Pardon.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Alawiet, geen aleviet. Is niet hetzelfde.
Wat SadPanda zegt.quote:
twitter:ahmadalissa twitterde op zondag 26-10-2014 om 09:59:47#Syria #Homs Militants fire a rocket at a passenger bus near #Palmyra Circle: 21 casualties https://t.co/WN2ewYH1qP reageer retweet
Misschien omdat Turkije ISIS constant steunt? ( Wat met Syrië te maken heeft )quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:18 schreef Specularium het volgende:
Er hoeft niet overgevoelig te worden gedaan over Turken, met hun kuttoeters als Oranje heeft verloren.
Maar dit topic wordt steeds meer een Koerden/Turken bash en daar is dit topic niet helemaal voor bedoeld.
Blij? Nee hoor een oorlogstoestand in een land is daadwerkelijk niet fijn. Hopen dat er snel een oplossing komt voor het conflict waardoor mensen weer in vrede kunnen leven en vluchtelingen weer terug kunnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
SAA is wijken aan het schoon vegen en boeken resultaten. Blij? Nee he? Jij mag Assad niet want hij is Aleviet he?
Klopt, maar die stroom aan haatposts is gewoon niet inhoudelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Misschien omdat Turkije ISIS constant steunt? ( Wat met Syrië te maken heeft )
Wat het Midden-Oosten betreft is het natuurlijk noodzakelijk de geschiedenis van de regio in het achterhoofd te houden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, maar die stroom aan haatposts is gewoon niet inhoudelijk.
De grensovergang is zo lek als een vergiet. Zowel Koerden als Arabieren kunnen met gemak de grens passeren.quote:
Joh, daarom is het ook slecht dat de Turken het zo makkelijk maken voor ISISquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
De grensovergang is zo lek als een vergiet. Zowel Koerden als Arabieren kunnen met gemak de grens passeren.
Ze maken het de Koerden ook makkelijk. Die kunnen zich lekker uitleven op het slagveld en als ze gewond of moe zijn, uitrusten in een Turks tentenkamp. Daarna, rinse, repeat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Joh, daarom is het ook slecht dat de Turken het zo makkelijk maken voor ISIS
Rustig. Er was recentelijk een hinderlaag waarbij terroristen gedood werden, en soms schieten ze raketten af op de stad Homs.quote:
Ja hoor, daarom de berichten dat er 'vermeende' YPG strijders vast worden gehouden. Maar in jouw leefwereld kunnen ze ongestoord heen en weer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:26 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Die kunnen zich lekker uitleven op het slagveld en als ze gewond of moe zijn, uitrusten in een Turks tentenkamp. .
quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:23 schreef IPA35 het volgende:
Hama is vooral nu interessant. SAA heeft de boel zo goed als omsingeld.
Het betreft twee dorpen, niet de stad zelfquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:29 schreef Montana_ir het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat SAA dezelfde tactiek gaat gebruiken als in 1982.
Het is voor ISIS even moeilijk om de grens te passeren als voor de Koerden. Dat is mijn punt. Er is dus geen onvoorwaardelijke steun voor ISIS omdat ISIS schijnbaar makkelijk naar Turkije kan lopen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:28 schreef primakov het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom de berichten dat er 'vermeende' YPG strijders vast worden gehouden. Maar in jouw leefwereld kunnen ze ongestoord heen en weer.
Vandaar dit..quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het is voor ISIS even moeilijk om de grens te passeren als voor de Koerden. Dat is mijn punt. Er is dus geen onvoorwaardelijke steun voor ISIS omdat ISIS schijnbaar makkelijk naar Turkije kan lopen.
Je laatste zin volgt niet logisch uit de eerste zin, zoek op wat een syllogisme is.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:31 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het is voor ISIS even moeilijk om de grens te passeren als voor de Koerden. Dat is mijn punt. Er is dus geen onvoorwaardelijke steun voor ISIS omdat ISIS schijnbaar makkelijk naar Turkije kan lopen.
Mijn zin klopt gewoon. Leer eerst maar eens lezen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:32 schreef primakov het volgende:
[..]
Je laatste zin volgt niet logisch uit de eerste zin, zoek op wat een syllogisme is.
Dus als jij op vakantie gaat naar Turkije en een visastempel krijgt dan is Turkije ISIS aan het steunen? Meer kan ik niet uit het filmpje halen in elk geval. Het is niet zo dat Turkije Syrische visa's uitdeelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |