Wanneer is iets een chaos?quote:

http://www.npo.nl/mo-doc-(...)-05-2014/NPS_1246368quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wanneer is iets een chaos?
Vindt Somalië, Irak/Syrië, CAR en Zuid-Soedan erger.
Maar dat is mijn mening.
Moet zeggen dat ik al een tijdje niet meer in Libië ben geweest, dus ik ben ook maar een Nederlander die over gebieden praat die honderden kilometers van mij verwijderd zijn.

Je bron is al héél wat maandjes oud.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/mo-doc-(...)-05-2014/NPS_1246368

Minder zeggen en meer weten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:51 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verdiep je in wat salafisme is.

http://english.alarabiya.(...)bya-s-Benghazi-.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Je bron is al héél wat maandjes oud.
Libië was een chaos. Het heeft nog steeds veel problemen, maar ik zou het niet langer omschrijven als een chaos.

Hoe zouden ze S-A aan moeten pakken dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:17 schreef Peunage het volgende:
En in plaats van Salafisme en de bron van Salafisme (Saoedi-Arabie) aan te pakken gaan ze een beetje zitten zeuren over Iran. Blijf lekker zo doorgaan Europa.

Om te beginnen, geen beste matties meer zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe zouden ze S-A aan moeten pakken dan?

Ja maar...ja maar...en onze olie dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Om te beginnen, geen beste matties meer zijn.

Tjah, die kunnen we ook halen uit landen die niet zo'n giftige ideologie spreiden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...en onze olie dan?

Overigens ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah, die kunnen we ook halen uit landen die niet zo'n giftige ideologie spreiden.

Oké prima, maar ik zie niet echt in wat dat voor het salafisme zou moeten betekenen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Om te beginnen, geen beste matties meer zijn.

Wat een onzin.quote:Op zondag 26 oktober 2014 04:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat grappig dat boeddhisten dan lang niet zo gewelddadig zijn. Zij leven - toevallig - wel alles na en groepen moslims leven - toevallig - niet alles na?

Uiteraard jochie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:30 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Minder zeggen en meer weten.
Lijkt me beter voor je.

Hoe komt het dan dat boeddhisten niet over de halve wereld terreur zaaien en de sharia willen invoeren?quote:

Boeddhisten hakken in Myanmar weer moslims in de pan.........quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat boeddhisten niet over de halve wereld terreur zaaien en de sharia willen invoeren?
Alle religies zijn toch even vredelievend? Of niet?

Op dezelfde schaal als extremistische moslims over de halve wereld doen? Was Buddha net zo gewelddadig als degene die de islam opgericht heeft?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Boeddhisten hakken in Myanmar weer moslims in de pan.........
het Royingya-volk

Ik verdedig het niet. Er is een misverstand over salafisme en wahabisme.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Waarom verdedig jij die walgelijke ideologie dan?

Dat is een bewering die jij maakt. Ten tweede het is onzin om boeddhisme met islam te vergelijken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat boeddhisten niet over de halve wereld terreur zaaien en de sharia willen invoeren?
Alle religies zijn toch even vredelievend? Of niet?

Dat er misdaden door boeddhisten gepleegd zijn klopt zeker. Maar is dit op dezelfde schaal als de moslims? Voeren zij ook over de halve wereld de sharia in? Was Buddha net zo gewelddadig als degene die de islam oprichtte?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:19 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Dat is een bewering die jij maakt. Ten tweede het is onzin om boeddhisme met islam te vergelijken.
Ten derde als je denkt dat er geen oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid niet door boeddhisten zijn began dan heb je zitten slapen of is het je niet opgevallen omdat hey woord "islam" of "moslim" niet voor is gekomen.
Zoek maar even op Myanmar en Sri Lanka.

Ludd, altijd "goed" voor de dagelijkse portie wegkijkerij en ontkenningsdrang.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef Ludd het volgende:
Zo zo, 6300 hele salafisten? Ik dacht dat het er veel meer zouden zijn.
Daarbij is het overgrote deel van de salafisten niet terroristisch natuurlijk.

Waar moet ik dan wegkijken? Ik geef slecht mijn mening dat het aantal beduidend lager is dan ik verwacht had. Serieus, als ik vooraf een inschatting had moeten maken had ik echt verwacht dat er tienduizenden salafisten in Duitsland zouden zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ludd, altijd "goed" voor de dagelijkse portie wegkijkerij en ontkenningsdrang.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 03:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ludd, altijd "goed" voor de dagelijkse portie wegkijkerij en ontkenningsdrang.
U aangeboden vanuit de camembertsalon.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |