quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb het filmpje in de OP erbij gezet, maar misschien moet ik de OP weer een keertje onder handen nemen.
Mooiquote:
Dat filmpie en die 'famous last words' should do the jobquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:06 schreef .Neovo. het volgende:
Een soort memorial in de op is geen slecht idee.
uhuquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat filmpie en die 'famous last words' should do the job
Ik neem aan dat jullie mijn rekening nr wel hebben als je mij zo graag in de OP wilt zetten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
Van mij mag het er indefinate in, zal eens met Kleine Smurf overleggen straks, want die had het over nog meer benodigde updeet's.
Voor hen die eraan willen worden toegevoegd zullen wij op korte termijn een rekening openen waarop de 'overtuigingsgelden' kunnen worden overgemaakt. Na een weekje of 2 kijken we dan wie we gaan toelaten tot de elite van de SC
Nog beterquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:26 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie mijn rekening nr wel hebben als je mij zo graag in de OP wilt zetten.
Dat, en misschien een simpel zinnetje als: "In liefdevolle herinnering" erbij. Maar dat is aan jullie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat filmpie en die 'famous last words' should do the job
Heel toepasselijk, 80% van de CDs in zijn autoCDmap was van Queen en ABBA.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
PrachtigOok echt een zeer mooi nummer van Freddie Mercury en Montserrat Cabbale trouwens
![]()
Dat was bij het huwelijk van een koppel dat elkaar via buzzybee heeft leren kennen. Toen was IK zelfs netjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi filmpjeDie laatste foto waar zijn haren helemaal perfect in model zat is een eenmalig verhaal geweest? Of zag hij er vaker zo uit?
haha, zoiets had ik al verwachtquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was bij het huwelijk van een koppel dat elkaar via buzzybee heeft leren kennen. Toen was IK zelfs netjesEenmalig verhaal dus
Ghehe! Het is een mooi filmpje, dus ik vind een soort virtueel altaartje in de OP wel mooi.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was bij het huwelijk van een koppel dat elkaar via buzzybee heeft leren kennen. Toen was IK zelfs netjesEenmalig verhaal dus
Goffer wat slechtquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Het filmpje had met 'Dancing Queen' er onder wel een heel ander effect gehadHeel goede keus van de maker dit.
Ik, misschien. Ik moet zeggen dat ik er nog over zit te twijfelen. Behalve dat ik al een paar dagen niet zo fit ben en ik aangewezen ben op de (on)betrouwbaarheid van de Saab, heb ik er ook een beetje een raar gevoel bijquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog meer van hier die morgen meerijden? Die kunnen denk ik het best even achter bij (oa) mij aansluiten, de Citroëns moeten achteraan. De Berlingo van zijn ouders rijdt voorop volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |