ben me van geen kwaad bewustquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:31 schreef just me het volgende:
Moet jij in de hoek staan TH omdat je stout bent geweest ?
Jij bent toch ook niet van 89?quote:
Welnee, ik ben gewoon een ouwe taart hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
Was dat nu een jongster die haar leeftijds genootjes afkraakte vanwege hun originaliteit ?
Je kunt ook rechtstreeks iemand aanspreken ipv in raadsels te spreken!quote:
ik ben 5 december jarigquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet van 89?
[..]
Welnee, ik ben gewoon een ouwe taart hoor.
Wat is mopperenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh nou sorry. Ik heb vandaag geprobeerd een meisje ergens in LIF aan te spreken op haar manier van reageren maar ze reageert alleen op rechtstreekse aanvallen en daar erger ik me aan. Dan liever een rechtstreekse kat. Bedoelde het niet als raadsel, maar wilde even mopperen.
Dat was mopperen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:27 schreef mrspoeZ het volgende:
Mag ik even onzen zijn over de manier van communiceren van sommige twenners hier? Gadverdamme zeg. Onzin en geneuzel en klaaggedoe prima maar als er een toch min of meer serieus topic wordt geopend over een min of meer serieus gedoetje en er wordt een serieuze vraag gesteld, dan is het toch niet zo heel moeilijk om desnoods te reageren met 'zeik niet, wijf' om in elk geval duidelijk te maken dat je het gelezen hebt?
Dit is LIF nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh nou sorry. Ik heb vandaag geprobeerd een meisje ergens in LIF aan te spreken op haar manier van reageren maar ze reageert alleen op rechtstreekse aanvallen en daar erger ik me aan. Dan liever een rechtstreekse kat. Bedoelde het niet als raadsel, maar wilde even mopperen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:34 schreef just me het volgende:
Je kunt ook rechtstreeks iemand aanspreken ipv in raadsels te spreken!
Ik ga denk ik maar "ja" stemmen op de vraag of jij naar 50 plus moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Paul weller doet het aardig trouwens
6 kinderen bij drie vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Tis wel je eigen pollquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik ga denk ik maar "ja" stemmen op de vraag of jij naar 50 plus moet.
ik maak me er niet druk over Chuuf, ik zeg hier gewoon wat ik wil zeggen en ik doe het netjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |