Klopt maar dat maakt geen hol uit als je alleen rond de kerk in Fryslan koerst.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
je hebt niks aan 2kg spieren op je bovenlichaam omhoog te zeulen.
Hoezo zou je een goede klimmer willen zijn als je mensen op het vlakke uit je wiel kan kletsen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
je hebt niks aan 2kg spieren op je bovenlichaam omhoog te zeulen.
Niet zo happen jungquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoezo zou je een goede klimmer willen zijn als je mensen op het vlakke uit je wiel kan kletsen?
[ afbeelding ]
Ik train ook bij basic fit. Idd dikke pauperbende, maar je kan er prima trainen als je zelf weet wat je moet doen..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef Tommeke het volgende:
Senk joe voor de tips nonkel kaas!
Ik ga eens ff een goede gym opzoeken hier. Ik zat eerst bij Basic Fit, pauperbende. Wil gewoon goed advies en goed programma.
Dat was geen happen, maar een illustratie van een allround-fit persoon die gigantisch kan fietsen.quote:
ja die gast kan zo hard fietsen doordat ie allround fit is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat was geen happen, maar een illustratie van een allround-fit persoon die gigantisch kan fietsen.
Ik weet dus niet hoe wat ik moet.
Jonguh!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
ja die gast kan zo hard fietsen doordat ie allround fit is.
Brute heldquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoezo zou je een goede klimmer willen zijn als je mensen op het vlakke uit je wiel kan kletsen?
[ afbeelding ]
Ja joeng eerstvolgende meet kletsen wij jou gewoon allround fit uit het wiel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
ja die gast kan zo hard fietsen doordat ie allround fit is.
Gisteren dit gedaan met een groepje op de weg. Zag er bijna net zo fraai uit als op deze beelden b)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef Tommeke het volgende:
Dit is vet gruwelijk trouwens:
Ergens tussen de 3 en 4 minuten klinkt en bel en sprint je één rondje. In de tussentijd mag je niet vallen, uitklikken, de startlijn passeren, je aan de boarding vastpakken of op de cote d'azur rijden.
Cool! Lijkt me geniaal om eens te doen!quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:37 schreef Hensie het volgende:
[..]
Gisteren dit gedaan met een groepje op de weg. Zag er bijna net zo fraai uit als op deze beelden b)
Hahah dat ziet er wel echt vet uit ja. Prachtig hoe ze daar gewoon stil staan zonder ook maar iets te wiebelen en gewoon balans kunnen houdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:07 schreef Tommeke het volgende:
Dit is vet gruwelijk trouwens:
Ergens tussen de 3 en 4 minuten klinkt en bel en sprint je één rondje. In de tussentijd mag je niet vallen, uitklikken, de startlijn passeren, je aan de boarding vastpakken of op de cote d'azur rijden.
Meestal is mn fiets eerder schoon dan ikquote:Op zondag 26 oktober 2014 09:47 schreef Levitas het volgende:
Daarna ook maar eens m`n fiets goed onder handen nemen, die is niet meer om aan te zien na het ritje van gisteren
Ik heb gisteren meteen bij thuiskomst ook de tuinslang erop gezet en afgedroogd om het grove vuil ervan af te spuiten hoor, maar vandaag met een zeepsopje alles weer boenen, ketting gronding schoonmaken en alles weer invetten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Meestal is mn fiets eerder schoon dan ikAls ik thuiskom na zo'n baggerrit spoel en droog ik m direct eventjes.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool! Lijkt me geniaal om eens te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |