De Koerden hebben geen thuisland.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als de Grieken/Serviërs/Bulgaren/Roemenen/Albaniërs/Montenegrijnen/Arabieren den Turk uit hun thuisland kunnen verdrijven waarom zouden de Koerden dit niet kunnen?
Als je dat wilt zul je "collaborateurs" moeten doden. Of denk jij dat de Ottomaanse commandanten/soldaten waar de Grieken tegen vochten vaak zelf geen (bekeerde) Grieken waren?
Droom verder kerel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het Turkse leger kan beter gewoon weg gaan uit Turks-Koerdistan, net zoals het Iraakse weg is uit Iraaks-Koerdistan. Dan heb je dit gelazer ook niet meer. Laat de Koerden zelf maar voor beveiliging zorgen, de PKK is daar mans genoeg voor.
Wel als zij het Turkse leger verslaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Koerden hebben geen thuisland.
Onmogelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wel als zij het Turkse leger verslaan.
Er zijn ook moeders die haten op de mensen die hun isis zoon vermoord hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En die moeder zal de apen die hun zoon, terwijl die in burgerkleding was, doodmaakten vast wel erg dankbaar zijn.
Ophouden met huilen dan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Droom verder kerel.
Even realistisch blijven.
De Franse republiek ook niet, wellicht kun je je daar meer druk om maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. Maar het is duidelijk dat de Turkse Republiek niet bereid is af te stappen van de een land, een volk, een taal gedachte.
Waarom is dat onmogelijk? Wellicht is het onwenselijk, maar onmogelijk is het zeker niet. Zeker niet wanneer buitenlandse partijen hen zullen steunen.quote:
Logisch, het is hun zoon. Daarom is het ook best pervers om te juichen bij ISIS doden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn ook moeders die haten op de mensen die hun isis zoon vermoord hebben.
Het is wel degelijk onmogelijk, want Turkije is een NAVO lid.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:05 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Waarom is dat onmogelijk? Wellicht is het onwenselijk, maar onmogelijk is het zeker niet. Zeker niet wanneer buitenlandse partijen hen zullen steunen.
Ik denk in realistische oplossingen en wat het beste is voor de bevolking daar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ophouden met huilen dan.
Of je haalt je militairen daar weg, of je accepteert deze rotzooi en stopt met zeveren.
Hij kent geen menselijkheid.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Logisch, het is hun zoon. Daarom is het ook best pervers om te juichen bij ISIS doden.
Daarom kan je dat ook niet als argument gebruiken. Natuurlijk is de moeder boos op de PKK. zou ook raar zijn als ze blij was.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Logisch, het is hun zoon. Daarom is het ook best pervers om te juichen bij ISIS doden.
Terecht natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:07 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Hij kent geen menselijkheid.
Hij is alleen mens tegen Koerden en niet-Moslims. Tegen alle andere Moslims op de wereld heeft hij vijandschap.
Frankrijk is dan ook een creatie van de Duivel, maar los daarvan zijn ze de laatste tijd redelijk bijgetrokken. Verder heeft Frankrijk geen talrijke taalminderheden, het is vooral van belang op Corsica. In Turkije heb je heel veel mensen die Koerdisch spreken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Franse republiek ook niet, wellicht kun je je daar meer druk om maken.
Ach als de Koerden gedaan hebben wat ze moeten doen zijn die natuurlijk ook niet interessant meer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:07 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Hij kent geen menselijkheid.
Hij is alleen mens tegen Koerden en niet-Moslims. Tegen alle andere Moslims op de wereld heeft hij vijandschap.
Ja jammer dat ik een neutrale blik heb, en geen reacties met Turks-nationalistisch sausje post. Vinden veel Turken lastig om mee om te gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk in realistische oplossingen en wat het beste is voor de bevolking daar.
Jij vindt een burgeroorlog zelfs prima, zolang je racistische afkeer tegen de Turken daarmee maar wordt verzadigd.
Lekker boeiend die Koerden verder. Interesseert je stiekem geen reet
Jij neutraal?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik een neutrale blik heb, en geen reacties met Turks-nationalistisch sausje post. Vinden veel Turken lastig om mee om te gaan.
Feit is dat veel Koerden het Turkse leger als een bezettingsleger zien, daar moet TR mee dealen of anders daar oprotten.
Amerikaanse militairen zijn ook doelwit nr. 1 in Afghanistan, dat is het risico wat je loopt.
Oja stom, als ik neutraal was geweest had ik natuurlijk de Sultan moeten aanbidden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij neutraal?
Dude geloof je dat serieus zelf?
Wat is neutraal volgens jou?quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij neutraal?
Dude geloof je dat serieus zelf?
http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_War_of_Independencequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is wel degelijk onmogelijk, want Turkije is een NAVO lid.
Maar goed, denk lekker wat je wil denken. I dont fucking care eigenlijk.
Het is niet zwart of wit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:12 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Oja stom, als ik neutraal was geweest had ik natuurlijk de Sultan moeten aanbidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |