijn boeking ongedaan maken? Bespreek hierbij ook het verweer van het reisbureau. (10 pt)
Hans kan een beroep doen op het ontbreken van zijn wil; een rechtshandeling vereist een op een rechtsgevolg gerichte wil art. 3:33 BW. Voor het ontbreken van de wil ten gevolge van een geestelijke stoornis kan Hans zich beroepen op art 3:34 lid 1 BW. Als Hans de stoornis ten tijde van het boeken van de reis kan aantonen alsmede het causale verband tussen stoornis en rechtshandeling, is de rechtshandeling vernietigbaar. Een verklaring wordt vermoed onder invloed te zijn gedaan indien de rechtshandeling voor Hans nadelig was. Daarvan is in casu waarschijnlijk geen sprake zodat Hans moet aantonen dat de rechtshandeling onder invloed van zijn stoornis heeft plaatsgevonden. Indien dit beroep slaagt, is de rechtshandeling vernietigbaar en wordt de overeenkomst geacht nooit tot stand te zijn gekomen. Vernietiging heeft terugwerkende kracht 3:53 BW.
Reisbureau X zou zich kunnen verweren door te stellen dat hij in gerechtvaardigd vertrouwen op de wens van Hans om de reis te boeken is ingegaan art. 3:35 jo. 3:11 BW. Van gerechtvaardigd vertrouwen zal sprake zijn indien van het reisbureau niet kan worden gevergd dat nader onderzoek naar de wil van Hans had moeten plaatsvinden.
Indien dit beroep van het reisbureau slaagt blijft de rechtshandeling en daarmee de overeenkomst in stand.
Je krijgt er toch een reis voor terug?quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:03 schreef Blistering het volgende:
Ik ben bezig met een oefententamen voor privaat, maar dit antwoord is toch fout of niet dan
[..]
Waarom is een rechtshandeling t.w.v. 3800 euro die je je niet kan veroorloven niet nadelig?
Ja maar..quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je krijgt er toch een reis voor terug?
Ja, en? Dan zou dat hele artikel toch een dode letter worden? Tot op zekere hoogte kan half Nederland zich iets niet veroorloven. Jouw uitleg lijkt mij niet bevorderlijk voor het handelsverkeer in Nederland.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja maar..Het gaat er toch om dat die persoon deze reis zich eigenlijk niet kan veroorloven.
Fair enoughquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, en? Dan zou dat hele artikel toch een dode letter worden? Tot op zekere hoogte kan half Nederland zich iets niet veroorloven. Jouw uitleg lijkt mij niet bevorderlijk voor het handelsverkeer in Nederland.
Vind ik wel meevallen, staan best nuttige dingen inquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:05 schreef Henrys het volgende:
Dat materieel strafrecht boek van de Hullu is wel erg theoretisch zeg, 80% is bijna allemaal wetsgeschiedenis en theorieën die 80 jaar oud zijn waar niet op tentamen naar gevraagd wordt
Als het je allemaal te theoretisch is ga je maar naar het hbo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:05 schreef Henrys het volgende:
Dat materieel strafrecht boek van de Hullu is wel erg theoretisch zeg, 80% is bijna allemaal wetsgeschiedenis en theorieën die 80 jaar oud zijn waar niet op tentamen naar gevraagd wordt
Ja maar die staan in een ontiegelijk lang verhaal vol met eigen meningen verwerkt. Dan vind ik Ons Strafrecht Van Bemmel/Van Veen echt veel fijner om te lezen en de stof is hetzelfde. Snap eigelijk helemaal niet waarom ik dat boek van Hullu moest kopen als in dat SR1 boek wat ik net noemde dezelfde inhoud heeftquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, staan best nuttige dingen in
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het je allemaal te theoretisch is ga je maar naar het hbo.
Ze hebben dezelfde inhoud en toch is de ene theoretischer dan de andere? Doen ze het in Ons Strafrecht met plaatjes voor of zo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja maar die staan in een ontiegelijk lang verhaal vol met eigen meningen verwerkt. Dan vind ik Ons Strafrecht Van Bemmel/Van Veen echt veel fijner om te lezen en de stof is hetzelfde. Snap eigelijk helemaal niet waarom ik dat boek van Hullu moest kopen als in dat SR1 boek wat ik net noemde dezelfde inhoud heeft
Heb je de beide boeken wel gelezen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja maar die staan in een ontiegelijk lang verhaal vol met eigen meningen verwerkt. Dan vind ik Ons Strafrecht Van Bemmel/Van Veen echt veel fijner om te lezen en de stof is hetzelfde. Snap eigelijk helemaal niet waarom ik dat boek van Hullu moest kopen als in dat SR1 boek wat ik net noemde dezelfde inhoud heeft
Stof is niet hetzelfde, dit vak gaat veel dieper in op bepaalde aspecten van SR1 en er zijn ook een heleboel nieuwe thema's (poging, voorbereiding, deelneming, functioneel daderschap). Ik denk dat je wat dingetjes over het hoofd ziet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stof is niet hetzelfde, dit vak gaat veel dieper in op bepaalde aspecten van SR1 en er zijn ook een heleboel nieuwe thema's (poging, voorbereiding, deelneming, functioneel daderschap). Ik denk dat je wat dingetjes over het hoofd ziet.
Broccoli is ook erg lekker.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaloers
Afgelopen dagen heel veel vet en ongezond gegeten, dus vanavond maar aan broccoli.
Eens, maar daarom de schema's die aan bod komen bij de werkgroepenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stof is niet hetzelfde, dit vak gaat veel dieper in op bepaalde aspecten van SR1 en er zijn ook een heleboel nieuwe thema's (poging, voorbereiding, deelneming, functioneel daderschap). Ik denk dat je wat dingetjes over het hoofd ziet.
Ik ben bang voor die literatuurvraag, maar goed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens, maar daarom de schema's die aan bod komen bij de werkgroepenHeb je geen de Hullu meer voor nodig
Want er komt toch maar 1 literatuurvraag terug als stelling + eentje vanuit de HC's sheets
Ik dacht 2 uit het boek? Heb de HC's niet gezienquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eens, maar daarom de schema's die aan bod komen bij de werkgroepenHeb je geen de Hullu meer voor nodig
Want er komt toch maar 1 literatuurvraag terug als stelling + eentje vanuit de HC's sheets
Dat stof niet hetzelfde is dat klopt maar wat ik bedoelde te zeggen dat de nieuwe thema's die jij noemt ook voldoende worden behandeld zonder al dat gezwets van Modderman en andere mensen die al lang dood zijn, in Ons Strafrecht alleen veel duidelijker en concreter. In dat boek van De Hullu moet je echt gaan filteren.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij 1, maar 2 zou best goed kunnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik dacht 2 uit het boek? Heb de HC's niet gezien
Wow joosie vet goed van jequote:Op zondag 26 oktober 2014 16:46 schreef Joosie200 het volgende:
Die van de Hullu was wel een mooie stelling: waarom deelnemingsvormen zoals medeplegen in feite achterhaald zouden zijn > komt door het functioneel daderschap wat ik meteen door had zonder dat specifiek in de Hullu gelezen te hebben
Puntenweggevertje was het, gaven ze ook aan bij de nabespreking, daarom maar 2 puntenquote:
Zeg dat maar tegen de mensen die 10 jaar over de invoering van de 4e tranche hebben lopen bekvechten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:46 schreef Joosie200 het volgende:
Die van de Hullu was wel een mooie stelling: waarom deelnemingsvormen zoals medeplegen in feite achterhaald zouden zijn > komt door het functioneel daderschap wat ik meteen door had zonder dat specifiek in de Hullu gelezen te hebben
Netflixquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:00 schreef Mshauri het volgende:
Heerlijk naar Attenborough luisteren op netflix
Het aanbod op de Nederlandse versie begint eindelijk ergens op te lijken. Toch blijft het absurd dat sommige series pas in 2015 gepland (en dan ook alleen S1) staan terwijl ze in de US/UK al lang en breed te streamen zijnquote:
Ja, hele seizoen alquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties krijg jij niet een hersentumor van frustratie van FC Twente?
Ze hebben niet alleen Twente in slaap gesust maar ook het stadion en alle kijkers. Wat een verschrikkelijke wedstrijd.quote:
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachte jij mij vorige week niet uit omdat Groningen gelijk speelde tegen Excelsior?
Groningen = Excelsiorquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lachte jij mij vorige week niet uit omdat Groningen gelijk speelde tegen Excelsior?
met die logica is pec kampioen...quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen = Excelsior
Excelsior > Twente
---
Groningen > Twente
...quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen = Excelsior
Excelsior > Twente
---
Groningen > Twente
Niemand? :-(quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:46 schreef Accursius het volgende:
![]()
Trouwens, ik ben op zoek naar een bepaalde uitspraak, ik weet niet zeker of het een arrest is of niet.
Het gaat om het volgende:
Een kind op de basisschool wordt (volgens mij) arbeidsongeschikt door een ongeluk. Tijdens het proces heeft de rechter dus haar toekomst enigszins uitgestippeld. Hierin werd gekeken naar haar intelligentie, haar ambities, wat de docenten dachten qua niveau etc. Zo werd er een rekensom gemaakt met de totaal gederfde inkomsten door haar arbeidsongeschiktheid. Heeft iemand een idee over welke zaak ik het heb? Ik kan hem gewoon niet vinden. Het ging erom of de verzekering dit bedrag dus moest uitbetalen.
Salmiakki Sessions zijn altijd wel aardig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Normaal heb ik het niet zo op dancemuziek, maar dit is wel aardig te pruimen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |