Ja, BrandX.quote:
Je weet niks jonge. Bij de kosten-baten analyse heb ik gewoon een hogere nettowinst als ik thuis woon dan dat ik in een studentengrot woon.quote:
Oh, en in je ik-wil-snel-een-huurhuis-topic beweer je dat je nog niks gespaard hebt en alleen maar geleend. Ergens gaat er dan toch iets mis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:23 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Je weet niks jonge. Bij de kosten-baten analyse heb ik gewoon een hogere nettowinst als ik thuis woon dan dat ik in een studentengrot woon.
Ik heb ook niks gespaard.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, en in je ik-wil-snel-een-huurhuis-topic beweer je dat je nog niks gespaard hebt en alleen maar geleend. Ergens gaat er dan toch iets mis.
Met mij nietsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:27 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
O jij bent BrandX, wat is er met jou ?
tot je 60ste bij je moeder wonen in je kamertje van 3 bij 3quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:23 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Je weet niks jonge. Bij de kosten-baten analyse heb ik gewoon een hogere nettowinst als ik thuis woon dan dat ik in een studentengrot woon.
Even terzijde, maar je bent niet hoogopgeleid. Niet naast je schoenen gaan lopen nu.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik zei dat ik de wisseling volledig begrijp (wat ook zo is), maar de manier waarop het ter sprake werd gebracht niet. Dus ik ben tevreden.
Kinderachtig sowieso niet, want ik ben een hoogopgeleide, dus kinderachtigheid past daar niet tussen.
Wellicht was mijn ontevredenheid wel triest idd... of toch wel kinderachtig.
korte termijn winst, je mist een heel stuk levenservaringen die later veel meer gaan opleveren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:23 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:42 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
Spoiler i.v.m. herkenbaarheid aangezien bekenden dit forum volgen (zonder acc):wat zijn de afmetingen nou eigenlijk van die kamers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had op die leeftijd ( 6 jaar) eigenlijk gewoon de kleinste kamer, je kunt al snel spelen in een kamer hoor tenzij t zo een verwend kind is dat alles krijgt natuurlijk
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2014 19:57:42 ]
ik vind dat wat overdreven zo oud is 20 niet hoor, ik vind dat uit huis wonen vanaf 18 sws pas hoort en 20 is net 2 jaar ouder. Voor je 25 is wel wenselijk.Tegenwoordig is t studeren allemaal al duur genoeg dus als mijn kinderen later thuis willen wonen tijdens hun studie vind ik dat alleen maar verstandig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:58 schreef Seam het volgende:
Als mijn zoon zo zou reageren zou ik hem een bezemkast geven.
Sowieso durven te klagen als je op je 20e nog thuiswoont, nota bene bij twee verschillende huizen
waarom niet? zoek gewoon een bijbaan man. ik kan me voorstellen dat je ouders denken dat je best wat erbij kunt werken voor je eigen kleedgeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Ik wacht op het juiste moment: studiegerelateerde bijbaan --> geen vmbo werk zoals AH, jumbo.
Werkelijk. De meeste studentenappartementen hebben gewoon eigen douche en wc, en tegenwoordig hebben containerwoningen ook al hun eigen kookvoorziening. Je hoeft niet de rotzooi van andere studenten op te ruimen als je dat niet wil. En anders huur je gewoon een schoonmaakster.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Ik ga toch niet andersmans rotzooi lopen opruimen en in een varkensstal leven. Ik heb behoefte aan privacy. ''Als iedereen aan zichzelf denkt, dan wordt er aan iedereen gedacht.''
NEVERquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tot je 60ste bij je moeder wonen in je kamertje van 3 bij 3
Wow. Terechte klacht. Pas bij 2 dagen thuis had je niet het recht om te klagen.quote:
Juist bij de AH kan je de theorieën van je studie mooi testen, scheelt het als je dingen netjes spiegelt, maakt het verschil als er een aanbieding is en hoe reageert het koopgedrag van de klanten als jouw winkel de indeling verandert.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef NietAssertiefGenoeg het volgende:
[..]
Ik wacht op het juiste moment: studiegerelateerde bijbaan --> geen vmbo werk zoals AH, jumbo.
nou dan ben ik toch echt blij dat van de legio 20-jarigen in mijn omgeving er maar weinig zijn met de instelling van TS....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:07 schreef Godshand het volgende:
Man, de meeste 20 jarigen zijn zoals TS.
Kudos dat Ts op fok durft te komen
Welnee man.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:07 schreef Godshand het volgende:
Ja daaag. Kan me in mijn omgeving nog goed herinneren dat iedereen stond te springen op een beetje zelfstandigheid rond die leeftijdquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:07 schreef Godshand het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:56 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Oh maar dat verandert de zaken VOLLEDIG!
Je ouders moeten normaal doen, wat denken ze wel, hoe durven ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |