Of investeren in wintergear en een Swiss Ball. Kan je op de dagen dat t echt niet Is te doen thuis werken aan je core.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:45 schreef muzas het volgende:
Ok, ik moet kiezen. Investeren in wintergear... want allemaal veuls te groot enzo. Of 4 maanden (nov-feb) sportschoolabbo, En dan met goed weer gewoon een duurritje in mn te grote zooi. Allebei evenduur. Financieel geen ruimte voor alletwee.
Wat zouden jullie doen?
Beter betaalde baan zoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:45 schreef muzas het volgende:
Ok, ik moet kiezen. Investeren in wintergear... want allemaal veuls te groot enzo. Of 4 maanden (nov-feb) sportschoolabbo, En dan met goed weer gewoon een duurritje in mn te grote zooi. Allebei evenduur. Financieel geen ruimte voor alletwee.
Wat zouden jullie doen?
Heb jij ook thermoshirtjes bij de decathlon weg? Was er laatst maar wist niet zeker of ik ze wel moest meenemenquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:16 schreef muzas het volgende:
Stof van mn broek is erg dun geworden, en veeel te groot. Jack ook te groot en rits kapot. Thermoshirt is te groot en niet aansluitend. En mn handschoenen zijn stuk/versleten
Maar dat kan ik ook bij decathlon of dat cyclwear.eu halen.
dechatlon heeft voor veel sporten soms best leuke spulletjes tegen een zacht prijsjequote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een thermoshirtje van de decathlon en vind 't een topding.
Klopt. Nam dat thermoshirtje meer mee als test maar ben er onder de indruk van.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:05 schreef dop het volgende:
[..]
dechatlon heeft voor veel sporten soms best leuke spulletjes tegen een zacht prijsje
ik ook niet , is heel verschillend sommige dingen zijn er goed ander spul is of niet voordelig of gewoon duidelijk minder goed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt. Nam dat thermoshirtje meer mee als test maar ben er onder de indruk van.
Broeken en shirts vind ik dan weer 3 keer niets.
Bijna zelfde fietsje als ik, maar dat wist ik al. Ik heb die pen ook omhoog staan, wel iets minder. Weet dat het niet hoort, maar liever dat dan een nieuwe operatie aan de rugquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:02 schreef Leonos het volgende:
Ik had lang geleden nog beloofd een foto van mijn fietsje te sturen.
Goedkoop fietsje, met zadeltas en alle andere dingen die niet horen
[ afbeelding ]
Gelijk maar lek gereden;
[ afbeelding ]
En daar sta je dan
[ afbeelding ]
Top neem ik dan ook ff mee volgende keerquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een thermoshirtje van de decathlon en vind 't een topding.
Zit daar nog een idee achter of is het echt een klapmongool?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
Altijd nog beter dan dit:
[ afbeelding ]
Ja idd.. Dat ventieldopje kan écht niet!quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
Altijd nog beter dan dit:
[ afbeelding ]
Echt een klapmongool.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zit daar nog een idee achter of is het echt een klapmongool?
Is dat een aanrader?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij zal 'the flying scotsman' wel gekeken hebben
[ afbeelding ]
In het begin van de film draait ie ook zn stuurbocht om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |