SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lt.Surge op 30-11-2014 19:14:28 ]It's you my love, you who are the stranger
Inderdaad, het werkt soortgelijk als het axe-effect:quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:56 schreef Apekoek het volgende:
Absolute chick magnet dit apparaat![]()
Succes met de verkoop TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dank.It's you my love, you who are the stranger
Sorry, maar dat gaat hem niet worden. Dank voor het aanbod.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik wil je er wel een ps4+spellen voor geven.
jammer dan houd het opquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef Inverted_World het volgende:
Beste Fokkers,
Bij deze wil ik een Alienware M14X aanbieden met de volgende specs:
CPU: IntelŪ Core™ i7 Processor 2630QM (2,0Ghz, 6MB, 4C)
GPU: nVidia GT555m 3GB
RAM: 8GB DDR3
HDD: 750GB
Scherm: 1600x900
Verder:
Toetsenbord, mousepad en de voorkant is in veel verschillende kleuren te verlichten. Er zit een card-reader, microfoon, hd-webcam, etc in. Originele doos en accessoires heb ik overigens nog.
Laptop is in goede staat, 1 dof krasje op de bovenkant. Verder geen mankementen. Laptop gaat nog +/- 3 uur op de accu mee.
Is gebruikt voor 3D software en animatie. Gamen kan er ook prima op, vrijwel niet gedaan, maar games als Skyrim draaien op ultra. Nieuwste games op medium settings, maar afhankelijk van de game.
Reden verkoop: Ik werk vrijwel niet meer mobiel en enkel achter desktops.
Vraagprijs: 750,-
Nieuwprijs: 1400,-
Foto's:Wat is de reden dat u dit ding heeft aangeschaft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om mobiel te kunnen werken in 3D en animatie software en met in het achterhoofd dat het leuk zou zijn om af en toe in lan een spelletje te kunnen spelen. Uiteindelijk vrij weinig nodig geweest.quote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Wat is de reden dat u dit ding heeft aangeschaft?
Dank voor je aanbod, ik zal het overwegen, zeker de platte monitor interesseert me.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef borbit het volgende:
Als je liever op een desktop werkt kunnen we wel ruilen. Krijg jij mijn desktop computer. En ik van jou deze laptop. Het is een compacte desktop met intel processor met meerdere cpu kernen, meerdere geheugen reepjes! Desktop komt met monitor (plat) en keyboard en muis. Met deze geweldige deal kunt U per direct aan de slag met desktop computeren!
Ik wil zelf nog wel naar Schubbekutveen of waar je dan ook woont rijden om de ruil te maken.
Een TFT monitor is het!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dank voor je aanbod, ik zal het overwegen, zeker de platte monitor interesseert me.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:24 schreef borbit het volgende:
Als je liever op een desktop werkt kunnen we wel ruilen. Krijg jij mijn desktop computer. En ik van jou deze laptop. Het is een compacte desktop met intel processor met meerdere cpu kernen, meerdere geheugen reepjes! Desktop komt met monitor (plat) en keyboard en muis. Met deze geweldige deal kunt U per direct aan de slag met desktop computeren!
Ik wil zelf nog wel naar Schubbekutveen of waar je dan ook woont rijden om de ruil te maken.
Gelijk heb je! Het is zeer geavanceerde technologie. Het geeft gewoon kleur en dergelijke zoals een normale monitor zou doen. Maar bij een normaal scherm heb je zo'n grote bult op de achterkant waar het beeld gemaakt wordt. Bij dit scherm heb je die hele bult niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Het is zeer geavanceerde technologie. Het geeft gewoon kleur en dergelijke zoals een normale monitor zou doen. Maar bij een normaal scherm heb je zo'n grote bult op de achterkant waar het beeld gemaakt wordt. Bij dit scherm heb je die hele bult niet.
Mijn wijlen grootvader heeft het scherm gekocht om in te bouwen op zijn zeiljacht. Het was een vrij klein jacht omdat het hem de financiële middelen ontbrak een groter exemplaar aan te schaffen. Vandaar dat hij een dergelijk plat scherm nodig had. Hij kon niet zonder scherm omdat hij tijdens zijn reis werkzaamheden moest verrichten als computer programmeur. Dit om zijn reis te bekostigen.
Hij wou nog een laatste grote reis maken naar de USA. Hij voelde waarschijnlijk al aan dat zijn einde niet lang meer op zich zou laten wachten. Hij wou daarom zijn laatste reis maken naar Noord Dakota waar moeder en broer heen zijn verhuisd na het incident.
Door een incident tussen beide broers en hun moeder hebben beide broers elkaar niet meer gesproken sinds hun 8ste levensjaar. Mijn opa wou als laatste daad in dit leven weer vrede sluiten met zijn broer. Dit is helaas niet gelukt omdat hij is overleden nadat hij 3 uur op weg was. Natuurlijk is zijn jacht terug gesleept door de KNBRD.
Het jacht heeft enkele jaren staan roesten toen de familie besloot tot sloop. Ben ik het eigenlijk nog steeds niet mee eens. Maar om verdere escalatie van de ruzie te voorkomen heb ik uiteindelijk toch maar ingestemd.
Ik vind het zonde dat op deze manier de erfenis van mijn grootvader verloren is gegaan. Maar ik zou het nog vervelender gevonden hebben als een ruzie over het jacht. Het jacht dat hij heeft gebouwd om zich te verzoenen met zijn broer. Zou leiden tot een verdere split in de familie. Nog steeds kan niet iedereen elkaar recht aankijken. Maar de meeste familie leden komen wel opdagen voor verjaardagen en dergelijke.
Anyway vlak voor de sloop heb ik dus een keer 's nachts enkele foto albums en memorabilia van de boot gehaald. Alsmede dit zeer compacte scherm.
Het doet ook een beetje pijn dit te ruilen tegen een laptop. Maar ik reis dagelijks 4 uur met het OV naar de dagopvang. En het zou toch wel erg plezierig zijn om tijdens deze uren een laptop tot mijn beschikking te hebben. Zodat ik bijvoorbeeld een DVD kan kijken of wat kan schrijven.
Op de terugreis ben ik vaak zo moe van de dag dat ik even ga slapen. Echter heeft dit feit tot effect dat ik 's avonds moeite heb met het in slaap geraken. Daarom hoop ik dat ik mijzelf met deze laptop wakker kan houden tijden de reis.
Dank voor je bod, er was trouwens wel al 550,- geboden.quote:
Ī100 boven mijn budgetquote:Op dinsdag 18 november 2014 16:41 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dank voor je bod, er was trouwens wel al 550,- geboden.
Ik wil je wel tegemoet komen tot 650,-.
De TFT monitor sla ik af.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:30 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ī100 boven mijn budget. Ik heb wel een tft monitor! Met bijbetaling van jouw kant?
Dat is prima!quote:Op woensdag 19 november 2014 20:29 schreef Elias3 het volgende:
Even afwachten of ik mijn TU laptop terug kan verkopen aan de TU, je hoort nog van me!
Redelijk aan het begin van de release gekocht als ik me niet vergis, januari 2012 geloof ik, ik zal de specifieke datum terugzoeken als ik de factuur nog ergens heb.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:37 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
Hoe lang heb je hem al TS? Of lees ik er overheen?
denk je dat iemand al dit slappe gelul gaat lezen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Het is zeer geavanceerde technologie. Het geeft gewoon kleur en dergelijke zoals een normale monitor zou doen. Maar bij een normaal scherm heb je zo'n grote bult op de achterkant waar het beeld gemaakt wordt. Bij dit scherm heb je die hele bult niet.
Mijn wijlen grootvader heeft het scherm gekocht om in te bouwen op zijn zeiljacht. Het was een vrij klein jacht omdat het hem de financiële middelen ontbrak een groter exemplaar aan te schaffen. Vandaar dat hij een dergelijk plat scherm nodig had. Hij kon niet zonder scherm omdat hij tijdens zijn reis werkzaamheden moest verrichten als computer programmeur. Dit om zijn reis te bekostigen.
Hij wou nog een laatste grote reis maken naar de USA. Hij voelde waarschijnlijk al aan dat zijn einde niet lang meer op zich zou laten wachten. Hij wou daarom zijn laatste reis maken naar Noord Dakota waar moeder en broer heen zijn verhuisd na het incident.
Door een incident tussen beide broers en hun moeder hebben beide broers elkaar niet meer gesproken sinds hun 8ste levensjaar. Mijn opa wou als laatste daad in dit leven weer vrede sluiten met zijn broer. Dit is helaas niet gelukt omdat hij is overleden nadat hij 3 uur op weg was. Natuurlijk is zijn jacht terug gesleept door de KNBRD.
Het jacht heeft enkele jaren staan roesten toen de familie besloot tot sloop. Ben ik het eigenlijk nog steeds niet mee eens. Maar om verdere escalatie van de ruzie te voorkomen heb ik uiteindelijk toch maar ingestemd.
Ik vind het zonde dat op deze manier de erfenis van mijn grootvader verloren is gegaan. Maar ik zou het nog vervelender gevonden hebben als een ruzie over het jacht. Het jacht dat hij heeft gebouwd om zich te verzoenen met zijn broer. Zou leiden tot een verdere split in de familie. Nog steeds kan niet iedereen elkaar recht aankijken. Maar de meeste familie leden komen wel opdagen voor verjaardagen en dergelijke.
Anyway vlak voor de sloop heb ik dus een keer 's nachts enkele foto albums en memorabilia van de boot gehaald. Alsmede dit zeer compacte scherm.
Het doet ook een beetje pijn dit te ruilen tegen een laptop. Maar ik reis dagelijks 4 uur met het OV naar de dagopvang. En het zou toch wel erg plezierig zijn om tijdens deze uren een laptop tot mijn beschikking te hebben. Zodat ik bijvoorbeeld een DVD kan kijken of wat kan schrijven.
Op de terugreis ben ik vaak zo moe van de dag dat ik even ga slapen. Echter heeft dit feit tot effect dat ik 's avonds moeite heb met het in slaap geraken. Daarom hoop ik dat ik mijzelf met deze laptop wakker kan houden tijden de reis.
quote:
14 inch inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:50 schreef Godshand het volgende:
[..]Wioe draait er nu nog floppy's? Als je dat echt wil, kan je er via USB misschien nog een floppy drive aanhangen
@TS hoeveel inch is de scherm diagonaal? 15 of 17"?
Edit: Ik gok 14" aan de versienummering te zien?
HDMI uitgang, yes, zit er op. Ook een DisplayPort en VGA, voldoende aansluitmogelijkheden in ieder geval.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef ybez het volgende:
Hdmi ingang ook neem ik aan? Kan je hem gewoon aan je tv of monitor hangen.
Ik wacht het even tot morgenavond af, anders mag je hem op komen halen voor 600,-.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef Tim024 het volgende:
600 is helaas mijn maximum budget, dan moet ik dit juweeltje toch echt aan iemand anders gunnen.
Thanks anyway en good luck!
Op dit moment heb ik al een deal met Tim024, mocht dat niet doorgaan hoor je van me. Ik geef de voorkeur overigens aan ophalen en niet verzenden met zo'n product.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Elias3 het volgende:
Wil nog wel 625 incl bieden, maar dan dus wel met verzending.
PM/DM ontvangen?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef Tim024 het volgende:
600 is helaas mijn maximum budget, dan moet ik dit juweeltje toch echt aan iemand anders gunnen.
Thanks anyway en good luck!
Ik heb niets meer vernomen van Tim024.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Elias3 het volgende:
Wil nog wel 625 incl bieden, maar dan dus wel met verzending.
Jammer dat ze daar zo moeilijk over doen! Maar jammer, en geen probleem.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:39 schreef Elias3 het volgende:
Kon m'n laptop niet terug verkopen aan de TU omdat er een deukje in zat heb ik gister te horen gekregen. Gaat helaas niet lukken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |