SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lt.Surge op 30-11-2014 19:14:28 ]It's you my love, you who are the stranger
Inderdaad, het werkt soortgelijk als het axe-effect:quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:56 schreef Apekoek het volgende:
Absolute chick magnet dit apparaat![]()
Succes met de verkoop TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dank.It's you my love, you who are the stranger
Sorry, maar dat gaat hem niet worden. Dank voor het aanbod.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik wil je er wel een ps4+spellen voor geven.
jammer dan houd het opquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef Inverted_World het volgende:
Beste Fokkers,
Bij deze wil ik een Alienware M14X aanbieden met de volgende specs:
CPU: IntelŪ Core™ i7 Processor 2630QM (2,0Ghz, 6MB, 4C)
GPU: nVidia GT555m 3GB
RAM: 8GB DDR3
HDD: 750GB
Scherm: 1600x900
Verder:
Toetsenbord, mousepad en de voorkant is in veel verschillende kleuren te verlichten. Er zit een card-reader, microfoon, hd-webcam, etc in. Originele doos en accessoires heb ik overigens nog.
Laptop is in goede staat, 1 dof krasje op de bovenkant. Verder geen mankementen. Laptop gaat nog +/- 3 uur op de accu mee.
Is gebruikt voor 3D software en animatie. Gamen kan er ook prima op, vrijwel niet gedaan, maar games als Skyrim draaien op ultra. Nieuwste games op medium settings, maar afhankelijk van de game.
Reden verkoop: Ik werk vrijwel niet meer mobiel en enkel achter desktops.
Vraagprijs: 750,-
Nieuwprijs: 1400,-
Foto's:Wat is de reden dat u dit ding heeft aangeschaft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om mobiel te kunnen werken in 3D en animatie software en met in het achterhoofd dat het leuk zou zijn om af en toe in lan een spelletje te kunnen spelen. Uiteindelijk vrij weinig nodig geweest.quote:Op zondag 9 november 2014 18:28 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Wat is de reden dat u dit ding heeft aangeschaft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |