Ik heb besloten dat het schip met geld binnen komt varen, en dat ik dan een nieuwe Niva met fijne terreinbanden ga kopen voor de winter.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan dadelijk mijn noppenbanden weer monteren
Dag comfort
Hallo brandstofverbruik
Hallo dikke Jeep
Ik ga deze winter denk ik maar in Zwolle tanken.
Sja, jij hebt en sloot achter je huis ...quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat het schip met geld binnen komt varen, en dat ik dan een nieuwe Niva met fijne terreinbanden ga kopen voor de winter.
pas uitgebaggerd en de brug is weg nu. als je nog een tweedehands kano, rubberboot of waterfiets weet? Of wacht nee. Als iemand anders nog een tweedehands kano, rubberboot of waterfiets weet? Met jouw geluk is iets wat jij weet al lek als je er naar kijkt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sja, jij hebt en sloot achter je huis ...
Zoveel pech heb ik nou ook weer niet ...quote:Op zondag 2 november 2014 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pas uitgebaggerd en de brug is weg nu. als je nog een tweedehands kano, rubberboot of waterfiets weet? Of wacht nee. Als iemand anders nog een tweedehands kano, rubberboot of waterfiets weet? Met jouw geluk is iets wat jij weet al lek als je er naar kijkt.
Klopt, maar door je koppigheid weet je van elk klein ongemak een potentiële ramp te maken.quote:Op zondag 2 november 2014 01:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zoveel pech heb ik nou ook weer niet ...
Waterstof opvangen in de boot en op veilige afstand ontsteken dmv een bougie; win-win.quote:Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef 2cv het volgende:
Hoewel, de boot op het droge slepen kost ook weer moeite. Dan kan ik beter d.mv. electrolyse het water in zuurstof en waterstof splitsen en het (de ? ) waterstof in de fik steken.
Dan moet ik de boot weer omkeren en at kost moeite. Dan kan ik hem net zo goed op het droge slepen en 'gewoon' in de fik steken.quote:Op zondag 2 november 2014 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waterstof opvangen in de boot en op veilige afstand ontsteken dmv een bougie; win-win.
een zeiltje doet wonderenquote:Op zondag 2 november 2014 23:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet ik de boot weer omkeren en at kost moeite. Dan kan ik hem net zo goed op het droge slepen en 'gewoon' in de fik steken.
Is waterstof ook luchtiger dan licht?quote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef 2cv het volgende:
En meters ducktape. En een manier om te voorkomen dat als je de waterstof er in pompt, de lucht er uit kan, zonder dat de waterstof er uit gaat.
Alhoewel, dan kan je natuurlijk gebruik maken van het feit dat waterstof lichter is dan lucht.
Nope, voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is waterstof ook luchtiger dan licht?
juist dus aftapen hoeft niet.en lucht/zuurstof heb je ook nodigquote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef 2cv het volgende:
En meters ducktape. En een manier om te voorkomen dat als je de waterstof er in pompt, de lucht er uit kan, zonder dat de waterstof er uit gaat.
Alhoewel, dan kan je natuurlijk gebruik maken van het feit dat waterstof lichter is dan lucht.
Dan gaat al vrij snel het zeil zo strak staan dat het knapt.quote:Op maandag 3 november 2014 07:13 schreef lipje het volgende:
[..]
juist dus aftapen hoeft niet.en lucht/zuurstof heb je ook nodig
Zij met hun vrije maandag groeten terug.quote:Op maandag 3 november 2014 07:55 schreef Sounddragon het volgende:
Geodenmorgen, zij die worden bijgeschoold, groeten u.
Maakt niet uit, is tijdelijk. Het gaat er om dat je de goede verhouding H en O hebt, voor maximaal effect zeg maar.quote:Op maandag 3 november 2014 08:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan gaat al vrij snel het zeil zo strak staan dat het knapt.
Ja, maar als het zeil knapt en alle H vliegt weg dan kan je het niet meer aan steken.quote:Op maandag 3 november 2014 08:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is tijdelijk. Het gaat er om dat je de goede verhouding H en O hebt, voor maximaal effect zeg maar.
U bent de krant aan het lezen?quote:Op maandag 3 november 2014 07:55 schreef Sounddragon het volgende:
Geodenmorgen, zij die worden bijgeschoold, groeten u.
quote:Op maandag 3 november 2014 10:33 schreef 2cv het volgende:
IK HEB GODVERDOMME HELEMAAL GEEN OCHTENDHUMEUR ! ! !![]()
![]()
aan de Jelsum kant wel. Aan de Koarnjum kant woont mn ex , dus neequote:Op maandag 3 november 2014 07:14 schreef lipje het volgende:
ohja goedemorgen
@ Alexxxx: zijn alle ouwe koeien uit de sloot gehaald?
DAN IK.quote:Op maandag 3 november 2014 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv is eerder wakker dan mijdat gaat niet... morgen gewoon weer vroeg uit bed dus
ik ben heel blij met redacteuren bij mn betaalde klussen in ieder gevalquote:Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Lees je zijn stukjes wel eens? Dan valt deze fout in het NIET heur.
(![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |