quote:
14 inch inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2014 09:50 schreef Godshand het volgende:
[..]Wioe draait er nu nog floppy's? Als je dat echt wil, kan je er via USB misschien nog een floppy drive aanhangen
@TS hoeveel inch is de scherm diagonaal? 15 of 17"?
Edit: Ik gok 14" aan de versienummering te zien?
HDMI uitgang, yes, zit er op. Ook een DisplayPort en VGA, voldoende aansluitmogelijkheden in ieder geval.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef ybez het volgende:
Hdmi ingang ook neem ik aan? Kan je hem gewoon aan je tv of monitor hangen.
Ik wacht het even tot morgenavond af, anders mag je hem op komen halen voor 600,-.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef Tim024 het volgende:
600 is helaas mijn maximum budget, dan moet ik dit juweeltje toch echt aan iemand anders gunnen.
Thanks anyway en good luck!
Op dit moment heb ik al een deal met Tim024, mocht dat niet doorgaan hoor je van me. Ik geef de voorkeur overigens aan ophalen en niet verzenden met zo'n product.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Elias3 het volgende:
Wil nog wel 625 incl bieden, maar dan dus wel met verzending.
PM/DM ontvangen?quote:Op woensdag 26 november 2014 20:46 schreef Tim024 het volgende:
600 is helaas mijn maximum budget, dan moet ik dit juweeltje toch echt aan iemand anders gunnen.
Thanks anyway en good luck!
Ik heb niets meer vernomen van Tim024.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:04 schreef Elias3 het volgende:
Wil nog wel 625 incl bieden, maar dan dus wel met verzending.
Jammer dat ze daar zo moeilijk over doen! Maar jammer, en geen probleem.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:39 schreef Elias3 het volgende:
Kon m'n laptop niet terug verkopen aan de TU omdat er een deukje in zat heb ik gister te horen gekregen. Gaat helaas niet lukken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |